درآمد ارزی از ادیت ویدئو

راهنمایی کسب درآمد ارزی از ادیت ویدئو | استفاده از تجربه دیگران

زمان مطالعه 5 دقیقه

مشاغل هر روز بیشتر از دیروز به فکر تبلیغ در اینستاگرام و یوتیوب هستند و این فرصتی استثنایی برای کسب درآمد ارزی از ادیت ویدئو است. اما این کار به اندازه‌ای که فکر می‌کنید ساده نیست. در این مقاله نحوه ویرایش فیلم‌ها، یافتن مشتری، تبدیل شدن به یک ویرایشگر موفق فیلم و راهنمایی کسب درآمد ارزی از ادیت ویدئو گفته می‌شود.

نقد کردن درآمد ارزی

تجربه شخصی کسب درآمد ارزی از ادیت ویدئو

راهنمایی درآمد ارزی از ادیت ویدئو

بگذارید به شما بگویم که چگونه ویرایشگر فیلم شدم. یکی از دوستان من یک کانال یوتیوب در مورد امور مالی شخصی داشت (هر موضوعی از بودجه بندی تا سرمایه گذاری را پوشش می‌دهد). حدس بزنید چه شد؟

او به من پیشنهاد همکاری داد! وی وظیفه نوشتن فیلمنامه‌ها و ضبط صدای فیلم‌ها را بر عهده داشت. کار من این بود که تصاویر و کلیپ‌های مربوطه را به سخنرانی او را اضافه کنم.

من این کار را دوست داشتم و مهارت هم داشتم. بعد از چند ماه، تصمیم گرفتم درآمدم را افزایش بدهم: یک فیلم تبلیغاتی برای یک جشنواره و تبلیغات محصولات آرایش تهیه کردم. امروزه من در فیلم‌های تبلیغاتی تخصص دارم و در هر ساعت حدود ۳۰ دلار درآمد کسب می‌کنم.

جوانب مثبت و منفی کار به عنوان ویرایشگر فیلم مستقل

جنبه‌هایی از ویرایش فیلم مستقل وجود دارد که باید بدانید.

نکات مثبت

  • ویرایش ویدئو یک روند خلاقانه است.
  • من این آزادی را دارم که هر جا و هر زمان که شما بخواهید کار کنم.
  • دستمزد ویرایشگر‌های ویدئو با توجه به مهارت‌هایشان متغیر است.

نکات منفی

  • برای یادگیری اصول ویرایش ویدئو زمان و تلاش لازم است.
  • ویرایش ویدئو به تجهیزات گران قیمت مانند hard drive، نرم افزارهای ویرایش فیلم و لپتاپ نیاز دارید.
  • یافتن مشتری ممکن است کمی دشوار باشد.

ویرایشگران فیلم‌ها چه میزان درآمد دارند

کسب درآمد ارزی از ادیت ویدئو

طبق آمار Payscale ، متوسط ​​دستمزد ویرایشگران فیلم در آمریکا هر ساعت ۲۰ دلار است. از نظر من، درآمد بیشتر به تجربه و وظایف شما بستگی دارد. به عنوان مثال ویرایش فیلم‌های تبلیغاتی برای مشاغل کوچک هزینه بیشتری نسبت به ساخت فیلم‌های Youtube دارد.

مرحله ۱: ویرایش ویدئو را یاد بگیرید

  • ویرایش ویدئو آسان است اما رسیدن به سطح حرفه‌ای بسیار دشوار است.
  • باید بدانید چه تجهیزات ویرایش ویدئو شما خریداری کنید.
  • نحوه انتخاب نرم افزار ویرایش درست مهم است.
  • نحوه یادگیری ویرایش ویدئو با کلاس‌های آنلاین و آموزش‌ها را یاد بگیرید.
  • لپتاپ‌های قدرتمند اکنون می‌توانند بسیاری از وظایفی را که ویرایشگران نیاز دارند را انجام دهند.

چیز‌هایی که در هنگام خرید کامپیوتر باید به آنها دقت کنید: یک پردازنده قدرتمند CPU و کارت گرافیک، یک هارد بزرگ چند ترابایتی و پورت‌های USB، شما همچنین ممکن است نیاز به هدفون‌های با کیفیت بالا، درایو‌های خارجی و دوربین‌ها داشته باشید (شما می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا بعدا به آن‌ها نیاز دارید).

نرم افزار‌های ویرایش ویدئو

کسب درآمد ارزی از ادیت ویدئو ادیت

DaVinci Resolve دارای نسخه رایگان و پرداختی است. من از آن استفاده می‌کنم و من فکر می‌کنم برای شروع انتخاب خوبی است.

LightWorks دارای نسخه رایگان است که برای مبتدیان خوب است.

Final Cut Pro X یک نرم افزار ویرایش عالی ویدئو است البته اگر نسخه پولی آن را خریداری کنید.

Adobe Premiere Pro CC نیز خوب است، اما بسیار گران قیمت است.

به یاد داشته باشید: کارگر مهم‌تر از ابزار است! همه این نرم افزار‌ها قادر به ویرایش فیلم‌های اسکار ارزشمند هستند؛ این همه به شما بستگی دارد که چگونه از آن‌ها استفاده کنید، برای کار‌های عادی می‌توانید از iMovie یا Windose film maker که به صورت پیش فرض نصب شده استفاده کنید.

در اینجا برخی از بهترین کلاس‌های آنلاین را معرفی می‌کنیم: ویرایش ویدئو در DaVinci Resolve -Udemy: این دوره‌ای است که همه چیز را از مبتدی تا پیشرفته پوشش می‌دهد. من آن را به شدت توصیه می‌کنم!

BootCamp تولید ویدئو (Udemy): یک دوره که به شما کمک می‌کند تا فیلم‌ها را در سطح حرفه‌ای ضبط، ویرایش و دستکاری کنید.

تبدیل شدن به یک ویرایشگر ویدئویی (Lynda): شما در همه چیز از ساختار داستان و تکنیک‌های ویرایش به فشرده سازی ویدئو و اصلاح رنگ دریافت خواهید کرد.

تمرین و تمرین و تمرین

بهترین راه برای یادگیری ویرایش ویدئو در واقع انجام آن است. فقط فیلم‌های خود را پیدا کنید، یک برنامه ویرایش را انتخاب کنید و کار را شروع کنید. تسلط بر مهارت‌ها مانند هدایت، روشنایی، و صوتی به شما آشنایی کاملی از ویرایش فیلم می‌دهد. ویرایش بسیار بیشتر از صرفا برش فیلم است.

مرحله ۲: پیدا کردن شغل ویرایش ویدئو

راهنمایی کسب درآمد ارزی از ادیت ویدئو

حالا که مهارت‌های ویرایش ویدئویی مناسب را دارید، وقت آن رسیده است که دست به کسب درآمد ارزی از ادیت ویدئو بزنید. بهترین راه برای پیدا کردن شغل ویرایش ویدئو عبارتند از: ثبت نام در وب سایت‌های آزاد و هیئت مدیره شغلی. تماس با کسب و کار‌های کوچک در منطقه شما. تماس با کانال‌های یوتیوب و صفحات اینستاگرام.

وبسایت‌های برتر کاریابی در سراسر جهان:

Fiverr، بزرگترین بازار خدمات در جهان است.

PeoplePerhour، یک وب سایت که در آن می‌توانید برای گرفتن پروژه‌ها پیشنهاد بدهید.

UPWORK، یک پلتفرم که شرکت‌های نیازمند کارکن را به انجام دهندگان با استعداد متصل می‌کند.

FlexJobs، برای حدود ۱۵ دلار در ماه، شما به لیستی از مشاغل از راه دور دسترسی خواهید داشت.

Toptal، از طریق یک فرآیند غربالگری دقیق، Toptal بهترین انجام دهندگان را شناسایی می‌کند و به کارفرمایان متصل می‌کند.

برخی از وب سایت‌ها نیز به برنامه‌های ویرایش ویدئو اختصاص داده شده‌اند:

Viedit: دریافت وجه برای ایجاد فیلم‌های کسب و کار، کلیپ‌های رسانه‌های اجتماعی، فیلم‌های خانگی، فیلم‌های مسافرتی و غیره.

Tongal: آن‌ها نویسندگان، انیماتور‌ها، فیلمبرداران و ویراستاران را استخدام می‌کنند تا فیلم‌ها را برای کسب و کار ایجاد کنند.

Behance: یک مکان عالی برای آپلود نمونه کار های شما است. همچنین دارای لیست نیازمندی است که در آن شما می‌توانید شغل‌های ویرایش ویدئو را پیدا کنید.

ProductionHub: یک شبکه جهانی از فروشندگان که به صنعت تولید ویدئو می‌پردازد. در این شبکه یک لیست از کسب و کار‌های محلی است که ممکن است به یک ویرایشگر ویدئویی نیاز داشته باشد: برای رویداد‌ها مانند (جشنواره‌ها، مراسم عروسی و غیره) اغلب نیازمند ویرایشگر هستند.

ویرایش ویدیو‌های یوتیوب: یوتیوب شبکه‌ی عظیمی است. تمامی فعالان شبکه‌های اجتماعی نیازمند ویرایشگر ویدیو هستند. این یک فرصت عالی برای کسب تجربه است. بزرگ‌ترین ایراد این نوع ویرایش‌ها این است که پول شما که در ازاء خدمات شماست اکثرا پرداخت نمی‌شود.

مرحله ۳: کسب و کار ویرایش ویدئو خود را گسترش بدهید.

راهنمایی کسب درآمد ارزی از ادیت ویدئو ادیت

حالا که تجربه دارید وقت آن است تا همه شما را ببینند. در اینجا چند ایده برای کسب درآمد بالا به شما می‌گوییم. به عنوان مثال، من دیده‌ام که برخی از ویرایشگران آزاد در ویرایش ویدئو عروسی تخصص دارند. چرا؟ آن‌ها با برگزارکنندگان عروسی همکاری می‌کنند تا کار را به صورت انفرادی در اختیار بگیرند و کس دیگری نتواند در آن با آن‌ها رقابت کند. مردم پول زیادی برای ثبت این لحظات خاطره انگیز پرداخت می‌کنند و ویرایشگران هم با صرف چند درصد آن به پول هنگفتی می‌رسند.

اگر شما می‌خواهید به درآمد بالا برسید باید مهارت خود را به نمایش بگذارید. یوتیوب یک پلتفرم عالی برای انتشار فیلم‌های شما است. شما حتی می‌توانید یک وب سایت را با بهترین فیلم‌هایی که تاکنون ویرایش کرده‌اید بسازید. توصیفات مشتریان شما، خدمات شما و قیمت گذاری شما و اطلاعات تماس تمام چیزی است که مشتری نیاز دارد تا با شما تماس بگیرد.

اگر مهارت بیشتری کسب کنید و کمی از مسیر اصلی تان فاصله بگیرید، قادر خواهید بود به مشاغل حقوق بالا مانند مهندسی صدا، دستیار فیلمبردار، و یا حتی پروژه‌های تولید ویدئو در مقیاس کوچک دست پیدا کنید. حال که با کسب درآمد ارزی از ادیت ویدئو آشنا شدید، می‌توانید از خدمات نقد درآمد ارزی و شارژ حساب پی پال اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز 4.5/5 - از 13 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT