خرید هاست و دامنه از سایت هاستینگر

خرید هاست و دامنه از سایت هاستینگر

زمان مطالعه 4 دقیقه

هاستینگر یک شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌های میزبانی وب است که در کشور لیتوانی مستقر است. این شرکت هزار نفر کارمند دارد که سرویس‌های هاست و دامنه را به بیش از یک میلیون کاربر از سراسر جهان ارائه می‌دهند. بر اساس گزارش Datanyze، شرکت Hostinger در زمینه سرویس‌های میزبانی وب بین 71 هزار شرکت در رتبه 36 قرار دارد و 0.5 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. برای خرید خرید هاست و دامنه از سایت هاستینگر می توایند از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده نمایید و سفارش شما در کمتر از ۱۵ دقیقه انجام شود.

خرید هاست و دامنه از سایت هاستینگر

اگرچه این آمار در مقایسه با رقبایی مانند هاست GoDaddy (با 14.9٪ از بازار) چندان بالا نیست، اما Hostinger نام‌های معتبری مانند HostDime (0.45%)، Media Temple (0.44%)، HostPapa (0.35%) و A2 Hosting (0.33٪) را پشت سر گذاشته است. علاوه بر این، هاستینگر در این سال‌ها به توسعه و راه‌اندازی برندها و محصولات جدید پرداخته است. برای مثال، سرویس طراحی وب‌سایت Zyro و خدمات میزبانی وب رایگان Hosting24 و 000Webhost از جمله خدمات جدید هاستینگر به شمار می‌روند که در اختیار کاربران قرار دارند. همچنین برای اطلاع بیشتر نسبت به بررسی مقاله در زمینه بهترین سرورهای ۲۰۲۴ در اول پرداخت اقدام نمایید.

هاستینگر چه نوع سرویس‌هایی ارائه می‌دهد؟

سایت Hostinger انواع مختلفی از سرویس‌های میزبانی وب را در اختیار کاربرات قرار می‌دهد. سرویس‌های این سایت رایگان نیستند و برای استفاده از آن‌ها یا خرید هاست از Hostinger باید هزینه خرید را به صورت ارزی پرداخت کنید. ب

سرورهای اشتراکی هاستینگر

هاستینگر یک طرح 12 ماهه با هزینه سالانه 23.88 دلار (ماهانه 1.99 دلار) را به کاربران ارائه می‌دهد. سایت Hostinger با ارائه خدمات میزبانی اشتراکی با قیمت مناسب، گزینه ای بسیار مناسب را در اختیار وبسایت‌هایی با ترافیک کم تا متوسط قرار می‌دهد. خدمات سرور اختصاصی (VPS) و سرورهای ابری نیز منابع بیشتری در اختیار سایت‌ها قرار می‌دهند که همین امر موجب افزایش سرعت شده و بار ترافیکی زیادی را مدیرتی کند. یک سرور VPS قوی می‌تواند برای یک سایت وردپرسی با صدها هزار بازدیدکننده در ماه هم عملکرد مناسبی داشته باشد.

هاست اشتراکی (Shared Hoting)

هاست اشتراکی، همان‌طور که از نامش مشخص است، کار می‌کند. در واقع، اطلاعات سایت شما به همراه سایت‌های دیگر در یک سرور مشترک نگهداری می‌شود و همه هزینه‌ها و منابع سرور به صورت اشتراکی بین سایت‌ها تقسیم می‌شوند. استفاده از این نوع سرویس میزبانی وب اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. سرعت انتقال داده‌ها در این نوع از میزبانی وب پایین است. با این‌حال، شما با استفاده از آن می‌توانید سایت‌هایی با ده‌ها هزاربازدیدکننده در ماه را به‌راحتی مدیریت کنید.

طرح هاست اشتراکی Hostinger یک پلن Single دارد که با هزینه 1.99 دلار در ماه برای چهارسال ارائه می‌شود. این سرویس ویژگی‌های مناسبی نظیر SSL رایگان و نصب و مدیریت آسان وردپرس را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. البته، این طرح محدودیت‌هایی زیادی دارد. برای مثال، عدم پشتیبانی از چند سایت، عدم ارائه دامنه رایگان، فضای ذخیره‌سازی 50 گیگابایتی، پهنای باد 100 گیگابایتی و بک‌آپ هفنتگی از نکات منفی این طرح به شمار می‌روند. برای خرید هاست و دامین از سایت های خارجی در کوتاه ترین زمان؛ اول پرداخت در کنار شماست.

پلن Premium هاست و دامنه هاستینگر با هزینه ابتدایی 2.99 دلار در ماه (6.99 دلار در زمان تمدید) علاوه بر ارزان بودن، تمام این محدودیت‌ها را حذف می‌کند. برای مثال، پشتیبانی از 100 وب‌سایت، دامنه رایگان، فضای ذخیره‌سازی 100 گیگابایتی، 100 آدرس ایمیل و پهنای باند نامحدود در این طرح در دسترس کاربران قرار دارد. با این حال، نکته مهم این است که بک‌آپ گرفتن در این سرویس نیز به صورت هفتگی انجام می‌شود که خود نقطه ضعف بزرگی به شمار می‌رود.

طرح کسب‌وکار، با ارائه پشتیبانی روزانه و افزودن CDN Cloudflare (شبکه تحویل محتوا)، با قیمت 4.99 دلار در ماه برای چهار سال اول (8.99 دلار در صورت تمدید)، امکانات بیشتری ارائه می‌دهد. این محصولات در تست‌های سرعت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و ارزش زیادی دارند. طرح کسب و کار به دلیل توانایی بیشتر خود نسبت به محصولات دیگر، به عنوان گزینه‌ای مناسب برای میزبانی سایت‌هایی با ۱۰۰ هزار بازدید ماهانه به کاربران پیشنهاد می‌شود.

سرویس هاست برای سایت‌های وردپرسی

وردپرس یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای توسعه وب‌سایت است که کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک از آن استفاده می‌کنند. هاستینگر برای سایت‌های وردپرسی نیز پلن‌های متنوعی دارد که تمام نیازهای آن‌ها را برطرف می‌کند. طرح Single هاست و دامنه هاستینگر برای سایت‌های وردپرسی یک سرویس مبتدی است که خیلی قدرتمند نیست. این طرح منابع کمی در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما برای مدیریت یک سایت با 10 هزار بازدید در ماه کافی است. در حقیقت، اصلی‌ترین ویژگی این طرح، قیمت 1.99 دلار ماهانه آن است. بنابراین اگر سایت‌وردپرسی کم ترافیکی دارید، طرح سینگل بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود.

البته، طرح بیزنسی نیز برای سایت‌های وردپرسی وجود دارد که با اشتراک ماهانه 6.99، کمی گران‌قیمت به نظر می‌رسد. البته، این طرح ویژگی‌های بسیار قدرتمندی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای مثال، پیشتیبانی از 100 آدرس ایمیل، 100 وب‌سایت، دامنه رایگان و توان پردازش 100 هزار بازدید ماهانه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، افزونه کلود فلر نیز در این طرح موجود است که سرعت و امنیت سایت را چند برابر می‌کند.

سرویس‌های پیشرفته هاستینگر برای وردپرس

اگر سایتی با صدها هزار بازدید‌کننده در ماه دارید و نیاز به سرعت بیشتری در زمینه میزبانی وب دارید، بهتر است از طرح‌‌های “Hosting For Agencies”استفاده کنید. این طرح، منابع سرور بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از این طریق می‌توانند عملکرد سایت را تا حد زیادی افزایش دهند. برای مثال، سرویس Agency Pro در مقایسه با طرح بیزنسی، تقریباً 2 برابر منابع سروری بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما با قیمت اشتراک ماهانه 14.99 دلار بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

سرویس‌های VPS هاستینگر

Hostinger هشت طرح VPS مختلف دارد که با توجه به نیاز خود می‌توانید هر کدام را انتخاب کنید. طرح پایه با مبلغ 3.49 دلار در ماه (6.99 دلار در صورت تمدید) شروع می‌شود و دارای یک پردازنده یک هسته‌ای ساده، 1 گیگابایت رم، و 20 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. طرح‌های بالاتر نیز امکانات بیشتری ارائه می‌دهند، به عنوان مثال، پردازنده 8 هسته‌ای، 16 گیگابایت رم، و 250 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، فقط با هزینه 77.99 دلار در ماه در طول چهار سال (و 131.99 دلار در صورت تمدید) را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT