خرید بیبی دوج در بایننس

خرید بیبی دوج در بایننس | زمان لیست شدن توکن BabyDoge در بایننس

زمان مطالعه 2 دقیقه

اگرچه Baby Doge Coin یکی از جدیدترین میم کوین ها در بازار کریپتو است، اما محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش بوده است. سوال مهمی که ذهن بسیاری از هولدر های این توکن را به خود مشغول کرده است این است که آیا بیبی دوج به این زودی در بایننس لیست می شود و امکان خرید بیبی دوج در بایننس فراهم می شود‌‌ ؟

خرید بیبی دوج در بایننس

با توجه به این که این توکن در بسیاری از صرافی های برتر مانند گیت و کوینکس لیست شده است، تعجب چندانی ندارد که علاقه مندان امیداور باشند که بیبی دوج در بایننس نیز لیست شود.

این میم کوین در سال 2021 راه اندازی شد، اما در حال حاضر صد ها هزار دنبال کننده در توییتر دارد. باور کنید یا نه، طبق گفته CoinMarketCap، ارزش بازار آن در حال حاضر به بیش از یک میلیارد دلار افزایش یافته است. این وب سایت حجم معاملات 24 ساعته Baby Doge Coin را بیش از 34 میلیون دلار اعلام کرده است.

بایننس در تصمیم گیری اینکه کدام ارزهای دیجیتال را فهرست کند، به تعداد کاربران نگاه می کند. از آنجایی که بیبی دوج در حال حاضر بیش از 1 میلیون دارنده دارد، این صرافی ارز دیجیتال می‌تواند تصمیم بگیرد به زودی آن را فهرست کند، اگرچه هنوز چنین اعلامیه‌ای نکرده است.

همانطور که در گزارش های قبلی ذکر شد، بایننس تعداد کاربران را قبل از فهرست کردن توکن در صرافی خود ارزیابی می کند.

به گفته Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس:

مهمترین معیار تعداد کاربران است.

او گفت:

اگر یک سکه تعداد کاربران زیادی داشته باشد، ما آن را لیست می کنیم.

وی در ادامه افزود:

 این ویژگی بسیار مهم است. به عنوان مثال میم توکن‌ها را در نظر بگیرید، اگرچه من شخصاً آنها را درک نمیکنم، اگر توسط تعداد زیادی از کاربران استفاده می‌شود، آن را لیست می‌کنیم. ما بر اساس جامعه پیش می‌رویم، این که نظر من راجع به یک کوین یا توکن چیست، مهم نیست.

با توجه به اظهارات او، BabyDoge Coin همه ویژگی‌ها را دارد که می‌تواند به بایننس برسد. دارای بیش از 1 میلیون نگهدارنده، دارای یک جامعه قوی و پر جنب و جوش و همچنین از نظر قیمت نتایج مطلوب را ارائه می دهد.

بنابراین، حتی اکانت رسمی توییتر بیبی دوج این فرصت را پس از مصاحبه CZ از دست نداد. آنها با تگ کردن او در توییتی نوشتند:

 هی  @cz_binance، ما به تازگی از رکورد 1 میلیون دارنده #BabyDoge عبور کردیم.

اهمیت لیست شدن Baby Doge Coin در بایننس

بیبی دوج یک رقیب قوی برای سایر توکن هایی است که در انتظار لیست شدن در صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی رمز ارز جهان هستند.

لیست شدن بیبی دوج در بایننس می تواند یک موقعیت برد-برد هم برای پلتفرم تبادل و هم برای میم توکن باشد. اگر این توکن در صرافی بایننس لیست شود دروازه‌های این صرافی مشتریان جدید را به BabyDoge هدایت میکند و می‌تواند قیمت آن را به بالاترین حد خود برساند. درست چیزی که در میم کوین های دیگر مانند شیبا اینو شاهد آن بودیم. لیست شدن در بایننس قیمت شیبا اینو را به بالاترین سطح تاریخی خود رساند.

برنامه های توکن سوزی بیبی دوج و ورود این میم کوین به بازار توکن های غیر مثلی و از سوی دیگر افزایش روز افزون تعداد هولدر ها و رشد جامعه آن میتواند در کنار لیست شدن در بایننس فرصت های یک رشد انفجاری را برای سرمایه گذاران رقم بزند.

با توجه به همه این ویژگی ها صرف نظر از اینکه لیست شدن بیبی دوج در بایننس دقیقا چه زمانی اتفاق می افتد آینده بیبی دوج از نظر بسیاری از تحلیلگران در طولانی مدت صعودی است.

امتیاز 4.9/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT