بیبی دوج (Baby Doge)

بیبی دوج (Baby Doge) و آشنایی با این ارز دیجیتال

زمان مطالعه 4 دقیقه

بیبی دوج چیست؟

در زمان نگارش این نوشته Baby Doge Coin یک ارز رمزپایه چند هفته ای در زنجیره هوشمند بایننس است. این پروژه به جای “فناوری زیربنایی” به دلیل “لطافت” محبوبیت پیدا کرده است. هیچ چیز ابتکاری در مورد بیبی دوج (Baby Doge) وجود ندارد ، بنابراین اگر به دنبال پروژه های مبتنی بر فن آوری برای سرمایه گذاری هستید، این ارز ممکن است برای شما مناسب نباشد. در این مقاله با اول پرداخت همراه باشید.

بیبی دوج (Baby Doge)

Baby Doge به عنوان یک پروتکل ییلد فارمینگ بدون هدف، چیزی کمتر از یک طرح هرمی ندارد. هر بار که کاربر با Baby Doge معامله می کند ، 10٪ هزینه معامله از او گرفته می شود. این هزینه در میان به دارندگان توکن توزیع می شود و بزرگترین سرمایه گذاران بیشترین بخش از این پاداش ها را می گیرند.
بنابراین ، هرچه زمان می گذرد ، ثروتمندان ثروتمندتر می شوند و کسانی که در پایین هرم قرار دارند ، از این “سیستم هوشمند استیکینگ” درآمد های کوچکی بدست می آورند.

احتمالاً تنها چیزی که در مورد Baby Doge خوب و مثبت است،  تمرکز آن بر امور خیریه است. بیبی دوج به موسسه خیریه Paws With a Cause که در راستای حمایت از سگ های بی پناه فعال است، کمک میکند.

بیبی دوج (Baby Doge)

بیبی دوج (Baby Doge)

پیدایش Baby Doge

Baby Doge یک ارز رمزپایه بسیار جدید است که با زنجیره هوشمند بایننس کار می کند. اطلاعاتی درباره تیم پشت Baby Doge در وب سایت این ارز منتشر نشده است، این ممکن است برای بسیاری از سرمایه گذاران که می خواهند درباره تیمی که در پروژه آن سرمایه گذاری می کنند بدانند، نگران کننده باشد .

با این حال، Baby Doge یک دارایی سرمایه گذاری نیست، بلکه به جرات می توان گفت به نوعی یک قمار است. بنابراین اگر قصد خرید بیبی دوج را دارید مطمئن شوید که فقط با پولی که اگر آن را از دست بدهید خیلی دچار مشکل نمی شوید، در این ارز سرمایه گذاری کنید.

علاوه بر این، وب سایت Baby Doge به طور کامل به سرمایه گذاران خود در مورد توانایی های رقبای خود، شیبا اینو و دوج کوین دروغ می گوید. این توکن دارای 5 ثانیه زمان بلاک است، در حالی که ادعا می کند که شیبا اینو دارای زمان بلوک 10-15 روز است. این نمی تواند حقیقت داشته باشد چون شیبا اینو در بلاک چین اتریوم اجرا می شود که دارای زمان بلوک زیر 15 ثانیه است.

توسعه دهندگان Baby Doge می گویند که این توکن “چند ترفند و درس از پدر میم خود ، Doge آموخته است” و می خواهد “با نشان دادن سرعت معاملات و ویژگی های بهبود یافته جدید ، پدر خود را تحت تأثیر قرار دهد.”

تفاوت دوج کوین و بیبی دوج کوین 

Baby Doge شباهت های زیادی با Dogecoin دارد اما از نظر فنی هیچ ارتباطی با آن ندارد. Dogecoin یک ارز رمزنگاری شده است که در شبکه بلاک چین اختصاصی خود راه اندازی شده است و در آن فعالیت دارد ولی بیبی دوج توکنی است که در بلاک چین دیگری قرار دارد.

Dogecoin در واقع یک فورک از Luckycoin است ، یک ارز که در حال حاضر منقرض شده است و خود از لایت کوین فورک شده بود. لایت کوین که در حال حاضر در میان ارزهای برتر بازار از نظر مارکت کپ قرار دارد و خود به عنوان یک فورک از بیت کوین به وجود آمد. به همین ترتیب ، توسعه دهندگان Dogecoin برای حفظ نزدیکی با بلاک چین بیت کوین تلاش می کنند.

بیبی دوج به عنوان یک توکن BEP-20 ، در زنجیره هوشمند بایننس ساخته شد. بنابراین ، از نظر طراحی فنی ، Baby Doge شباهت بیشتری به شیبا اینو (SHIB) ، یکی دیگر از ارزهای میم یا شوخی دارد که اخیراً در بزرگترین صرافی رمزنگاری ایالات متحده ، کوین بیس لیست شده است.

بیبی دوج (Baby Doge)

بیبی دوج (Baby Doge)

خرید بیبی دوج

از آنجا که توکن بیبی دوج در زنجیره هوشمند بایننس راه اندازی شده است، برای شروع باید اقدام به افتتاح حساب بایننس نمایید. توجه داشته باشید که Baby Doge در هیچ صرافی متمرکز لیست نشده است، می توانید آن را از طریق صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ، خریداری کنید.

پس از نصب و تنظیم کیف پول ، خرید بیبی دوج در پنکیک سواپ یک فرآیند نسبتاً ساده است. به سایت PancakeSwap.finance بروید و کیف پول خود را به وب سایت متصل کنید. بعد از اتصال کیف پول ، وارد صرافی شوید و سپس می توانید Baby Doge را در اطای توکن های BNB خریداری کنید.

کیف پول بیبی دوج

پس از خرید بیبی دوج باید آنها را در یک کیف پول ارز دیجیتال ذخیره و نگهداری کنید. این کیف پول باید قابلیت اتصال به پنکیک سواپ را داشته باشد. ساده ترین کیف پول برای استفاده با پنکیک سواپ کیف پول متامسک است، زیرا دارای نسخه افزونه مرورگر است که تعامل با صرافی را آسان می کند. با این حال امکان استفاده از تراست والت نیز به عنوان کیف پول بیبی دوج وجود دارد.

با باز کردن متامسک برای اولین بار، به صورت پیش فرض روی والت شما روی Ethereum Mainnet تنظیم می شود. از آنجا که پنکیک سواپ در شبکه بایننس اسمارت چین است ، باید این شبکه را به کیف پول MetaMask خود اضافه کنید. برای انجام این کار ، باید روی “custom network” کلیک کنید و این اطلاعات را اضافه کنید:

Network Name: Binance Smart Chain

New RPC URL: https://bsc-dataseed.binance.org

ChainID: 56

Symbol: BNB

سرمایه گذاری در بیبی دوج

هیچ کس نمی داند که قیمت Baby Doge به کجا می رود و آیا حمایت های ایلان ماسک از این ارز ادامه خواهد داشت و میتواند باعث رشد آن شود یا خیر. از نظر منطقی و با در نظر گرفتن فاکتور های فاندامنتال، این ارز به هیچ وجه سرمایه گذاری خوبی نیست چرا که هدف و پروژه قوی پشت آن نیست. با این اوصاف، اگر ماسک همچنان به ارسال توییت درباره Baby Doge ادامه دهد، احتمالاً افزایش قیمت این ارز همچنان ادامه خواهد داشت. اگر قصد خرید بیبی دوج را دارید، باید آن را مثل یک قمار در نظر بگیرید نه یک سرمایه گذاری.

نمودار زیر تغییرات قیمت Baby Doge Coin را از ابتدای معرفی این ارز تا کنون نشان میدهد.

بیبی دوج (Baby Doge)

بیبی دوج (Baby Doge)

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT