Trust Wallet

Trust Wallet چیست و معرفی این کیف پول ارز دیجیتال

زمان مطالعه 3 دقیقه

قطعا شما دوست عزیز از علاقه مندان به سرمایه گذاری ارز دیجیتال هستید و برای نگهداری و ترید رمز ارزهای خود به دنبال یک کیف پول ارز دیجیتال مناسب می گردید. خوشبختانه شما عزیزان مقاله ی درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید، چون ما در مقاله ای که پیش رو دارید یکی دیگر از کیف پول های ارز دیجیتال را برای شما معرفی کرده ایم به نام Trust Wallet . با اول پرداخت همراه شوید تا با مطالب جالبی در مورد کیف پول ارز دیجیتال Trust Wallet آشنا شوید.

Trust Wallet چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول ارز دیجیتال موبایل است و تمرکز اصلی آن بر Ethereum و سایر توکن های مبتنی بر Ethereum است. این کیف پولب به گونه ای طراحی شده است که کد اصلی آن هم منبع باز است و هم منبع بسته؛ به این معنا که Trust Wallet برای اندروید منبع بسته و برای iOS منبع باز است. این کیف پول ارز دیجیتال با هدف آسان سازی ارسال ، دریافت و ذخیره ارزهای دیجیتال Ethereum در بلاکچین ETH ایجاد شده است.

آنچه لازم است در مورد کیف پول ارز دیجیتال Trust Wallet بدانید!

کیف پول ارز دیجیتال Trust Wallet به گونه ای طراحی شده است هم برای سیستم عامل اندروید و هم برای سیستم عامل iOS قابل استفاده است. بنیانگذار Trust Wallet ، ویکتور رادچنکو است و این کیف پول را بیشتر برای سهولت در انجام معاملات رمزارزهای ERC20 ارائه کرده است.

این کیف پول در نوامبر 2017 راه اندازی شد و از 14 توکن اتریوم پشتیبانی می کند. در این کیف پول ارز دیجیتال این امکان برای کاربران فراهم شده است که بتوانند کلیدهای خصوصی خود را بر روی دستگاه هایشان ذخیره کنند.

سازنده این کیف پول برای ارتقا برخی از ویژگی های موجود با شرکت های دیگر از جمله Cyber Network همکاری می کند. تراست والت برای کاربران Android این امکان را فراهم کرده است تا اتریوم را از طریق صرافی هایChangelly ، Coinbase یا Shapeshift خریداری کنند.

در جریان یک توسعه مرتبط ، صرافی Binance کیف پول Trust را در ژوئیه 2018 خریداری کرد و تراست والت را به کیف پول رسمی Binance DEX و Binance Chain تبدیل کرد. این شرکت سعی کرده است تا مطابق با نامی که برای خود برگزیده است، همواره مورد اعتماد کاربران باشد. به همین دلیل هیچگاه از اطلاعات شخصی کاربران سوال نمی پرسد.

Trust Wallet

تراست ولت

مرورگر مخصوص Trust Wallet

کیف پول ارز دیجیتال Trust Wallet یک مرورگر درجه یک به نام DApp را از آن خود کرده است. مرورگر DApp از مرورگر Web3 استفاده می کند. این بدان معنی است که کاربران می توانند مستقیماً از طریق برنامه Trust Wallet با برنامه های غیرمتمرکز ارتباط برقرار کنند. مرورگر DApp دارای کد منبع باز است که در آن توسعه دهندگان می توانند برنامه های خود را لیست کنند.

پس از آن ، تیم Trust Wallet هر برنامه لیست شده را تأیید می کند تا از عملکرد آن ها در Trust Browser در هر دو دستگاه تلفن همراه Android و iOS اطمینان حاصل کند.

Trust Wallet از کدام یک از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کند؟

کیف پول Trust Wallet از Ethereum (ETH) ، Ethereum Classic  و همه توکن های ERC20 و ERC223 پشتیبانی می کند. شما با استفاده از این کیف پول می توانید Binance Coin  ، Aion  ، VeChain و … را ذخیره کنید. کیف پول Trust از BTC ، BCH و سایر رمز ارزهای غیر از کیف پول ethereum را پشتیبانی نمی کند.

استفاده آسان از کیف پول ارز دیجیتال تراست والت

  • کیف پول تراست والت از یک طراحی بصری برخوردار است و ساختار آن به گونه ای است که شما می توانید از طریق یک آدرس هم به  توکن ICO و هم Ethereum دسترسی پیدا کنید.
  • از آنجایی که تراست والت آدرس کیف پول یکپارچه ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهد ، کاربران می توانند لیست توکن های مورد نظر خود را در لیست توکن های داخلی کیف پول اضافه کنند.
  • دسترسی به DApps از طریق مرورگر Trust DApp نیز به قدری آسان شد که حتی یک تازه وارد در حوزه رمز ارزها می تواند به راحتی از آن استفاده کند.
  • همچنین کاربران می توانند به جای استفاده از چندین کیف پول ، از طریق wallet Trust به ارزهای رمزپایه برتر نیز دسترسی داشته باشند. رمز ارزهای برتر عبارتند از : TRON ، VeChain ، GoChain ، ICON ، POA Network ، TomoChain و Wanchain .

در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی دیگر از کیف پول های ارز دیجیتال به نام Trust Wallet آشنا کنیم. امید است مطالب ارائه شده توانسته باشد رضایت خاطر شما عزیزان را جلب نموده باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT