بازی آپلند (Upland)

معرفی بازی آپلند (Upland) | کسب درآمد ارزی از بازی Upland

زمان مطالعه 3 دقیقه

بازی آپلند (Upland) یک بازی محبوب موبایلی است که بر روی بلاکچین EOS فعال است. این بازی نقطه اشتراک دنیای واقعی و مجازی است و به شما توانایی خرید، فروش و تجارت دارایی های مجازی را بر روی یک نقشه واقعی می دهد، درست مانند زندگی در دنیای واقعی اما در دنیای مجازی. اقتصاد Upland توسط یک ارز درون بازی به نام UPX (با تلفظ “UP-EX”) تامین می شود.  Upland با بیش از 150000 کاربر فعال ماهانه در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین متاورس بلاک چین در جهان است.

معرفی بازی آپلند (Upland)

بازی آپلند (Upland)

بازی آپلند (Upland)

Upland به سرعت در حال ایجاد اولین اقتصاد دیجیتالی در جهان است، جایی که بازیکنان می توانند در یک اقتصاد پویا با محوریت تجارت دارایی و کسب و کارهای درون بازی شرکت کنند. در این بازی بازیکنان می توانند دارایی های NFT را خریداری، بفروشند و معامله کنند. سانفرانسیسکو، بروکلین، منهتن، فرزنو، اوکلند، بیکرسفیلد، استاتن آیلند، شیکاگو و اخیراً کلیولند، همگی در حال حاضر در آپلند وجود دارند، اما برای اینکه بتوانید بازی کنید، نیازی به حضور در آن شهرها نیست و هر کسی در سراسر جهان می تواند به آپلند بپیوندد و ملک بخرد!

Upland مانند مونوپولی است، کاربران می توانند دارایی های مجازی که بر روی نقشه واقعی وجود دارد را بخرند و مالک حقیقی آن ها شوند. زمین‌ها و خانه‌هایی که بر روی نقشه واقعی وجود دارد به صورت NFT فروخته می‌شوند و می توان آن ها را به بازیکنان دیگر فروخت. حتی می‌توانید با Spark، یک توکن منبع درون بازی، ساختمان‌هایی را در املاک خود توسعه دهید. این ساختمان‌ها در نهایت می‌توانند برای  کسب‌وکارهای ساخت و ساز درون‌بازی استفاده شوند که درآمد واقعی برای بازیکنان به همراه دارند.

کسب درآمد از بازی Upland

بازی آپلند (Upland)

بازی آپلند (Upland)

با ویژگی  Property-to-USDآپلند می توانید تمام درآمدهای درون بازی را، چه از طریق بساز و بفروش املاک یا توسعه تجارت، به دلار واقعی تبدیل کنید. هنگامی که ملکی را در این بازی خریداری کردید، برای همیشه مال شما خواهد بود. هر ملکی بازده سالانه 17 درصد را به دست می آورد. به عنوان مثال اگر قیمت ملکی  UPX 10000، سالانه UPX 1700 اضافی برای مالک سود به همراه خواهد داشت.

پلتفرم آپلند از بلاک چین EOS پشتیبانی می کند. هر دارایی در پلتفرم یک آیتم دیجیتال منحصر به فرد است و هیچ یک از آنها نمی تواند متعلق به چندین نفر باشد و به عنوان NTF شناخته میشود.

در آپلند چه کاری میتوان انجام داد؟

  • جمع آوری دارایی:
    هر دارایی در Upland یک توکن غیرقابل معاوضه یا همان NFT است، به این معنی که آنها به طور منحصر به فرد بر روی بلاک چین قرار می گیرند و هیچ دو یکسان نیستند.
  • تکمیل کالکشن ها:
    در منوی کالکشن های خود، کالکشن هایی را خواهید یافت که می توانید برای تکمیل آنها تلاش کنید. هر کالکشن یک‌بار جایزه UPX، یک نشان کوچک در نمایه شخصی‌تان و یک سکه رنگی در «UPX Stack» (بخشی از آواتار) به شما اعطا می‌کند. کالکشن های ابتدایی آسان‌تر به پایان می‌رسند، اما کالکشن های چالش‌برانگیزتر که شامل املاک کمیاب‌تر می‌شوند، به چانه‌زنی، مذاکره و قطع قرارداد نیاز دارند.
  • رقابت در چالش ها:
    برای مثال داشتن بیشترین ملک در یک محله خاص در عرض 48 ساعت، یا داشتن بیشترین معاملات در یک تاریخ معین شده.
  • شرکت در یافتن گنج :
    این بخش دارای سه سطح است و شما باید در ساعت مشخص شده گنج مورد نظر را پیدا کنید.
  • شرکت در رویدادهای زنده :
    این رویدادها چالش ها و مسابقاتی هستند که در مناسبت های خاص انجام میگیرد و همه کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی آپلند را در بر می گیرد.

نحوه شروع بازی در آپلند

بازی آپلند (Upland)

بازی آپلند (Upland)

در ابتدا برای ثبت نام روی sign up کلیک کنید. یک یوزر نیم و یک ایمیل و پسورد را در بخش مربوطه وارد کنید. اگر با کد ریفرال وارد شده باشید  upx4500  خواهید داشت. در ابتدا شما به عنوان ویزیتور visitor هستید و باید هر 7 روز روی یک دکمه سبز رنگ کلیک کنید تا ویزای شما باطل نشود و بعد از رسیدن به upx بیشتری شما به آپلندر تغییر میکنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

6 دیدگاه

  1. حسین گفت:

    چطور باید upx رو بخریم تا بتونیم زمین های بیشتری بخریم؟

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      حهت خرید در سایت مورد نظر می توانید از خدمات مجموعه اول پرداخت در زمینه حرید با پی پال استفاده نمایید:
      https://avalpardakht.com/panel/orders/new/buy-with-paypal

  2. جعفر بابایی گفت:

    وقت بخیر در حدود 0/04 اتریوم به کیف پول اپلند فرستادیم و هنوز بعد از گذشت 2 ساعت اندوخته ای نشون نمی دهد بنظر شما کجا دنبالش بگردیم

  3. جواد گفت:

    چطور میشه درآمد این بازی رو در ایران نقد کرد؟

  4. محمد گفت:

    وقت بخیر ، من 1000 UPX خرید زدم ، واسه تبدیل به UPLANDER الان یه شماره میخواد . لطفا راهنمایی کنید در این مرحله باید چیکار کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. جاوید گفت:

    دوستان همانطور که در حال حاضر میدونید با ۴۵۰۰ upx که در حال حاضر بازی آپلند به محض ورود به بازی به شما میده هیچ زمینی نمیشه خرید و وقتی زمین نتونید بخرید پتانسیل تبدیل شدن به آپلندر و خرید زمین به مراتب سخت خواهد بود مگر اینکه upx بخرید. تیم ما در طی تجربیاتی که از این بازی کسب کرد با تکنیک خاصی موفق شد که با upx اولیه در شهرهای مختلفی که در حال حاضر داخل بازی باز هستند زمین بخره و از طرف دیگه راه هایی را هم جهت افزایش upx در آینده در اختیار شما قرار میده که این کار از طریق ساخت حساب کاربری با ایمیل و مشخصات پیشنهادی شما اتفاق میفته.
    همچنین ما این آموزش ها رو میتونیم در اختیار افرادی که میخوان از این راه کسب درآمد کنند در اختیار شما قرار میدیم.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT