سایت miPic و کسب درآمد از طریق طراحی و فروش عکس

زمان مطالعه 5 دقیقه

سیاری از افراد بر این باورند که برای کسب درآمد در بازارهای جهانی حتما باید کالا متفاوتی عرضه کرد! اما در واقع این گونه نیست. روشهای کسب درآمد دلاری تغییر کرده اند و اکنون شما می توانید از ساده ترین مهارت ها نیز درآمد دلاری داشته باشید. یکی از این مهارت ها، عکاسی و یا طراحی و خلق آثار هنری دیجیتالی می باشد. در این مقاله اول پرداخت به بررسی سایت miPic و کسب درآمد از طریق طراحی و فروش عکس می پردازد.

معرفی سایت miPic

با گسترش فعالیت های آنلاین و استفاده هر چه بیشتر مردم از اسمارت فون ها، شبکه های اجتماعی متنوعی معرفی شدند. یکی از این استارتاپ ها که برای ارائه خدمات به عکاسان و طراحان ایجاد شده است، miPic نام دارد. miPic اپلیکیشنی طراحی شده برای موبایل ایفون است. البته امکان استفاده از این اپلیکیشن در بستر وب نیز فراهم است. مای پیک یک وبسایت حرفه ای برای ارائه محصولات متنوع مانند تی شرت، شلوار، قاب گوشی و … است.

روش کار سایت miPic

در سایت miPic شما می توانید در دو گروه مختلف به کسب درآمد بپردازید. اگر طراح هستید و تصاویر زیبا خلق می کنید، می توانید عکس های خود را آپلود کنید و در ازای استفاده دیگران از لوگو و سایر تصاویر آپلود شده، حق چاپ دریافت کنید.
از سوی دیگر می توانید با خدمات چاپ تصاویر بر روی لباس، ماگ ، قاب و … فعالیت کنید. البته از آنجایی که خدمات ارسال کالا به خارج با محدودیت های زیادی در ایران همراه است، بهترین استفاده کاربران ایرانی از این سایت در زمینه آپلود عکس و کسب درآمد دلاری از آن می باشد.
کاربران فعال در سایت miPic می توانند تا 20 درصد کارمزد دریافت کنند. به این معنا که پس از آپلود تصویر در سایت، در ازای استفاده دیگران از تصویر شما، 20 درصد از فروش محصول به حساب شما واریز می شود.

یکی دیگر از فاکتور های متمایز کننده این سایت با دیگر سایت های کسب درآمد دلاری، قابلیت اشتراک گذاری عکس در این سایت است. اگر دوستان شما در miPic نیستند اما در اینستاگرام فعالیت بیشتری دارند، شما می توانید عکس های خود را در مای پیک همزمان در اینستاگرام یا دیگر شبکه های اجتماعی، share کنید.

چگونگی کسب درآمد دلاری از سایت miPic

برای آنکه بتوانید از سایت miPic درآمد کسب کنید بایستی طراحی های منحصر به فرد داشته باشید. سعی کنید طراحی های شما دارای کیفیت بالایی باشند و میزان رزولوشن به اندازه کافی بالا باشد. الیته این موارد توسط کارشناسان سایت نیز بررسی می شود و اگر طرح شما این پارامتر های اصلی را نداشته باشد، تاییدیه لازم برای قرار گرفتن در سایت نخواهد گرفت.

سایت miPic

سایت miPic

پس از آنکه طراحی شما تایید شد، حال شما باید این طرح را با استفاده از ابزار های مختلف بر روی کالا های متفاوت درج کنید. برای مثال به تصویر زیر نگاه کنید. اگر طراحی شما قابیلت درج بر روی کیف، تابلو یا قاب گوشی را دارد، یک پیش نمایش از آن را ایجاد کنید و این تصویر را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.

توجه داشته باشید که شما مسئول چاپ عکس بر روی کالا و یا ارسال آن برای مشتری نیستید، و سایت mipic این وظیفه را به عهده خواهد داشت. شما صرفا درآمد خود را از طراحی محصول بدست می آورید. همانطور که بیان کردیم، 20 درصد از درآمد بدست آمده از فروش محصول به شما تعلق خواهد گرفت.

ایجاد اکانت و نقد کردن درآمد از سایت miPic

برای آنکه از سایت miPic کسب درآمد کنید، ابتدا به این سایت به آدرس mipic.co وارد شوید.

  1. صفحه اصلی

    تصویر زیر، صفحه اصلی سایت را نشان می دهد. در بالای صفحه سمت راست بر روی “sell” کلیک کنید.

    سایت miPic

    سایت miPic

ایجاد اکانت در mipic

برای این منظور بایستی بر روی “Get started” کلیک کنید تا به صفحه ایجاد اکانت هدایت شوید.

سایت miPic

سایت miPic

مشخصات اکانت

ایمیل خود را وارد کنید. یک یوزرنیم برای اکانت خود در mipic مشخص کنید. توجه داشته باشید که یوزرنیم شما بایستی منحصر به فرد باشد. گزینه ‘YES! SEND ME TIPS…‘ را تیک دار کنید و سپس “Register” را بزنید.

سایت miPic

سایت miPic

تایید ایمیل

برای آنکه حساب شما در mipic فعال شود، بایستی بر روی لینکی که برای شما ایمیل شده است،کلیک کنید. و آنگاه می توانید

سایت miPic

سایت miPic

از حساب کاربری خود استفاده کنید

صفحه پروفایل

صفحه پروفایل شما در سایت، مانند تصویر زیر است و اگر قصد شروع کسب و کارو فروش طرح های هنری خود را دارید بر روی  “get started” کلیک کنید

سایت miPic

سایت miPic

آپلود تصاویر

در این بخش شما بایستی تصویر خود را آپلود کنید. طبق قوانین سایت mipic تصاویر آپلودی شما بایستی به صورت مربعی و با ابعاد 400 پیکسل باشند. البته برای کالاهای متفاوت، مینیمم سایز تصویر می تواند متفاوت باشد. فرمت تصاویر بایستی JPG یا PNG باشد. یقینا شما نمی توانید از تصاویر دیگران در این سایت استفاده کنید و مالکیت طراحی های هنری باید از خود شما باشد.

سایت miPic

سایت miPic

درج مشخصات برای تصویر

قبل از آنکه تصویر خود را آپلود کنید بایستی فرم مشخصات را برای آن تکمیل نمایید. توجه داشته باشید که پر کردن این قسمت با دقت و درایت می تواند به دیده شدن بیشتر آثار هنری شما در سایت کمک کند.

سایت miPic

سایت miPic

نقد کردن درآمد ارزی در سایت miPic به این صورت است که درآمد شما به ولت شما در سایت واریز می شود و شما می توانید با استفاده از برداشت با پی پال، درآمد دلاری خود را در حساب paypal خود دریافت کنید. اگر حساب پی پال ندارید، می توانید با استفاده از خدمات افتتاح حساب پی پال در سایت اول پرداخت یک اکانت برای خود ایجاد کنید.

 سایز تصاویر برای آپلود در mipic 

ماسک صورت : 900 در 500 پیکسل
بوم : 500 در 625 پیکسل
بالشت : 1500 در 1000 پیکسل
لباس شنا : 900 در 1800 پیکسل
تی شرت : 1500 پیکسل در 1500 پیکسل
شلوار : 1000 در 1900 پیکسل

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT