NFT بیبی دوج

مجموعه NFT بیبی دوج منتشر شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیبی دوج یکی از محبوب ترین میم کوین ها در بازار رمز ارزها است که تعداد هولدر ها و برنامه های توسعه آن نشان دهنده پتانسیل این ارز برای رشد می باشد. در این خبر به بررسی NFT بیبی دوج می پردازیم.

NFT بیبی دوج

شایان ذکر است که عرضه اولیه بیبی دوج 420 کوادریلیون توکن بود که تقریباً 125 کوادریلیون آن طی توکن سوزی های بیبی دوج سوزانده شده است.

پس از اخبار متعدد درباره برنامه های توسعه ارز بیبی دوج و پس از مدت ها انتظار سرمایه گذاران این توکن در تاریخ 20 آوریل (4/20) در ساعت 4:20 بعد از ظهر مجموعه توکن های nft بیبی دوج منتشر شد. هر کاربر در لیست سفید یا وایت لیست می‌تواند حداکثر سه NFT BabyDoge را مینت کند. مجموعه NFT BabyDoge متشکل از 10000 بیبی دوج متمایز است که با استفاده از 200 ویژگی مختلف مانند چشم‌ها، آرایش سر، لباس و موارد دیگر ایجاد شده‌اند.

Baby Doge، یک ارز دیجیتال ایجاد شده توسط طرفداران جامعه آنلاین دوج کوین است که “به دنبال تحت تاثیر قرار دادن پدرش با نشان دادن سرعت تراکنش های جدید و جذابیت خود” می باشد و حالا پس از خبر راه اندازی صرافی غیر متمرکز بیبی دوج مجموعه ای از توکن های غیر قابل تعویض (NFT) را راه اندازی کرده است.

NFT بیبی دوج

NFT بیبی دوج

NFT های پروژه ابتدا برای کاربرانی که در لیست سفید قرار گرفته اند راه اندازی شده اند تا قبل از عرضه عمومی، آنها را ضرب کنند.

مجموعه NFT BabyDoge از 10000 سگ منحصربه‌فرد تشکیل شده است که از طریق استفاده از 200 ویژگی بالقوه که شامل چشم‌ها، سرپوش، لباس‌هایشان و موارد دیگر می‌شود، تولید شده‌اند. هر توکن به عنوان یک توکن ERC-721 در بلاک چین اتریوم ذخیره می شود و از طریق سیستم IPFS میزبانی می شود.

راه اندازی مجموعه NFT ظاهراً موفقیت آمیز بود زیرا مدت کوتاهی پس از آن ترند Baby Dogecoin در پلتفرم شبکه اجتماعی توییتر داغ شده بود.

با افزایش محبوبیت و اخبار مثبت شایعات درباره زمان لیست شدن بیبی دوج در صرافی بایننس بالا گرفته است. اگر این اتفاق بیفتد بدون شک یک نقطه عطف در آینده ارز بیبی دوج خواهد بود و میتواند این توکن را به دوج کوین یا شیبای بعدی در بازار تبدیل کند.

منبع: کریپتو گلوب

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT