کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour

راه های کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour

زمان مطالعه 4 دقیقه

سایت‌های دورکاری که می‌توان با آنها با توجه به زمینه تخصصی خود همکاری کرد، بسیار زیاد و متنوع هستند. در این مقاله می‌خواهیم به راه های کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour بپردازیم که جزء یکی از معروفترین سایت‌های فریلنسری محسوب می‌شود و تا حدود زیادی عملکرد آن مشابه سایت‌های Guru و Fiverr و Upwork است.

نقد درآمد دلاری

معرفی سایت Peopleperhour

راه های کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour

سایت Peopleperhour در سال ۲۰۰۷ در شهر لندن توسط Xenios Thrasyvoulou و Simos Kitiris راه‌اندازی شد و کمی بعدتر دفتر دوم خود را در آتن یونان افتتاح کرد. هدف این سایت این است که افراد با استعداد را یافته و آنها را برای انجام پروژه ساعتی به کارفرمایان متصل کند. در سال ۲۰۱۲ این سایت ۳/۲ میلیون دلار سرمایه جذب کرد و کار خود را به شدت توسعه داد.

در حال حاضر این سایت میزبان ۹۳۰ هزار کسب و کار یا کارفرما است که آنها را به ۲ میلیون فریلنسر در سرتاسر دنیا متصل کرده است. در حقیقت تاکنون ۱۳۰ میلیون پوند برای فریلنسرها و دورکارها درآمد ایجاد شده است.

بیشتر شغل‌هایی که در این سایت پیشنهاد می‌شود شامل گروه‌های زیر است:

  • برنامه نویسی و توسعه
  • مترجمی و تامین محتوا
  • طراحی گرافیک
  • بازاریابی اینترنتی
  • ویرایش عکس و ویدیو
  • ساخت موسیقی
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی
  • حسابداری و مدیریت مالی

راه های کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour

۱) فیلترشکن را فعال کنید و وارد سایت Peopleperhour شده و روی گزینه Become Freelancer واقع در بالای سایت سمت راست کلیک کنید.

۲) روی گزینه I want work as a freelancer کلیک کنید. سپس گزینه Sing up with email را کلیک کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour ثبت

۳) سپس نام و نام خانوداگی به همراه ایمیل خود را برای ثبت نام کلیک کنید.

۴) از شما می‌خواهد که وارد ایمیل خود شده و روی گزینه Complete Application کلیک نمایید تا ایمیل شما وریفای شود.

کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour ایمیل

۵) سپس وارد بخش Tell Us About You شوید و فیلد‌ها مانند زمینه تخصصی خود (JOB TITLE) را پر کنید. باید توجه کنید باکس PER HOUR RATE را به دلار تبدیل کنید (برای اینکه درآینده برای نقد کردن ریالی راحت‌تر باشد) و مبلغ مد نظر خود را بر هر ساعت مشخص کنید.

۶) پس از آنکه تمامی فیلد‌ها را پر کردید، باید شماره تلفن کانادا را وارد کنید. برای اینکار وارد سایت 5SIM شوید و روی پرچم کانادا کلیک کنید و شماره تلفن برای Others را اجاره کنید. یک کد تایید شماره تلفن برای شما مسج شده که تایید می‌کند شماره شما است.

کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour مهارت

۷) بقیه اطلاعات تکمیلی نمونه کار و مهارت‌های خود را هم وارد نمایید. اگر بقیه فیلد‌های مربوط به مهارت‌های خود را پر نکنید، شانسی برای یافتن کار و جلب اعتماد کارفرما نخواهید داشت.

کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour مراحل

۹) وارد سایت شده و کارها را دنبال کنید، برای پروژه‌های مدنظرتان درخواست دهید و تعیین کنید برای پروژه چند ساعت نیاز دارید، اگر کارفرمایی شما را انتخاب کرد، پس از اتمام پروژه ساعتی، دستمزد به حساب اکانتتان واریز می‌شود ولی باید برای برداشت درآمدتان، اکانتتان وریفای شود.

۸) پس از کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour  برای وریفای شدن اکانتان، وارد Profile شده و روی گزینه Setting کلیک کنید.

کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour دلار

۹) سپس وارد بخش payment شوید. و از شما سوال امنیتی می‌پرسد که باید جوابی را وارد کنید که بعدها برای یادآوری ممکن است لازم شود.

۱۰) در بخش Tax details کشور امارات را انتخاب کنید که نیاز به مالیات نیست.

کسب درآمد ارزی از سایت Peopleperhour وریفای

۱۱) در بخش  Identification documents رفته و اسکن پاسپورت ایرانی خود را وارد نمایید و ثبت کنید.

۱۲) وارد سایت اول پرداخت شوید و درخواست نقد کردن درآمد ارزی کنید. سپس از مجموعه بخواهید که از طریق پی پال درآمدتان را نقد کنند، فرایند نقد شدن ۷ روز کاری به طول می‌انجامد که در نهایت درآمد دلاری شما به حساب بانکیتان در ایران واریز می‌شود. البته توجه داشته باشید که سایت Peopleperhour به دنبال آن است که در آینده مشخصات حساب پی پال با حساب کاربری یکی باشد که در این صورت مسئله برداشت پول برای ایرانی‌ها بازهم پیچیده‌تر خواهد شد و شاید لازم شود که به دنبال افتتاح حساب پی پال به نام خودتان باشید تا شماره حساب را در بخش Withdraw Account وارد کنید.

خدمات افتتاح حساب پی پال

خدمات نقد کردن درآمدهای ارزی

 

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

4 دیدگاه

  1. امین گفت:

    سلام
    در جای که گفتید آپلود پاسپورت زیرش گفته باید قبض هم آپلود کنی ، چیزی که آدرست را نشون بده .
    با اون چیکار کنم ؟
    الان اون اجازه نمیده .

    1. فرید امیری گفت:

      متاسفانه سایت peopleperhour در ماه گذشته برای وریفای سختگیری هاشو به شدت بالا برده. این قضیه شما فرمودید هم به شدت مشکل ساز شده.

  2. مهرداد گفت:

    سلام
    خوشبختانه برخلاف بقیه سایت های فریلنسری تونستم که در این سایت به امید درآمد دلاری ثبت نام کنم و اکانتم هم تایید شد. امکان ارسال پروپوزال برای پروژه ها وجود داره و تابحال چندین پروپوزال هم ارسال کردم و حتی با صاحبان پروژه ها مکاتبه داشتم اما امروز متوجه یک پیامی در انتهای بخش پروپوزال شدم. در متن آمده که برای ایجاد صورت حساب باید اطلاعات مالیاتی، آدرس و اطلاعات حساب بانکی رو وارد کنید. در حقیقت مطمئن نیستم که منظور از ایجاد صورتحساب، دریافت پول از مشتری هست یا برداشت از سایت(البته فکر میکنم اولی درست باشه).

    میخواستم بدونم که آیا تابحال کسی تونسته در این سایت پروژه ای رو بگیره؟ یا راهی رو برای دور زدن اون بلده؟ من فعلا نیازی به برداشت وجه ندارم، فقط میخوام ببینم میشه یک پروژه رو گرفت و پول به پنل کاربری واریز بشه؟

    پیشاپیش ممنون ?

    عکس پیغام

    https://drive.google.com/file/d/14_QQlEzAHtCU1t4BD0Wa4aceco1Bn3um/view?usp=sharing

    1. فرید امیری گفت:

      متاسفانه سخت‌گیری‌های سایت Peopleperhour بیشتر از هر سایت فریلنسری دیگری افزایش پیدا کرده است

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT