پرداخت هزینه اپلیکیشن فی (Application Fee) دانشگاه

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی (Application Fee) دانشگاه

زمان مطالعه 2 دقیقه

یکی از مهمترین کارهایی که برای تحصیل در دانشگاه‌های خارجی باید انجام دهید، پرداخت هزینه اپلیکیشن فی (Application Fee) دانشگاه است. چرا که معمولا در بسیاری از دانشگاه‌های خارجی خصوصا در کشور کانادا و آمریکا پرداخت هزینه اپلیکیشن فی برای بررسی مدارک فرد جهت اخذ پذیرش الزامی است.

اپلیکیشن فی (Application Fee) دانشگاه

همان طور که گفته شد یکی از مهمترین مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های خارجی پرداخت Application Fee است. زمانی که شما می‌خواهید درخواستتان را برای اخذ پذیرش برای دانشگاه ارسال نمایید، باید مدارک مورد نیاز به همراه فرم دانشگاه را به صورت الکترونیکی برای دانشگاه ارسال نمایید. جهت سابمیت کردن این فرم در سایت دانشگاه، نیاز به پرداخت هزینه اپلیکیشن فی است. بنابراین در صورتی که می‌خواهید مدارک شما مورد بررسی مسئولین دانشگاه قرار گیرد، حتما باید این هزینه را پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی (Application Fee)

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی (Application Fee) دانشگاه

در صورتی که قادر به استفاده از یکی از روش‌های زیر هستید، می‌توانید خودتان و بدون نیاز به خدمات شرکت‌های واسط، هزینه اپلیکیشن فی را پرداخت نمایید.

پرداخت هزینه اپلای با استفاده از ویزا کارت / مسترکارت

یکی از رایج‌ترین روش‌هایی که برای پرداخت در اکثر سایت‌های خارجی در نظر گرفته می‌شود، پرداخت با کارت های اعتباری است. بنابراین اگر دارای یکی از کارت های اعتباری ویزا کارت یا مسترکارت هستید از این روش برای پرداخت هزینه استفاده کنید.

توجه: به طور کلی با استفاده از این کارت‌ها می‌توانید در تمامی سایت‌های خارجی که از این شبکه آنلاین برای پرداخت هزینه‌ها استفاده می‌کنند، پرداخت ارزیتان را انجام دهید. به عنوان مثال:

مهمترین نکاتی که در رابطه با پرداخت Application Fee

پرداخت هزینه اپلیکیشن فی

  • فرقی نمی‌کند که درخواست شما مورد پذیرش دانشگاه قرار بگیرد یا نه، هزینه‌ای که تحت عنوان اپلیکیشن فی پرداخت نموده‌اید قابل عودت نیست.
  • زمانی که درخواست خود را بعد از پرداخت هزینه اپلای در سایت سابمیت می‌کنید قادر به تغییر اطلاعات وارد شده نیستید. بنابراین قبل از پرداخت هزینه و ارسال درخواست حتما از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل نمایید.
  • برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارجی حتما باید به موقع عمل کنید. هر دانشگاهی ددلاین منحصر به خودش را دارد. بنابراین قبل از پرداخت هزینه اطمینان حاصل کنید که هنوز هم فرصت برای ارسال درخواست پذیرش وجود دارد.
  • هزینه اپلیکیشن فی برای هر دانشگاهی متفاوت است. بنابراین بهترین راه برای آگاهی از هزینه‌ها مراجعه به سایت رسمی دانشگاه مورد نظر است. اما به طور کلی این هزینه بین ۱۵ الی ۲۰۰ دلار متغیر است.

متقاضیان پرداخت هزینه اپلیکیشن فی (Application Fee) دانشگاه می‌توانید با ثبت سفارش در سایت ما، پراخت سفارت ، پرداخت اپلیکیشن فی و … را هم انجام دهید.

امتیاز 5/5 - از 134 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT