سایت ahrefs

سایت ahrefs | و خرید اکانت در این سایت

زمان مطالعه 3 دقیقه

در میان ابزارهای متنوعی که برای بررسی سئو سایت استفاده می شود، ابزارهای MOZ ، الکسا و ahrefs اهمیت زیادی دارند چرا که با قابلیت‌های منحصر به فردی که دارند، امکان تحلیل و بررسی سایت را در اختیار سئوکاران و صاحبان سایت قرار داده تا تاثیر مثبتی در روند کاری سایت داشته باشند. در ادامه همراه ما باشید تا با یکی دیگر از ابزارهای سئو سایت و نحوه خرید اکانت سایت ahrefs آشنا شوید.

آموزش خرید اکانت ahrefs

مشابه با بسیاری از ابزارهای دیگر، به دلیل تحریم‌های که علیه ایران وجود دارد، امکان خرید اکانت ahrefs به صورت مستقیم در ایران وجود ندارد. از طرف دیگر با توجه به تفاوت قیمت زیادی که بین ارزش ریال و دلار وجود دارد، امکان خرید اشتراک یک ماه و یا یک ساله این سرویس برای بسیاری از شرکت‌ها وجود ندارد. به همین جهت باید از روش‌های جایگزین جهت استفاده از این ابزار سئو سایت استفاده کرد.

ساخت اکانت سایت ahrefs

برای خرید اکانت ahrefs باید وارد سایت اصلی این سرویس شوید. که با توجه به تحریم های علیه ایران، برای ورود به سایت باید آی پی ایران را توسط فیلترشکن تغییر دهید و سپس گزینه Start a 7-trial for $7 را انتخاب کنید.

سایت ahrefs چیست

در صفحه بعد باید از بین طرح Lite و استاندارد یکی را انتخاب کنید. فرقی نمی‌کند کدام یک، برای ثبت نام در هر کدام باید حداقل ۷ دلار موجودی در حسابتان داشته باشید.

ساخت اکانت سایت ahrefs

در صفحه بعدی اطلاعات لازم را باید وارد نمایید. در قسمت Mailing Address اطلاعاتی را وارد نمایید که از آنها برای افتتاح حساب ارزی تان استفاده کرده اید.

ahrefs.com

در نهایت روش پرداخت هزینه را انتخاب کرده و هزینه ۷ دلار برای یک هفته را پرداخت نمایید!

روش پرداخت هزینه خرید اکانت ahrefs

برای پرداخت هزینه خرید اکانت ahrefs شما می‌توانید از یکی از کارت های ارزی مانند ویزا کارت و مستر کارت و یا کیف پول الکترونیکی پی پال استفاده نمایید. در صورتی که قادر به استفاده از هیچ یک از روش های گفته شده نیستید، می توانید از طریق خدمات ارزی اول پرداخت این هزینه را پرداخت نمایید.

مزایای خرید اکانت ahrefs

  • بررسی و بهبود بک لینک ها
  • تجزیه و تحلیل ترافیک ارگانیک رقبا
  • انتخاب برترین کلمات کلیدی در حرفه شما
  • آگاهی از برترین محتواهای حرفه شما
  • پیگیری رتبه در گوگل

مهمترین نکاتی که هنگام خرید اکانت سایت ahrefs باید بدانید

  • برای افتتاح حساب ahrefs بهتر است از کاری استفاده کنید که حداکثر ۸ دلار موجودی داشته باشد. چرا که بعد از ۱ هفته به صورت خودکار هزینه سرویس یک ماهه که ۱۷۹ دلار است از حساب شما کسر می‌شود.
  • با توجه به اینکه هر هفته اکانت شما بسته می‌شود، در صورتی که برای تحلیل سئو سایت خود همچنان به این سرویس نیاز دارید، بهتر است که یک اکانت جدید ایجاد کنید به جای اینکه ماهیانه ۱۷۹ دلار پرداخت نمایید.
  • با هر حساب ahrefs می توانید سئو ۱۰ دامنه را مدیریت کنید. علاوه بر این، ۱۵۰۰ لینک مختلف را در ۵ روز بررسی نمایید.

حالا که متوجه شدید سایت ahrefs  و چطور می‌توان ثبت نام کرد، برای پرداخت هزینه ارزی آن پیشنهاد می‌شود از خدمات پرداخت با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

خدمات پرداخت ارزی با پی پال

 

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT