بهترین بازی های ابری ۲۰۲۴

بهترین بازی های ابری ۲۰۲۴

زمان مطالعه 3 دقیقه

خدمات بازی های ابری روشی جدید برای انجام بازی های ویدیویی است که نسبت به روش های سنتی انعطاف و راحتی بیشتری را ارائه می دهد. در این پست به معرفی بهترین بازی های ابری ۲۰۲۴ می پردازیم.

بهترین بازی های ابری ۲۰۲۴

در این مقاله، ما هر شرکت را به طور عمیق بررسی خواهیم کرد، نقاط قوت، ضعف و آنچه که آنها را به عنوان بازیکنان منحصر به فرد در مسابقه بازی های ابری متمایز می کند را بررسی خواهیم کرد.

برخلاف گذشته که بازیکنان محدود به انجام یک بازی در سیستمی بودند که برای آن دستگاه خریداری می‌ کردند، بازی ابری اکنون امکان جا به‌ جایی یکپارچه بین دستگاه‌ هایی مانند رایانه‌ های شخصی، کنسول‌ ها و حتی گوشی‌ های هوشمند را فراهم می‌ کند.

بازی Nvidia GeForce Now

سرویس بازی ابری انویدیا (NVDA) به شما امکان می دهد عناوین موجود خود را تقریباً به هر دستگاهی، از تلفن و تبلت گرفته تا مک، استریم کنید.

GeForce Now به طور کامل بر روی خدمات خود تمرکز می کند و به کاربران این امکان را می دهد که از بازی هایی که قبلا در پلتفرم هایی مانند استیم یا اپیک گیمز داشته اند، استفاده کنند و نیازی نیست دوباره در این پلتفرم بازی بخرند.

این سرویس بازی ابری یک بازی رایگان و برنامه های پولی که قیمت آنها به صورت ماهیانه از 10 دلار شروع می شود برای دسترسی بیشتر و با کیفیت 1080p ارائه می دهد.

با وجود دسترسی رایگان به بعضی از بازی ها، برخی از نقاط ضعف نیاز به بررسی دارند. برخی از بازی‌ های محبوب ممکن است پشتیبانی نشوند، و داشتن یک اتصال اینترنتی قوی برای انجام یک بازی روان با گرافیک و عملکرد عالی بسیار مهم است.

اگر یک گیمر رایانه شخصی هستید که چندین زیر مجموعه دارید و به راحتی بازی ها را در پلتفرم های مختلف مدیریت می کنید، GeForce Now یک گزینه قدرتمند برای بازی های موبایلی یا اجتناب از نیاز به رایانه های شخصی پیشرفته است.

بازی Shadow

Shadow که خود را به عنوان یک گزینه منحصربه‌ فرد در فضای بازی‌ های ابری قرار می‌ دهد، به جای پخش ساده بازی‌ ها، دسترسی از راه دور به یک رایانه کامل ویندوزی را ارائه می‌ دهد.

این رایانه شخصی دارای پردازنده گرافیکی Nvidia RTX A4500 و 28 گیگابایت رم است که به کاربران این امکان را می دهد تا هر بازی را که می خواهند از هر ویترین فروشگاهی انجام دهند و حتی نرم افزارهای غیر بازی را نصب کنند.

قیمت بازی Shadow از 19.99 دلار شروع می شود (فقط ماه اول، سپس 29.99 دلار)، که ممکن است از برخی رقبا گران تر باشد. با این حال، تطبیق پذیری آن به عنوان یک رایانه کامل ویندوزی می تواند برای طیف وسیع تری از کاربران جذاب باشد.

پردازش سریع تصاویر و سرعت عمل بالا در این بازی یک تجربه بازی بدون مشکل را تضمین می کند و پشتیبانی قوی از عناوین درخواستی AAA آن را به یک رقیب برای گیمرهای جدی تبدیل می کند.

علاوه بر این، توجه به این نکته مهم است که Shadow اجازه استفاده از VPN یا پروکسی را نمی‌دهد و عملکرد آن ممکن است با بهترین کارت‌های گرافیک محلی مطلق مطابقت نداشته باشد.

بازی Xbox Game Pass Ultimate

اگر گیمری هستید که به دنبال انعطاف پذیری و ارزش هستید، بازی در Xbox Game Pass Ultimate ارزشمند است.

این یک سرویس ترکیبی است که استریم بازی‌ های ابری را با دانلود های سنتی ترکیب می‌ کند و به شما امکان می‌ دهد به کتابخانه عظیمی از عناوین در کنسول‌ های Xbox، رایانه‌ های شخصی و حتی دستگاه‌ های تلفن همراه دسترسی داشته باشید.

برخلاف برخی از رقبا، می‌توانید بین دانلود بازی‌ ها برای بازی آفلاین یا پخش زنده آن‌ها از سرورهای مایکروسافت(MSFT)، همه با هزینه ماهیانه 16.99 دلار یکی را انتخاب کنید. این به ویژه برای دسترسی به عناوین جدید بهینه شده برای کنسول های Xbox Series X/S مفید است.

Xbox Game Pass Ultimate دارای یک فروشگاه بازی دائماً در حال گسترش است و حتی برای محتوای بیشتر به EA Play دسترسی دارد.

در حالی که اشتراک ماهانه ممکن است مانعی برای گیمرهای معمولی باشد، تطبیق پذیری و فروشگاه گسترده آن را به یک رقیب قوی برای بسیاری تبدیل کرده است.

در اصل، سرویس‌ های پخش بازی راهی آسان و در دسترس برای انجام بازی‌ های مورد علاقه‌ تان بدون نیاز به تجهیزات گران قیمت را ارائه می‌ دهند. به یاد داشته باشید، هر پلتفرم نیازهای مختلفی را برآورده می کند، بنابراین عواملی مانند کتابخانه بازی های موجود، کیفیت عملکرد و قیمت را در نظر بگیرید تا مناسب ترین آنها را بیابید. همانطور که تکنولوژی به تکامل خود ادامه می‌دهد، این سرویس‌ ها تجربه‌ های بازی همه جانبه‌ تر و کاربرپسندتری را برای بازیکنان در سراسر جهان ارائه می‌ کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT