وبسایت برای پیدا کردن همسفر

معرفی هفت وبسایت برای پیدا کردن همسفر | پیدا کردن همسفر مناسب

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر این روزها قرار است به سفری بروید و نمی ‌خواهید تنها سفر کنید، این هفت وب ‌سایت را که می ‌توانند به شما در پیدا کردن یک همسفر کمک کنند، بررسی کنید. سفر کردن به تنهایی گاهی می تواند جذاب و سرگرم کننده باشد، اما گاهی وقتها دوست دارید یک همسفر داشته باشید. ممکن است زیاد پیش بیاید که خانواده یا دوستانتان در آخرین لحظه از سفر منصرف شوند و شما را تنها بگذارند و سفر شما را خراب کنند. اما مجبور نیستید به این دلیل که تنهایید از برنامه های خود دست بکشید. در این مقاله به معرفی هفت وبسایت برای پیدا کردن همسفر می پردازیم.

پرداخت با ویزا کارت

معرفی هفت وبسایت برای پیدا کردن همسفر

خوشبختانه، وب سایت هایی وجود دارند که شما را با همسفرانی آشنا می کنند، که می توانید با آنها برای سفر خود برنامه ریزی کنید. این وب سایت ها به شما کمک می کنند سفرهای زیباتر و تعطیلات به یاد ماندنی تری داشته باشید. 

بیایید نگاهی به هفت تا از بهترین وب سایت ها برای پیدا کردن یک همسفر بیندازیم.

سایت GAFFL

GAFFL به شما کمک می کند تا همسفری قابل اعتماد پیدا کنید. استفاده از آن آسان است و هنگام انتخاب پارتنر برای خود، گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

اولین قدم جستجو و انتخاب مقصد است. مرحله دوم یافتن افرادی است که می خواهند به همان مکان سفر کنند.

این وب سایت لیستی از مسیرهای مختلف و مردم محلی و افرادی در نزدیکی شما که می ‌خواهند از آن مقصد دیدن کنند، را به شما نشان خواهد داد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گزینه هایی که ترجیح می دهید را برای تهیه برنامه ای برای سفر خود انتخاب کنید.

می‌توانید با همسفران احتمالی خود چت کنید تا بتوانید آنها را بهتر بشناسید. می توانید با کلیک کردن روی دکمه اتصال، چت را شروع کنید. این وب سایت همچنین نشان می دهد که آیا حساب های آنها تأیید شده است یا خیر.

اگر از شخصی خوشتان آمد، می توانید با او ملاقات کنید و با هم برای سفر برنامه ریزی کنید. پیدا کردن پارتنر در این وب سایت هیچ دردسری ندارد.

Flip the Trip

وبسایت برای پیدا کردن همسفر

وبسایت برای پیدا کردن همسفر

Flip the Trip خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. این وب سایت به شما این امکان را می دهد تا یک پارتنر محلی یا یک پارتنری که نزدیک شما زندگی می کند را پیدا کنید که بتوانید با او به راحتی سفر کنید. شما باید مکانی که می خواهید ببینید را جستجو کنید، سپس لوکیشن دقیقی که قصد سفر به آن را دارید انتخاب کنید.

این وب سایت لیستی از افراد محلی را نشان می دهد. مردم محلی می توانند راهنمای بسیار خوبی باشند زیرا می توانند مکان های محلی را به شما معرفی کنند و بهترین مکان ها را برای تهیه غذای بومی به شما معرفی کنند. همچنین می توانید فردی را که در نزدیکی شما زندگی می کند را به عنوان همسفر انتخاب کنید. به این ترتیب هر دوی شما می توانید از همان ابتدا با هم سفر کنید.

افراد می توانند سوالات مربوط به سفر خود را در وب سایت در بخش Feed بپرسند و افراد دیگری که به آن مکان ها رفته اند می توانند به سوالات آنها پاسخ دهند.

Trip in Touch

وبسایت برای پیدا کردن همسفر

وبسایت برای پیدا کردن همسفر

Trip in Touch نه تنها در زمینه پیدا کردن همسفر معروف شده است، بلکه به خاطر بلاگ های سفری که دارد نیز به خوبی شناخته شده است. می توانید بلاگ های سفری را در این وب سایت بررسی کنید و همسفرهای خوبی نیز پیدا کنید.

این سایت نه تنها برای سفرهای شما پارتنر پیدا می ‌کند، بلکه به شما کمک می ‌کند پارتنری برای دیت رفتن و کنسرت‌ رفتن پیدا کنید. در Trip in Touch می ‌توانید با مردم سراسر جهان ارتباط برقرار کنید.

این وب سایت فقط شما را با افراد قابل اعتماد ارتباط می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد تا به صفحه فیس بوک آن بپیوندید، که در آنجا افراد می توانند به سادگی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

شما می توانید تجربه سفر خود را در وبلاگ آن به اشتراک بگذارید تا سایر افراد از راهنمایی های شما استفاده کنند. Trip in Touch یک وب سایت مسافرتی غنی از نظر محتوا است که ارزش بررسی دارد.

TripGiraffe

وبسایت برای پیدا کردن همسفر

وبسایت برای پیدا کردن همسفر

TripGiraffe یک وب سایت مسافرتی بسیار ساده است. این وب سایت به شما کمک می کند در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید تا بتوانید با آرامش سفر کنید. می توانید یک سفر ایجاد کنید یا به یکی از سفرهای موجود بپیوندید.

اولین قدم این است که جزئیات و مقصد سفر خود را به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید تاریخ و زمان سفر را اضافه کنید.

در قدم دوم، می توانید نوع پارتنری که برای سفر خود می خواهید را مشخص کنید. همچنین می توانید جنسیت پارتنر خود را انتخاب کنید. سپس این سایت شما را با پارتنری آشنا می کند تا با او به بیش از 100 کشور یا حتی بیشتر سفر کنید.

علاوه بر این، گزینه ای برای انتخاب اینکه آیا می خواهید هزینه های سفر را با پارتنر خود تقسیم کنید یا خیر نیز وجود دارد. همچنین می توانید بودجه خود را از قبل تعیین کنید.

این وب سایت یکی از زیباترین وب سایت های موجود در این لیست است. همه چیزهایی را که لازم است فرد بداند را مشخص می کند و سعی می کند هیچ ابهامی باقی نگذارد. TripGiraffe همچنین دارای چندین بلاگ سفری است که قطعا برای یک مسافر بسیار مفید است.

Women Welcome Women WorldWide

وبسایت برای پیدا کردن همسفر

وبسایت برای پیدا کردن همسفر

این وب سایت فضایی برای مسافرت زنان با زنان دیگر فراهم می کند. این وب سایتی است که توسط زنان برای زنان ساخته شده است. با این که این وب سایت در بریتانیا است، اما هر کسی می تواند به آن بپیوندد.

این سایت تمام نیازهایی که یک زن می تواند در سفر داشته باشد را در نظر می گیرد. اگر به طور خاص می خواهید با یک گروه دخترانه سفر کنید، حتما این وب سایت را امتحان کنید. همچنین این وب سایت گزینه هایی از مردم محلی را نیز در اختیار شما قرار می دهد که می توانند شما را در سفرتان راهنمایی کنند.

برای دسترسی به افراد سراسر جهان باید به این وب سایت بپیوندید. سپس می توانید افرادی را که می خواهید با آنها در ارتباط باشید را انتخاب کنید و با آنها در تماس باشید. زنان بالای 18 سال واجد شرایط عضویت در این پلتفرم هستند و هزینه عضویت در این وب سایت حدود 50 دلار است.

Workaway

وبسایت برای پیدا کردن همسفر

وبسایت برای پیدا کردن همسفر

می توانید به عنوان کارگر یا میزبان به Workaway بپیوندید. یک کارگر با نوشتن تجربیات خود و کمک به دیگران در برنامه های سفر خود به جامعه Workaway کمک می کند.

کارگران در ازای مهارت هایی که می توانند ارائه دهند می توانند در محل میزبان اقامت داشته باشند. این مهارت ها می تواند باغبانی، کار خیریه، مراقبت از خانه، آموزش یا تمرین زبان باشد. کارگرانی که در فعالیت های تجاری به میزبان کمک می کنند حداقل دستمزدی به صورت ساعتی دریافت می کنند. از این طریق نیز می توانید دوستان جدیدی پیدا کنید.

لازم نیست برای این اقامت پولی بپردازید. تنها کاری که باید انجام دهید ارائه خدمات ارزشمند است. این وب سایت نظرات و بررسی هایی را در اختیار شما قرار می دهد تا انتخاب را برای شما راحت کند.

JoinMyTrip

JoinMyTrip به شما این امکان را می دهد تا به بیش از 6000 مقصد سفر کنید. می توانید لوکیشن مورد نظر خود را انتخاب کرده و افرادی را که می خواهند به همان مکان سفر کنند را پیدا کنید.

همچنین می توانید یک سفر را خودتان ایجاد کنید. به این ترتیب افراد دیگری نیز به سفر شما خواهند پیوست. بسیاری از افراد اهل سفر از ایجاد سفرهای خود در این فضا لذت می برند.

طبق بررسی ها، این وب سایت خدمات پشتیبانی و مراقبت از مشتری بسیار خوبی دارد.

همچنین قبل از سفر می توانید با لیدر سفر خود آشنا شوید. همه لیدرها تایید شده اند. در نهایت این سایت جای هیچگونه نگرانی از نظر امنیت برای شما باقی نمی گذارد.

با استفاده از این وب سایت ها همسفر خود را پیدا کنید

همه این وب سایت ها به شما کمک می کنند تا یک سفر سازمان یافته را ترتیب دهید یا به آن بپیوندید. در این وب سایت ها می توانید با همسفرانی خوب و قابل اعتماد آشنا شوید.

گپ زدن و ملاقات با افراد قبل از سفر رفتن با آنها ایده خوبی است که این وب سایت ها فراهم کرده اند. این سایت ها را بررسی کنید تا بتوانید سایتی را که برای شما قابل اعتمادتر و جالب تر به نظر می رسد را انتخاب کنید.
اول پرداخت در زمینه پرداخت های ارزی در کنار شما می باشد.

منبع : makeuseof

امتیاز 3.1/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

5 دیدگاه

  1. احمد رضا خزاعی گفت:

    سلام
    این سایتایی که معرفی کردین واسه همسفر یابی همه فیلتر شده چرا؟!!!

  2. احسان گفت:

    سلام دنبال یک همسفر برای محاجرت به آمریکا هستم جنسیت فرقی ندارن ترجیحا مرد

  3. تینا گفت:

    سلام هزینه مهاجرت برای همراهتون با خودشه؟؟

  4. مجید گفت:

    منم دنبال ی همسفرم واسه آنتالیا یا استانبول ؟ چطور میشه راهنماییم کنید

  5. رامین گفت:

    من رامین یک همسفر برای انتالیا که هزینه سفرش با خودم می باشد

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT