کسب درآمد از سایت Swagbucks

کسب درآمد از سایت Swagbucks | نقد درآمد از سایت Swagbucks 2023

زمان مطالعه 4 دقیقه

در The College Investor، ما می خواهیم به شما کمک کنیم تا امور مالی خود را مدیریت کنید. برای انجام این کار، ممکن است بسیاری یا همه محصولاتی که در اینجا ارائه شده اند از شرکای ما باشند. کسب درآمد از سایت Swagbucks را در ادامه بیشتر بیاموزید.

این بر ارزیابی ها یا بررسی های ما تأثیری ندارد. نظرات ما مربوط به خودمان است. هر گونه اطلاعات سرمایه گذاری ارائه شده در این صفحه فقط برای اهداف آموزشی است. سرمایه‌گذار کالج مشاور سرمایه‌گذاری یا خدمات کارگزاری را ارائه نمی‌دهد و خرید یا فروش سهام، اوراق بهادار یا سایر سرمایه‌گذاری‌ها را توصیه نمی‌کند. اینجا بیشتر بیاموزید.

بسیاری از مردم آرزوی کسب درآمد از طریق اینترنت را دارند. بدون راه اندازی یک تجارت کامل، چند راه قانونی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. اما این انتظار را نداشته باشید که شغل روزانه خود را رها کنید. برای پرداخت اندک به زمان زیادی نیاز دارد. اما اگر به آن علاقه دارید، مطمئناً می توانید درآمد جانبی آنلاین داشته باشید.

Swagbucks یکی از راه های کسب درآمد آنلاین است. با شرکت در هر تعداد از فعالیت های پولساز، می توانید امتیاز کارت هدیه یا پول نقد کسب کنید.

در این بررسی Swagbucks، ما به شما خواهیم گفت که چگونه. می‌توانید بررسی را نادیده بگیرید و 5 دلار رایگان برای ثبت‌نام در Swagbucks در اینجا >> دریافت کنید

Swagbucks کیست؟

Swagbucks وب سایتی است که به شما امکان می دهد امتیاز کسب کنید (به نام امتیاز SB)، که می تواند برای انجام فعالیت های آنلاین مختلف مانند نظرسنجی، تماشای فیلم، بازی کردن و جستجو به کارت هدیه و پول نقد تبدیل شود.

Swagbucks از سال 2005 وجود داشته است و یکی از شرکت های تابعه Prodege, LLC است. Prodege چند مارک دیگر دارد که احتمالاً با آنها آشنا هستید، از جمله MyPoints، Upromise و ShopAtHome.

از ماه می 2022، Swagbucks مبلغ 722,700,000 دلار به صورت نقدی و کارت های هدیه رایگان پرداخت کرده است. Swagbucks در ال سگوندو، کالیفرنیا مستقر است.

آیا آنها مشروع هستند؟

Swagbucks مشروع است. برخی افراد ادعا می‌کنند که کلاهبرداری هستند، اما به نظر می‌رسد این ادعاها با رد صلاحیت‌های نظرسنجی و پرداخت‌های کم اشتباه گرفته می‌شوند که بعدا توضیح داده شد. Swagbucks دارای امتیاز 8.3 از 12909 بررسی در Trustpilot است.

در حالی که Swagbucks یک برند Prodege است، آنها رتبه Better Business Bureau را ندارند. با این حال، Prodege دارای رتبه BBB A- است. آنها 551 شکایت و امتیاز 5 ستاره پایین از 5 با 519 بررسی مشتری دارند.

چقدر درآمد خواهم داشت؟

قرار نیست با استفاده از Swagbucks پولدار شوید یا حتی به اندازه کافی پول درآورید تا زندگی کنید. به آن به عنوان چیزی بهتر از تعویض جیب فکر کنید.

برای ارائه ایده ای در مورد درآمد، اکثر نظرسنجی ها حدود 20 دقیقه طول می کشد. اما شما همچنین باید برای هر نظرسنجی واجد شرایط باشید. بسته به سایت، پر کردن یک فرم فقط چند دقیقه طول می کشد تا رد صلاحیت شود، که تعداد نظرسنجی هایی را که می توانید در عرض یک ساعت انجام دهید کاهش می یابد. تقریباً، انتظار داشته باشید که کمی کمتر از یک دلار در ساعت درآمد داشته باشید.

در پایان ماه، این به معنای چند دلار است. برای افراد تهاجمی و کسانی که زمان زیادی دارند، رسیدن به درآمد دو رقمی به طور مداوم مطمئناً واقع بینانه است.

Swagbucks علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، روش های دیگری نیز برای کسب درآمد دارد. راه های زیر برای کسب امتیاز SB آمده است:

  • خرید برگشت نقدی
  • تماشای کلیپ های ویدئویی
  • پیشنهادات ویژه (Swagbucks Discover)
  • چاپ کوپن های مواد غذایی

اگر در رایانه خود نیستید، نگران نباشید – همچنان می توانید از Swagbucks از طریق برنامه تلفن همراه آنها استفاده کنید. وقتی در صف ایستاده اید یا فقط وقت دارید که بکشید، برنامه موبایل را بیرون بکشید و کمی پول نقد به دست آورید. باید مطمئن شوید که بسته به فعالیت، حدود 20 دقیقه فرصت دارید.

نکته نظرسنجی: وقتی به دنبال نظرسنجی هستید، بهترین درآمدها کسانی هستند که بیشترین پرداخت را داشته باشند و کمترین زمان را صرف کنند. Swagbucks به شما امکان می دهد نظرسنجی ها را مرتب کنید، که یافتن بهترین ارزش را آسان می کند.

نکته ویدیویی: هنگام تماشای یک ویدیو، می توانید دو پرنده را با یک سنگ بکشید. ویدیو را در پس‌زمینه تماشا کنید و به جستجو یا نظرسنجی در پیش‌زمینه ادامه دهید. این به شما امکان می دهد به طور همزمان از دو روش مختلف امتیاز کسب کنید.

چگونه کار می کند؟

برای شروع، به صورت رایگان در swagbucks.com ثبت نام کنید. فقط برای پیوستن 5 دلار جایزه دریافت خواهید کرد.

به عنوان یک نکته جانبی، اگر وب سایتی مانند Swagbucks اطلاعات پرداخت شما را می خواهد، ثبت نام نکنید. شما نباید کارت اعتباری را وارد کنید. بالاخره آنها به شما پول می دهند. نه برعکس. Swagbucks کارت اعتباری شما را نمی خواهد.

همانطور که قبلا ذکر شد، راه های زیادی برای کسب درآمد در Swagbucks وجود دارد. نظرسنجی‌ها بسیار محبوب هستند، اما به راحتی می‌توان از آن‌ها خسته شد. خرید یکی دیگر از راه های محبوب برای کسب امتیاز است.

به نقاط Swagbucks نقاط SB می گویند. امتیاز SB را می توان برای کارت های هدیه محبوب برای شرکت هایی مانند آمازون، تارگت و آیتونز بازخرید کرد. همچنین می‌توانید انتخاب کنید که همان مقدار پرداختی را به حساب PayPal خود بازخرید کنید.

جستجو در Swagbucks می تواند برای شما درآمد کسب کند. ابتدا دکمه Swagbucks را که یک افزونه مرورگر است نصب کنید. ممکن است فقط برای نصب دکمه امتیاز SB دریافت کنید. برای هر روز استفاده از دکمه یک امتیاز SB دریافت خواهید کرد. اگر نقاط SB برای سایتی که در آن جستجو می کنید در دسترس باشد، دکمه Swagbucks نمایش داده می شود. اگر می‌خواهید در یک خرده‌فروش خاص پول خرج کنید، ممکن است امتیاز SB برای آن کسب کنید. اینجاست که دکمه Swagbucks وارد می شود.

Swagbucks Alternatives

Swagbucks تنها سایت نظرسنجی و پاداش آنلاین نیست. در حالی که یکی از اولین ها بود (و احتمالاً یکی از محبوب ترین ها)، رقبای زیادی وجود دارد.

برخی از محبوب ترین رقبا عبارتند از Survey Junkie و Branded Surveys.

شما همچنین گزینه‌های ویژه‌تری مانند Upromise دارید که به شما امکان می‌دهد جوایزی کسب کنید که می‌توانید از آن‌ها برای پس‌انداز برای کالج فرزندانتان استفاده کنید.

Swagbucks برای چه کسی است؟

دانش‌آموزان کالج و دبیرستان و آن‌هایی که وقت خالی دارند، کاندیدای عالی برای Swagbucks هستند.

برای کسب درآمد در حالی که کار دیگری انجام می دهید – مانند تماشای تلویزیون – عالی است.

برای کسب درآمد فقط چند دلار در یک ماه معین به زمان مناسبی نیاز دارید. اگر کمتر از یک دلار در ساعت درآمد داشته باشید و سه ساعت در هفته را در Swagbucks صرف کنید، این حدود 12 ساعت در ماه و شاید حدود 10 دلار درآمد است. هر گونه پاداش یا پیشنهاد ویژه می تواند درآمد را افزایش دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT