رشد قیمت شیبا اینو (SHIB)

رشد قیمت شیبا اینو (SHIB) | افزایش قیمت سایر میم کوین ها

زمان مطالعه 3 دقیقه

میم کوین برتر بازار Shiba Inu در 24 ساعت گذشته بازار این دارایی ها را رهبری می کند. SHIB بیش از 20 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته داشته است و به نظر می رسد که سایر memecoin ها نیز از این روند پیروی کردند. در این خبر به بررسی رشد قیمت شیبا اینو (SHIB) می پردازیم.

رشد قیمت شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB) مدت‌هاست که در بازار میم کوین ها یک ترند بوده است، و در کنار دوج کوین، این دو ارز رمزنگاری شده فضای جدیدی را در بازار ایجاد کرده اند که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

کل بازار در طول 24 ساعت گذشته در فضای سبز است زیرا قیمت بیت کوین به 43 هزار دلار رسیده است. قیمت شیبا اینو (SHIB)، با این حال، امروز بازار را با افزایش شدید 22 درصدی غافلگیر کرد. این باعث می شود کل سود این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته به بیش از 34 درصد برسد.

رشد قیمت شیبا اینو (SHIB)

رشد قیمت شیبا اینو (SHIB)

نکته جالب دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که افزایش قابل توجه SHIB در 24 ساعت گذشته بسیاری از میم کوین ها را نیز صعودی کرد.

قیمت دوج کوین حدود 6.5 درصد رشد کرده است و با سه پله پیشی گرفتن از ارزهای پیش از خود از نظر مارکت کپ در حال حاضر در رتبه 11 قرار دارد. روند افزایش در سایر میم کوین ها برتر بازار نیز مشاهده می شود. تدی دوج (TEDDY) – یکی از جستجوهای پرطرفدار و ترند در CoinMarketCap – در زمان نگارش این مقاله 31 درصد افزایش داشته است. فلوکی اینو  (FLOKI) نیز افزایش حدود 14 درصدی را به ثبت رسانده است.

شبکه آزمایشی عمومی راه حل لایه 2 شیبا به زودی راه اندازی می شود

در حالی که عملکرد SHIB اکثر معامله‌گران را متضرر کرد، تیم پشت سر این توکن با راه‌اندازی موارد استفاده متعدد در ژانویه، بر ایجاد ارزش اساسی توکن متمرکز شد.

در پست اخیر وبلاگ در مدیوم، Unification Foundation، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های بلاک چین برای شرکت‌ها، اعلام کرده است که شبکه آزمایشی عمومی Shibarium، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه 2 برای ارز دیجیتال Shiba Inu، «بزودی» منتشر خواهد شد. نسخه دوم شبکه آزمایشی خصوصی Shibarium قبلاً راه اندازی شده است.

از آنجایی که Shiba Inu یک توکن ERC-20 در بالای بلاک چین اتریوم است، از هزینه‌های بالای گس رنج می‌برد که برای بسیاری از تازه‌واردان مقرون به صرفه نیست. دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری انتظار دارند Shibarium یک تغییر دهنده بازی برای یکی از سکه های میم پیشرو باشد، زیرا معاملات به طور بالقوه بسیار سریعتر و ارزان تر می شوند. بنابراین، Shiba Inu برای ورود به حوزه گیمینگ بهینه خواهد شد.

ریوشی، بنیانگذار مستعار توکن Shiba Inu، اعلام کرد که توکن Bone صرافی شیبا سواپ به عنوان جفت توکن اصلی Shibarium استفاده خواهد شد و تأکید کردد که راه حل لایه 2 به اصول تمرکززدایی پایبند است.

توسعه دهندگان Shiba Inu همچنین قصد دارند یک استیبل کوین الگوریتمی به نام SHI ایجاد کنند که بر روی اتریوم و شیباریوم کار می کند.

تسلط Shiba Inu در میان کیف پول های نهنگ ها به 15٪ رسید

تسلط نهنگ‌های شیبا اینو در شبکه اتریوم یک بار دیگر با افزایش قیمت این توکن رشد کرده است. طبق آمار WhaleStats، نهنگ ها در حال حاضر 1.5 میلیارد دلار شیبا اینو را در کیف پول خود نگهداری می کنند.

همانطور که U.Today قبلا گزارش داده بود، سرمایه گذاران بزرگ در شبکه به طور مداوم Shiba Inu را به موجودی خود اضافه می کنند. انباشتگی منجر به تمرکز 26 درصدی ذخایر عرضه شیبا در دست نهنگ ها شده است.

SHIB اخیراً به دلیل عدم وجود قدرت خرید از خرده‌فروشان و تمرکز زیاد عرضه در دست دارندگان میان‌مدت که حتی پس از کوچک‌ترین بهبودی دائماً سود می‌برند، هیچ حرکت مثبتی در بازار نشان نداده است.

منبع: کریپتو پوتیتو ، یوتودی

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT