نحوه دریافت پول در سایت Fiverr

نحوه دریافت پول در سایت Fiverr | نقد کردن درآمد از سایت Fiverr

زمان مطالعه 7 دقیقه

اگر طراح گرافیک، نویسنده، بازاریاب یا هر شغل دیگری دارید Fiverr فرصت های زیادی را برای شما و کسب درآمد فراهم کرده است. در این مقاله نکاتی را در مورد نحوه دریافت پول در سایت Fiverr را توضیح می دهیم.

پرداخت Fiverr چگونه کار می کند؟

هنگامی که پروژه ای را در Fiverr میگیرید، مشتری هزینه خدمات را از قبل پرداخت می کند. پلتفرم پول را نگه می دارد تا زمانی که پروژه را تمام کنید و مشتری از کار شما راضی باشند. سپس پول به طور خودکار به حساب شما واریز می شود. برای اطمینان حتماً وضعیت سفارش خود را مرتب بررسی کنید!

کارمزد، کمیسیون و اشتراک Fiverr چیست؟

بهترین ویژگی در مورد Fiverr این است که استفاده از پلتفرم کاملاً رایگان است و نیازی به اشتراک نیست. اما Fiverr از هر پروژه ای که می گیرید 20% کارمزد دریافت می‌کند.

چگونه در Fiverr حقوق می گیرید؟

در ادامه در مورد نحوه دریافت حقوق به عنوان فریلنسر در Fiverr صحبت کنیم.

مرحله 1: شروع به دریافت پروژه ها کنید

فرآیند پرداخت در Fiverr با سایت هایی مانند Upwork کمی متفاوت است. به جای گذراندن فرآیند پیچیده استخدام، مذاکره درباره جزئیات و شروع یک قرارداد مشتری فورا خدمات را رزرو می کنند. در واقع مشتری به جای پرداخت مستقیم به شما به Fiverr پرداخت می کند. پس از انجام پروژه پول را دریافت می کنید.

مرحله 2: صبر کنید تا وجوه تسویه شود

ول به مدت 14 روز در حالت انتظار نگه داشته می شود. ممکن است طولانی به نظر برسد، اما برای رضایت مشتری و پردازش است. اما فریلنسرهای دارای رتبه برتر وSeller Plus Premium و PRO یک دوره تسویه 7 روزه دارند. پس از مدت زمان تعیین شده، می توانید پول را دریافت کنید.

Fiverr ویژگی به نام پرداخت زودهنگام را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد قبل از پایان دوره انتظار درآمد خود را برداشت کنید. اگر بر اساس عملکرد و سابقه فروش، معیارهای کیفیت و مطابقت با شرایط خدمات واجد شرایط هستید، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید. متأسفانه این وضعیت می تواند روز به روز تغییر کند، بنابراین مراقب صفحه درآمد خود باشید. استفاده از این ویژگی کارمزد استاندارد 1٪ دارد.

مرحله 3: روش پرداخت خود را تنظیم کنید

قبل از اینکه بتوانید از Fiverr پول برداشت کنید، باید روش پرداخت خود را تنظیم کنید. Fiverr از چندین گزینه پرداخت بسته به موقعیت مکانی شما پشتیبانی می کند که شامل از جمله پی پال، Fiverr Revenue Card، Payoneer و انتقال بانکی (فقط ایالات متحده) است.

برای تنظیم روش پرداخت خود، به منوی فروش خود بروید و روی Earnings کلیک کنید. روی دکمه برداشت موجودی کلیک کنید یا به بخش وجوه موجود بروید تا روش‌های پرداخت خود را مدیریت کنید. برای تنظیمات دستورات را دنبال کنید.

مرحله 4: درآمد خود را برداشت کنید

اگر پولی برای برداشت دارید، به بخش درآمد در منوی فروش خود بروید و روی دکمه برداشت موجودی کلیک کنید. شما می توانید ارز و روش برداشت را انتخاب کنید. از آنجایی که Fiverr به دلار آمریکا کار می کند، برداشت با هر ارز دیگری منجر به کارمزد تبدیل ارز و هرگونه هزینه اضافی از بانک یا ارائه دهنده پرداخت شما می شود. می‌توانید پول خود را به دلار استرالیا، پوند بریتانیا، یورو، دلار کانادا و شکل اسرائیل برداشت کنید.

نحوه برداشت پول از Fiverr

از آنجایی که Fiverr گزینه‌های برداشت محدودی را ارائه می‌دهد، Payoneer و PayPal دو جایگزین خوب هستند. در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم.

Payoneer

Payoneer یک پلتفرم پرداخت آنلاین است که به شما امکان دریافت و برداشت پول از سراسر جهان را می دهد. با Payoneer می توانید از Fiverr به سه روش پرداخت دریافت کنید:

تنظیم یک کارت Fiverr Revenue: از Mastercard Payoneer خود برای برداشت از ATM محلی با ارز دلخواه خود استفاده کنید یا از ویژگی تبادل Payoneer برای نرخ های بهتر استفاده کنید.

Payoneer را به Fiverr متصل کنید: این به شما امکان می دهد مستقیماً از حساب Payoneer خود پول برداشت کنید.

حواله بانکی از طریق Payoneer: از گزینه انتقال بانکی استفاده کنید اما از Payoneer بخواهید که انتقال را با کارمزد کمتر اعمال کند.

همچنین حداقل برداشت از Fiverr 30 دلار است و Payoneer برای انتقال پول شما در 2 روز 1 دلار و انتقال پول در 2 ساعت 3 دلار دریافت می کند. البته Payoneer هیچ هزینه ای برای تبدیل ارز از شما نمی گیرد. با این حال باید نرخ مبادله را بپردازید، اما فقط 2٪ بالاتر از نرخ متوسط بازار که این نرخ را برای کسانی که در کشورهای دیگر هستند یا می‌خواهند با ارز دیگری برداشت کنند، ایده‌آل می‌کند.

Payoneer به دلیل کارمزدهای پایین و نرخ‌های شفاف‌تر، نقل و انتقالات فوری، امنیت و پلتفرم انعطاف‌پذیر مدیریت جریان نقدی و پرداخت‌های Fiverr را آسان می‌کند.

پی پال

برداشت با پی پال بسیار ساده تر است، زیرا تنها چیزی که نیاز دارد اتصال حساب پی پال خود به Fiverr است. حداقل برداشت از Fiverr 1 دلار است. وقتی پی پال را برای روش برداشت خود انتخاب می‌کنید، ایمیلی دریافت می‌کنید که به شما اطلاع می‌دهد فرآیند برداشت شروع شده است و حساب پی پال خود را تنظیم می‌کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه Configure Your PayPal Account بروید، ایمیل مرتبط با حساب پی پال را وارد کنید و اعتبار را از طریق ایمیل تأیید کنید.

هیچ هزینه ای برای برداشت از طریق حساب پی پال وجود ندارد، اما پی پال هزینه هنگفتی را برای تبدیل ارز 3 تا 4 درصد دریافت می کند. همچنین ممکن است برای تراکنش های تجاری بین المللی کارمزدی اعمال شود. علی‌رغم هزینه‌ها پی پال یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین پلتفرم‌های موجود است که در بسیاری از کشورها و ارزها در دسترس است.

چگونه در Fiverr کسب درآمد کنیم؟

Fiverr موقعیت ها و پروژه های فریلنسری را در بخش های مختلف ارائه می دهد. برخی از این زمینه ها عبارتند از بازاریابی، توسعه وب، توسعه کسب‌وکار، کپی‌رایتینگ و غیره است. در سال 2021 تحقیقات نشان داد که بالاترین میانگین قیمت برای یک پروژه به 231 دلار برای طراحی پاورپوینت می رسد.

طراحی پاورپوینت: 231 دلار

ساخت وب سایت: 128.90 دلار

طراحی وب سایت:105.70 دلار

مشاوره کسب و کار: 98.10 دلار

مدیر رسانه های اجتماعی: 93.70 دلار

مدل سازی سه بعدی و دو بعدی: 65.20 دلار

توسعه وب: 63 دلار

ادیتور ویدیو: 58.40 دلار

طراحی جلد کتاب: 51.50 دلار

نوشتن رزومه: 49.6 دلار

البته ذکر این نکته ضروری است که هر قرارداد متفاوت است و بر اساس سطح تجربه کاربر است. اما موارد زیادی وجود دارد که فریلنسرها از Fiverr به عنوان برنامه اصلی درآمد خود استفاده می کنند.

نحوه ثبت نام برای یک حساب Fiverr

همه افراد بالای 18 سال می توانند تنها در چند مرحله آسان یک فریلنسر در Fiverr شوند (افراد زیر 18 سال و حداقل 13 سال می توانند از طریق یک حساب متعلق به سرپرست از سایت استفاده کنند). همه حساب های Fiverr در ابتدا به عنوان حسابBuyer یا خریدار هستند، اما تبدیل یکی به حساب seller یا فروشنده آسان است. برای ثبت نام برای یک حساب Fiverr Seller مراحل زیر را انجام دهید.

عضویت: به وب سایت (www.fiverr.com) بروید و روی Join در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

ثبت نام: از شما خواسته می شود با استفاده از ایمیل یا حساب کاربری اپل، گوگل یا فیسبوک خود ثبت نام کنید. بهترین گزینه برای خود را انتخاب کنید.

انتخاب نام کاربری: نام کاربری را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که این نام در URL شما نمایش داده می شود.

انتخاب رمز عبور: رمز عبور خود را وارد کنید، روی join کلیک کنید و حساب خود را فعال کنید.

تبدیل شدن به یک فروشنده: اکنون زمان آن است که حساب خود را به یک حساب فروشنده تبدیل کنید. به دسکتاپ بروید (فعال کردن یک حساب فروشنده و ایجاد گیگ فقط در دسکتاپ موجود است)، روی عکس خود در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی کلیک کنید و روی گزینه تبدیل شدن به فروشنده کلیک کنید.

آنبوردینگ: فرآیند ورود را شروع کنید، در ابتدا باید سه ویدیو در مورد نحوه استفاده از Fiverr به عنوان فروشنده و نکات تکمیلی را ببینید.

تکمیل نمایه خود: سپس نمایه خود را با اطلاعات اولیه، اطلاعات مربوط به آموزش، تجربه کاری و مهارت های خود تکمیل کنید. همچنین می توانید شبکه های اجتماعی خود را نیز اضافه کنید.

هزینه و اشتراک Fiverr چقدر است؟

Fiverr برای تمام تراکنش‌ها، از جمله هر گونه اضافی یا افزودنی، کمیسیون استاندارد 20٪ را دریافت می‌کند. هیچ هزینه یا اشتراکی برای استفاده از پلتفرم وجود ندارد.

Fiverr چند روز طول می کشد تا پرداخت ها را تسویه کند؟

تسویه 14 روز طول می کشد. فروشندگان دارای رتبه برتر (TRS)، فروشندگان Seller Plus Premium و فروشندگان PRO دوره تسویه 7 روزه کوتاه تری دریافت می کنند.

آیا می توانید در Fiverr کسب درآمد کنید؟

هر کسی می تواند در Fiverr کسب درآمد کند. Fiverr یک راه عالی برای کسب درآمد از طریق ارائه خدمات یا فروش محصولات دیجیتال است. بسیاری از کارآفرینان و فریلنسرها از Fiverr به عنوان منبع درآمد اضافی استفاده می کنند.

چقدر می توانید در Fiverr درآمد داشته باشید؟

مقدار پولی که می توانید در Fiverr به دست آورید بستگی به نوع خدماتی که ارائه می دهید، تقاضا برای خدمات شما، پیچیدگی و میزان پروژه ها و نحوه بازاریابی دارد.

برخی از فریلنسرها به طور تمام وقت از کار خود در Fiverr امرار معاش می کنند، در حالی که برخی دیگر از آن به عنوان درآمد اضافی استفاده می کنند. هرچه زمان و تلاش بیشتری داشته باشید، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. به خاطر داشته باشید که هر کاری که انجام می دهید باید مانند هر شغل دیگری باید مالیات را پرداخت کنید.

Fiverr چگونه کسب درآمد می کند؟

Fiverr عمدتاً از طریق کارمزدهای مبتنی بر تراکنش درآمد کسب می کند. 20٪ برای هر تراکنش فروشنده و 5٪ کارمزد خدمات و حداقل کارمزد خدمات 2 دلاری برای خریداران وجود دارد. علاوه بر این این پلتفرم اشتراک هایی را برای خریداران ارائه می دهد که می تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود.

چگونه شغلی را در Fiverr پست می کنید؟

اگر به دنبال ارسال شغل در Fiverr هستید، اولین قدم ایجاد یک حساب کاربری است. پس از ایجاد حساب کاربری و تبدیل شدن به یک فروشنده، می توانید شروع به ایجاد و ارسال پست کنید.

شما می توانید از دسته بندی های مختلفی مانند طراحی و خلاقیت، بازاریابی دیجیتال و نگارش و ترجمه و غیره انتخاب کنید. پس از انتخاب یک دسته و طراحی صفحه گیگ خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که قیمت خدمات خود را تعیین کنید و آن را برای تأیید ارسال کنید.

نحوه پیدا کردن کار در Fiverr

پیدا کردن کار در Fiverr آسان است. برای این کار موارد زیر را انجام دهید.

ثبت نام و ایجاد نمایه خود: اولین قدم برای یافتن کار در Fiverr ایجاد یک حساب کاربری و تنظیم نمایه خود است. ایجاد نمایه شامل افزودن یک عکس نمایه، نوشتن یک بیوگرافی مختصر در مورد خودتان و خدماتی است که ارائه می‌دهید و نشان دادن مهارت‌ها یا نمونه کارهای مرتبط که تجربه شما را ثابت می‌کند. در نهایت دسته مناسب برای خدمات خود را انتخاب کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی شما را پیدا کنند.

گیگ خود را بسازید: نمایه خود را تنظیم کرده اید؟ اکنون زمان شروع ایجاد “گیگ” است. گیگ اصطلاحی برای خدمات فردی یا محصولات ارائه شده توسط فروشندگان است.در مورد آنچه می توانید ارائه دهید که برای مردم ارزشمند باشد فکر کنید و سپس برای آن یک گیگ ایجاد کنید. حتماً تصاویر یا ویدیوهای محصول یا خدمات خود، توضیحات مفصل و هر جزئیات مرتبط دیگری را درج کنید.

نرخ ها و شرایط پرداخت خود را تعیین کنید: قبل از شروع کار با هر مشتری نرخ ها و شرایط پرداخت خود را از قبل تعیین کنید. این کار باعث می شود به طور منصفانه برای خدمات خود دستمزد دریافت ‌کنید. همچنین می توانید از سیستم پیام رسانی داخلی Fiverr برای برقراری ارتباط با مشتریان قبل از شروع کار استفاده کنید.

ارائه کار با کیفیت و ایجاد اعتبار: پس از شروع کار با مشتریان مطمئن شوید که کار را با کیفیت و به موقع تحویل مشتری می دهید. همانطور که پروژه ها را تکمیل می کنید، زمانی را بریا پاسخ به نظرات مشتریان خود اختصاص دهید. این کار برای ایجاد اعتبار و کار بیشتر در آینده ضروری است.

امتیاز 2.2/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT