ارز دیجیتال آلیس

ارز دیجیتال آلیس | معرفی بازی My Neighbor Alice

زمان مطالعه 4 دقیقه

پس از قدرت گرفتن بلاکچین و ایجاد روش‌های مختلفی برای حل مشکل مقیاس‌پذیری، بازی‌های زیادی در این بستر ایجاد شدند. یکی از این بازی‌ها My Neighbor Alice نام دارد. در این مقاله از اول پرداخت با ما و معرفی ارز دیجیتال آلیس همراه باشید.

ارز دیجیتال آلیس

ارز دیجیتال آلیس

ارز دیجیتال آلیس

از ابتدایی‌ترین بازی‌های بلاکچین مانند CryptoKitties گرفته تا بسیاری از بازی‌هایی که دنیای متاورس و NFT را به ما معرفی کردند، بازی‌ها باعث شده‌اند تا بلاکچین بیشتر و بیشتر در بین اقشار مختلف جامعه جای بگیرد. هر چه که باشد، بازی‌های ویدیویی را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین صنعت و هنر در عصر حاضر نامید. یکی از بازی‌هایی که به طرفداران زیادی رسیده و توانسته بلاکچین را بیش از پیش به کاربران زیادی معرفی کند، My Neighbor Alice است. ابتدا به معرفی این بازی بپردازیم و سپس ارز دیجیتال آن را معرفی خواهیم کرد.

بازی My Neighbor Alice

ارز دیجیتال آلیس

ارز دیجیتال آلیس

یک بازی بلاکچین که بر اساس بازی‌های محبوبی همچون FarmVille و Animal Crossing ساخته شده است. در این بازی شما می‌توانید NFT یا توکن‌های غیرقابل تعویض جمع کنید. هدف اصلی این بازی گسترش فضای کاربران بلاکچین، گیمرها و هولدرهای کریپتو است.

در این بازی المان‌های امور مالی غیرمتمرکز گنجانده شده است تا ترکیبی از یک سیستم مالی در دنیای واقعی و یک سرگرمی را در اختیار کاربران قرار دهد. در این بازی غیرمترکز که یک داستان جالب را دنبال می‌کند، کاربر می‌تواند دنیای خود را خلق کند.

هر شخصی قادر است در این بازی یک زمین مجازی بخرد و دنیای آلیس را دنبال کند. My Neighbor Alice المان‌های خوبی از بازی‌های مولتی‌پلیر را در برگرفته تا کاربران بتوانند با یکدیگر به خوبی تعامل داشته باشند و ارتباط بگیرند. همچنین این بازی به صورت جهان‌باز (Open World) ساخته شده تا کاربران بتوانند با آزادی کامل در دنیای آن گشت و گذار کنند و شخصیت‌ها و دنیای آن را شخصی‌سازی کنند.

در این بازی چندین جزیره وجود دارد که به NFT در بازی گنجانده شده‌اند. بنابراین کاربران قادر هستند آن‌ها را بخرند، بفروشند یا آن‌ها را با دارایی‌های خود شخصی‌سازی کنند. البته میزان زمین‌هایی که در دنیای بازی وجود دارد محدود است. به همین دلیل است که NFTهای دنیای بازی ارزش پیدا می‌کنند. همچنین دیگر NFTهای موجود در این بازی با توجه به کمیابی قیمت‌گذاری می‌شوند.

البته کاربران این توانایی را دارند تا دارایی‌های خود را هم ایجاد کنند. این بازی از طریق پلتفرم Steam در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

معرفی ارز دیجیتال آلیس

آلیس یک توکن بر اساس استاندارد ERC-20 شبکه اتریوم است که می‌توان آن را از طریق رقابت، رویدادها و طی کردن بازی My Neighbor Alice به دست آورد. این توکن همچنین عنصر اصلی بازارچه NFT این بازی محسوب می‌شود تا بازیکنان بتوانند آن را بخرند، بفروشند یا از آن در تریدهای بازارچه برای خرید جزیره یا آیتم‌های مختلف استفاده کنند.

ارز دیجیتال آلیس یک نوع مشوق برای مشارکت در بازی است. برای مثال، اگر شما جزو کاربرانی باشید که ارز دیجیتال آلیس در اختیار دارید و برای دستیابی بیشتر به آن در بازی با دیگران رقابت می‌کنید، در طول زمان بازی به شما ارز دیجیتال بیشتری پاداش می‌دهد.

البته برای شروع بازی نیازی به آلیس ندارید و بازی اجازه می‌دهد از همان ابتدا وارد رقابت شوید و به آرامی این ارز دیجیتال را کسب کنید. البته که کاربران می‌توانند دست به جیب شوند و با خرید این توکن، برخی از قابلیت‌های بازی را باز کنند و به پیشرفت خود سرعت ببخشند.

موارد استفاده از ارز دیجیتال آلیس

خرید آیتم‌ها: همانطور که گفتیم، خرید آیتم‌های بازی توسط این رمزارز انجام می‌شود. این آیتم‌ها به صورت NFT هستند و با توجه به کمیابی و عملکرد آن‌ها، قیمت‌گذاری می‌شوند. البته کاربران نیز می‌توانند آیتم‌های خاص خود را در بازی ایجاد کنند و بفروشند. همچنین آیتم‌هایی که خریداری کرده‌اید به لطف اینکه به صورت NFT قرار می‌گیرند، دوباره قابل فروش هستند.

کسب درآمد با بازی: انجام بازی، رقابت در آن و شرکت در رویدادهای مختلف در My Neighbor Alice باعث می‌شود تا به راحتی این ارز دیجیتال را کسب کنید.

کسب درآمد با سرمایه‌گذاری: حتی اگر به انجام بازی علاقه‌ای ندارید یا اگر توکن‌های زیادی دارید، می‌توانید با سهام‌گذاری در آن کسب درآمد کنید. این اکوسیستم در بازی وجود دارد تا با هولد کردن و سهام‌گذاری توکن آلیس، درآمد بیشتری به جیب بزنید. همچنین یک سیستم وام‌دهی هم در بازی وجود دارد تا NFTها را به صورت وام و قرض به دیگر کاربران بدهید و سودش را کسب کنید.

گاورننس: علاوه بر کسب درآمد با رمزارز آلیس این امکان وجود د ارد تا در مسائل و پروسه‌های مدیریت بازی هم شرکت کنید. با در اختیار داشتن این ارز دیجیتال شما حق رای خواهید داشت و می‌توانید نسبت به تغییرات بازی و توسعه روند رشد آن تصمیم‌گیری کنید.

وضعیت ارز دیجیتال آلیس در بازار

در مجموع ۱۰۰ میلیون توکن آلیس وجود دارد که ۲۰ میلیون از آن به صورت رزرو نگهداری می‌شود. ۲۱ میلیون از این توکن‌ها برای فروش، ۱۵ میلیون برای تیم توسعه و ۱۶ میلیون دیگر در اکوسیستم بازی گنجانده شده است.

اگرچه این ارز دیجیتال با نوسانات زیادی همراه است، اما توانسته در اوایل سال ۲۰۲۱ به قیمت ۲۰ دلار برسد و در ماه‌های سپتامبر تا دسامبر نیز قیمت ۲۹ دلار را تجربه کند. با این حال این ارز دیجیتال همراه با سایر رمزارزهای دنیا روندی نزولی را طی کرد تا اینکه تا زمان نگارش این مطلب در ماه آوریل ۲۰۲۲، با قیمت ۶٫۲۹ دلار خرید و فروش شود. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال بیش از ۱۰۲ میلیون دلار است و از ارزش بازار ۱۹۴ میلیون دلاری برخوردار است

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT