معرفی بهترین دانشگاه های سنگاپور در سال 2021 که باید به آن فکر کنید

زمان مطالعه 5 دقیقه

کشور سنگاپور دارای دانشگاه های برتری است که از نظر تحقیق و نوآوری در رتبه بالایی قرار دارند و فرصت و شرایط مناسب برای تغییر زندگی و تحصیل دانشجویان فراهم کرده است. در ادامه به معرفی بهترین دانشگاه های سنگاپور با ما همراه باشید.

اگر به دنبال ادامه تحصیل در یک کشور خارجی هستید، توصیه می‌کنیم به کشور سنگاپور فکر کنید. این کشور کوچک، جزیره‌ای بسیار امن است، سفر به این کشور آسان است و فرصت‌های شغلی زیادی دارد. سنگاپور فرهنگ های مختلفی را در خود جای داده است و دقیقاً مانند سایر مقاصد مهم تحصیل در خارج از کشور سبک زندگی پرتحرکی در آن در جریان است. علاوه بر این، دانشگاه‌های سنگاپور در رده‌های برتر جهانی قرار دارند و دوره‌های تحصیلی متنوعی را به دانشجویان بین المللی ارائه می‌دهند. بنابراین بیایید به بررسی بهترین دانشگاه‌های سنگاپور و دلایلی که می‌توانید آن را به عنوان یک مقصد تحصیلی در نظر بگیرید بپردازیم.

لیست بهترین دانشگاه های سنگاپور در سال 2021

۱) دانشگاه ملی سنگاپور (NUS)

بهترین دانشگاه های سنگاپور NTU

دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) شناخته شده‌ترین نهاد دانشگاهی مانند MIT و کمبریج است. این دانشگاه در رتبه یازدهم در لیست دانشگاه‌های برتر جهانی QS قرار دارد و برای تحصیلات تکمیلی در رشته های مهندسی و تکنولوژی (به ویژه مهندسی عمران)، می‌تواند یک مقصد عالی برای شما باشد.

دوره‌های علوم اجتماعی و مدیریت آن نیز در رتبه جهانی بالایی قرار دارند. ارزش مدرک کارشناسی ارشد اعطا شده توسط دانشگاه NUS با موسسات برتر اروپا و آمریکا برابری می‌کند. این دانشگاه شامل ۳ مرکز تحقیقاتی (RCE) است که محققان در حوزه های مختلف از جمله مدیریت ریسک، فناوری های کوانتومی، سرطان و مکانوبیولوژی در این مراکز فعالیت می‌کنند. مرکز فارغ التحصیلان آینده (CFG) در NUS دانش آموزان را برای پیشرفت در دنیا آماده می‌کند که اطمینان حاصل شود که آنها برای شغل آینده خود آماده هستند.

۲) دانشگاه صنعتی نانیانگ Nanyang (NTU)

بهترین دانشگاه های سنگاپور Nanyang

دانشگاه فنی نانیانگ (NTU) دومین دانشگاه برتر سنگاپور و از معروف‌ترین دانشگاه‌های تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مهندسی و تکنولوژی است. NTU با همکاری کالج معتبر Imperial لندن در زمینه مطالعات پزشکی مشارکت داشته است. دپارتمان علوم مواد NTU توانسته است به دلیل روش‌های پژوهش محور خود در جهان به رسمیت شناخته شود.

NTU علاوه بر مشارکت با کالج امپریال لندن، اخیراً با دانشگاه مونیخ و همچنین دانشگاه کالیفرنیا برکلی نیز به همکاری در تحقیقات پرداخته است. پردیس هوشمند NTU یک بستر زنده از فناوری های آینده است. هدف این دانشگاه استفاده از قدرت فناوری دیجیتال و راه حل های پیشرفته برای یادگیری بهتر و کشف دانش جدید​ به طور حرفه‌ای است.

۳) دانشگاه مدیریت سنگاپور (SMU)

بهترین دانشگاه های سنگاپور SMU

دانشگاه مدیریت سنگاپور (SMU) یکی از بهترین دانشگاه های سنگاپور برای کارشناسی ارشد، به خصوص برای رشته‌های اقتصادی، بازرگانی و حسابداری محسوب می‌شود و در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارد. دانشکده های حقوق و سیستم های اطلاعاتی این دانشگاه دوره‌های تجارت محور نیز ارائه می‌دهند.

دانشکده SMU در تحقیقات با دانشگاه‌هایی از اروپا، ایالات متحده، چین و هند همکاری می‌کند. این تحقیقات زمینه های مختلفی از مدیریت پایداری تا تأثیر فناوری بر دولت‌ها و مشاغل را شامل می‌شود.

این دانشگاه بیش از ۱۰۰ برنامه توسعه شغلی و جذب نیرو را برگزار می‌کند، و برای همه دانشجویان یک دوره‌ی کارآموزی ارائه می‌دهد.

۴) موسسه فناوری سنگاپور (SIT)

بهترین دانشگاه های سنگاپور SIT

توجه ویژه موسسه فناوری سنگاپور به یادگیری کاربردی، این دانشگاه را به یکی از بهترین دانشگاه های سنگاپور تبدیل کرده است. این دانشگاه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که به دنبال یادگیری هستند، به خصوص در رشته مهندسی شیمی، Infocomm و تکنولوژی مواد غذایی بسیار مناسب و ایده آل است.

۵) دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور (SUTD)

بهترین دانشگاه های سنگاپور SUTD

دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور (SUTD) به خصوص برای دوره‌های کارشناسی ارشد مهندسی و معماری در میان بهترین دانشگاه های سنگاپور قرار دارد. این دانشگاه همچنین با همکاری دانشگاه MIT مدرک کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست، مدیریت زنجیره تامین، مهندسی ساخت و مهندسی عمران را ارائه می‌دهد. این دانشگاه دوره های تحصیلی خود را با کمک MIT در چهار حوزه‌ی طراحی پایدار، هوش مصنوعی، توسعه محصول و سیستم‌ها و طراحی بنا کرده است.

همچنین دانشگاه SUTD با MIT، استنفورد، ییل، UCB و سایر دانشگاه‌های برتر همکاری کرده است تا برای دانشجویان خود فرصت‌های تحقیقاتی، برنامه‌های تبادل، دوره های مشترک و کارآموزی در خارج از کشور فراهم کند.

این دانشگاه دارای یک مرکز کارآفرینی است که به دانشجویان دوره‌های آموزشی کارآفرینی، مربی‌گری، رشد و توسعه و مواجهه با متدهای کشورهای خارجی را ارائه می‌دهد.

هزینه‌های تحصیل در SUTD برای دانشجویان بین المللی در دوره‌ی کارشناسی ارشد تقریباً ۵۰۹۵۰ دلار سنگاپور است.

۶) موسسه مدیریت سنگاپور (SIM)

بهترین دانشگاه های سنگاپور SIM

موسسه مدیریت سنگاپور (SIM) یک موسسه خصوصی آموزشی پیشگام در سنگاپور است. این دانشگاه دوره‌های تجارت و مدیریت، اقتصاد و نوآوری با اساتیدی از داخل و خارج از سنگاپور ارائه می‌دهد. این دانشگاه با دانشگاه های لندن، RMIT، دانشگاه وارویک و چندین موسسه دیگر از ایالات متحده، انگلیس و استرالیا برنامه‌های مشارکتی دارد.

آکادمی بین المللی SIM دوره‌ها و برنامه‌های باکیفیت و حرفه‌ای زیادی و همچنین یک بستر الکترونیکی را به دانشجویان ارائه می‌دهد و هدف آنها فراهم کردن فرصت‌های شبکه سازی، آموزش کارآفرینی و پشتیبانی بلند مدت از دانشجویان است.

۷) دانشگاه علوم اجتماعی سنگاپور (SUSS)

بهترین دانشگاه های سنگاپور SUSS

دانشگاه علوم اجتماعی سنگاپور (SUSS) یکی از برترین دانشگاه‌های آسیا در حوزه علوم اجتماعی است. این دانشگاه یک مقصد تحصیلی ایده آل برای دانشجویان بین المللی است که می‌خواهند با یک تجربه یادگیری چندین حرفه را یاد بگیرند. برنامه های توسعه اجتماعی، مربیگری زندگی (life coaching)، رهبری و مدیریت در SUSS، این دانشگاه را به یکی از دانشگاه های عالی آسیا برای علوم اجتماعی تبدیل کرده است. به علاوه  SSUS با تعدادی از دانشگاه‌ها، سازمان‌های دولتی و متخصصان صنعت همکاری دارد و برنامه‌های تحقیقاتی و آموزشی مختلفی را به دانشجویان خود ارائه می‌دهد.

SUSS همچنین در راه اندازی یک برنامه کارآفرینی با Alibaba همکاری کرده است. هدف این برنامه این است که دانشجویان را با چالش‌های استارتاپ‌ها، مربی گری آشنا کند و فرصت‌های در خارج از کشور را برای آن ها فراهم کند.

کدام دانشگاه برای من بهترین انتخاب است؟

برای اینکه بفهمید کدام یک از بهترین دانشگاه های سنگاپور برای شما مناسب است، ابتدا تصمیم بگیرید که به کدام دوره علاقه دارید. آیا می‌خواهید علوم طبیعی، هنر، اقتصاد، مهندسی یا علوم انسانی بخوانید؟

وقتی دوره‌های مورد علاقه خود را انتخاب کردید، برنامه تحصیلی دلخواه خود را انتخاب کنید. اما در حین انجام این کار، مطمئن شوید که واجد شرایط این دانشگاه هستید. بعد از اینکه تصمیم گرفتید برای کدام برنامه اقدام کنید، وقت آن است که برای آزمون‌های بین المللی مانند زبان آماده شوید. توصیه می‌کنیم همه اسناد مورد نیاز برای اپلای در دانشگاه را جمع آوری کنید.

 

درصورتی که قصد مهاجرت به سنگاپور از طریق تحصیل دارید، مجموعه اول پرداخت خدمات مختلفی را به شما ارایه می‌دهد. اگر به عنوان یک دانشجو می‌خواهید برای ثبت نام در آزمون‌های بین‌المللی اقدام کنید، می‌توانید به راحتی از سایت اول پرداخت این خدمات را دریافت کنید. همچنین پرداخت اپلیکشن فی و پرداخت تعیین وقت سفارت از دیگر خدمات اول پرداخت است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT