کسب درامد از طریق عکاسی

کسب درامد از طریق عکاسی |معرفی 8 راه کسب درآمد از طریق عکاسی

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا میخواهید از طریق مهارت های عکاسی خود کسب درآمد کنید؟ این گفته که”شما نمی توانید از طریق عکاسی پول در بیاورید” یک تصور کاملا غلط است و متاسفانه بسیاری از افراد علاقه مند به این حرفه را از ادامه مسیر باز میدارد. در واقع اگر خلاق باشید می‌توانید از راه‌های مختلف از عکاسی درآمد کسب کنید. در این مقاله راه های کسب درامد از طریق عکاسی را به شما معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

راه‌ های کسب درامد از طریق عکاسی

 

عکاسی برای مشتری

کسب درامد از طریق عکاسی

کسب درامد از طریق عکاسی

 

شاید معمول ترین راه برای کسب درآمد از عکاسی، گرفتن عکس برای دیگران باشد. شرکت‌ها به عکس‌های تجاری نیاز دارند، افرادی که در شرف ازدواج هستند نیز نیاز به عکاسی دارند. اگر میخواهید یک عکاس فریلنس شوید، شبکه سازی و برقراری ارتباط با دیگران اصول اولیه این کار است. با افراد محل زندگی خود آشنا شوید؛ ارسال ایمیل و درخواست در لینکدین نیز از راه های برقراری ارتباط با دیگران است.

بازاریابی نیز بسیار مهم است. یک وب سایت ایجاد کنید و کارهای خود را در آن قرار دهید. با تولید محتوا و رعایت نکات سئو وب سایت خود را ارتقا دهید تا در رتبه بالای موتورهای جستجو قرار بگیرید. وقتی به یک درآمد ثابت رسیدید میتوانید در زمینه ای که به آن علاقه مند هستید عکاسی کنید.

 

یک کانال YouTube بسازید

 

یوتیوبر شدن یک راه عالی برای کسب درآمد از عکاسی است. برای شروع میتوانید مستندی از عکس هایی که گرفته اید را برای دیگران بفرستید. با گذشت زمان می توانید از طریق تبلیغات YouTube نیز درآمد کسب کنید.

برای کسب درآمد از تبلیغات یوتیوب باید حداقل 1000 سایبسکرایب و 4000 ساعت بازید داشته باشید. به این کار به عنوان یک پروژه بلندمدت فکر کنید. ساخت یک کانال عکاسی در یوتیوب همچنین می تواند در ایجاد ترافیک برای دیگر شبکه های اجتماعی شما نیز موثر باشد. همچنین اگر محصولی را در فروشگاه خود می فروشید، این کار یک راه عالی برای بازاریابی است.

 

افکت و پریست های خود را بفروشید

کسب درامد از طریق عکاسی

کسب درامد از طریق عکاسی

 

شما میتوانید هنگام ادیت عکس های خود، پریست و افکت های خود را بفروشید. ( مانند فروش پریست های لایت روم). برای فروش پریست های خود باید آنها را در Adobe Lightroom ایجاد کنید و اکسپورت کنید. پس از آن، می‌توانید پریست های خود را به صورت فایل های قابل دانلود در فروشگاه آنلاین خود یا سایتی مانند Etsy برای فروش قرار دهید.

برای داشتن یک فروش موفق داشتن یک سبک متمایز و خلاق که شما از بقیه افراد متمایز کند ضروری است. همچنین میتوانید بعضی از فایل ها را به صورت رایگان در سایت ها قرار دهید.

 

نوشتن درباره عکاسی 

کسب درامد از طریق عکاسی

کسب درامد از طریق عکاسی

 

عکاسی مهارتی است که بسیاری از افراد دوست دارند آن را یاد بگیرند. و برای برخی افراد یادگیری با خواندن یک مقاله آسان تر از تماشای یک ویدیو است. برای نوشتن در مورد عکاسی نیازی به داشتن تجربه حرفه ای نیست.

برای مثال وب سایت و مجلات مختلفی ممکن است در ازای نوشتن مقاله ای درباره تجربیات شما پول پرداخت کنند. برای این کار باید نحوه نوشتن را یاد بگیرید اما نگران باشید نیازی نیست که یک نویسنده حرفه ای باشید. اگر زبان انگلیسی شما عالی نیست، به دنبال مکان هایی برای نوشتن به زبان مادری خود باشید.

 

یک اکانت TikTok بسازید

کسب درامد از طریق عکاسی

کسب درامد از طریق عکاسی

 

TikTok جهان را در برگرفته است و به سرعت به یکی محبوب ترین شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. اگر به اندازه کافی مخاطب پیدا کنید، TikTok راهی عالی برای کسب درآمد از اشتراک گذاری محتوای مرتبط با عکاسی است. بسیاری از TikTokers پول بالایی دریافت نمی کنند، بنابراین مانند YouTube، این یک پروژه طولانی مدت خواهد بود. ویدیوهای ساده و نکات سریع عکاسی میتواند بسیار مورد توجه مخاطب قرار بگیرد.

وقتی در TikTok مخاطب زیادی پیدا کردید، فالوورهای شما نیز به دیگر شبکه های اجتماعی شما خواهند پیوست.

 

میزبان تورهای عکاسی در شهر خود باشید

کسب درامد از طریق عکاسی

کسب درامد از طریق عکاسی

 

وقتی مردم از مکان های جدید بازدید می کنند، از مردم محلی آن منطقه راهنمایی می خواهند. اگر در جایی زندگی می کنید که مورد علاقه گردشگران است، میزبانی تورهای عکاسی می تواند راهی عالی برای کسب درآمد از عکاسی باشد.

شما می‌توانید تورهای عکاسی خود را در رسانه‌های اجتماعی به همراه ایجاد لینک رزرو در وب‌سایت خود تبلیغ کنید. علاوه بر این، می‌توانید تجربیات خود را در Airbnb قرار دهید.

بسیاری از افرادی که در سفر هستند میخواهند عکس های خوبی داشته باشند تا در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. بنابراین علاوه بر تورهای عکاسی، به عکاسی از افراد نیز فکر کنید.

 

آموزش عکاسی

کسب درامد از طریق عکاسی

کسب درامد از طریق عکاسی

 

وقتی تجربه کافی در عکاسی به دست آوردید، می توانید آنچه را که یاد گرفته اید به دیگران آموزش دهید. فرصت های آموزش عکاسی زیادی وجود دارد که می توانید آن ها را جستجو کنید. به عنوان مثال می توانید دوره های ویدیویی آنلاین جامع ایجاد کنید. نوشتن کتاب های الکترونیکی نیز راه دیگری برای کسب درآمد از عکاسی است. برای این کار باید تجربه کافی داشته باشید و بتوانید خود را تبلیغ کنید. حتما مشتریان خود را پیدا خواهید کرد.

 

عکس های خود را در وب سایت های دانلود عکس قرار دهید

 

اگرچه وب‌سایت‌های رایگان دانلود عکس زیادی وجود دارند، اما همیشه آن چیزی که کسب‌وکارها و نشریات به دنبال آن هستند را ندارند. بسیاری از کسب و کارهای به وب سایت های پولی مانند Getty Images و Shutterstock مراجعه می کنند تا عکس مورد نظر خود را پیدا کنند.

البته وب سایت های دانلود عکس در ابتدا پول زیادی پرداخت نمی کنند. با این حال، آپلود تصاویر کار سختی نیست و یک راه ساده برای کسب درآمد پسیو است.

بسیاری از سایت‌های دانلود عکس قوانین خاصی دارند که باید به آن‌ها پایبند باشید، بنابراین قبل از ثبت‌نام، این موارد را بررسی کنید.

راه های زیادی برای کسب درآمد از عکاسی وجود دارد

در دهه‌های گذشته، کسب درآمد از عکاسی بسیار سخت تر بود. اما به لطف اینترنت، شما امکانات و فرصت های زیادی برای این کار دارید. روش های سنتی کسب درآمد از عکاسی هنوز مفید هستند، اما ممکن است شما را محدود کند.

اگر نمی‌خواهید برای دیگران عکس بگیرید، می‌توانید از همین امروز اقداماتی را برای شروع درآمدزایی انجام دهید. راه اندازی یک کانال یوتیوب یا جذب مخاطب زیاد ممکن است چند سال طول می کشد، اما اگر پیگیر باشید و از اشتباهات خود درس بگیرید، به جایی که می خواهید خواهید رسید.

منبع : makeuseof

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT