تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین | قیمت BTC تا یکماه دیگر به اوج تاریخی جدیدی میرسد

زمان مطالعه 2 دقیقه

از آنجایی که بازار کریپتو دوباره ارزش کل 2 تریلیون دلاری را پس گرفته است، به نظر می رسد بیت کوین در حال حرکت قوی بالای 44000 دلار است. در این خبر به تحلیل قیمت بیت کوین در يک ماه آینده می پردازیم.

تحلیل قیمت بیت کوین در يک ماه آینده

مهمترین چیز این است که قیمت بیت کوین کندل روزانه بالاتر از میانگین متحرک 50 روزه 42500 دلاری خود بسته است. بر اساس روندهای تاریخی، تحلیلگر محبوب بازار کریپتو، لارک دیویس، احتمال دستیابی به بالاترین رکورد جدید در مارس 2022 یعنی تقریبا 1 ماه دیگر را پیش بینی می کند.

دیویس اشاره کرد که:

 دو بار گذشته که از این خط عبور کردیم، 54٪ و 47٪ افزایش قیمت داشته ایم. اگر تاریخ تکرار شود، می‌توانیم شاهد افزایش بیت کوین تا محدوده 60 هزار در چند هفته آینده باشیم.

وی در ادامه افزود:

دو شکست میانگین متحرک در 50 روز گذشته 40 و 46 روز به طول انجامید تا اینکه شاهد اوج گرفتن قیمت بیت کوین بودیم. بنابراین اوج جدید برای BTC در اواخر مارس پیش بینی می شود. البته شکست 50 DMA در سال 2020 حدود 180 روز به طول انجامید.

تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین

سرمایه گذاران نهادی کیسه های خود را پر میکنند

در این میان سرمایه گذاران سازمانی نیز مرتب در حال تزریق سرمایه به بازار هستند. بازیگران بزرگ بازار در طی این اصلاحات با مایکرو استراتژی و السالوادور که کیسه های خود را پر کرده اند، بیت کوین جمع آوری کرده اند.

در اطلاعیه بزرگ دیگری در روز دوشنبه، 7 فوریه، KPMG کانادا نیز اعلام کرد که بیت کوین و اتریوم را به ترازنامه خود اضافه خواهد کرد. این یکی دیگر از اعلامیه های شرکت بزرگ برای سرمایه گذاری بیت کوین است و احتمالاً اولین اعلامیه سال 2022 است. ما انتظار داریم شرکت های بیشتری در سال جاری مقداری سرمایه به بیت کوین اختصاص دهند.

بیت کوین و اتریوم رهبری بازار را در دست دارند

با نگاهی به نمودارها، واضح است که بیت کوین و اتریوم به عنوان ستاره شمالی و رهبر برای افزایش بیشتر بازار ارزهای دیجیتال عمل می کنند. ارائه دهنده داده های زنجیره ای Santiment گزارش می دهد:

تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین

  هم بیت کوین و هم #اتریوم بار دیگر در حال رشد هستند. $BTC برای اولین بار پس از یک ماه به 44.4 هزار دلار رسیده است و $ETH برای اولین بار در 2.5 هفته به بالای 3180 دلار بازگشته است. بازده معامله گران در هر شبکه به مثبت ترین حالت خود از اکتبر رسیده است.

به غیر از بیت کوین، فضای آلت کوین ها نیز در لیست قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال صعودی شده است و اکثر این دارایی های افزایش های بیش از 10 درصدی را به ثبت رسانده اند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT