سایت FlexJobs

بررسی سایت FlexJobs برای کاریابی و فریلنسری | نقد درآمد از سایت FlexJobs

زمان مطالعه 6 دقیقه

FlexJobs یک سایت شغلی معروف است. این وب سایت فرصت های زیادی را برای کسانی که به دنبال شغل انعطاف پذیر مانند دورکاری یا هیبرید هستند فراهم می کند. سایت FlexJobs از کارفرمایان و کارمندان رتبه بالایی کسب کرده است و امتیاز آن 4.5 از 5 است.

بررسی FlexJobs

FlexJobs یک موتور جستجوی شغل آنلاین است که برای کمک به کارفرمایان و جویندگان کار در یافتن مناسب‌تر مربع طراحی شده است. FlexJobs با پایگاه داده ای از هزاران شغل بررسی شده دستی در بیش از 55 کشور، طیف وسیعی از فرصت ها را برای کسانی که به دنبال کار از راه دور یا شغل انعطاف پذیر هستند ارائه می دهد.

FlexJobs به انواع جویندگان کار با موقعیت های موقت، نیمه وقت، فصلی، کار از خانه و مشاغل آزاد پاسخ می دهد. همچنین مجموعه‌ای از دسته‌های شغلی مختلف، از جمله توسعه فناوری اطلاعات و نرم‌افزار، خدمات مشتری، بازاریابی و فروش، و غیره را ارائه می‌دهد.

آیا FlexJobs قانونی است؟

بله، FlexJobs از سال 2007 وجود داشته است و در طول سال‌ها به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای فرصت‌های کاری انعطاف‌پذیر شهرت زیادی پیدا کرده است. این شرکت همچنین در مورد سیاست های خود بسیار شفاف است و اطلاعات دقیقی در مورد نحوه تأیید آگهی های شغلی ارائه می دهد.

FlexJobs به دلیل نیاز مردم به ارائه فرصت های کاری انعطاف پذیر در یک محیط امن ایجاد شد. برای اطمینان از اعتبار لیست های شغلی، هر پست شغلی به طور کامل توسط یک شخص واقعی بر اساس معیارهایی بررسی می شود.

در TrustRadius، FlexJobs دارای امتیاز کلی 8.4 از 10 است، همچنین تیم خدمات مشتری از سوی مشتریان مورد تحسین قرار گرفته است. در G2 به سهولت جستجو و تنوع مشاغل در FlexJobs اشاره شده است. البته نظراتی در مورد گران تر بودن FlexJobs نسبت به سایر سایت‌های کاریابی نیز وجود دارد.

آیا FlexJobs ارزشش را دارد؟

اگر به دنبال هر نوع کار انعطاف پذیر هستید، FlexJobs ارزش امتحان کردن را دارد. استفاده از این وب سایت آسان است و آگهی های شغلی به روز هستند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که مشاغل موجود مرتبط و قانونی هستند.

تیم FlexJobs همچنین در بررسی هر آگهی شغلی دقت زیادی به خرج می دهد تا از اعتبار آن ها مطمئن شود و حتی ضمانت بازگشت پول را ارائه نیز می دهند، بنابراین اگر ظرف 30 روز شغل مناسبی پیدا نکردید، می توانید پول خود را پس بگیرید.

علاوه بر موتور جستجوی کار این وب سایت همچنین دارای مقالاتی در مورد مشاوره شغلی، نکات رزومه سازی و سایر منابع مفید است که می تواند به شما در یافتن شغل مناسب کمک کند.

هزینه FlexJobs چقدر است؟

FlexJobs چند طرح اشتراک مختلف ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه متناسب با نیازهای شما باشد.

برنامه 1 هفته ای: 9.95 دلار

طرح 1 ماهه: 24.95 دلار

برنامه 3 ماهه: 39.95 دلار

برنامه 1 ساله: 59.95 دلار

هر اشتراک به شما دسترسی به موارد زیر را می دهد:

دسترسی نامحدود به همه آگهی‌های شغلی FlexJobs

فرآیند ایجاد پروفایل یکپارچه تا کارفرمایان بتوانند شما را پیدا کنند

تست مهارت رایگان

هشدارهای ایمیل برای مشاغل جدید

منابع، نکات و پیشنهادات جستجوی کار

یک نمونه کار شخصی و رزومه و نمونه کار

هر طرحی را که انتخاب کنید، اگر به هر دلیلی از خدمات راضی نباشید، 30 روز ضمانت بازگشت را دریافت خواهید کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اشتراک خود را لغو کنید و از طریق چت مجازی، ایمیل یا تلفن درخواست بازپرداخت کنید.

انواع کارهای دورکاری در FlexJobs

یکی از مزایای اصلی که FlexJobs ارائه می‌کند، مشاغل دورکاری است. در صفحه نتایج جستجوی FlexJobs، بیش از 20000 شغل پیدا خواهید کرد و نیمی از آن مشاغل کاملاً از راه دور هستند. این موقعیت های در صنایع مختلف وجود دارند. در نتیجه این سایت به مشتریان فرصت های زیادی برای یافتن مشاغل دورکاری در زمینه تخصصی خود می دهد. بیایید نگاهی به صنایعی که فرصت های دورکاری ارائه می دهند بیندازیم.

حسابداری و مالی

کامپیوتر و فناوری اطلاعات

مدیریت پروژه

توسعه نرم افزار

خدمات مشتری

اینترنت و تجارت الکترونیک (بازاریابی)

منابع انسانی و استخدام

نویسندگی

فروش

عملیات

توسعه تجاری

آموزش و پرورش

در سال 2023 این بخش ها بیشترین موقعیت های دورکاری را در FlexJobs ارائه می دهند.

شرایط فرصت های شغلی در FlexJobs

یکی از مهم‌ترین قسمت های یافتن شغل در FlexJobs درک شرایط این موقعیت ها است. برای مثال کشورهایی را که متقاضیان می‌توانند برای آن ها درخواست دهند، در کنار عنوان شغلی فهرست شده‌اند. بسیاری از موقعیت ها شغلی مانند مکزیک و ایالات متحده نقش هایی را در سراسر مرزها ارائه می دهند. بنابراین می‌توانید نقش‌ها را بر اساس مکان فیلتر کنید.

مشاغل موجود برای کارمندان بین المللی دورکار که شهروند ایالات متحده هستند:

علیرغم طیف وسیعی از مشاغل موجود در FlexJobs شرایط هر موقعیت شغلی متفاوت است. اگر شهروند ایالات متحده هستید و در خارج از کشور زندگی می کنید، باید به الزامات شغل توجه کنید.

به عنوان مثال آیا باید گاهی به دفتر کار بروید؟ آیا باید در منطقه زمانی با سایر همکاران خود باشید؟ تعهدات مالیات شما چیست و چگونه به شما پرداخت خواهند کرد؟ شما باید در طول جستجوی شغلی خود و در طول فرآیند مصاحبه به این نکات توجه کنید.

مشاغل موجود برای کارکنان دورکاری که شهروند ایالات متحده نیستند:

FlexJobs بیشتر برای افراد مستقر در ایالات متحده که به دنبال مشاغل دورکاری هستند مناسب است، اما شغل های بسیاری برای اتباع خارجی ساکن در ایالات متحده، اتباع خارجی که مایل به مهاجرت به ایالات متحده هستند یا افرادی که به دنبال موقعیت شغلی در ایالات متحده و سایر کشورها هستند در دسترس است.

FlexJobs به مشتریان راه هایی برای فیلتر کردن مشاغلی که نیازهای آنها را برآورده می کند، می دهد. به عنوان مثال این سایت یک بخش مشاغل بین المللی و بخش مشاغل سایر مکان ها ها را ارائه می دهند. این به مشتریان شانس بیشتری برای یافتن مشاغلی می دهد که اتباع خارجی را استخدام می کنند یا ویزای کار برای آمدن به ایالات متحده را ارائه می دهند.

مقایسه FlexJobs

1. FlexJobs

Flexjobs از جهات مختلف از سایر رقبای خود متمایز است. فرایند غربالگری این سرویس تضمین می کند که کارفرمایان فقط با متقاضیان واجد شرایط در ارتباط خواهند بود. Flexjobs همچنین طیف وسیعی از ویژگی های دیگر را ارائه می دهد که می تواند جستجوی کار را آسان تر کند. به عنوان مثال عملکرد جستجوی پیشرفته آن به شما امکان می دهد نتایج خود را بر اساس مکان، نوع شغل و حقوق محدود کنید. همچنین می توانید برای هشدارهای ایمیلی ثبت نام کنید تا در صورت در دسترس شدن مشاغل جدید به شما اطلاع داده شود.

2. We Work Remotely

We Work Remotely یکی دیگر از سایت های کاریابی است که بر یافتن کار از راه دور تمرکز دارد. ویژگی های مشابه FlexJobs مانند هشدارهای ایمیل و عملکرد جستجوی پیشرفته را ارائه می دهد. اما از نظر انواع مشاغل به اندازه FlexJobs متنوع نیست. 34.7٪ از بازدیدکنندگان این سایت به دنبال موقعیت های برنامه نویسی بودند، در حالی که 29٪ به دنبال موقعیت های پشتیبانی مشتری بودند.

3. Remote OK

Remote OK یک سایت شغلی کمی پیچیده است و همچنین منابع و توصیه هایی در مورد چگونگی موفقیت در دورکاری را ارائه می دهد. دامنه مشاغل آن شبیه به Flexjobs است، اما تمرکز آن بر “سبک زندگی از راه دور” است که همین آن را از سایر سایت ها متمایز می کند. ظاهر وب سایت شبیه به We Work Remotely است، اما جزئیات بیشتری در روند جستجو دارد.

نتایج را می‌توانید بر اساس مزایا، حقوق و موقعیت‌ها فیلتر کنید. اما جستجوی کلمه کلیدی بسیار محدود است و تنوع شغلی وجود ندارد. پیمایش وب سایت نیز کمی سخت است.

4. Problogger

Problogger یک سایت شغلی است که در زمینه نویسندگی به صورت فریلنسری و وبلاگ نویسی تخصص دارد. طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند هشدارهای ایمیل و امکان فیلتر کردن نتایج بر اساس موقعیت مکانی و حقوق را ارائه می‌دهد که آن را به انتخابی ایده‌آل برای کسانی که به دنبال کار پاره وقت یا تمام وقت در زمینه نویسندگی هستند تبدیل می‌کند.

اگر به دنبال کارهای خلاقانه تری مانند سایه نویسی، ویرایش، سئو، طراحی گرافیک و تولید صدا هستید، این سایت ممکن است برای شما مناسب باشد. این سایت همچنین دارای منابع زیادی مانند کتاب های الکترونیکی، پادکست ها، پست های وبلاگ و دوره هایی هستند که به وبلاگ نویسان کمک می کنند تا وبلاگ بهتری بسازند.

5. Upwork

Upwork یک پلتفرم فریلنسری است که کارفرمایان را با فریلنسرها متصل می کند. کمی متفاوت از Flexjobs است زیرا نیازی به داشتن رابطه کارفرما و کارمند ندارید. در عوض می توانید برای چندین شرکت بر اساس پروژه کار کنید. این ویژگی می تواند برای کسانی که به دنبال کارهای انعطاف پذیرتر هستند مناسب باشد.

با Upwork شما مستقیماً توسط مشتری پول دریافت می کنید و پلتفرم درصدی از پول را به عنوان کارمزد می گیرد. شرایط پرداخت ممکن است پیچیده باشد، بنابراین بهتر است در مورد آن بیشتر بدانید.

6. Freelancer.com

Freelancer.com یکی دیگر از پلتفرم های فریلنسینگ است که مشابه Upwork کار می کند. تفاوت اصلی بین این دو سایت این است که Freelancer دارای UI/UX تاریخ‌گذاری شده است. مشاغل نیز معمولاً حقوق کمتری دارند و قراردادها کوتاه مدت هستند.

7. Fiverr

Fiverr یک پلتفرم فریلنسینگ است، اما به جای اتصال کارفرمایان و کارمندان، ارائه دهندگان خدمات را با مشتریان مرتبط می کند. این پلتفرم می تواند یک گزینه عالی برای کسانی باشد که می خواهند به صورت آنلاین درآمد کسب کنند اما لزوماً مهارت یا تجربه لازم را ندارند. در Fiverr می توانید خدماتی مانند طراحی گرافیکی، کپی رایتینگ و توسعه وب را با هزینه ثابت یا نرخ ساعتی ارائه دهید.

8. Virtual Vocation

Virtual Vocation یک موتور جستجوی شغل است که در یافتن مشاغل دورکاری تخصص دارد. این سایت بیش از 20000 آگهی دورکاری از شرکت های سراسر جهان ارائه می دهد. می توانید نتایج = را بر اساس مکان، سطح تحصیلات، سطح شغلی و نوع کارفرما فیلتر کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT