خرید عکس از Shutterstock با استفاده از مستر کارت

زمان مطالعه 2 دقیقه

Shutterstock (شاتر استوک) یک سایت آنلاین خرید و فروش عکس است که مقر آن در نیویورک قرار دارد. Shutterstock در سال ۲۰۰۳ توسط برنامه نویس و عکاسی به نام Jon Oringer تاسیس شده است. این سایت همانند یک کتابخانه بزرگ است که شما می‌توانید از این کتابخانه ۸۰ میلیونی، هر عکسی را که می‌خواهید دانلود کنید. در ادامه با خرید عکس از Shutterstock با استفاده از مستر کارت آشنا خواهید شد.

روش خرید عکس از سایت Shutterstock

در این سایت طرح‌هایی جهت خرید وجود دارد که شما می‌توانید با پرداخت هزینه ماهیانه اکانت مورد نظر خود را خریداری نموده و تعدادی محدود عکس را دانلود نمایید.

۱) در ابتدا پس از ورود سه سایت بر روی گزینه Sign up کلیک کرده و اقدام به ساخت اکانت در سایت می‌نمایید. توجه داشته باشید که ساخت اکانت در سایت Shutterstock بسیار ساده می‌باشد و تنها با داشتن یک ایمیل آدرس و وارد کردن پسوورد شما در سایت عضو خواهید شد.

روش خرید عکس از سایت Shutterstock

 

۲) پس از ورود به اکانت از قسمت search موضوع عکس مورد نظر خود را جستجو نمایید.

Shutterstock و خرید عکس

 

۳) پس انتخاب تصویر مورد نظر خود بروی آن کلیک نمایید. این سایت به شما این حق انتخاب را می‌دهد که تصویر انتخاب شده را در اندازه مورد نظر و یا حتی بصورت ادیت شده دانلود نمایید. با کلیک بر روی گزینه download شما با صفحه جدیدی روبرو خواهید شد.

Shutterstock و خرید عکس

 

۴) در این قسمت شما می‌توانید بسته مورد نظر خود را با توجه به نیاز خود انتخاب نموده و بر روی گزینه buy and download کلیک نمایید. دقت نمایید که هرچه اندازه بسته مورد نظر شما کوچک‌تر باشد، قیمتی که برای هر عکس پرداخته می‌شود بیشتر است.

Shutterstock و خرید عکس

 

۵) در صفحه جدید می‌بایست اطلاعات مربوط به کارت مستر خود را که از مجموعه اول پرداخت تهیه نموده‌اید، وارد نمایید و در انتها بر روی آیکون Complete checkout کلیک نمایید.

زمانی که اکانت شاتر استوک را ایجاد می‌کنید، تنها ۱ کاربر اجازه دسترسی و ورود به آن را دارد. اما اگر نیاز باشد که چند نفر اجازه دانلود با اکانت شما را داشته باشند، باید از طرح‌های دیگری که برای این هدف ساخته شده‌اند استفاده نمایید .در ضمن شما می‌توانید برای خرید عکس از Shutterstock با ثبت سفارش در قسمت پرداخت با مستر و ویزا، بدون تهیه کارت خرید خود را به تیم اول پرداخت بسپارید.

 

امتیاز 5/5 - از 23 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT