معرفی برنامه ی Twitch Studio و آشنایی با قابلیت‌های آن

معرفی برنامه ی Twitch Studio برای کمک به استریمرهای تازه کار

زمان مطالعه 2 دقیقه

توییچ یک وب سیات و برنامه‌ی استریم آمریکایی است که بیش‌تر به عنوان یک وب سیات استریم بازی شناخته می‌شود، این وب سیات گرفته شده از وب سایتی دیگر به اسم جاستین تی وی بود، به این صورت که وبسایت جاستین تی وی بخش گیم خود را در سال ۲۰۱۱ جدا کرد و اسم آن را Twitch گذاشت، در چند سال اخیر یکی از مشکلات توییچ این بود که برنامه‌ای اختصاصی برای استریمر‌های تازه کار نداشت! و این باعث این می‌شد که افراد تازه کار شانس کم‌تری برای رشد کردن داشته باشند. به همین دلیل توییچ برنامه‌ی خود را معرفی کرد، برنامه‌ای که به شما اجازه می‌دهد به صورت بسیار ‌آسان‌تر شروع به استریم کنید! چند ماه پیش، نسخه بتای برنامه ی Twitch Studio راه اندازی شد. برنامه استریم جدید برای استریمر‌های جدید. هزاران استریمر در آن ثبت نام کردند و پس از بازخورد‌های آن‌ها و بروز رسانی‌های فراوان، ما هیجان زده‌ایم که در را به روی همه باز می‌کنیم.

از امروز، برنامه ی Twitch Studio برای ویندوز هفت و بالاتر در دسترس است!

معرفی برنامه ی Twitch Studio و قابلیت‌های آن

در اینجا نگاهی به برخی از ویژگی‌های برتر Twitch Studio می‌اندازیم تا به شما کمک کند برای اولین بار حس خوب استریم بودن را تجربه کنید و اگر استریمر نیستید می‌توانید این کار را با نسخه جدید برنامه شروع کنید‌. برای دانلود کلیک کنید. ویژگی‌های مهم توییچ استدیو شامل موارد زیر است:

۱) راهنما Guided Setup:

تشخیص اتصال میکروفون، وب کم، تنظیم رزولوشن مانیتور، کیفیت صدا و کیفیت تصویر در استریم را به کاربر گوشزد می‌کند.

۲) برنامه ریزی و تغییر قالب‌های محیط :

Twitch Studio به شما این امکان را می‌دهد تا محیط خود را کاملا شخصی سازی کنید و به شکل مورد علاقه‌تان تغییر بدهید.

۳) هشدارهای هوشمند:

معرفی برنامه ی Twitch Studio قابلیت‌های آن

به راحتی با استفاده از هشدار‌هایی که برنامه برای شما ارسال می‌کند می‌توانید کانال استریم خود را به خوبی مدیریت کنید.

اگر می‌خواهید احساسات و لحظات خوب خود را با دیگران اشتراک بگذارید، Twitch Studio را نصب کنید. با برنامه‌ی Twitch Studio کار شما برای شروع بسیار آسان‌تر خواهد شد، تیم پشتیبانی Twitch همیشه فعال است و به سوالات شما پاسخ می‌دهند. حال که با برنامه ی Twitch Studio و قابلیت‌های آن بیش‌تر آشنا شدید، شما می‌توانید برای نقد درآمد‌های ارزی و شارژ حساب پی پال از خدمات اول پرداخت استفاده کنید!

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT