پردرآمدترین شغل ها در سایت فایور (Fiverr)

پردرآمدترین شغل ها در سایت فایور (Fiverr)

زمان مطالعه 4 دقیقه

فایور یا فیور (Fiverr) یک پلتفرم بسیار بزرگ است که انواع خدمات و سرویس‌های آنلاین را در اختیار افراد فریلنسر قرار می‌دهد. برای مثال، فریلنسرها می‌توانند برخی از خدمات شامل طراحی لوگو، طراحی سایت وردپرسی، ترجمه، ویرایش ویدئو و تولید محتوای شبکه‌های اجتماعی را انتخاب کرده و در ازای انجام آن از کارفرمای خارجی دلار دریافت کنند. در این پست به معرفی پردرآمدترین شغل ها در سایت فایور (Fiverr) می پردازیم.

نقد درآمد ارزی از سایت فایور

پردرآمدترین شغل ها در سایت فایور (Fiverr)

در وب‌سایت فایور، شما می‌توانید به عنوان یک نویسنده مستقل در آن فعالیت کنید یا این که محتوای ویدیویی و موشن گرافیک در آن تولید کنید. شما می‌توانید یک پروفایل کاربری در فایور ساخته و مهارت‌های و تجارب کاری خود را به رزومه‌تان اضافه کنید؛ فراموش نکنید که هرچه پروفایل کاربری و رزومه شما جذاب‌تر باشد، کارفرمایان بیشتری به شما مراجعه می‌کنند. در حال حاضر بیش از 3 میلیون پروژه فریلنسری در سایت فایور وجود داد که از قیمت 5 دلار به بالا در اختیار فریلنسرها قرار دارد.

کسب درآمد از Fiverr چگونه است؟

حالا که با سازوکار سایت Fiverr آشنا شدید و اگر قصد فعالیت در آن را دارید، بهتر است از صفر تا صد نحوه کسب درآمد دلاری از آن نیز را یاد بگیرید. به طور کلی، برای کسب درآمد از Fiverr باید مراحل زیر را طی کنید.

  • ابتدا وارد سایت رسمی Fiverr شده و بر روی گزینه “Become a Seller” کلیک کنید.
  • در صفحه بعدی مجدداض بر روی دکمه سبز رنگ “Become a Seller” کلیک کنید.
  • در قسمت بعدی، از شما می‌پرسد که آیا مایل به آغاز به کار در فایور هستید، در این مرحله گزینه “Continue” را انتخاب کنید.
  • سپس به صفحه‌ای با عنوان Personal Info هدایت می‌شوید. در این بخش باید تمامی اطلاعات شخصی نظیر نام، نام خانوادگی، عکس پروفایل و زبان مورد نظر خود را انتحاب کرده و سپس بر روی گزینه “Continue” کلیک کنید. علاوه بر این، در بخش “Description” باید توضیح مختصری درباره خود ارائه دهید.
  • در این مرحله باید حرفه و تخصص خود را انتخاب کنید. در جلوی عنوان “Your Occupation” می‌توانید گزینه‌ای که مربوط به مهارتتان است را انتخاب کنید. علاوه بر این، در قسمت “From” و “To” می‌توانید بازه زمانی که در حرفه خود تجربه دارید را انتخاب کنید. برای مثال، اگر در زمینه تدریس آنلاین فعالیت دارید، گزینه “Online Lessons” را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید حرفه دیگری اضافه کنید، می‌توانید در قسمت “Skills” بر روی گزینه “Add” کلیک کرده و حرفه مورد نظر و سطح مهارت خود در آن را اضافه کنید.

یکی دیگر از گزینه‌های موجود در Fiverr، بخش “Education” یا همان تحصیلات است. البته این گزینه، بر خلاف موارد قبلی اجباری نیست و می‌توانید آن را خالی بگذارید. با این حال، می‌توانید کشور محل تحصیل، نام دانشگاه، رشته تحصیلی و سال فارغ‌التحصیلی خود را وارد کرده و بر روی دکمه “Add” کلیک کنید.
اگر مدرک یا جایزه‌ دیگری مربوط به حرفه خود دریافت کرده‌اید، می‌توانید در بخش “Certification” وارد نمایید.
به همین سادگی پروفایل کاربری شما در سایت Fiverr ساخته شد. پس از این باید پروژه‌های موجود در سایت را بررسی کرده و با توجه به توانایی و مهارت خود برای انجام آن‌ها یک پیشنهاد ارسال کنید.

طراحی گرافیکی در سایت Fiverr

در فایور، پیشنهادات زیادی برای انجام کارهای گرافیکی وجود دارد که دستمزد پیشنهادی در هر کدام با توجه به حجم و کیفیت کار بین 10 تا 1000 دلار است. به طور کلی، افرادی که پروژه‌های گرافیکی خود نظیر طراحی لوگو، کارت ویزیت و طرح‌های تی‌شرت را در فایور ثبت می‌کنند، خیلی سریع می‌توانند فریلنسرهای مورد نظر را پیدا کنند، بنابراین اگر شما مهارتی در زمینه طراحی لوگو یا طرح‌های گرافیکی دارید، می‌توانید به‌راحتی کسب درآمد از سایت Fiverr داشته باشید.

طراحی سایت

پروژه‌های طراحی سایت، از جمله کارهای پردرآمد سایت فایور به شمار می‌روند. میزان درآمدی که برای این شغل در نظر گرفته شده، به ازای هر gig حدود 100 تا 2000 دلار است. البته، فراموش نکنید که در ابتدای کار ممکن است پروژه‌ها با قیمت بسیار کمتری به شما پیشنهاد شوند اما با ارائه کار با کیفیت، پیشنهادات گران‌تری برای شما خواهد آمد. اگر در زمینه طراحی سایت‌های وردپرسی، توسعه فروشگاه شاپیفای و دیگر موارد طراحی سایت مهارت دارید، خیلی ساده می‌توانید شغل مورد نظر خود را در Fiverr پیدا کنید.

بازاریابی محتوایی (ویدیو)

یکی از پردرآمدترین شغل‌های موجود در سایت فایور، بازاریابی ویدئویی است که می‌توان پروژه‌های 100 تا 2000 دلاری از آن دریافت کرد. در طول چند سال گذشته، تقاضا برای این نوع خدمات نیز به شدت افزایش یافته است. بنابراین، اگر تجربه کارگردانی و ساخت کلیپ‌های ویدئویی را دارید، فایور می‌تواند برای شما منبع درآمد قابل توجهی باشد. در این زمینه می‌توانید به ساخت فیلم‌های آموزشی، انیمیشن‌های کوتاه و سایر محتواهای ویدئویی مشغول شوید چون کارفرمایان زیادی به دنبال افرادی با چنین مهارتی هستند. همچنین، جزء یکی از پر درآمد ترین کسب و کار اینترنتی است.

تولید محتوای متنی در Fiverr

اگر در زمینه نوشتن و تولید محتوا تخصص دارید، می‌توانید به عنوان یک کپی‌رایتر یا نویسنده در سایت فایور شروع به فعالیت کنید. یکی از شغل‌هایی که پیشنهادات زیادی برای آن در سات Fiverr وجود دارد، همین کار نویسندگی و کپی‌رایتینگ است. دستمزد مربوط به این کار در سایت فایور بین 50 الی 2000 دلار است که با توجه به حجم و مهلت انجام پروژه تعیین می‌شود.

ترجمه

این حرفه برای افرادی که به زبان‌های دیگر به جز انگلیسی مسلط هستند، بسیار مناسب است، زیرا بسیاری از کسب و کارها به دنبال افرادی هستند که قادر به ترجمه اسناد و مقالات به زبان‌های دیگر باشند. علاوه بر این، اگر در زمینه تدریس زبان خاصی توانایی دارید، می‌توانید به عنوان یک مدرس زبان خصوصی در فایور فعالیت کنید. درآمد حاصل از این مهارت معمولاً بین 100 تا 1000 دلار است که درآمد قابل توجهی به شمار می‌رود.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT