بهترین بازی های بلاکچین

بهترین بازی های بلاکچین | معرفی ده بازی برتر در حوزه بلاکچین

زمان مطالعه 6 دقیقه

بازی‌ های بلاک چین در چند ماه گذشته در خط مقدم فعالیت‌ های ارزهای دیجیتال بوده‌ اند. در اینجا قصد داریم به داغ ترین دی اپ های بازی در هفته گذشته بپردازیم. برای جمع‌ آوری این رتبه‌ بندی، فعالیت‌ های درون زنجیره‌ ای، حجم معاملات NFT، ارزش‌ گذاری توکن‌ ها و اخبار و رویدادهای پیرامون هر دی اپ در نظر گرفته شده است. در این مقاله به معرفی بهترین بازی های بلاکچین می پردازیم.

بهترین بازی های بلاکچین

ترکیب صنعت بلاک چین و بازی های یکی از مهم ترین و جذاب ترین رویدادهای دنیای ارزهای دیجیتال بوده است.

اگر شما هم در میان علاقه مندان به بازی های درآمد زا یا play-to-earn هستید در ادامه با ما همراه باشید تا با بازی های جدید و برتر این هفته آشنا شوید.

بازی Splinterlands

بهترین بازی های بلاکچین

بهترین بازی های بلاکچین

Splinterlands در این هفته با 582.610 کیف پول فعال منحصربفرد که با این پلتفرم تعامل دارند، در کانون توجه قرار گرفته است. جالب اینجاست که توکن بومی آن ارز SPS بیش از 11 درصد از ارزش خود را در هفت روز گذشته از دست داد. با وجود این افت قابل توجه، این بازی بیش از نیم میلیون کاربر را جذب کرد و بیش از 235.000 دلار در حجم معاملات NFT به دست آورد. نکته مهم این است که Splinterlands نیز شاهد عرضه عمومی بود و آخرین بسته کارت NFT خود Chaos Legion را معرفی کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، بازی تجارت کارت به درستی در رتبه بندی این هفته، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

Axie Infinity

بهترین بازی های بلاکچین

بهترین بازی های بلاکچین

اکسی اینفینیتی نسبت به هفته گذشته یک لول سقوط کرده است، با این حال، همچنان در بین بهترین عملکردها قرار دارد. با 369.570 کیف پول فعال منحصر به فرد ثبت شده در هفته گذشته، Axie ثابت می کند که هنوز یکی از اختصاصی ترین جوامع را در فضای بازی بلاکچین دارد. این هفته تیم Axie Infinity یک ارتقاء اساسی در ساختار هزینه های پرورش SLP ارائه کرد. این یک پیشرفت مورد انتظار بود که هدف آن افزایش ارزش توکن بومی و افزایش پتانسیل درآمد برای بازیکنان است.

WorldWideWeb3

بهترین بازی های بلاکچین

بهترین بازی های بلاکچین

WorldWideWeb3 در حال سوار شدن بر موج جدید است، زیرا بازیکنان برای آزمایش این گوشه جدید از متاورس هجوم آورده‌ اند. به طور قابل توجهی، این هفته WorldWideWeb3 از رقبایی مانند دسنترالند (Decentraland) و سندباکس (The Sandbox) که حتی در لیست 10 بازی برتر قرار نگرفتند، پیشی گرفت. پس از فروش اولیه زمین بسیار موفق، وب لند (Webb Land) در میان مجموعه های NFT پرمعامله هفته قرار گرفت. WorldWideWeb3 با نزدیک به 5 میلیون دلار حجم معاملات NFT، در این هفته در بین 3 بازی برتر قرار می گیرد.

Farsite

بهترین بازی های بلاکچین

بهترین بازی های بلاکچین

Farsite نیز در حال صعود در این چارت می باشد و از هفته گذشته تاکنون چهار رتبه صعود کرده است. در حالی که بازی همچنان در تلاش است تا به یک پایگاه کاربری رو به رشد برسد، Farsite هفته گذشته رویداد مهمی را برای فروش زمین برگزار کرد. این بازی با معرفی 280 بخش جدید به Star Map، فرصت های سرمایه گذاری جدیدی را برای مسافران فضایی جاه طلب باز کرد. افشای این بخش‌ های جدید به‌ طور موثر Farsite را به نیمه بالای فهرست 10 بازی برتر بلاک چین این هفته سوق داد.

Chainmonsters

بهترین بازی های بلاکچین

بهترین بازی های بلاکچین

Chainmonsters جایگاه پنجم خود را نسبت به هفته گذشته تثبیت کرده است، زیرا نسخه بتای بازی شتاب بیشتری می گیرد. در حالی که Chainmosters هنوز یک سیستم نسبتاً بسته است، بازیکنان منتظر عرضه عمومی این بازی هستند. Chainmonsters با گرافیک سه بعدی هیجان انگیز و بازار پر رونق NFT، یکی از تاثیرگذارترین برنامه های غیرمتمرکز در بلاک چین ارز Flow است

Upland

بهترین بازی های بلاکچین

بهترین بازی های بلاکچین

Upland بر صحنه بازی های ایاس (EOS) تسلط دارد و با بیش از 150000 کیف پول فعال منحصر به فرد ثبت شده در هفته گذشته، وارد 10 بازی برتر این هفته می شود. بازی املاک مجازی اخیراً اعلام کرد که بیش از 111000 ملک در حال حاضر صاحب پیدا کرده اند که این کار کوچکی نیست. Upland به عنوان یکی از اولین جهان های مجازی مبتنی بر بلاک چین، به طور پیوسته از موقعیت خود به عنوان برنامه پیشرو در EOS محافظت می کند.

Arc8

بهترین بازی های بلاکچین

بهترین بازی های بلاکچین

پلتفرم بازی موبایل Arc8 هفته ای پر از موفقیت و اعلامیه های مهم را پشت سر گذاشته است. Arc8 با جذب بیش از 36000 بازیکن در هفت روز گذشته، با یک سروصدا وارد چارت ها می شود. نکته مهم این است که Gamee همچنین مجموعه جدیدی از ان اف تی G-bots را راه اندازی کرد که عملکرد بازی را به طور قابل توجهی افزایش داد. ربات‌ های جی، به بازیکنان این امکان را می‌ دهند که از افزایش درآمد و پاداش‌ های درون بازی بهره ببرند، به همین دلیل است که این NFT ‌ها تقریباً بلافاصله فروخته می‌ شوند.

Alien Worlds

بهترین بازی های بلاکچین

بهترین بازی های بلاکچین

علیرغم کاهش ارزش توکن بومی TLM، بازی Alien Worlds نسبت به رتبه‌ بندی هفته گذشته 2 پله صعود کرده است. بازی ماینینگ مبتنی بر NFT با 546.720 کیف پول فعال منحصربفرد که به قراردادهای هوشمند خود متصل می شوند، دومین پایگاه بزرگ کاربران هفتگی را ثبت کرد. فروش NFT درون بازی بیش از 230.000 دلار در حجم معاملات برای Alien Worlds ایجاد کرده است که آن را درست در کنار رقیب دیرینه Splinterlands قرار می دهد. با این حال، یک هفته نسبتاً کند از نظر اطلاعیه ها و فعالیت رسانه های اجتماعی، بازی ماینینگ را در انتهای رتبه بندی قرار می دهد.

Farmers World

بهترین بازی های بلاکچین

بهترین بازی های بلاکچین

Farmers World نسبت به هفته گذشته چندین رتبه سقوط کرده است، اما همچنان با بیش از 80000 کاربر فعال منحصر به فرد در این هفته در این لیست قرار دارد. متأسفانه حساب‌ های رسانه‌ های اجتماعی بازی اخیراً بسیار سوت و کور بوده است که جامعه ی خود را در تاریکی رها می‌ کند. با این حال، Farmers World یکی از شناخته شده ترین بازی های Wax است و توانسته جامعه ای قوی از بازیکنان بسازد.

Defi Kingdoms

بهترین بازی های بلاکچین

بهترین بازی های بلاکچین

در معرفی آخرین بازی در لیست 10 بازی برتر این هفته، یک برنامه غیر متمرکز مبتنی بر بلاکچین ارز هارمونی را می خواهیم معرفی کنیم که همه بخش‌ های دنیای بلاک چین را ترکیب می‌ کند. در حالی که DeFi Kingdoms به عنوان یک بازی طراحی شده است، این پلتفرم دارای ابزارهای مهم DeFi مانند یک صرافی غیرمتمرکز و استخرهای فارمینگ نقدینگی است. نکته مهم این است که DeFi Kingdoms جایگاه خود را به عنوان برترین برنامه Harmony با بیش از 78000 کیف پول بازیکنان که به قراردادهای هوشمند خود متصل شده است، مستحکم کرده است.

رهبران متاورس در بازی های برتر این هفته

یکی از جزئیات قابل توجه در مورد 10 بازی برتر بلاک چین این هفته این است که نام های بزرگی در بخش متاورس همچون دسنترالند و سندباکس غایب هستند. دلیل اصلی آن افت شدید قیمت است که فضای کریپتو در هفته گذشته تجربه کرد. ارزش گذاری توکن ها در لیست قیمت ارز دیجیتال به صورت گسترده ای نزولی بوده است. با این حال، دنیای مجازی به دنبال یک روند صعودی دیوانه‌ کننده در چند هفته اخیر یکی از بزرگ‌ ترین موفقیت‌ ها در بازار بوده است.

متأسفانه، وضعیت نزولی همه جانبه در بازار در حال حاضر تأثیر منفی بر برخی از بزرگترین برنامه های بازی داشته است. با این حال، خیلی چیزها می توانند در مدت زمان کوتاهی تغییر کنند، به خصوص در فضای کریپتو.

منبع: دی اپ رادار

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT