ارسال از پی پال به وایز پول

ارسال از پی پال به وایز پول

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر موجودی حساب پی پال دارید، ممکن است در نظر داشته باشید که آن را به Wise برداشت کنید، تا ارسال آن را برای شخصی در خارج از کشور آسان‌تر کنید، یا هزینه‌های بین‌المللی را با کارت Wise پیوندشده‌تان ارزان‌تر کنید.

این راهنما نحوه افزودن حساب وایز به پی پال را توضیح می دهد تا بتوانید به راحتی از پی پال به وایز پول ارسال کنید.

آیا می توانید از پی پال به وایز پول انتقال دهید؟

برای برداشت پول از حساب پی پال خود می توانید یک حساب بانکی را به پی پال پیوند دهید. با باز کردن یک حساب Wise، جزئیات بانکی محلی را برای مجموعه ای از ارزها، از جمله USD، دریافت خواهید کرد و می توانید این جزئیات را برای انتقال از PayPal به Wise به PayPal مرتبط کنید.

مشتریان در ایالات متحده فقط می‌توانند حساب‌های بانکی USD را به PayPal برای برداشت محلی به دلار² پیوند دهند.

چرا از پی پال به وایز پول بفرستید؟

ممکن است بخواهید Wise را به PayPal پیوند دهید تا بتوانید موجودی PayPal USD خود را به حساب Wise خود برداشت کنید. این می تواند به ویژه در صورتی که نیاز به ارسال پول به خارج از کشور داشته باشید، یا اگر قصد دارید به صورت آنلاین با ارز خارجی خرج کنید یا زمانی که سفر می کنید، به لطف گزینه های حساب چند ارزی انعطاف پذیر Wise و کارمزدهای پایین، می تواند مفید باشد.

در حالی که PayPal هزینه‌های بین‌المللی نسبتاً بالایی دارد، وایز از کارمزدهای کم و شفاف و نرخ ارز متوسط بازار استفاده می‌کند که می‌تواند هزینه‌های شما را هنگام انجام معاملات با ارز خارجی کاهش دهد. بیشتر در مورد آن بعدا.پ

چگونه از پی پال به وایز پول بفرستیم؟

برای برداشت پول از PayPal به Wise، ابتدا باید حساب Wise خود را به PayPal پیوند دهید. اگر هنوز حساب Wise ندارید، نگران نباشید – ما نحوه دریافت رایگان آن را در یک لحظه توضیح خواهیم داد.

ابتدا، در اینجا نحوه پیوند دادن حساب Wise خود به PayPal به صورت آنلاین یا در برنامه PayPal³ آورده شده است:

به صورت آنلاین یا درون برنامه ای وارد پی پال شوید

به کیف پول بروید

روی پیوند یک کارت یا بانک کلیک کنید، سپس یک حساب بانکی را پیوند دهید (در برنامه فقط باید روی بانک ها ضربه بزنید)

بانک خود را جستجو کنید یا آن را از لیست انتخاب کنید

با وارد کردن اطلاعات ورود به سیستم بانک خود، می‌توانید فوراً بانک خود را پیوند دهید. اگر Wise را در فهرست پیدا نکردید، همچنان می توانید جزئیات حساب بانکی خود را به صورت دستی وارد کنید و روی Agree and Link کلیک کنید. در این صورت باید یک مرحله تأیید را تکمیل کنید – 2 سپرده کوچک توسط PayPal به حساب شما ارسال می شود و باید جزئیات مبالغ ارسال شده به حساب PayPal خود را برای تأیید آن وارد کنید.

آیا می توانم با PayPal به حساب Wise شخص دیگری پول ارسال کنم؟

شما نمی توانید از پی پال به حساب شخص دیگری پول برداشت کنید. حساب بانکی مرتبط باید به نام خودتان باشد.

چقدر می توانم از پی پال به وایز بفرستم؟

محدودیت انتقال PayPal برای انتقال فوری 25000 USD4 وجود دارد. هنگامی که در حساب Wise خود پول دارید، محدودیت های Wise وجود دارد که بر اساس واحد پول متفاوت است. اگر از USD ارسال می کنید، بسته به مقصد و جزئیات انتقال، ممکن است بتوانید پرداخت هایی به ارزش حداکثر 1 میلیون USD⁵ ارسال کنید.

چگونه می توانم یک حساب کاربری Wise دریافت کنم؟

هنوز حساب Wise ندارید؟ جای نگرانی نیست. می‌توانید یک حساب شخصی Wise به صورت رایگان آنلاین یا در برنامه Wise دریافت کنید، برای دسترسی فوری به جزئیات بانک USD می‌توانید به PayPal پیوند دهید. به عنوان یک جایزه، ویژگی های زیر را نیز دریافت خواهید کرد:

40+ ارز را نگه دارید و مبادله کنید

همه صرافی ها از نرخ متوسط ​​بازار بدون نشانه گذاری استفاده می کنند

ارسال پول به بیش از 80 کشور با کارمزد از 0.41٪⁶

یک کارت پیوندی برای خرج کردن در بیش از ۱۷۰ کشور دریافت کنید

برای دریافت پرداخت از بیش از 30 کشور، به جزئیات بانک محلی حداکثر 9 ارز دسترسی داشته باشید

در اینجا نحوه باز کردن حساب Wise تنها در چند مرحله آورده شده است:

برنامه Wise را دانلود کنید یا به سایت دسکتاپ Wise بروید

روی Register ضربه بزنید و یک حساب کاربری با ایمیل، گوگل، فیس بوک یا اپل آیدی خود ایجاد کنید

تصویری از مدرک شناسایی خود را برای تأیید آپلود کنید

پس از تأیید حساب شما، می‌توانید کارت Wise خود را سفارش دهید، به اطلاعات بانکی Wise USD خود دسترسی داشته باشید تا به PayPal پیوند دهید و شروع به تراکنش کنید.

هزینه انتقال از پی پال به وایز چقدر است؟

هنگامی که از پی پال به وایز پول منتقل می کنید، وجوه خود را از پی پال به یک حساب مرتبط وایز برداشت می کنید. اگر نیازی به تبدیل ارز نباشد، این معمولا رایگان است – بنابراین اگر قبلاً USD در حساب PayPal خود دارید. با این حال، ممکن است چند روز طول بکشد تا پول شما با این سرویس استاندارد رایگان برسد.

اگر عجله دارید و سریع‌تر به پول نیاز دارید، کارمزد 1.75٪ وجود دارد – و اگر برای برداشت باید موجودی خود را از ارز خارجی به USD تبدیل کنید، 4٪ کارمزد تبدیل نیز می‌پردازید⁴.

PayPal vs Wise : هزینه های ارسال پول به خارج از کشور

PayPal به مشتریان اجازه می‌دهد تا به سایر حساب‌های PayPal در سرتاسر جهان پول ارسال کنند – اما هزینه‌هایی وجود دارد که باید در مورد آنها بدانید. به علاوه، وقتی پولی را با پی پال ارسال می کنید، به حساب پی پال گیرنده واریز می شود. اگر متعاقباً بخواهند به یک حساب بانکی برداشت کنند، بسته به اینکه گیرنده در کجای جهان است و چقدر سریع به پول خود نیاز دارند، ممکن است کارمزدی نیز وجود داشته باشد.

خط پایین

می توانید با پیوند دادن جزئیات حساب Wise USD خود به PayPal، از PayPal به Wise پول انتقال دهید. اگر موجودی PayPal به دلار دارید و باید آن را برای شخصی در خارج از کشور ارسال کنید، یا اگر قصد سفر دارید، می تواند یک حرکت هوشمندانه باشد. در حالی که PayPal کارمزدهای انتقال بین‌المللی و تبدیل ارز نسبتاً بالایی دارد، Wise ممکن است ارزان‌تر باشد، با نرخ مبادله متوسط بازار و تبدیل ارز از تنها 0.41%.

از این راهنما برای پیوند PayPal به Wise استفاده کنید و شروع به ارسال و خرج کردن به ارزهای خارجی با هزینه کمتر کنید.

سوالات متداول

هزینه دریافت اکانت وایز چقدر است؟

باز کردن یک حساب شخصی Wise رایگان است. برای افتتاح حساب تجاری Wise یک کارمزد کم وجود دارد، و هر دو نوع حساب هیچ هزینه یا حداقل موجودی را برای نگرانی ارائه نمی دهند.

دریافت حساب پی پال چقدر است؟

باز کردن حساب پی پال در ایالات متحده رایگان است، اگرچه ممکن است هنگام انجام تراکنش، برخی هزینه ها اعمال شود، به ویژه هنگام ارسال یا هزینه کردن به ارزهای خارجی.

پی پال

راهنمای PayPal – مشکلات مرتبط کردن حساب های بانکی

راهنمای PayPal – نحوه پیوند دادن یک حساب بانکی

هزینه های مصرف کننده پی پال ایالات متحده

راهنمای عاقلانه برای نقل و انتقالات USD

قیمت/هزینه: لطفاً شرایط استفاده را برای منطقه خود ببینید یا برای به روزترین اطلاعات قیمت و هزینه به Wise Fees & Pricing مراجعه کنید.

همه منابع در 15 مه 2023 بررسی شدند

لطفاً شرایط استفاده و در دسترس بودن محصول را برای منطقه خود مشاهده کنید یا برای دریافت به روزترین اطلاعات قیمت و هزینه، از هزینه ها و قیمت گذاری Wise دیدن کنید.

این نشریه برای مقاصد اطلاعاتی عمومی ارائه شده است و به منزله مشاوره حقوقی، مالیاتی یا دیگر حرفه ای از سوی وایز پیمنتز یا شرکت های تابعه و وابسته به آن نیست و به عنوان جایگزینی برای دریافت مشاوره از مشاور مالی یا هر حرفه ای دیگر در نظر گرفته نشده است.

ما هیچ اظهارنظر، ضمانت یا تضمینی، اعم از صریح یا ضمنی، مبنی بر دقیق، کامل یا به روز بودن محتوای نشریه نمی دهیم.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT