شیبا

شیبا و خرید و فروش و نرخ لحظه ای شیبا

زمان مطالعه 5 دقیقه

 ارز دیجیتال شیبا بدون داشتن پروژه و پشتوانه قوی اخیرا (در ماه های ابتدایی 2021) از چنان رشد سریعی برخوردار بوده است که مورد توجه همه قرار گرفته است. Shiba Inu یا رمز ارز شیبا الهام گرفته از یک سگ ژاپنی است و اشتراکات زیادی با دوج کوین دارد. نام و شکل هر دو برگرفته از میم کوین ها( کوین هایی که اساس آن ها شوخی است) میباشد. به همین دلیل Shiba Inu را به عنوان نسخه جدید ارز دیجیتال دوج کوین می شناسند. در این مقاله اول پرداخت به بررسی شیبا و خرید و فروش و نرخ لحظه ای شیبا می پردازد.

Shiba Inu

Shiba Inu

ارز دیجیتال شیبا 

ارز دیجیتال شیبا در آگوست سال 2020 راه اندازی شده و در اوایل سال 2021 از رشد چشمگیری برخوردار بوده است. در اوایل سال 2021 آلت سیزن با موج زیادی از ارائه توکن هایی با نماد سگ و الهام گرفته از دوج کوین مواجه شد. خیلی از تحلیلگران حضور این دسته از توکن ها را که پشتوانه فنی چشمگیری نداشتند، نوعی شوخی در بازار ارزهای دیجیتال تلقی کردند.

خرید دوج کوین

شیبا و دوج کوین

هرچند که ارز دیجیتال Shiba Inu در ابتدا کاملا شبیه دوج کوین به نظر میرسد، اما ورود اين ارز به بازار با شعار قاتل دوج کوین (Dogecoin Killer) بود. در واقع سایت رسمی این ارز دیجیتال خود را به این نام معرفی کرده بود. توکن Shiba Inu اینو که با نماد SHIB شناخته میشود، اولین ارزی است که در صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap لیست شده است. توکن شیبا اینو مبتنی بر استاندارد ERC-20 است؛ استاندارد ERC-20 مجموعه قوانینی است که اجازه ساخت توکن ها را در بستر بلاک چین اتریوم صادر میکند.

 دلایل ایجاد ارز دیجیتال شیبااز نظر SHIBA INU

  • “ما از صفر شروع کردیم ، با صفر.”
  • “ذهن های درخشان تیم پشت شیب هرگز قبلاً با یکدیگر همکاری نکرده بودند.”
  • “ما سگ های شیبا اینو را دوست داریم.”

خرید شیبا

وب سایت SHIBA INU از هنرمندان با علاقه مند و الهام گرفته از سگ ها از سراسر جهان دعوت می کند تا “جنبش هنری شیبا” را به منظور ورود جامعه این ارز دیجیتال به بازار توکن های NFT پرورش دهند.

SHIBA INU همچنین یک کمپین با استفاده از لبخند آمازون به منظور جمع آوری کمک های مالی برای نجات سگهای واقعی و زنده نژاد شیبا تحت عنوان انجمن نجات Shiba Inu ایجاد کرده است.

خرید شیبا

آینده ارز دیجیتال شیبا

بنیانگذار این شبکه نقشه راه توسعه و گسترش این پروژه را اینگونه شرح میدهد :

  • اگر شما فعال شبکه اجتماعی هستید، با مطرح کردن ارز شیبا  میتوانید به  ما کمک کنید.
  • اگر دارای صرافی در حوزه رمز ارزها هستید، می‌توانید ارز Shiba Inu را در صرافی خود لیست کنید.
  • اگر به عنوان توسعه دهنده در حوزه بلاک چین و ارزهای دیجیتال فعالیت میکنید،میتوانید هر ایده ای که دارید را با ما در میان بگذارید. عده ای پیشنهاد می‌ دهند که اجرای ییلد فارمینگ، ایده مارکتینگی خوبی است. اگر شما هم قادر به اجرای چنین برنامه هایی هستید، آن ها را مطرح کنید تا دیگران با شما همراه شوند.

کیف پول شیبا

شما می توانید پس از خرید شیبا ارزهای دیجیتال خود را در حساب کاربری خود در صرافی، یا به عبارت دیگر کیف پول داخلی صرافی، ذخیره سازی کنید. با این حال اگر می خواهید ارزهای خود را برای مدت زمان طولانی تری نگهداری کنید و می خواهید آنها را به دلایل امنیتی از حساب صرافی خود خارج کنید، تراست والت (Trust Wallet) بهترین گزینه برای نگهداری ارز دیجیتال Shiba Inu است. اگرچه تراست ولت یک کیف پول گرم یا نرم افزاری است اما یکی از برترین و امن‌ ترین کیف پول هایی است که در بازار ارزهای دیجیتال از آن استفاده می‌شود. و علاوه بر شیبا از ذخیره سازی صد ها کوین و توکن دیگر نیز پشتیبانی می کند.

فروش و خرید شیبا (SHIB) 

صرافی های بین المللی زیادی از جمله صرافی بایننس غیر متمرکز (Binance)، صرافی یونی سواپ (Uniswap)، صرافی پولونیکس (Poloniex)، صرافی هات بیت (Hotbit)  از معاملات فروش و خرید ارز شیبا پشتیبانی میکنند که با بهره مندی از خدمات این صرافی ها ارز دیجیتال شیبا را خریداری کنید. اگر قصد خرید این ارز دیجیتال با پرداخت ریالی را دارید باید از صرافی های ایرانی که خدمات فروش و خرید Shiba Inu را ارائه می دهند، استفاده نمایید. شما می توانید از لینک زیر نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید:

خرید شیبا

تحلیل قیمت شیبا

 قیمت ارز دیجیتال شیبا در ماه های ابتدایی سال 2021 رشد قابل توجهی داشت و همین رشد باعث افزایش محبوبیت و خرید این ارز دیجیتال در میان سرمایه گذاران و تریدر ها شد. با این حال مانند هر ارز دیجیتالی قیمت Shiba Inu نیز دارای نوساناتی می باشد و سرمایه گذاری در آن شامل ریسک است. عقده ای معتقدند چون این ارز نوعی شوخی است سرمایه گذاری و خرید آن هوشمندانه نیست اما لازم است بدانید که دوج کوین نیز نوعی شوخی بود که سودهای زیادی برای سرمایه گذاران آن به همراه داشت. به طور کلی سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال نیازمند بینش و آگاهی در مورد ریسک ها و فرصت ها است و بستگی به سیاست شما در سرمایه گذاری دارد.

شیبا

شیبا

نکته قابل توجه در مورد رمز ارز شیبا، قیمت پایین هر واحد و تعداد بالا توکن های در گردش است، شمار این توکن هایی که داخل شبکه در گردش  هستند حدودا 395 تریلیون است و در نهایت یک کوادریلیون (1,000,000,000,000,000) عدد از این توکن در شبکه عرضه خواهد شد.

مشاهده لحظه ای قیمت ارزهای دیجیتال

استخراج شیبا

شیبا اینو دارای یک بلاک چین اختصاصی نیست و این توکن مبتنی بر بستر اتریوم ساخته شده است. نکته ای که لازم است بدانید این است که امکان ماین یا استخراج شیبا اینو یا دیگر توکن‌های مبتنی بر اتریوم وجود ندارد. پس از تاسیس شبکه، در همان ابتدای کار توکن ها توسط سازنده ی شبکه بر روی بلاک چین اتریوم عرضه می‌شوند.

توکن های اتریوم

توکن های بسیاری بر بستر اتریوم ایجاد شده اند و نمی توان هیچ کدام از آنها را به صورت مستقیم استخراج کرد اما این به این معنی نیست که نمیتوان شیبا را بدون خرید مستقیم به دست آورد.
روشی که وجود دارد استخراج اتریوم و تبدیل آن به SHIB یا بی نهایت توکن مبتنی بر استاندارد ERC20 است.
البته لازم است بدانید که حتما لازم نیست اتریوم استخراج کنید. بیت کوین یا هر کوین دیگری که مبتنی بر سیستم PoW است را می توان استخراج نمود و سپس آن را تبدیل به شیبا کرد.اما از آنجایی که ارز Shiba Inu بسیار شبیه دوج کوین است و همچنین استخراج دوج کوین ارزانتر و آسانتر از بیت کوین است، میتوانید ابتدا دوج کوین را استخراج کنید سپس آن را تبدیل به SHIB  کنید و این چنین شعار شیبا را به حقیقت تبدیل می کنید و دوج کوین را به قتل میرسانید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT