نرم افزار استریم ویدیو

۷ نرم افزار استریم که باعث افزایش کیفیت و آسانی کار شما می‌شود

زمان مطالعه 10 دقیقه

جهان ویدیو‌ها و استریم در حال تغییر است و تمامی بینندگان منتظر کار‌های با کیفیت‌تر هستند، راه حل پیش روی شما برای انجام کار‌های بیشتر و سختی کمتر استفاده از نرم افزار استریم کاربردی است. این ابزار‌‌ها به شما کمک می‌کند تا استریم را پخش کنید، با طرفداران خود چت کنید، پرداخت‌ها را جمع آوری کنید و خدمات بسیار بیشتری ارایه دهید. در این راهنما، ما رتبه بندی بهترین نرم افزار استریم را ارزیابی و بررسی کردیم، بنابراین شما مجبور نیستید همه آن‌ها را آزمایش کنید. این بررسی‌ها بر اساس قابلیت‌های، کیفیت ویدئو، ادغام، قابلیت‌های ویرایش ویدئو، قیمت گذاری، پشتیبانی و غیره است.

خرید با ویزا کارت

نرم افزار پخش استریم چیست؟

نرم افزار استریم گیم

نرم افزار استریم به شما کمک می‌کند آن طور که دوست دارید آن را انجام دهید. شما همچنین می‌توانید با مخاطبان خود شرکت کنید، به آن‌ها اجازه می‌دهید تا نظرات و واکنش های خود را نشان دهند. بسیاری از این سیستم عامل‌ها حتی به شما اجازه می‌دهد استریم خود را به طور خودکار در چند برنامه به اشتراک بگذارید. رمز گذاری این برنامه‌ها کمک می‌کند تا بتوانید فیلم‌ها را در سیستم عامل‌های مختلف پخش کنید. شما همچنین می‌توانید از نرم افزار استریم استفاده کنید تا به طور همزمان بر روی سیستم عامل‌های متعدد مانند رسانه‌های اجتماعی، سیستم عامل‌های OTT، برنامه‌های تلفن همراه و وب سایت‌ها پخش کنید. این برنامه‌ها شما را قادر به ویرایش، سفارشی کردن می‌کند.

۷ نرم افزار استریم کاربردی :

۱. Onestream بهترین نرم افزار استریم

نرم افزار استریم که باعث افزایش کیفیت و آسانی شما می‌شود.

OneStream بهترین نرم افزار استریم است، با توانایی استریم و ضبط فیلم‌های زنده و از پیش ثبت شده، و آن‌ها را به بیش از ۴۰ سیستم عامل رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. با استریم‌های از پیش ضبط شده تا ۶۰ روز را می‌توانید برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی فیلم‌های از پیش ضبط شده نیز فوق العاده آسان است. شما فقط فایل ویدئویی خود را آپلود کنید، یک تاریخ و زمان را انتخاب کنید و مقصد‌های خود را مانند یوتیوب، Twitch و فیسبوک گیمینگ و غیره انتخاب کنید.

ویژگی‌های کلیدی: مدیریت تیم به شما اجازه می‌دهد تا چندین عضو تیم را در یک حساب کاربری داشته باشید. نرم افزار دیگری نیاز نیست. گزینه‌های چندگانه آپلود، از جمله فایل‌ها، دوربین و تقسیم بندی صفحه نمایش، سفارشی RTMP جریان با استفاده از URL سرور و کلید جریان از جمله این ویژگی‌ها است.

قیمت گذاری: Onestream چهار نوع قیمت گذاری می‌شود؛ نسخه رایگان آن قابلیت‌های کمی دارد، نسخه ساده آن ۱۰ دلار است. نسخه استاندارد ۳۹ دلار است و نسخه نهایی و حرفه‌ای آن ۸۹ دلار است. برای خرید کلیک کنید.

۲. Wirecast بهترین نرم افزار استریم حرفه‌ای

نرم افزار استریم که باعث افزایش کار شما می‌شود.

WireCast یک پلتفرم تولید ویدئو زنده است که توسط Telestream توسعه یافته است. با این برنامه شما می‌توانید برنامه‌هایی مانند تلویزیون ایجاد کنید و برنامه‌های تلویزیونی را برای وب ایجاد کنید. شما می‌توانید UI انعطاف پذیر و بصری خود را برای راحتی بیشتر سفارشی کنید. همه چیز‌هایی که باید انجام دهید این است که فقط میکروفون و دوربین خود را وصل کنید. این پلتفرم برای هر چیزی که فکر کنید مناسب است مسابقات ورزشی گیم، مستند و غیره است.

Wirecast برای کمک به ضبط محتوای ویدئویی خود در GO، همچنین یک برنامه دوربین iOS رایگان را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به بیش از یک مقصد، از جمله هر مقصد RTMP استریم کنید. همچنین به شما اجازه می‌دهد تا زیرنویس‌های زنده را بسازید تا فیلم‌های تان را برای بینندگان مختلف قابل دسترسی‌تر کنید.

ویژگی‌های کلیدی: ISO Recording) IT) تمام ورودی‌های زنده را بدون هیچ گونه اصلاح آرشیو می‌کند. این کلیپ‌های ویدئویی از ضبط برنامه کامپوزیت شما جدا هستند. MultiViewer فایل‌های شما را به ۱۷ برنامه مختلف می‌تواند ارسال کند. کتابخانه آرشیو دسترسی رایگان به بیش از ۵۰۰،۰۰۰ فایل رسانه‌ای، از جمله فیلم‌ها، موسیقی و عکس را به شما می‌دهد.

مزایا: پشتیبانی از دستگاه‌های سازگار با Wasapi ،Asio، و Coreaudio را دارد. استفاده از ویژگی‌های مانند پخش، ساعت‌ها، رتبه بندی‌ها و تایمر برای رویداد‌های ورزشی، دسترسی به بیش از ۱۰۰ عنوان داخلی و گرافیکی، قابلیت میکس ۸ آهنگ با هم را شامل می‌شود.

قیمت گذاری: Wirecast دو نسخه را فراهم می‌کند: Wirecast Studio ۵۹۹ دلار و نسخه پیشرفته‌تر آن Wirecast pro به قیمت ۷۹۹ دلار است. برای خرید کلیک کنید.

۳. پخش Xsplit بهترین برای گیم پلی زنده

۷ نرم افزار استریم که باعث افزایش کیفیت و آسانی شما می‌شود.

XSplit Broadcaster یک برنامه برای ضبط گیم پلی برای استریم است. شما همچنین یک کنترل کامل بر همه چیز خواهید داشت. با XSplit تمام تنظیمات رمز گذاری مورد نیاز خود را مدیریت می‌کنید. تا کیفیت ۶۰ FPS هم پشتیبانی می‌شود.

همچنین یک محصول فرعی به نام Xsplit Gamecaster را به صورت رایگان و آسان برای گیمر فراهم می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی: ویرایشگر پیش نمایش صحنه، ویرایش صحنه‌های ویدئویی قبل از پخش، NVIDIA Nvenc، از گزینه‌های Nvenc برای سفارشی کردن تنظیمات خود برای کیفیت و عملکرد مطلوب، ویرایشگر بصری، امکان اضافه کردن اهداف مشترک، لیست رویداد‌ها، هشدار‌های دنبال کنندگان و غیره تا جریان زنده خود را بیرون بیاورید.

مزایا: شما می‌توانید جریان و ضبط در 4K در 60fps انجام بدهید. XSplit پشتیبانی از چت Twitch، چت فیسبوک و چت یوتیوب و انتقال سفارشی Stinger را نیز دارا است.

قیمت گذاری: نسخه حرفه‌ای از ۲/۵ دلار در هر ماه شروع می‌شود. همچنین یک برنامه رایگان با ویژگی‌های محدود هم وجود دارد. برای خرید کلیک کنید.

۴. Streamlabs obs

۷ نرم افزار استریم که باعث افزایش کیفیت و آسانی کار می‌شود.

StreamLabs OBS یک پلتفرم استریم مبتنی بر فضای ابری برای Twitch ،YouTube و فیسبوک است. صدها پوشش استریم، قالب‌ها را برای سفارشی کردن استریم ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، شما می‌توانید از “بازگشت به عقب” و “شروع به زودی” برای رویداد جریان زنده خود استفاده کنید.

شما همچنین می‌توانید به راحتی عناصر متعدد، از جمله اهداف خود، اعلانات و ارتباط با مخاطبان را به طور مستقیم از وب سایت StreamLabs جاسازی کنید. همچنین ویژگی کاهش نویز را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های کلیدی: در داشتبورد StreamLabs، شما می‌توانید تنظیمات را با چند کلید انجام بدهید. شما می‌توانید تمام عناصر را بدون نیاز به باز کردن مرورگر مدیریت کنید. تم‌های خاص برای ویجت‌های کاربردی در اختیار شما است. تم‌های متنوع هم در اختیار شما است و می‌توانید از آن‌ها برای پس زمینه یا صفحه اصلی خود استفاده کنید‌. این ابزار قدرتمند کسب درآمد را فراهم می‌کند. شما می‌توانید سرعت و کیفیت را تثبیت کنید. همچنین داده‌های آماری از تعداد دنبال کنندگان به شما ارائه می‌دهد.

قیمت گذاری: StreamLabs OBS ماهانه ۱۲ دلار هزینه دارد که باید هزینه یک سال را یکجا پرداخت کنید‌. برای خرید کلیک کنید.

۵. OBS Studio

۷ نرم افزار استریم که باعث افزایش.

OBS Studio یا (نرم افزار Open Broadcaster) یکی دیگر از پلتفرم‌های ضبط و استریم است. به شما کمک می‌کند تا ویدیو با کیفیت بالا یا ویرایش صوتی، ضبط و مخلوط کردن در زمان واقعی را اجرا کنید. شما می‌توانید صحنه‌های بسیار سفارشی را از طریق چندین منبع ایجاد کنید. نرم افزار منبع باز نیز به شما اجازه می‌دهد تا بین تعداد نامحدودی از صحنه‌ها را در طول پخش در هنگام استفاده، تغییر دهید. همچنین پشتیبانی از VST Plugin را ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل شود که کنترل کامل بر روی صوت خود داشته باشید.

ویژگی‌های کلیدی: Hotkeys، راه اندازی کلید‌های میانبر برای تقریبا هر اقدام مانند شروع، توقف استریم و یا ضبط، تعویض بین صحنه‌ها، تغییر منابع صوتی و حالت صوتی استودیویی را شامل می‌شود.

مزایا: از ویژگی “Multiview” برای نظارت بر ۸ صحنه‌های مختلف به طور همزمان استفاده کنید. یک API قدرتمند برای ادغام با پلاگین‌ها و اسکریپت‌های متعدد ارائه می‌دهد. همچنین سفارشی سازی و قابلیت‌های بالا را تضمین می‌کند. در هر سه سیستم عامل ویندوز لینوکس و mac قابل اجراست.

قیمت گذاری: این برنامه رایگان است. برای دانلود کلیک کنید.

۶. Twitch Studio

۷ نرم افزار استریم که باعث افزایش کیفیت و آسانی کار شما می‌شود

Twitch Studio یک برنامه استریم رایگان است که به شما امکان می‌دهد جریان مستقیم را به طور مستقیم بر روی تکان دهید. یک راه اندازی ساده ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند استریم‌های زنده را پخش کنید (حتی اگر از تنظیمات پیچیده استفاده می‌کنید). به علاوه، شما دسترسی به تشخیص سخت افزاری خودکار، و تنظیمات توصیه شده را دارید.

Twitch Studio به شما اجازه می‌دهد همه چیز را که می‌خواهید شخصی کنید، از جمله: پوسته‌های صفحه اصلی، پشتیبانی از چندین منبع صوتی را پوشش می‌دهند و علاوه بر این، می‌توانید از ویژگی‌های ساخته شده در ضبط صوتی خود استفاده کنید تا صوتی را از رایانه خود به جریان خود به اشتراک بگذارید.

ویژگی‌‌‌های کلیدی: شما می‌توانید جریان ویدئو خود را از همه جنبه‌ها سفارشی کنید تا منعکس کننده کسب و کار یا شخصیت شما باشد. با این نرم افزار به هیچ برنامه دیگری نیاز ندارید.

قیمت گذاری: Twitch Studio یک نرم افزار کاربردی استریم رایگان برای کاربران Twitch است. برای دانلود کلیک کنید.

۷. vMix

نرم افزار استریم که باعث افزایش کیفیت و آسانی کار شما می‌شود.

VMIX یک نرم افزار است که به شما امکان می‌دهد فیلم‌های تصویری، صوتی، دوربین‌ها و موارد دیگر را استریم کنید. این به شما کمک می‌کند تا ویدیویی با کیفیت بالا را اجرا کنید و استریم‌ها را به طور مستقیم به اینترنت پخش کنید. شما همچنین می‌‌توانید فیلم‌ها را تغییر دهید، ضبط و پخش آنلاین در SD ،Full HD و 4k را شامل می‌شود.

در اینجا یک لیست از برخی از ویژگی‌های مهم را اشاره می‌کنیم: پشتیبانی از تمام فرمت‌ها، از جمله AVI ، MP4 ،H264 ،MPEG-2 ،WMV ،MO و MXF، شما می‌توانید از VMIX برای ضبط همزمان استریم و خروجی استفاده کنید.

این ۱۳ تکنیک جذاب را شامل می‌شود: از جمله برش، محو شدن، بزرگ نمایی، پاک کردن اسلاید، crosszoom ،flootate ،cube ،cubezoom، و غیره. VMIX همراه با شتاب کامل 3D، به شما اجازه می‌دهد تا فیلم‌های حرفه‌ای HD را حتی بر روی یک کامپیوتر ساده ایجاد کنید. شما بیش از ۱۰۰ عنوان متحرک، برچسب‌ها و گرافیک‌های دیگر را دریافت می‌کنید. با این برنامه تا ۸ مهمان را می‌توانید در استریم خود همراه داشته باشید.

ویژگی‌های کلیدی: VMIX Social، به راحتی YouTube YouTube Live ،Twitch ،Facebook، و توییتر را به استریم خود ادغام کنید. مشاهده و پاسخ به نظرات در هنگام استریم در هر برنامه‌ای، VMIX REPLAY شما را قادر می‌سازد تا بازپرداخت‌های فوری را در حرکت آهسته HD با استفاده از ۴ دوربین تنظیم کنید. شما همچنین می‌توانید پخش را در ۲ زاویه به طور همزمان برای افزایش تعامل نمایش دهید.

مزایا: از برچسب‌ها برای جداسازی و علامت گذاری بهتر می‌توانید استفاده کنید. میکس صدا‌ها و حذف نویز و اکو امکان‌پذیر است. تولید خود را با چندین مجموعه مجازی، کانال‌های Overlay و Templates نمایش بدهید. استریم‌های خود را فقط با یک وب کم و مرورگر شروع کنید.

قیمت گذاری: VMIX پنج نسخه را ارائه می‌دهد: BASIC که رایگان است؛ ۶۰ دلار HD، سیصد و پنجاه دلار Full HD، هفتصد دلار 4K و PRO به قیمت ۱۲۰۰ دلار در دسترس است. به روز رسانی‌های رایگان در طول سال اضافه می‌شوند. شما دو ماه مهلت دارید تا مطمئن بشوید این نسخه با کامپیوتر شما سازگاری دارد. برای خرید کلیک کنید.

۸. lightstream بهترین برای کاربران

نرم افزار استریم که باعث افزایش کیفیت و آسانی کار شما می‌شود

LightStream یک استودیو استریم مبتنی بر وب است که به شما کمک می‌کند تا استریم‌های خود را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. مجهز به یک ویرایشگر drag’and’drop است که کنترل‌های خلاقانه، پروژه‌ها و صحنه‌های نامحدود را فراهم می‌کند. همچنین یکپارچگی گسترده‌ای را برای گرافیک حرکت، هشدار در جریان و نمایش رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند مشارکت را در اختیار شما قرار دهد. شما حتی می‌توانید مهمانان را به رویداد خود دعوت کنید. شما می‌توانید طیف وسیعی از استریم‌ها مانند بحث‌های پنل، مصاحبه‌ها، پادکست‌ها، راه اندازی محصول و غیره را میزبانی کنید.

این پلتفرم وب مبتنی بر فضای ابری است و شما نیازی به نصب هیچ نرم افزاری ندارید و فضایی از هارد شما اشغال نمی‌شود.

LightStream دو زیر محصولات را ارائه می‌دهد:

  • LightStream Studio به شما امکان می‌دهد استریم را از مرورگر خود درست کنید. چندین مهمان هم می‌توانید دعوت کنید.
  • LightStream Arsenal بر تمام تجزیه و تحلیل‌های ضروری برای رشد کانال را نظارت کنید.

ویژگی‌های کلیدی: شما فقط نیازمند یک کامپیوتر و اینترنت هستید. شما به سخت افزار گران قیمت نیاز ندارید و از طریق یک فرایند دانلود از این پلتفرم استفاده می‌کنید. شما از گوشی‌های هوشمند خود برای کنترل شروع و پایان استریم‌ها می‌توانید استفاده کنید. تا کیفیت full Hd می‌توانید استریم کنید. استفاده از ویژگی “اتاق سبز” برای دعوت از مهمانان از راه دور به سادگی آب خوردن است. به طور خصوصی با مهمانان در اتاق سبز استریم کنید. اگر اینترنت شما قطع شد LightStream به مخاطبان شما اعلام می‌کند و آنلاین شدن بعدی شما را هم هشدار می‌دهد.

قیمت گذاری: LightStream دو نسخه رایگان و ۹۹ دلاری دارد. برای خرید کلیک کنید.

چه ویژگی‌هایی باید در نرم افزار جستجو کنید؟

۷ نرم افزار استریم که باعث افزایش آسانی کار شما می‌شود.

ابزارهای مدرن کنونی پیشرفته‌تر از هر زمان دیگری هستند. اکثر آن‌ها رابط‌های بصری و کاربر‌پسند را برای پاسخگویی به نیاز‌های متنوع دنیای مجازی ارائه می‌دهند. برخی از گزینه‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند که ممکن است حتی نیازی به آن‌ها نداشته باشید. با این حال، برخی از الزامات اساسی وجود دارد که شما باید توجه داشته باشید. در اینجا چند ویژگی است که شما باید در یک نرم افزار استریم جستجو کنید:

۱) Live Chat :Live Chat یک ویژگی عالی است که به افزایش تعامل استریم کمک می‌کند. از طریق این ویژگی شما می‌توانید با مخاطب ارتباط برقرار کنید و به سوالات آن‌ها پاسخ دهید. مهمتر از همه، شما همچنین می‌توانید واکنش بینندگان خود را نیز ارزیابی کنید.

۲) ویرایشگر پیش نمایش: ویرایشگر پیش نمایش به شما کمک خواهد کرد که نگاهی سریع به ویدیو‌های خود داشته باشید. شما همچنین می‌توانید ویرایش‌های دقیقه آخری اعمال کنید.

۳) تم‌های گسترده در قالب‌ها: تم می‌تواند به راحتی تجربه‌ای جذاب‌تر را ایجاد کند. به عنوان مثال، اضافه کردن یک صفحه خوش آمد گویی و می‌تواند استریم شما را شخصی‌تر تبدیل کند.

۴) خصوصیات چندگانه زاویه دید: شما همچنین می‌توانید از طریق چند کلیک تغییر، انتقال بین چندین دوربین را انجام بدهید. تجزیه و تحلیل زمان واقعی بسیار مهم است که دسترسی به آمار را در زمان واقعی برای سنجش موفقیت و تعامل خود داشته باشید.

۵) آنالیز لحظه‌ای: شما می‌توانید تمام معیار‌های مانند تعداد بینندگان، کاربران جدید، تعامل بر اساس جغرافیا و جمعیت شناسی را پیگیری کنید تا بر اساس حداکثر جمعیت ویدیو بسازید.

۶) API و SDK :SDK تلفن همراه SDK و APIبه شما اجازه می‌دهد استریم خود را به خدمات، حافظه‌های ابری و گردشگری رسانه‌های دیجیتال ادغام کنید.

۷) ادغام رسانه‌های اجتماعی: این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا بطور خودکار در چند نرم افزار استریم کنید.

حالا که با ۷ نرم افزار استریم که باعث افزایش کیفیت و آسانی کار شما می‌شود، بیش‌تر آشنا شدید، اگر قصد خرید نرم افزار استریم را دارید می‌توانید از خدمات خرید با پی پال استفاده کنید، همچنین اگر قصد نقد درآمد ارزی را دارید می‌توانید از خدمات سایت اول پرداخت استفاده نمایید.

امتیاز 3/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT