خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat | معرفی سایت Serpstat

زمان مطالعه 14 دقیقه

آیا از صرف ساعت های زیاد برای بهبود رتبه وب سایت خود در موتور های جستجو خسته شده اید؟ به سراغ Serpstat، ابزار سئوی همه کاره که برای رساندن وب سایت شما به بالای نتایج جستجو طراحی شده است، نباشید. برای خرید از سایت Serpstat می توانید از لینک زیر ثبت سفارش نمایید:

خرید از سایت Serpstat

مزایای خرید از سایت Serpstat

در این مقاله یک بررسی جامع و بی ‌طرفانه از Serpstat ارائه می دهیم و ویژگی ‌ها، طراحی، پشتیبانی، ارزش و نقشه راه آن را ارزیابی می ‌کنیم. همچنین آن را با رقبای خود مقایسه و بینش هایی را در مورد ابزار های جایگزین ارائه می دهیم تا به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک نماییم.

خواه یک متخصص سئوی باتجربه یا تازه شروع به کار کرده باشید، Serpstat ابزاری ضروری برای کمک به شما در دستیابی به اهدافتان است.

مزایا

˖ قیمت گذاری منصفانه
˖ آپلود انبوه و صادرات فایل های CSV
˖ این پلتفرم اطلاعات جامعی را ارائه می دهد
˖ Serpstat با شرکت های بزرگ با نیاز های بالا تر برای ایجاد یک برنامه سفارشی کار می کند
˖ به خوبی با ابزار های شخص ثالث یکپارچه شوید تا شما را در پلتفرم نگه دارد
˖ پیمایش داشبورد آسان است
˖ زمان پاسخگویی سریع تر به دلیل چت زنده

معایب

˗ در حین آزمایش اکانت رایگان می توانید اعتبارتان تمام شود
˗ Serpstat برای پردازش سایت هایی با صفحات زیاد زمان بیشتری می برد
˗ چت زنده به مدت 24 ساعت اجرا نمی شود

Serpstat چیست؟

Serpstat یک ابزار چند منظوره برای خودکار سازی فرآیند های SEO است. این سایت به عنوان یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی شروع به کار کرد و از آن زمان به یک ابزار هک رشد برای مارکتینگ، سئو، بازاریابی محتوا، PPC، تجزیه و تحلیل دامنه و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی تبدیل شد.

این پلتفرم به شما امکان می دهد پروژه خود را نظارت و گزارش های تحلیلی گذشته و فعلی را در یک مکان مشاهده کنید. علاوه بر این، داده های انحصاری را ارائه می دهد که به ارزیابی عملکرد و اثر بخشی بازاریابی شما کمک می کند.

اگر با ابزار های محبوب SEO مانند SEMrush و Moz آشنا هستید، Serpstat را کاربر پسند خواهید یافت. آن ها رابط کاربری و عملکرد های مشابهی دارند.

Serpstat برای هر کسی که می خواهد عملکرد وب سایت خود را افزایش دهد، از جمله آژانس های دیجیتال، فریلنسرها و تیم های داخلی مناسب است.

نسخه TL;DR

Serpstat یک پیشرو در صنعت، در بخش بازار ابزار های SEO همه در یک است. این یک راه حل با قیمت متوسط با تقریباً تمام ویژگی هایی است که در ابزار های با قیمت بالا تر خواهید یافت. پشتیبانی پاسخگو، لیست ویژگی های قوی، نقشه راه چشمگیر، و طراحی بسیار بصری و تجربه کاربری آن را متمایز می کند. علاوه بر این، این یکی از معدود ابزار هایی است که پشتیبانی API را در سطوح ارزان ‌تر ارائه می‌ دهد.

طراحی/UX

Serpstat یک رابط کاربری و تجربه کاربر پسند ارائه می دهد. می ‌توانید طراحی بصری آن را بدون احساس خستگی دنبال کنید. علاوه بر این، همه داشبورد ها دارای عناصر طراحی مشابه، فیلتر ها، گزینه های صادرات، انتخابگر های ستون و تنظیمات هستند. بنابراین همیشه احساس می ‌کند و به نظر آشنا می ‌رسد و هر گونه منحنی یادگیری برای پیمایش داشبورد خود را حذف می ‌نماید.

امکانات

Serpstat یک ابزار سئوی همه ‌در یک با ویژگی‌ های غنی با طیف وسیعی از گزینه ‌های بهینه‌ سازی درون صفحه، فنی و خارج از صفحه است. اما ابزار های هوش مصنوعی آن هنوز در حال توسعه هستند و رسانه های اجتماعی و ابزار های CRM را ارائه نمی دهند.

نقشه راه

اگرچه Serpstat در حال حاضر تقریباً همه ابزار ها را برای بهینه ‌سازی سایت ارائه می ‌کند، اما همچنان با معرفی ابزار های هوش مصنوعی و محتوای جدید به نقشه راه محصول قوی و امیدوار کننده خود، به پیشرفت خود ادامه می ‌دهد.

حمایت کردن

ویژگی چت تا ساعت 18:00 UTC+3 کار می کند. بنابراین تا روز کاری بعدی نمی توانید با خدمات مشتری صحبت کنید. اما Serpstat راهنما های بسیار و یک پایگاه دانش جامع را برای کمک به شما در حل مشکلات ارائه می دهد.

ارزش

Serpstat ابزار های مشابهی را به پیشنهادات رقبا از Semrush و Ahrefs در یک نقطه ارزش مناسب ارائه می دهد. مقرون به صرفه تر می باشد و تعهد خود را به بهبود محصول و افزودن ویژگی های جدید نشان داده است.

مروری بر ویژگی های کلیدی

Serpstat بیش از 30 ویژگی دارد، اما بیایید بهترین ها را انتخاب کنیم.

˖ پروژه من – Serpstat، کلمات کلیدی ارگانیک و پولی و عملکرد آن ها را در موتور های جستجو به شما نشان می دهد.
˖ تجزیه و تحلیل رقبا – این ویژگی نشان می دهد که چگونه رقبای شما برای هر کلمه کلیدی ترافیک دریافت می کنند. همچنین می توانید شکاف های رتبه بندی را برای پر کردن پیدا کنید.
˖ ردیاب رتبه – ردیاب رتبه به شما کمک می کند تا با بررسی نحوه تغییر موقعیت آن ها در موتور های جستجو، کلمات کلیدی خود را نظارت کنید.
˖ ممیزی سایت – این ویژگی به شما امکان می دهد تا با ارائه توضیحات دقیق و ایجاد گزارش های شخصی، آمار مربوط به کلمه کلیدی خود را ردیابی کنید. همچنین توصیه هایی در مورد چگونگی رفع مشکلات ارائه می دهد.
˖ گزارش های سفارشی – تمام اطلاعات جمع آوری شده برای پارامتر های خاص صفحات سایت را گزارش می کند. سپس به شما امکان می دهد آن ها را در فایل های CSV صادر کنید.
˖ تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی – نرم افزار فراوانی و موقعیت کلمات کلیدی را در دامنه انتخابی شما نشان می دهد.
˖ تجزیه و تحلیل بک لینک – این ابزار بک لینک ها، لینک های مخرب، دامنه های ارجاع دهنده و سایر داده های بک لینک را شناسایی می کند.
˖ تجزیه و تحلیل دامنه – کلمات کلیدی را که دامنه برای آ نها رتبه بندی می کند و صفحاتی که بیشترین ترافیک را به همراه دارند را نشان می دهد.
˖ مقایسه دامنه – این نرم افزار به شما امکان می دهد دامنه خود را با دو یا سه دامنه دیگر مقایسه کنید.
˖ ایندکس سازی – این پلتفرم به شما امکان می دهد تا حداکثر 10000 صفحه را برای ایندکس سازی به موتور های جستجو ارسال کنید.
˖ تجزیه و تحلیل محتوا – این پلتفرم تولید عنوان، تولید توضیحات و ترجمه محتوا را ارائه می دهد.

پروژه من

برای شروع یک پروژه با Serpstat، نام دامنه را وارد کنید. سپس، نام پروژه خود را انتخاب کنید.

این ویژگی کلمات کلیدی ارگانیک و پولی را نمایش می دهد. به علاوه، می توانید عملکرد کلمات کلیدی ارگانیک و پولی را در کشورهای مختلف مشاهده کنید.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

با کلیک بر روی عدد مقابل هر کشوری، نتایج به پارامتر هایی مانند زیر تقسیم می شوند.

• کلید واژه ها
• موقعیت در گوگل
• حجم جستجو
• دشواری کلمه کلیدی
• ترافیک
• CPC

یکی از ویژگی های مفید در حوزه پروژه ها لیست وظایف است. این ها قالب‌ های آماده‌ ای هستند که به شما کمک می ‌کنند پروژه خود را نظارت کنید، اما می ‌توانید قالب‌ های سفارشی نیز ایجاد نمایید تا دیگران در تیم شما بتوانند از طریق چک لیست برای هر دامنه‌ای که راه‌اندازی می ‌کنید، اجرا کنند. این به خصوص برای کسانی که در آژانس ها یا تازه وارد سئو هستند، مفید است.

با این حال، این ویژگی فقط برای کاربران دارای طرح پولی از Lite و بالا تر در دسترس است.

تحلیل رقبا

این ویژگی به شما امکان می دهد منبع ترافیک رقیب خود را برای هر کلمه کلیدی، موضوع یا تبلیغی پیدا کنید. با مقایسه دامنه‌ ها، می ‌توانید شکاف‌ های رتبه ‌بندی را از کلمات کلیدی رایج، موارد گمشده و عبارات کلیدی که به دیده شدن کمک می ‌کنند، بیابید.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

سپس، می توانید با تجزیه و تحلیل پروفایل های بک لینک رقبای خود، لینک سازی را به طور موثر شروع کنید. Serpstat به شما امکان می دهد از این پنج پارامتر اصلی کلیدواژه برای اجرای تبلیغات استفاده کنید.

• فرکانس
• هزینه
• دشواری
• تعداد نتایج و
• رقبا.

می توانید نتایج جستجوی ارگانیک و پولی یک دامنه و رقبای آن را در سطح محلی و جهانی بررسی کنید. و این پلتفرم برای ردیابی رتبه ها با گوگل و یاندکس ادغام می شود و به شما امکان می دهد موقعیت دامنه را مشاهده نمایید.

سایت های موجود در لیست دارای کلمات کلیدی مشابه با دامنه انتخابی شما هستند. اما می توانید با اضافه کردن دستی رقبای مستقیم خود، آن ها را تغییر دهید. علاوه بر این، Serpstat به شما اجازه می دهد تا برخی از دامنه ها را از گزارش حذف کنید، بنابراین مراحل را دنبال نمایید.

ردیاب رتبه

هدف قرار دادن کلمات کلیدی و موضوعات مناسب، پایه و اساس دریافت ترافیک ارگانیک است. بنابراین، ردیابی قابلیت مشاهده و عملکرد کلمه کلیدی شما ضروری است تا بدانید چه چیزی کار می کند.

Serpstat دارای یک ردیاب رتبه بوده که با توجه به اینکه ابزاری همه کاره است، با برخی ویژگی های منحصر به فرد بسیار چشمگیر می باشد.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

برخی از ویژگی های نمونه ابزار عبارتند از:

• SERP storm: معیاری که نوسانات رتبه ‌بندی کلمات کلیدی را که دنبال می‌ کنید اندازه‌گیری می‌ کند.
• URL مورد انتظار: آدرس اینترنتی را که می خواهید رتبه بندی نمایید، اضافه کنید و ببینید آیا URL صحیح برای کلمه کلیدی رتبه بندی می شود یا خیر.
• ویژگی‌های SERP: ویژگی‌ های SERP را که برای جستجوی ردیابی شده نشان می ‌دهند، ببینید.
• قابلیت مشاهده: معیاری که میزان نمایان بودن شما در نتایج جستجو را اندازه گیری می کند.

همچنین کل تاریخچه 1 تا 100 یک نتیجه جستجو را برای هر تاریخی که وارد می کنید به شما نشان می دهد.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

می‌توانید ردیابی رتبه را در «پروژه من» با کلیک کردن روی «شروع پیگیری» تنظیم کنید.

این پلتفرم چهار حالت ردیابی را ارائه می دهد. بنابراین، می توانید کل سایت، فقط دامنه پروژه، پیشوند URL یا URL دقیق را ردیابی کنید.

ممیزی سایت

این ویژگی به شما امکان می دهد صفحات جداگانه یا کل سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید. می توانید مسائل کلیدی را در صفحات خود که می تواند بر رتبه بندی آن ها تأثیر منفی بگذارد نظارت نمایید.

توضیحات مفصلی را ارائه داده و به شما امکان می دهد گزارش های شخصی سازی کنید. به علاوه، توصیه هایی برای رفع مشکلات دارید.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

گزارش های سفارشی

یکی دیگر از گزارش های ممیزی سایت مفید، گزارش نمای کلی سفارشی است که تمام داده های جمع آوری شده برای هر URL را به شما نشان می دهد.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

این گزارش به صورت جدولی ظاهر می شود که می توانید آن را به عنوان CSV Microsoft Excel یا CSV Open Office صادر کنید.

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

این ویژگی به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی را به عنوان بخشی از استراتژی SEO خود کشف کنید.

این نرم افزار فراوانی و موقعیت کلمات کلیدی دامنه انتخابی شما را در میان 50 کلیدواژه برتر در Yandex و 100 کلیدواژه برتر در گوگل نشان می دهد.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

با جاسوسی از محتوای برتر در صنعت خود می توانید کلمات کلیدی اثبات شده را از جستجوهای پولی بیابید. دانستن اینکه چه مشتریان بالقوه درخواست می کنند، به شما یک مزیت رقابتی می دهد.

این نرم افزار اجازه می دهد تا 50000 کلمه کلیدی را خوشه بندی کنید.

فیلتر ها به شما این امکان را می دهند که تعداد کلمات مورد نظر خود را در کلمات کلیدی دم بلند خود مشخص کنید. همچنین به شما اجازه می دهند سطح دشواری را انتخاب کنید.

پارامترهای دیگر شامل نحوه نمایش عبارات کلیدی است. در اینجا پنج احتمال وجود دارد.

• “حاوی همه (تطابق دقیق)” به این معنی است که شما هیچ تغییری در کلمات روی عبارت نمی خواهید. بنابراین اگر از «هدست واقعیت مجازی» استفاده می ‌کنید، کلمات کلیدی را دقیقاً در قالب کلمه نشان می ‌دهد و نه تغییراتی مانند «هدست ‌های واقعیت مجازی».
• «حاوی همه (تطابق دقیق) نیست» به این معنی است که کلمات کلیدی که در قالب دقیق نیستند نیز مجاز هستند.
• “حاوی یکی از (تطابق دقیق)” به این معنی است که یکی از کلمات اضافه شده باید قالب دقیق خود را حفظ کند.
• “حاوی یکی از (تطابق دقیق) نیست” به این معنی است که این گزارش هر کلمه ای را که از هر یک از عبارات در عبارت کلیدی اضافه شده شما تشکیل شده است حذف می کند.

• “شامل همه (تطابق گسترده)” به این معنی است که گزارش همه کلمات کلیدی را در قالب ‌های مختلف خواهد داشت.

تجزیه و تحلیل بک لینک

این ابزار بک لینک ها، لینک های مخرب، دامنه های ارجاع دهنده، لینک ها و دامنه های خارجی، لنگر ها، صفحات برتر و تلاقی لینک ها را بررسی و شناسایی می کند.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

اگر برای اولین بار در Serpstat بک لینک ها را بررسی می کنید، آدرس صفحه یا دامنه را در کادر جستجوی Serpstat وارد کرده و روی «جستجو» کلیک کنید. پس از آن، بقیه مراحل آسان است.

با این حال، اگر قبلاً پروژه ای ایجاد کرده اید، می توانید از My Project به این ویژگی دسترسی داشته باشید.

تجزیه و تحلیل دامنه

این پلتفرم هر دامنه ای را که وارد می کنید تجزیه و تحلیل می کند تا یک گزارش شخصی ایجاد کند. این گزارش کلمات کلیدی را که دامنه برای آن ها رتبه بندی می کند و صفحاتی که بیشترین ترافیک را به همراه دارند را نشان می دهد. علاوه بر این، کلمات کلیدی تبلیغ شده را در جستجوی پولی خواهید دید.

نمای کلی بیش از 20 معیار، نمودار و ویجت را با دید پرنده به شما ارائه می دهد.

قابلیت مشاهده، تعداد دفعات در معرض قرار گرفتن صفحه را برای یک کلمه کلیدی به دلیل موقعیت آن در موتورهای جستجو نشان می دهد.

این پلتفرم به شما امکان می دهد شرایط و پارامتر های مختلف را فیلتر کنید.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

مقایسه دامنه

این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا سایت خود را با دو یا سه دامنه دیگر مقایسه کنید. این گزارش مکمل تجزیه و تحلیل رقبا است، با این تفاوت که می توانید حداکثر سه دامنه را با هم مقایسه نموده تا نتایجی را با کلمات کلیدی URL مرتبط و منحصر به فرد ایجاد نمایید.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

Indexing

Serpstat از IndexNow برای اطلاع سریع به Yandex و Bing از تغییرات محتوای سایت استفاده می کند. شما باید بررسی کنید که موتور های جستجو می توانند صفحاتی را که در هاست ارسال کرده اید پیدا کنند و شما مالک آن ها هستید.

اگر چنین کلیدی را پیدا نکردید، می توانید آن را در زیر صفحه ایجاد کنید، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

می توانید حداکثر 10000 صفحه ارسال کنید و برای بررسی نتیجه به ابزار وب مستر Bing یا Yandex بروید.

این پلتفرم به شما امکان می دهد ببینید که یک IP از کدام موتور جستجو استفاده می کند. علاوه بر این، می توانید تا 100 آی پی را در جستجو وارد کنید.

تحلیل محتوا

در زمان این بررسی، مولد عنوان در مرحله بتای خود بود، در حالی که تولید توضیحات و بازنویسی فقط برای محتوای انگلیسی کار می کند.

برای ایجاد موضوع، زبان محتوا را انتخاب و متن را از هر یک از صفحات وب سایت خود اضافه کنید. سپس روی “ایجاد عنوان” کلیک نمایید.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

فقط می توانید توضیحات ایجاد نمایید و محتوا را به زبان انگلیسی برای 100 اعتبار در هر درخواست بازنویسی کنید.

بنابراین، برای ایجاد یک توضیحات، پلتفرم یک قسمت طولانی ‌تر از محتوا را در یک توضیح صفحه کوتاه ‌تر خلاصه می ‌کند. این ویژگی برای توضیحات محصول به خوبی کار می کند.

در مورد بازنویسی، نرم افزار از مدل مولد یادگیری ماشین برای بازنویسی محتوا استفاده می نماید. برای جلوگیری از سرقت ادبی، پیام اصلی محتوای شما را در حین بازنویسی آن حفظ می کند.

اعتبار Serpstat و تماس های API

Serpstat از یک سیستم اعتباری پیچیده برای مدیریت تماس های داده استفاده می کند. اعتبار واحدهای داده ای هستند که هنگام استفاده از این ابزار SEO دریافت می کنید.

برای این عملیات می توانید از اعتبار استفاده کنید:

1. تماس های API
2. پرس و جو ها
3. صادرات داده

Serpstat ماژول های مختلفی را برای استفاده از اعتبارات خود ارائه می دهد. اعتباراتی که استفاده می نمایید به عملیات خاصی که اجرا می کنید بستگی دارد. بسته به کاری که انجام می دهید می توان از یک، سه، 20 یا حتی 100 واحد در یک عملیات استفاده کرد.

به عنوان مثال، Serpstat از شما می خواهد که یک توکن برای استفاده از API آن ایجاد کنید. بنابراین ابتدا روی پروفایل خود کلیک کرده و «اکانت من» را انتخاب کنید. سپس به “دریافت کلید API” بروید و اعتبار شما برای کارهای مختلف ظاهر می شود.

اگر عملیاتی را تکمیل کنید که 100 کلمه کلیدی را با استفاده از API فراخوانی می کند، 100 اعتبار هزینه کرده اید.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

می‌توانید با کلیک روی «افزودن» در کنار اعتبار موجود، اعتبار بیشتری اضافه کنید. با این حال، برای لذت بردن از آن گزینه باید به یک برنامه پولی ارتقا دهید.

همچنین میزان اعتباری که دریافت می کنید به برنامه قیمت گذاری شما بستگی دارد.

پشتیبانی مشتری

Serpstat یک ویژگی چت زنده برای کاربران دارد تا به سرعت پاسخ‌ ها را دریافت نموده که آیا پرداخت می ‌کنند یا خیر. با این حال، این برای 24 ساعت اجرا نمی شود. آن ها تا ساعت 18:00 GMT+3 کار می کنند.

در خارج از آن ساعات، کاربران می توانند پشتیبانی را ایمیل کنند.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

فرآیند ورود به سیستم کمک های اولیه و پیشرفته ای را برای کاربران ارائه می دهد تا اولین پروژه خود را بر روی پلتفرم راه اندازی کنند. علاوه بر این، پایگاه دانش گسترده آن به راهنمای کاربر، موارد استفاده، پرسش‌ های متداول و API دسترسی دارد.

همچنین به ویدئو های وبینار ها و به روز رسانی ها دسترسی دارید تا مطمئن شوید که پاسخ سوالات خود را دارید.

آن ها مشاوره و آموزش را به کاربران ارائه می دهند تا بدون توجه به سطح تجربه آن ها، مراحل عملی را دریافت کنند.

کاربران پولی از طریق Skype یا Hangouts مشاوره شخصی دریافت می کنند.

طراحی / UX

یکی از معایب بزرگ انتخاب Serpstat طراحی و UX آن است. پس از استفاده از ابزاری مانند SEMrush، ContentKing یا بسیاری دیگر، بلافاصله متوجه خواهید شد که SERPstat به کار های طراحی نیاز دارد. مشکلات رایج عبارتند از کمبود فضای خالی، اضافه بار اطلاعات و منو ها. متأسفانه، این چیزی است که به نظر می رسد با گذشت زمان با این ابزار بد تر شده است.

با این حال، وقتی تفاوت قیمت را در نظر می گیرید، این نقطه ضعف ممکن است ارزشش را داشته باشد.

قیمت گذاری

Serpstat به شما امکان می دهد یک اکانت کاربری رایگان دریافت کنید و اعتبار کافی برای کاوش در داشبورد به شما می دهد. با این حال، برای انجام کار باید به یک برنامه پولی ارتقا دهید.

در حال حاضر، Serpstat یک فروش تابستانی را اجرا می کند که در آن می توانید با پرداخت شش ماه یا یک سال، 30٪ تخفیف در هر یک از چهار طرح قیمت گذاری دریافت کنید. این باعث می شود که طرح Lite از 69 دلار به 48 دلار و طرح Enterprise از 499 دلار به 349 دلار برسد.

خرید از سایت Serpstat

خرید از سایت Serpstat

طرح Lite فقط یک نفر را در خود جای می دهد. اما، سه طرح دیگر به کاربران بیشتر، گزارش های مارک دار، و اعتبارات رابط و API توسعه یافته اجازه می دهد.

با این حال، اگر سازمان شما نیاز های بیشتری نسبت به چهار طرح پیشنهادی دارد، می توانید با Serpstat تماس بگیرید تا قیمت منحصر به فرد خود را دریافت کنید.

آیا قیمت گذاری منصفانه است؟

Serpstat یک ابزار همه کاره SEO و SEM است که زمینه های زیادی را پوشش می دهد. بنابر این، بر اساس قیمت، این ابزار ارزش بالایی برای پول ارائه می دهد. ابزار های قابل مقایسه مانند SEMrush و Ahrefs به ترتیب از 99.95 دلار و 83 دلار شروع می شوند. اما Serpstat از 48 دلار در ماه شروع می شود.

با این حال، این قیمت پایین با کنار گذاشتن برخی ویژگی ها همراه است. به عنوان مثال، شما نمی توانید به خدمات مشتریان شبانه روزی دسترسی داشته باشید. چت Serpstat فقط در ساعات کاری کار می کند.

Serpstat برای کمک به کاربران قبل از خرید، اعتبار رایگان ارائه می کند. در مقایسه با نسخه آزمایشی رایگان SEMrush، که به شما امکان می دهد ابزار آن ها را به طور کامل کشف کنید، سیستم اعتباری Serpstat چیز های زیادی را برای شما باقی می گذارد.

Serpstat برای ویژگی هایی که با قیمت آن به دست می آورید، ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه می دهد.

نتیجه گیری

Serpstat یک ابزار سئو ساده اما قدرتمند است که بیش از 20 ویژگی را در یک داشبورد ارائه می دهد. می توانید با یک اکانت کاربری رایگان شروع کرده تا پلتفرم را درک کنید، سپس یک طرح پولی انتخاب نمایید که نیاز های سئوی شما را برآورده کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت