سرویس بازی ابری برای استریم بازی های ویدیویی

7 بهترین سرویس بازی ابری برای استریم بازی های ویدیویی

زمان مطالعه 5 دقیقه

آینده بازی تقریباً مطمئناً در فضای ابری است. PlayStation Plus، Xbox Cloud Gaming، GeForce Now و Amazon Luna همگی از خدمات برجسته بازی ابری هستند. آنها با پرداخت هزینه، بدون کنسول بازی یا رایانه بازی، بازی ها را روی تلویزیون شما پخش می کنند.

اما کدام یک بهترین است؟ کدام یک از این سرویس‌های بازی ابری بهترین بازی‌ها را ارائه می‌دهد و باید مشترک کدام یک شوید؟ در این مقاله، ما فهرستی از بهترین سرویس‌های بازی ابری را گردآوری می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید، در صورت وجود، در کدام یک می‌خواهید مشترک شوید.

بازی ابری چیست؟

به طور سنتی، بازی به سخت افزار گران قیمت نیاز دارد. این ممکن است یک کنسول بازی، یک رایانه شخصی بازی یا یک ست تاپ باکس (مانند Amazon Fire TV یا Android TV) باشد.

با بازی ابری، دیگر نیازی به سخت افزار گران قیمت نیست. در عوض، بازی‌ها از طریق اینترنت برای شما پخش می‌شوند، دقیقاً مانند یک فیلم در نتفلیکس. اتصال به اینترنت پهن باند سریع مورد نیاز است. هر چه بالاتر، بهتر

بازی‌های ابری اساساً به شما امکان می‌دهند در هر دستگاهی بازی کنید. ممکن است یک تلفن یا تبلت، یک نت بوک یا یک لپ تاپ یا رایانه شخصی قدیمی باشد. دارندگان مک می‌توانند به طور بالقوه بازی‌های رایانه‌ای را که بر روی پلتفرم آن‌ها منتشر نشده‌اند، بازی کنند.

خدمات بازی های ابری برای دسترسی به اشتراک ماهانه متکی هستند. به طور معمول، شما چند بازی رایگان دریافت خواهید کرد. در حالی که برخی از آنها به دستگاه‌های اختصاصی نیاز دارند، اما ارزان‌تر از کنسول‌های بازی نسل فعلی هستند. در بیشتر موارد، خدمات پخش بازی های ویدیویی برنامه های تلفن همراه را ارائه می دهند، به این معنی که می توانید از بازی های AAA تقریباً در هر دستگاهی لذت ببرید.

راهنمای ما برای بازی های ابری، چیزها را با جزئیات بیشتری توضیح می دهد.

چندین پلتفرم بازی ابری موجود است:

  1. GeForce Now
  2. PlayStation Now
  3. Utomik
  4. Xbox Cloud Gaming (formerly Project xCloud)
  5. Antstream Arcade
  6. Amazon Luna
  7. Blacknut

امروز می توانید در این موارد ثبت نام کنید – اما کدام سرویس بازی ابری برای شما مناسب است؟ بخوانید تا متوجه شوید…

1.سرویس بازی ابری برای استریم بازی های ویدیویی: GeForce Now

GeForce Now سرویس بازی مبتنی بر ابر انویدیا طراح تراشه‌های گرافیکی برای ویندوز، macOS، SHIELD TV و دستگاه‌های اندرویدی است.

GeForce Now به شما امکان می دهد به کتابخانه بازی های موجود خود در Steam، Origin و دیگر پلتفرم های تحویل دیجیتال برای رایانه شخصی دسترسی داشته باشید. سپس این ها به دستگاهی که GeForce Now را اجرا می کند، پخش می شود.

در آمریکای شمالی و اروپا موجود است و دارای سه سطح عضویت رایگان، اولویت و نهایی است.

. اعضای رایگان دسترسی استاندارد و جلسات یک ساعته را در سرورهای بازی استاندارد دریافت می کنند.

. اعضای اولویت 9.99 دلار در ماه (49.99 دلار برای شش ماه) برای دسترسی به سرور اولویت دار و جلسات شش ساعته طولانی با p1080 و 060FPS پرداخت می کنند. بازی ها از سرورهای “پریمیوم ریگ” با پشتیبانی RTX پخش می شوند.

. اعضای Ultimate بالاترین عملکرد را با قیمت 19.99 دلار در ماه (99.99 دلار برای شش ماه) با دسترسی GeForce RTX 3080 rig، سریعترین سرورها، جلسات هشت ساعته و وضوح 4K @120FPS دریافت می کنند.

یک مزیت عظیم GeForce Now این است که در صورت لغو سرویس، بازی هایی را که خریداری کرده اید حفظ می کنید. این باعث می شود که تقریباً در بین سرویس های بازی ابری منحصر به فرد باشد.

2. پلی استیشن پلاس پریمیوم

می خواهید موارد دلخواه Sony PlayStation خود را روی رایانه شخصی از فضای ابری پخش کنید. با PlayStation Plus Premium، می توانید.

در حالی که اشتراک ماهانه اصلی PlayStation Plus (Essential) 9.99 دلار است، PlayStation Plus Premium گران‌تر است، اما ویژگی‌های بسیار بیشتری دارد.

این امکان دسترسی به مجموعه عظیمی از بازی های پلی استیشن (جاری و کلاسیک) را فراهم می کند و 17.99 دلار در ماه هزینه دارد (49.99 دلار برای سه ماه، 119.99 دلار هر 12 ماه).

با بیش از 800 بازی، شما از نظر انتخاب غافل خواهید شد. عناوین جدید هر ماه اضافه می شود. برای اجرای بازی های ابری PlayStation Plus Premium در رایانه شخصی خود، از صفحه دانلود برنامه PlayStation Plus دیدن کنید.

3.سرویس بازی ابری برای استریم بازی های ویدیویی: Utomik

بیش از 1415 بازی در همه ژانرها با Utomik، یک سرویس بازی ابری نسبتا جدید در دسترس هستند. از این تعداد، بیش از 250 عنوان برای بازی در فضای ابری در دسترس است و بازی‌های جدید ماهانه اضافه می‌شوند.

دسترسی به سرویس بازی ابری Utomik از طریق رایانه شخصی ویندوز، دستگاه تلفن همراه اندروید یا تلویزیون های هوشمند سامسونگ یا ال جی است. بازی ها برای پلتفرم های مختلف تنظیم شده اند. برخی برای رایانه شخصی، برخی دیگر برای تلویزیون، برخی دیگر برای موبایل مناسب هستند.

Utomik یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را با سه گزینه عضویت ارائه می دهد: Personal، Personal + Cloud و Family + Cloud.

4. Xbox Game Pass Ultimate

Xbox Cloud Gaming (بتا) که توسط مایکروسافت به عنوان Project xCloud توسعه یافته است در Xbox Game Pass Ultimate گنجانده شده است. می‌تواند بازی‌های Xbox را روی کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی، گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید و iOS پخش کند. برخی از تلویزیون های هوشمند (مانند Samsung QE43Q60B) از بازی Xbox Cloud نیز پشتیبانی می کنند.

در زمان نوشتن، بیش از 300 بازی گنجانده شده است. تنها چیزی که نیاز دارید یک کنترلر مناسب است. کنترلرهای ایکس باکس و دستگاه های شخص ثالث مختلف همگی می توانند برای بازی های ابری استفاده شوند.

یک کلیپ بازی اختیاری نیز برای اتصال تلفن اندرویدی شما به کنترلر دلخواه شما موجود است.

Xbox Game Pass Ultimate 14.99 دلار در ماه هزینه دارد.

5.سرویس بازی ابری برای استریم بازی های ویدیویی: Antstream Arcade

در حالی که اکثر سرویس های بازی ابری عناوین AAA و بازی های مستقل را ارائه می دهند، Antstream Arcade بیش از 1500 بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل را ارائه می دهد.

با برنامه‌های ویندوز، macOS، لینوکس، اندروید، تلویزیون آمازون و دستگاه‌های تبلت، می‌توانید از ۱ دلار در ماه ثبت‌نام کنید.

اگر بیشتر می خواهید، Antstream Arcade Premium به شما امکان بازی نامحدود و توانایی ذخیره و ادامه در هر نقطه را می دهد. معمولاً این مبلغ سالانه 39.99 دلار است. در حال حاضر می توانید فقط با 12 دلار در سایت تخفیف بازی مرد سبز ثبت نام کنید.

با عناوین متنوعی مانند R-Type، Pac-man، Earthworm Jim، بازی های زیادی در اینجا وجود دارد. بازی‌ها، چالش‌های مینی‌بازی، مسابقات، و جامعه گیمرهای قدیمی، همگی از هر دستگاهی قابل دسترسی هستند. اگر بازی‌های قدیمی کار شماست، می‌توانید آن را در فضای ابری با Antstream Arcade انجام دهید.

6. Amazon Luna

آمازون لونا در حفره‌ای که پس از بسته شدن Google Stadia ایجاد شده است فرو رفته است و به همین ترتیب شروع به کار با آن آسان است.

گزینه Luna+ 9.99 دلار در ماه است و دارای بیش از 100 بازی است. همچنین می توانید برای بازی عناوین یوبی سافت در فضای ابری 17.99 دلار در ماه یا برای بازی های مهمانی Jackbox ماهانه 4.99 دلار بپردازید.

همانطور که می بینید، آمازون لونا بسیار گران است، اگرچه Luna+ یک آزمایش 7 روزه دارد. در همین حال، اگر قبلاً اشتراک آمازون پرایم دارید، برخی از بازی‌ها رایگان هستند.

یک کنترلر آمازون Luna نیز موجود است.

7.سرویس بازی ابری برای استریم بازی های ویدیویی: Blacknut

Blacknut با داشتن 500 بازی با قیمت 15.99 دلار در ماه، معامله خوبی به نظر می رسد. این پنج حساب جداگانه، کنترل‌های والدین، تجربه‌ای بدون آگهی، بدون خرید درون بازی و امکان توقف بازی در یک دستگاه و ادامه دادن در دستگاه دیگر به شما می‌دهد.

Blacknut با این ادعا که “هر یک از صفحه های شما می تواند یک کنسول بازی باشد” هیچ برنامه ای ندارد. در عوض، همه چیز از طریق مرورگر وب دستگاه شما امکان پذیر است. اگر تلویزیون هوشمند شما دارای مرورگر است، Blacknut یک گزینه است، همانطور که برای موبایل و کامپیوتر نیز وجود دارد.

با ترکیب خوبی از عناوین AAA و Indie، بازی‌های Blacknut با کنترلر بلوتوث Xbox One سازگار هستند. کنترلر تطبیقی ​​ایکس باکس نیز مانند چند مورد دیگر پشتیبانی می شود.

کدام سرویس بازی ابری بهترین است؟

پلتفرم استریم بازی که انتخاب می‌کنید ممکن است توسط دستگاه‌هایی که دارید مطلع شود. طرفداران پلی استیشن و ایکس باکس ممکن است ترجیح دهند در اکوسیستم موجود خود باقی بمانند، در حالی که کاربران رایانه شخصی ممکن است GeForce Now را انتخاب کنند.

در همین حال، آمازون لونا یک تازه وارد نسبتاً جدید است اما می تواند تأثیر زیادی بگذارد.

به طور کلی، ما گمان می کنیم که GeForce Now به عنوان بزرگترین و بهترین سرویس بازی ابری شناخته شود. فقط با گذر زمان معلوم میشه. در حال حاضر، به جزئیات هر یک از این سرویس های بازی ابری توجه کنید و بر اساس هزینه و دستگاه های پشتیبانی شده، بهترین را برای خود انتخاب کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT