معرفی وبسایت Vecteezy چیست

معرفی وبسایت Vecteezy | از بهترین انجمنهای عکاسی و تصویر برداری

زمان مطالعه 3 دقیقه

وبسایت Vecteezy یکی از بزرگترین انجمنهای عکاسی و تصویر برداری در جهان است. در اینجا می‌توانید در مورد خلاقیت‌های دیگر هنرمندان از سراسر جهان بحث کرده و درباره آنها نظر بدهید، می‌توانید از طرح‌های رایگان برای پروژه‌های خود استفاده کنید.

کسب درآمد از فروش عکس

Vecteezy امکان کاوش در هزاران طرح گرافیکی و عکس ایجاد شده توسط هنرمندان از سراسر جهان را آسان می‌کند. بیشتر این کار‌ها رایگان هستند و با توجه به اجازه‌ طراح، می‌توانید از آنها استفاده یا آنها را کپی یا پرینت کنید. Vecteezy طرح‌های تازه‌ای را به شما ارائه دهد که بتوان برای ایجاد پروژه‌های طراحی گرافیکی تجاری یا شخصی شما استفاده شود.

خدمات وبسایت Vecteezy

معرفی وبسایت Vecteezy

کاوش کنید

هنگام مرور در دسته های مختلف یا مشاهده همه فایل های Vector و عکس های شگفت انگیز جدید که هر روز به سایت اضافه می شوند از آنها الهام بگیرید.

اشتراک گذاری

با به اشتراک گذاشتن کار خود به دیگران کمک کنید. تصاویر وکتوری استفاده نشده یک فرصت برای همه افراد است آنها را برای دوستان خود بفرستید تا بتوانند از آنها استفاده کنند.

بحث و گفتگو

 نظر بدهید سوال بپرس. پاسخ دریافت کنید مکالمه را شروع کنید. دوست جدیدی پیدا کنید! با هنرمندان فکری آن را گپ بزنید. شما می‌توانید با جامعه بزرگی از هنرمندان و طراحان  در ارتباط باشید.

قیمت گذاری

در این سایت شما به تعداد نامحدودی عکس‌ و کار های گرافیکی دسترسی دارید و با ۱۰۸ دلار می‌توانید به مدت یک سال از این آرشیو استفاده کنید. البته خرید ماهانه آن تنها ۱۴ دلار هزینه دارد.

با ۲۲۸ دلار در سال، شما به میلیون‌ها فیلم و تصاویر گرافیکی دسترسی دارید و هزینه ماهانه آن ۲۹ دلار در ماه است.

آیا Vecteezy رایگان است؟

معرفی وبسایت Vecteezy لیست

همین طور است! میلیون‌ها تصویر رایگان و با کیفیت بالا را برای استفاده شخصی و تجاری به شرط ارائه اسناد و اجرای قانون کپی رایت ارائه می‌شود. همچنین برخی از محتوای حرفه‌ای قفب می‌شوند و فقط آن را در دسترس آن گروه از اعضا که نسخه VIP را خریداری کردند قرار می‌دهد. در برخی شرایط که سازنده یا طراح کارها مشخص نیست، طبق شرایط سایت شما بدون نگرانی از نقض قانون کپی رایت می‌توانید از این کار ها استفاده کنید.

 تفاوت اصلی بین برنامه های پولی که ارائه می شود چیست؟

معرفی وبسایت Vecteezy خدمات

 تفاوت اصلی در برنامه های پرداختی، هزینه هر پرونده است. هرچه بیشتر از این کارها خرید کنید، هزینه شما برای هر بار بارگیری ارزان‌تر است. بهترین و به صرفه‌ترین روش در برنامه، اشتراک نامحدود است.

با استفاده از این طرح، بارگیری نامحدود، از جمله دسترسی نامحدود به گرافیک Brusheezy.com نیز خواهید داشت! در این سایت همچنین طرح های اشتراکی ارائه میشود که به شما امکان می‌دهد هر ماه مقدار مشخصی را خریداری کنید (هر یک از پرونده ها با یک اعتبار ارزش گذاری می‌شود). در ابتدای هر ماه ۱۰ ، ۲۰ یا ۵۰ اعتبار بارگیری خواهید گرفت.

قبلا سایت‌های عکاسی مانند Shutterstock، Adobe Stock، Alamy و … را معرفی کرده بودیم که محیطی عالی برای خرید یا فروش عکس می‌باشد. اگر قصد خرید از وبسایت Vecteezy را دارید، پیشنهاد می‌شود از خدمات خرید با پی پال مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز 5/5 - از 7 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT