بهترین ابزار سئوی هوش مصنوعی

10 تا از بهترین ابزار سئوی هوش مصنوعی 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

سئو (بهینه سازی موتور جستجو) به یک استراتژی چند وجهی نیاز دارد که شامل تحقیق در مورد رقابت، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی که قادر به ایجاد ترافیک هستند، ایجاد یک استراتژی ساخت لینک خارجی و داخلی و بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه است. بهترین ابزار سئوی هوش مصنوعی را بیشتر بشناسید.

بهترین ابزار سئوی هوش مصنوعی Jasper

بسیاری جاسپر را به عنوان بهترین دستیار نوشتن هوش مصنوعی می شناسند که با ویژگی ها و کیفیت چشمگیر خود بازار را پیشتاز می کند. ابتدا کلمات اولیه را در اختیار آن قرار می‌دهید که جاسپر آن‌ها را قبل از ایجاد عبارات، پاراگراف‌ها یا اسناد بر اساس موضوع و لحن صدا تجزیه و تحلیل می‌کند. قادر است یک مقاله 1500 کلمه ای را در کمتر از 15 دقیقه تولید کند.

این پلتفرم دارای بیش از 50 قالب تولید محتوای هوش مصنوعی است، از جمله پست های وبلاگ، ایمیل ها، کپی بازاریابی، تولیدکننده تبلیغات فیس بوک، تولیدکننده تبلیغات گوگل، عنوان و توضیحات متا، انتشار مطبوعاتی و موارد دیگر.

در اینجا به برخی از بهترین ویژگی های جاسپر نگاهی می اندازیم:

بیش از 11000 فونت رایگان و 2500 دسته سبک نوشتاری

پشتیبانی از 25+ زبان

رابط بصری

دستیار نوشتن طولانی (1000+ کلمه)

شناسایی عناصر کلیدی در متن (ضمایر، افعال، نام ها و غیره)

Pictory

Pictory یک تولید کننده ویدیو با هوش مصنوعی است که به شما امکان می دهد به راحتی ویدیوهای با کیفیت بالا ایجاد و ویرایش کنید. یکی از بهترین جنبه های ابزار این است که شما به هیچ تجربه ای در ویرایش یا طراحی ویدیو نیاز ندارید و بهترین از همه ویدیوها زمان ماندگاری را به وب سایت شما اضافه می کند که باعث افزایش سئو می شود.

شما با ارائه یک اسکریپت یا مقاله شروع می کنید که به عنوان پایه محتوای ویدیویی شما عمل می کند. به عنوان مثال، Pictory می تواند پست وبلاگ شما را به یک ویدیوی جذاب تبدیل کند تا برای رسانه های اجتماعی یا وب سایت شما استفاده شود. این یک ویژگی عالی برای وبلاگ نویسان شخصی و شرکت هایی است که به دنبال افزایش تعامل و کیفیت هستند. از آنجایی که در فضای ابری قرار دارد، روی هر رایانه ای کار می کند.

Pictory همچنین به شما امکان می‌دهد به راحتی ویدیوها را با استفاده از متن ویرایش کنید، که برای ویرایش وبینارها، پادکست‌ها، ضبط‌های زوم و موارد دیگر عالی است. استفاده از آن ساده است و فقط چند دقیقه طول می کشد تا نتایج حرفه ای ارائه شود که به شما کمک می کند مخاطبان خود را افزایش دهید و برند خود را بسازید.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی Pictory این است که می‌توانید حلقه‌های برجسته ویدیویی قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید، که برای کسانی که به دنبال ایجاد تریلر یا اشتراک‌گذاری کلیپ‌های کوتاه در رسانه‌های اجتماعی هستند مفید است. علاوه بر این ویژگی‌های فوق‌العاده، می‌توانید به‌طور خودکار ویدیوهای خود را زیرنویس کنید و به‌طور خودکار ویدیوهای طولانی را خلاصه کنید.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی Pictory آورده شده است:

ویدیو بر اساس مقاله یا اسکریپت

ویدیوها را با استفاده از متن ویرایش کنید

حلقه‌های برجسته ویدیویی قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید

ویدیوها را به صورت خودکار زیرنویس و خلاصه کنید

بهترین ابزار سئوی هوش مصنوعی AlliAI

پلت فرم بهینه سازی، اتوماسیون و استقرار سئو Alli AI برای آژانس های SEO طراحی شده است تا مدیریت محتوا و تغییرات سئو را برای مشتریان خودکار کند. با توجه به این موضوع، ابزار فوق العاده ای برای صاحبان مشاغل کوچک نیز می باشد.

به عنوان مثال، به طور خودکار عناوین صفحه در سراسر سایت را با آزمایش کلیدواژه A/B فوکوس در زمان واقعی ایجاد کنید تا سودآوری ترافیک را به حداکثر برسانید. این به این معنی است که می توانید تغییرات را در سایت به صورت خودکار آزمایش کنید و بهترین نسخه صفحه حفظ می شود که منجر به رتبه بندی بالاتر گوگل می شود.

این ابزار با تمام پلتفرم های محبوب از جمله وردپرس، جوملا، دروپال و شاپیفای کار می کند. CMS (سیستم مدیریت محتوا) و محدودیت‌های فنی را دور بزنید و تغییرات کد و محتوا را فوراً در هر نقطه از هر صفحه اعمال کنید.

قوانین بهینه سازی در سراسر سایت را ایجاد کنید و تغییرات کد را با یک کلیک در صفحات جداگانه اعمال کنید.

Pro Rank Tracker

یکی از سخت‌ترین جنبه‌های سئو این است که بدانید در زمان واقعی در کجا رتبه‌بندی می‌کنید. جستجوی دستی در گوگل زمان کارآمد نیست و خطر اینکه نتایج شخصی سازی شده و بومی سازی شده به شما تصور نادرستی بدهد را به همراه دارد.

این بهترین ابزار موجود در بازار برای شناسایی سریع رتبه بندی فعلی شما با ابزارهای قدرتمند آن است.

ردیابی رتبه – ردیابی رتبه قابل اعتماد را از هر کجا با هر دستگاهی دریافت کنید.

تجزیه و تحلیل رتبه بندی – نماهای آنلاین، تجسم داده ها و نمودارها که امکان تجزیه و تحلیل سریع پیشرفت رتبه بندی و تصمیم گیری آگاهانه بر اساس بینش را فراهم می کند.

گزارش‌دهی – اگر می‌خواهید گزارش‌های خود را برای سرمایه‌گذاران بالقوه، مشتریان یا اعضای تیم داخلی ارسال کنید، آنها توانایی تولید و ارسال خودکار گزارش‌های سفارشی و برچسب سفید را ارائه می‌دهند.

بهترین ابزار سئوی هوش مصنوعی Scalenut

Scalenut اساساً یک ابزار بازاریابی همه در یک است و برای مقیاس‌بندی طراحی شده است. این شما را قادر می سازد تا به سرعت و کل طرح کلمات کلیدی را برای جایگاه خود دریافت کنید و یک استراتژی مدیریت محتوا برای تسلط بر این اصطلاحات ایجاد کنید. نرم افزار به 4 بخش تقسیم می شود:

تحقیق – بینش‌ها را کشف کنید و استراتژی بسازید که با به دست آوردن تمام بینش‌ها و اصطلاحات کلیدی معنایی مورد نیاز برای پیشی گرفتن از رقبا عمل کند.

ایجاد – محتوای SEO بنویسید که با استفاده از پیشرفته ترین نسخه های NLP و NLU (پردازش زبان طبیعی و درک زبان طبیعی) رتبه بندی کند. بهینه سازی بلادرنگ بر اساس آمار SERP ارائه می دهد و محتوایی را ارائه می دهد که می تواند ارائه دهد.

بهینه سازی – در مورد جایگاه محتوای خود با امتیاز سئوی پویا، در زمان واقعی بازخورد دریافت کنید. بهبود در حال حرکت، بدون تجدید نظر بیشتر!

کپی بازاریابی – یک کپی متقاعدکننده بنویسید که با بیش از 40 الگوی کپی‌نویسی هوش مصنوعی، تبدیل ایجاد می‌کند. این شامل موارد زیر است:

توضیحات محصول

کپی سایت

چارچوب های کپی رایتینگ

کپی رایت ایمیل

بهترین ابزار سئوی هوش مصنوعی INK

INK ترکیبی از نوشتن مشترک هوش مصنوعی و یک دستیار SEO برای کمک به توسعه محتوا است. جنبه Assistant ابزار به شما امکان می دهد محتوایی ایجاد کنید که در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشد و ترافیک ارگانیک را هدایت کند. این امر از طریق یک سیستم هوش مصنوعی ثبت شده که محتوا را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می کند و در عین حال پیشنهادهایی برای بهبود امتیازات رتبه بندی ارائه می دهد، به دست می آورد.

ویژگی اصلی دیگر، AI Co-Writing، به تولید کپی با کارایی بالا کمک می کند. هوش مصنوعی به کاربران در نوشتن، بازنویسی و ساده‌سازی جملات کمک می‌کند.

در اینجا به برخی از ویژگی های اصلی ویرایشگر INK نگاهی می اندازیم:

بهینه سازی متا

بهینه سازی تصویر از طریق فشرده سازی و تغییر اندازه

تصحیح املا و دستور زبان

قابلیت های AI-Writing، AI-Simplifying و AI-Expanding

در وردپرس ادغام می شود

PageSpeed Insights

همانطور که در راهنمای بهینه سازی سئو به طور گسترده بحث کردم، یکی از جنبه های نادیده گرفته شده رتبه بالا در گوگل سرعت بارگیری صفحه شما است، این یک عامل رتبه بندی حداقل از سال 2017 بوده است و به ویژه برای کاربران موبایل بسیار مهم است.

این ابزار رایگان توسط گوگل برای صاحبان وب سایت ارائه شده است تا تجزیه و تحلیل کنند که گوگل چگونه سرعت بارگذاری صفحه خود را ارزیابی می کند. اگر وب سایت شما سبز است و قبول می کنید، از نتایج جستجو مستثنی نخواهید شد:

متأسفانه، اگر شکست خوردید، باید فوراً روی اصلاح این وضعیت کار کنید. سه معیاری که باید روی آنها تمرکز کنید عبارتند از:

اولین رنگ محتوایی

بزرگترین رنگ محتوایی

تغییر چیدمان تجمعی

اولین رنگ پر محتوا، محتوای بالای صفحه است که برای اولین بار هنگام بارگیری صفحه مشاهده می شود – چند میکروثانیه طول می کشد تا بارگذاری تمام شود؟

بزرگترین رنگ پر محتوا، زمانی را مشخص می کند که بزرگترین متن یا تصویر نقاشی می شود. این زمانی است که بهینه سازی اندازه تصویر اولویت دارد.

جابجایی چیدمان تجمعی حرکت عناصر قابل مشاهده در نمای درگاه را هنگام بارگیری صفحه اندازه گیری می کند. ممکن است زمانی که شروع به خواندن محتوا در صفحه می‌کنید و سپس محتوا را روی صفحه تغییر می‌دهید، شخصاً با این مشکل روبرو شده باشید، این می‌تواند باعث ناامیدی کاربران شود.

هر صاحب کسب و کاری باید اطمینان حاصل کند که با این ابزار آشنایی دارد. اگر اعلان FAILED قرمز رنگی را مشاهده کردید، باید وضعیت را اصلاح کنید، زیرا این احتمال را افزایش می دهد که نتوانید رتبه بالایی کسب کنید.

بهترین ابزار سئوی هوش مصنوعی Nitro Pack

دانستن اهمیت بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه مهم است، به خصوص برای عبور از Google PageSpeed Insights – Nitro Pack ابزاری است که بهینه سازی این سرعت را امکان پذیر می کند. هر آنچه برای یک وب سایت سریع نیاز دارید را در یک مکان فراهم می کند. ویژگی هایی مانند حافظه پنهان، بهینه سازی تصویر، و CDN آماده خروج از جعبه هستند.

بهینه سازی تصویر

فشرده سازی تصویر بدون تلفات

بارگذاری پیشرفته تنبل (از جمله تصاویر پس زمینه تعریف شده در CSS)؛

اندازه گیری پیشگیرانه تصویر؛

تبدیل WebP (در صورت پشتیبانی از مرورگر).

اندازه تصویر تطبیقی

بهینه سازی کد

کوچک سازی و فشرده سازی HTML، CSS و JS.

CSS بحرانی، واکشی اولیه DNS، بارگذاری اولیه و موارد دیگر.

فشرده سازی GZIP و Brotli

در حال بارگذاری بهینه سازی

CDN جهانی داخلی

باطل کردن حافظه پنهان هوشمند؛

گرم کردن خودکار حافظه پنهان؛

حافظه پنهان دستگاه و کوکی.

حافظه پنهان مرورگر و جلسه آگاه.

Surfer SEO

Surfer در درجه اول ابزاری برای تولید محتوا است،

Outline Builder – از Outline Builder داخلی استفاده کنید تا محتوای خود را در یک طرح کلی کامل با عناوین و سوالات بالقوه منحصر به فرد ساختار دهید.

کشف موضوع – ده ها دسته موضوع مرتبط را در عرض چند دقیقه کشف کنید، این یک استراتژی را قادر می سازد تا کلمات کلیدی مختلف را هدف قرار دهد.

حجم کلمات کلیدی و هدف جستجو – هدف جستجو را برای مخاطبان هدف خود بررسی کنید و حجم جستجوی ماهانه و دشواری کلمه کلیدی را در یک نگاه ارزیابی کنید. در حالی که گوگل این قابلیت را به صورت رایگان از طریق Google Keyword Planner ارائه می دهد، استفاده از این ابزار ساده تر و خسته کننده تر است.

ساختار محتوای داخلی – این به طور یکپارچه با استفاده از معیارهای بی‌درنگ برای ساختار و تعداد کلمات بهینه‌سازی شده است.

AI Writing – از قدرت کامل Surfer برای نوشتن مقالات با تحقیق و کیفیت بالا استفاده کنید.

محتوای هوش مصنوعی و سرقت ادبی – در حالی که ممکن است برخی از شرکت های وابسته به محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی تکیه کنند، این می تواند منجر به جریمه گوگل شود، به همین دلیل است که اگر می خواهید از مجازات جلوگیری کنید، سرقت ادبی داخلی و جستجوگر محتوای هوش مصنوعی ابزار مهمی است.

بهترین ابزار سئوی هوش مصنوعی Neuraltext

هدف Neuraltext پوشش دادن کل فرآیند محتوا، از ایده‌پردازی تا اجرا، با استفاده از هوش مصنوعی است.

این یک کپی رایتر، ابزار محتوا و ابزار تحقیق کلمات کلیدی هوش مصنوعی است.

ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهند که نسخه‌ای مؤثر برای کمپین‌های خود ایجاد کنید و ده‌ها تنوع ایجاد کنید. دارای بیش از 50 قالب آماده برای استفاده (تبلیغات فیس بوک، ایده های شعار، نوشتن بخش وبلاگ و غیره).

ابزارهای محتوا با استفاده از داده‌های صفحاتی که قبلاً در Google رتبه‌بندی شده‌اند، به ایجاد محتوای خوب تحقیق شده کمک می‌کنند. این روش کار می کند: یک کلمه کلیدی را وارد کنید و این ابزار به طور خودکار 20 نتیجه برتر را در جستجوی Google بیرون می کشد و داده های مربوط به کلمات کلیدی پیشنهادی برای استفاده، موضوعاتی که باید پوشش داده شود، به چه سوالاتی باید پاسخ دهید و آمار را نشان می دهد.

با استفاده از این داده‌ها، می‌توانید به راحتی با چند کلیک یک طرح کلی ایجاد کنید و در چند دقیقه یک خلاصه محتوا برای نویسندگان خود جمع‌آوری کنید و ساعت‌ها از کلیک بی‌اهمیت روی نتایج جستجوی Google صرفه‌جویی کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از این داده‌ها در یک ویرایشگر برای کسب امتیاز استفاده کنید و محتوای خود را هنگام نوشتن برای Google بهینه کنید.

در نهایت، ابزار تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی طولانی را با هدف تجاری قوی پیدا کنید.

امتیاز شماره 1: Originality.ai

با گسترش ابزارهای نوشتاری مانند جاسپر و همه ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی که از انواع GPT 3، 3.5 و 4.0 استفاده می کنند، نیاز است که صاحبان مشاغل بتوانند تشخیص دهند که نوشتن توسط هوش مصنوعی چه زمانی ایجاد می شود. Originality.ai این مشکل را حل می کند، می تواند کل وب سایت را برای محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی یا سرقت ادبی اسکن کند، و می تواند این کار را به شیوه ای مقرون به صرفه انجام دهد. این بهترین راه حل برای ناشران محتوا است که نویسندگانی را استخدام می کنند و نگران تولید محتوا توسط هوش مصنوعی یا سرقت علمی هستند.

امتیاز شماره 2. SEM Rush

این پلتفرم قدرتمند طیف وسیعی از ابزارها را ارائه می دهد که جایگزین عملکرد سایر محصولات از جمله Google Trends، MOZ، Hootsuite و SimilarWeb می شود.

برخی از ابزارهای ارائه شده عبارتند از:

تجزیه و تحلیل ترافیک – ترافیک وب سایت خود را در مقابل رقبا معیار قرار دهید تا ببینید در چه جایگاهی قرار دارید. برای اطلاع از استراتژی بعدی خود، کل ترافیک تخمینی، منابع ترافیک برتر، نرخ پرش، زمان روی صفحه و موارد دیگر را مشاهده کنید.

تحقیق کلمات کلیدی – وقتی صحبت از سئو به میان می آید، تحقیق در مورد کلمات کلیدی باید در بالای لیست شما باشد. رقبای جستجوی ارگانیک خود را کشف کنید و فرصت هایی برای رقابت با آنها پیدا کنید. ارزش کلمات کلیدی دقیقی که آنها برای آنها رتبه بندی می کنند را بیاموزید و شکاف هایی را که حتی رقبای شما نادیده می گیرند برجسته کنید.

کلید واژه GAP – رقابت برای واضح ترین کلمات کلیدی می تواند دشوار باشد، بهترین استراتژی برای وب سایت های جدید تعقیب کلمات کلیدی طولانی است. اینها عبارات جستجویی هستند که اغلب توسط رهبران بازار قدیمی نادیده گرفته می شوند. این ابزار به شما امکان می‌دهد تا پنج رقیب را در کنار یکدیگر مقایسه کنید و شکاف‌هایی را در استراتژی‌های کلیدواژه که می‌توانید شروع به هدف‌گیری کنید، پیدا کنید.

تجزیه و تحلیل بک لینک ها – بک لینک ها هنوز یکی از مهم ترین عناصر برای رتبه بندی وب سایت ها هستند. این ابزار امکان یافتن فرصت های بک لینک جدید را برای سایت خود فراهم می کند. به سادگی وارد سایت رقیب خود شوید تا همه بک لینک های آنها را ببینید. سپس، دامنه های ارجاع دهنده برتر آنها را پیدا کنید، فیلترهایی را برای یافتن سایت های خاص اعمال کنید، و حتی آخرین بک لینک های به دست آمده و گم شده آنها را مشخص کنید. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید کشف کنید که چگونه رقبای شما بک لینک‌ها را تامین می‌کند، انواع مقالاتی که این لینک‌ها را دریافت می‌کنند، و می‌توانید یک استراتژی برای انجام همین کار تدوین کنید.

ردیابی موقعیت – قبلاً برای ردیابی رتبه فعلی خود برای چندین کلمه کلیدی در گوگل به نرم افزار اختصاصی نیاز داشتید. این ابزار صرفه جویی در زمان در این پلتفرم گنجانده شده است، با این اطلاعات توصیه می شود که بر روی صفحاتی تمرکز کنید که از موقعیت 6 تا 20 رتبه بندی می شوند و روی بهبود صفحات برای آن کلمات کلیدی کار کنید. بهبودها شامل بهینه سازی محتوای وب سایت برای به حداکثر رساندن نرخ تبدیل و حفظ کاربر است.

دستیار نوشتن – در حالی که همیشه باید محتوایی بنویسید که با ذهنیت اول کاربر تولید می شود، این ابزارها می توانند به اطمینان از سازگاری محتوا با گوگل کمک کنند. این می تواند مستقیماً در Google Docs یا حساب وردپرس شما ادغام شود.

حسابرسی محتوا – این یکی از کمترین ویژگی های این پلتفرم است، دارایی های محتوای خود را حسابرسی کنید و به طور خودکار آنها را به مجموعه هایی برای بهبود بیشتر تقسیم کنید. قطعاتی را بیابید که باید با استفاده از گوگل آنالیتیکس، کنسول جستجو و داده های SEM Rush به روز شوند، بازنویسی یا حذف شوند.

این ابزارهای مختلف و موارد دیگر دلیل قرار گرفتن SEM Rush در بالای لیست ما هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT