اسپم و حذف آلودگی سرور با سایت HetrixTools

حذف آلودگی سرور با سایت HetrixTools 

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروزه سایت‌های مختلف، شبکه‌های اجتماعی مختلف، ایمیل‌ها، سرورها تحت تاثیر مشتریان بد، اسپم‌ها، بد افزارها و … بسیار آسیب‌پذیر هستند. یک کسب و کار که به طور کامل یا محدود با دنیای اینترنت در ارتباط است ممکن است تحت همین عوامل، جمعیت کثیری از مشتریان خود را از دست دهد. در این مقاله به مانیتور کردن دامین‌ها، IP‌های بلک لیست، حذف اسپم و حذف آلودگی سرور با سایت HetrixTools  می‌پردازیم.

سایت HetrixTools چیست؟

خدمات حذف آلودگی سرور با سایت HetrixTools

سایت HetrixTools در سال ۲۰۱۵ با این هدف تاسیس شد که بتوان به وب مسترهای مختلف با امکان تنظیم ابزارهای مانیتورینگ و نظارت دست یافت که مسیر کاری سایت‌ها را بهبود بخشد. در آن زمان سایت HetrixTools نظارت بر بلک لیست‌ها را ارایه می‌کرد. بعدها خدمات نظارت بر سیستم‌های پرداخت مالی، نوتیفیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی، و مبازره با بد افزارها را شروع کرد.

شعار سایت HetrixTools این است: «هرگز اجازه ندهید تعدادی از مشتریان بد، شبکه و اعتبار شما را از بین ببرند». همانطور که از شعار پیدا است، مدیریت داده برخی مشتریان بلک لیست و همچنین بدافزارها بخش حیاتی کسب و کار می‌باشد.

خدمات حذف آلودگی سرور با سایت HetrixTools

حذف آلودگی سرور با سایت HetrixTools

مجموعه خدمات این سایت بسیار گسترده و کارآمد است؛ بسیاری از شرکت‌های خدمات هاستینگ یا سایت‌های دارای هاست خصوصی از مشتریان این سایت می‌باشند که برخی از خدمات شامل:

  • پاک کردن شبکه و دامین‌های شما از اسپم‌ها و محافظت آنها در مرحله بعد
  • پیدا کردن مشتریان بد که تاثیرات منفی در بخش دیدگاه می‌گذارد و بلاک IP آنها
  • افزایش اعتبار سایت و رشد سرعت بررسی ایمیل با حذف ایمیل‌های تبلیغاتی و اسپم
  • پیدا کردن بد افزاها در سرورها یا کد‌های وب سایت به صورت مرحله به مرحله
  • نشان دادن محل منشا اسپم‌ها و بدافزارها به محض شروع به فعالیت
  • مدیریت فضای IP خود و اختصصاص IP های پاک به مشتریان
  • مدیریت نوتیفیکیشن‌های انواع شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌ها (Telegram, PushBullet, Pushover, Twitter, Slack, Discord, Mattermost, RocketChat, Microsoft Teams, PagerDuty, OpsGenie, VictorOps, Webhooks)
  • دریافت ریپورت‌ها و نمودارهای تغییرات و بلک لیست‌ها

پرداخت در سایت HetrixTools

برای پرداخت در این سایت پنج پنل پرداختی وجود دارد که شامل Free ، Personal، Professional، Business و Enterprise وجود دارد که در صورت نیاز شما می‌توانید برای پرداخت ارزی خدمات حذف آلودگی سرور با سایت HetrixTools یا دیگر خدمات این سایت، از خدمات پرداخت ارزی مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT