کسب درآمد ارزی از سایت Upwork

ثبت نام و کسب درآمد ارزی از سایت Upwork

زمان مطالعه 4 دقیقه

سایت Upwork كه قبلا با نام Elance-oDesk شناخته می‌شد، یک پلتفرم فريلنسر‌ی جهانی است كه در آن مشاغل و متخصصان از راه دور با یکدیگر همکاری می‌کنند. در این مقاله به ثبت نام و کسب درآمد ارزی از سایت Upwork می‌پردازیم.

درسال ۲۰۱۵ سایت Elance-oDesk به Upwork تغییر نام داد که این مرکز در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا مستقر است. سایت Upwork هم اکنون دارای بيش از ۱۸ میلیون کاربر است و یک میلیارد دلار تبادل مالی در این سایت وجود دارد. اين پلتفرم در حال حاضر با سالانه ۳ ميليون شغل، بزرگ‌ترين بازار دورکاری در دنيا محسوب می‌شود. به منظور كسب اطلاعات بيشتر از نحوه ثبت نام و كسب درآمد از سايت Upwork با اول پرداخت در ادامه این مقاله همراه باشید.

تاریخچه سایت Upwork

 Elance درسال ۱۹۹۹ توسط Beerud Sheth ،Srini Anumolu و Sanjay Noronha تاسیس شد. oDesk نیز درسال ۲۰۰۳ توسط Tsatalos و Stratis Karamanlakis تاسیس گردید. ۱۸ ماه پس از تشكيل شركت مشترك Elance-oDesk، شركت Upwork در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ معرفی شد. با راه‌اندازی Upwork، پلتفرم oDesk به روزرسانی و دوباره معرفی شد و این شرکت اعلام کرد که پلتفرم Elance طی چند سال آینده از رده خارج خواهد شد و نتیجه تنها یک بازار فریلنسری به نام Upwork خواهد بود؛ که این اتفاق هم در سال پیش افتاد.

دلاری درآمد ارزی از سایت Upwork

عملکرد پلتفرم  Upwork

 Upwork به مشتریان اجازه می‌دهد تا از طریق اين پلتفرم با فريلنسرها و آژانس‌هاي مختلف مصاحبه و کار کنند. اين پلتفرم شامل يک چت زمان واقعی است كه با هدف كاهش زمان لازم براي استخدام فريلنسرها در نظر گرفته شده است. این پلتفرم یک برنامه صفحه زمانی ارائه می‌دهد که به مجری پروژه اجازه می‌دهد تا زمان واقعی خود را در کار روی پروژه‌های تأیید شده، ردیابی کنند.

ثبت نام و کسب درآمد ارزی از سایت Upwork

ثبت نام درآمد ارزی از سایت Upwork

۱) اگر قصد دارید از Upwork به عنوان یک فریلنسر و به عنوان مشتری استفاده کنید، نیازی به ایجاد دو حساب جداگانه ندارید. (توجه به دلیل تحریم حتما مراحل ثبت نام را با فیلترشکن انجام دهید تا IP ایران شناخته نشود)

علاوه بر این، ایجاد دو حساب کاربری منجربه ممنوعیت دائمی استفاده از هر دو حساب می‌شود. بنابراین اگر قبلا در Upwork حساب کاربری دارید، سعی نکنید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. اگر دسترسی به حساب قدیمی خود را از دست داده‌اید (برای مثال رمز ورود خود را فراموش کرده‌اید) باید با پشتیبانی support.upwork.com در ارتباط باشید.

۲) مرحله بعدی وارد کردن نام و ایمیل است. نام و نام خانوادگی فقط باید با حروف لاتین (حروف انگلیسی) نوشته شود و با نام شما در گذرنامه مطابقت داشته باشند. ممکن است در زمانی خاص، Upwork از شما بخواهد مدارکی را برای تأیید هویت خود در آینده ارائه دهید. در غیر این صورت، لازم است که دقیقاً نام و نام خانوداگی مطابق پاسپورتتان را ارایه دهید (پاسپورت ایرانی مورد قبول است ولی نباید با IP ایران ثبت نام کنید بلکه باید وانمود کنید که مقیم یک کشور دیگر هستید)

۳) رمز عبور باید ۱۶ حرف با LARGE و نمادهای کوچک از الفبای انگلیسی و اعداد باشد. استفاده از نویسه‌های خاص (٪ # @! …) توصیه نمی‌شود، زیرا ورود به دستگاه‌های تلفن همراه دشوار است. پس از مشخص کردن گذرواژه، Upwork دوباره از شما در مورد نقشی که می‌خواهید در پلتفرم انجام دهید سؤال خواهد کرد : مشتری یا یک فريلنسر آزاد.

۴) بايد ايميل خود را تاييد كنيد. یعنی ایمیل خود را باز کرده و کد وریفای را تایید کنید.

۵) حساب کاربری خود را تکمیل کنید. مانند اطلاعات مربوط به بایوگرافی و تجربه کاری خود از جمله این موراد است. مهم است که اطلاعات معتبری را در مورد خود وارد کنید که مشتریان راغب به همکاری باشند.

۶) سپس مهارت‌های خود را در پروفايل شخصي‌تان وارد نماييد. لازم به ذکر است که اگر برای مهارتی ادعا کردید، سایت Upwork شما را با آزمونی در رابطه به آن مهارت خواهد سنجید. به عنوان مثال اگر ادعا کردید گرافیست  حرفه‌ای هستید و نرم‌افزاری که بر آن مسلط هستید Photoshope است، شما باید در آزمون مربوط به سوالات  Photoshope موفق شوید تا مهارت ادعا شده در اکانت شما ثبت نهایی شود.

درآمد ارزی از سایت Upwork مهارت

۷) هر بار که می‌خواهید وارد سایت Upwork شوید، حتما از فیلترشکن استفاده کنید که مشخص نشود از داخل ایران فعالیت می‌کنید.

۸) لازم است سه یا چهار پروژه را به خوبی انجام رسانید تا اعتبار لازم را برای پروژه‌های سنگینتر کسب کنید. اعتبار شما در اکانتتان ثبت شده و مشتریان می‌توانند آن را ببینند.

۹) پس از آنکه یک پروژه را به اتمام رساندید و مشتری اتمام پروژه را تایید کرد، آنگاه دستمزد شما به حساب اکانتتان در Upwork واریز می‌شود.

۱۰) در آخرین مرحله، پس از کسب درآمد ارزی از سایت Upwork ، شما نیاز خواهید داشت که درآمد دلاری را به ریال نقد کنید. برای نقد کردن درآمد ارزی خود می‌توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت استفاده کنید.

 

امتیاز 4.6/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT