شارژ اکانت پی پال (paypal)

شارژ اکانت پی پال (paypal)

زمان مطالعه 3 دقیقه

کیف پول پی پال یکی از اصلی‌ترین شبکه‌های مالی بین‌المللی می‌باشد که کاربران برای نقل و انقالات پولی خود در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. اگر شما هم یک حساب پی پال دارید، با خرید و فروش دلار پی پال می‌توانید از خدماتی همچون پرداخت‌ ارزی در سایت‌ها و درگاه‌های خارجی، پرداخت‌ هزینه چاپ ژورنال‌های بین‌المللی شرکت در کنفرانس‌های خارجی، پرداخت حق عضویت و خرید اشتراک پلتفرم‌ها، هزینه‌های شرکت و ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی و… بهره‌مند شوید. بطورکلی، استفاده از شبکه پی پال، کاربردهای فراوانی برای استفاده شخصی و تجاری افراد جهت انجام نقل و انتقالات پولی خود در درگاه‌های کوچک و بزرگ مالی در سراسر دنیا دارد. در نظر داشته باشید که برای شارژ اکانت پی پال (paypal) می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

شارژ اکانت پی پال (paypal)

شارژ اکانت پی پال (paypal) بدون کارمزد

در نظر داشته باشید که در شبکه پی پال ارسال پول به صورت family and friends برای دوستان و خانواده در کشورهایی مانند آمریکا و کانادا بدون کارمزد انجام می‌گیرد؛ البته این درحالی است که انتقال وجه از طریق حساب پی پال یا حساب متصل به آن باشد و در صورتی که از کارت اعتباری استفاده شود، کارمزدشامل حال آن خواهد شد. این موضوع در مورد سایر کشورها، مشمول کارمزد می باشد.

شارژ پی پال freind & family

شارژ پی پال فرندز و فمیلی یکی از گزینه‌های پراخت شبکه پی پال می‌باشد که برای افرادی که قصد نقل و انتقالات پول با خانواده و دوستان خود در هر جای دنیا را دارند، امکانات ایده‌آلی را فراهم کرده است. با استفاده از شارژ پی پال friends & family، از طریق موبایل یا لپ تاپ خود می‌توانید به هرجای دنیا پول ارسال کنید؛ تمام چیزی که برای این کار نیاز دارید یک آدرس ایمیل، شماره تلفن یا نام کاربری PayPal خانواده شما و یک حساب بانکی متصل یا کارت اعتباری می‌باشد.

چگونه حساب پی پال خود را شارژ کنیم؟

بطورکلی برای شارژ حساب paypal به کردیت کارت‌های بین‌المللی نظیر مستر کارت یا ویزا کارت نیاز خواهید داشت. برای شارژ حساب پی پال از دو روش می توان استفاده کرد. لازم به ذکر است که این روش ها با کارت های بانکی ایرانی و یا با استفاده از هر گونه شبکه مالی متعلق به ایران امکان پذیر نمی باشد. به این منظور نیاز به دسترسی به یکی از روش های پرداخت بین المللی و یا یک واسطه خواهید داشت.

شارژ پی پال با کردیت کارت

برای شارژ و حتی وریفای حساب پی پال نیاز به یکی از انواع کردیت کارت دارید. کردیت کارت ها می توانند ویزا کارت، مستر کارت فیزیکی یا یکی از انواع کارت مجازی باشند. در رابطه با کارت های مجازی دو نکته قابل توجه وجود دارد. اول اینکه از کارت های مجازی تنها برای افتتاح حساب و وریفای پی پال می توان استفاده کرد. به عبارت دیگر با توجه به این که گیفت کارت ها قابلیت دریافت حواله ندارند و تنها یک بار شارژ می شوند، امکان واریز دلار پی پال به این کارت ها وجود ندارد.

نکته دوم در استفاده از این روش این است که افتتاح حساب و وریفای پی پال، تنها با استفاده از گیفت کارت هایی مثل ویزا کارت مجازی قابل انجام است. به عبارت دیگر با همه ی انواع گیفت کارت نمی توان نسبت به وریفای حساب پی پال اقدام کرد.

شارژ پی پال با واسطه

اگر در ارائه هر یک از این موارد محدودیت داشته و یا شارژ اکانت شما با مشکلی روبرو شده است، می‌توانید از خدمات اول پرداخت استفاده کنید. شما با استفاده از اول پرداخت می‌توانید بدون دردسر استفاده از کردیت کارت‌ها، نسبت به شارژ حساب پی پال خود اقدام کنید. تنها کافی است در پنل اول پرداخت ثبت نام کرده و پس از احراز هویت، درخواست خود را برای شارژ پی پال ثبت کنید. کارشناسان اول پرداخت، درخواست خرید و فروش دلار پی پال شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهند داد. قابل ذکر است که سفارش شما در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می شود.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT