معرفی 5 تا از بهترین کوین های NFT برای خرید و سرمایه گذاری

معرفی 5 تا از بهترین کوین های NFT برای خرید و سرمایه گذاری

زمان مطالعه 3 دقیقه

توکن‌های غیرقابل معاوضه از ابتدای سال تاکنون پیشرفت بسیار زیادی را تجربه کرده‌‌اند. موقعیت آنها به عنوان کلکسیون، این توکن‌ها را برای مردم بسیار جذاب کرده است. در ادامه به بهترین کوین های NFT می‌پردازیم.

در واقع، بسیاری حاضرند برای به دست آوردن برخی از آنها، قیمت های گزافی بپردازند. از سوی دیگر، کوین‌های NFT، توکن‌های نیتیو پلتفرم‌‌های NFT هستند که برای عملکردهای مختلفی مانند حکمرانی و در برخی موارد، ماینینگ نیز استفاده می‌شوند. افزایش تقاضا برای NFT‌ها منجر به افزایش اکوسیستم‌های مادر آنها شده است.

بهترین کوین های NFT

۱. Axie Infinity Shards (AXS)

1 معرفی 5 تا از بهترین کوین های NFT برای خرید و سرمایه گذاری

Axie Infinity Shards (AXS) با بیش از ۲۷/۳ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، یک بازار دیجیتال مبتنی بر اتریوم برای بازی Axie Infinity است.

Axie Infinity یک بازی است که بر روی NFT اجرا می‌شود. اوایل این هفته، با فروش ۱ میلیارد دلاری به بالاترین حد خود رسید و رکورد جدیدی را برای خود ثبت کرد. در نتیجه، این پروژه به با ارزش‌ترین پروژه NFT در جهان تبدیل شد.

۲. Theta (THETA)

2 معرفی 5 تا از بهترین کوین های NFT برای خرید و سرمایه گذاری

این یک پلتفرم بلاکچین استریم ویدئو است. علاوه بر این، شبکه Theta یک پروتکل کریپتو است که هدف آن تغییر نحوه برقراری ارتباط و لذت بردن از استریم ویدیوها در اینترنت است.

امروز THETA با ۷/۴ دلار با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۳۹۱,۶۹۰,۲۶۷ دلار در زمان نگارش این مقاله معامله می‌شود. بر اساس CoinMarketCap، این بدان معناست که THETA در ۲۴ ساعت گذشته ۹/۰۲٪ افزایش یافته است.

۳. Tezos (XTZ)

3 معرفی 5 تا از بهترین کوین های NFT برای خرید و سرمایه گذاری

Tezos (XTZ) به عنوان یکی از اولین و با طولانی‌ترین زمان اجرای بلاکچین‌های اثبات سهام (PoS)، انرژی کمتری مصرف می‌کند. جدا از این، برای ماین یک NFT در Tezos، فقط کسری از  XTZ1 هزینه دارد. در نتیجه، این بدان معناست که NFT‌های Tezos سازگار با محیط زیست هستند و برای مردم در سراسر جهان در دسترس‌تر هستند.

قراردادهای هوشمند مبتنی بر شبکه بلاکچین، XTZ، در زمان انتشار با قیمت ۳/۴۶ دلار معامله می‌شود.

۴. بهترین کوین های NFT | ارز دیجیتال Chiliz (CHZ)

4 معرفی 5 تا از بهترین کوین های NFT برای خرید و سرمایه گذاری

Chiliz (CHZ) یک پروتکل کریپتو است که بلاکچین را در ورزش ادغام کرده است. بلاکچین Chiliz علیرغم مشکلی که پاندمی ایجاد کرده است، با توکن‌های هواداری خود، حمایت از تیم‌های مورد علاقه‌ی طرفداران را برای آنها آسان کرده است.

علاوه بر این، با Socios.com یک برنامه تعامل با طرفداران، طرفداران می‌توانند در نظرسنجی‌های باشگاه شرکت کنند و رای دهند. همچنین، دارندگان توکن نیز از تیم‌های خود جوایزی دریافت می‌کنند. فراتر از این، آنها گیمیفیکیشن (بازی انگاری) و تعامل اجتماعی نیز دریافت می‌کنند که آن را به یکی از امیدوار کننده‌ترین توکن‌های NFT در این فضا تبدیل می‌کند. بر اساس CoinMarketCap، Chiliz (CHZ) در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۵۶ درصد افزایش یافته است.

۵. Flow (FLOW)

5 معرفی 5 تا از بهترین کوین های NFT برای خرید و سرمایه گذاری

Flow (FLOW) یک بلاکچین سریع، ایمن و مناسب برای توسعه‌دهندگان است که از نسل بعدی برنامه‌ها، بازی‌ها و کریپتوهایی که به آنها قدرت می‌دهند، پشتیبانی می‌کند. همچنین، تراکنش‌های سریع و کم‌هزینه‌ای را فراهم می‌کند که برای Dapp‌هایی مانند بازارهای NFT و بازی‌های ویدیویی دارای کریپتو منطقی است.

Flow (FLOW) که در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد، به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد NFT را ایجاد و تجارت کنند. علاوه بر این، از کلکسیون های NFT و بازی‌های کریپتو در مقیاس بزرگ پشتیبانی می‌کند.

حال که با بهترین کوین های NFT آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT