کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هزینه

22 راه برای کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هزینه

زمان مطالعه 15 دقیقه

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه بدون پرداخت هیچ هزینه ای از اینترنت درآمد کسب کنید؟ در اینجا راه هایی برای کسب درآمد آنلاین رایگان وجود دارد. کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه گذاری برای بسیاری از افراد امکان پذیر است. به لطف رشد مشاغل و مشاغل آنلاین، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید یا یک شغل تمام وقت از خانه ایجاد کنید. در این پست به بررسی کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هزینه می پردازیم.

نقد درامد ارزی

کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هزینه

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه بدون پرداخت هیچ هزینه ای از اینترنت درآمد کسب کنید؟ در اینجا راه هایی برای کسب درآمد آنلاین رایگان وجود دارد.
کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه گذاری برای بسیاری از افراد امکان پذیر است. به لطف رشد مشاغل و مشاغل آنلاین، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید یا یک شغل تمام وقت از خانه ایجاد کنید.
مهم نیست که ماهر هستید یا تازه شروع کرده اید – راه هایی برای کسب درآمد بدون پرداخت هیچ چیزی در ابتدا وجود دارد. می‌توانید از خلاقیت و مهارت‌های خود در مواردی مانند تولید محتوا، ارائه خدمات دیجیتال و فروش آنلاین کالا برای کسب درآمد ثابت استفاده کنید.
من شخصاً به روش‌های مختلف و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای برای شروع کسب درآمد آنلاین داشته‌ام، بنابراین می‌دانم که این واقعاً وجود دارد.

بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هیچ چیزی
در اینجا خلاصه ای سریع از روش های مورد علاقه من برای کسب درآمد بدون سرمایه گذاری آورده شده است:
• بهترین راه برای کسب درآمد از مشاغل آزاد آنلاین – تصحیح
• راه مورد علاقه من برای کسب درآمد آنلاین رایگان – وبلاگ نویسی
• بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین برای درآمد غیرفعال – فروش چاپی
• بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین برای کسانی که اعداد را دوست دارند – حسابداری
• راه آسان برای کسب درآمد بیشتر – با Swagbucks، Survey Junkie، American Consumer Opinion و مصاحبه‌های کاربر در نظرسنجی شرکت کنید.

در زیر بهترین راه های کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هیچ هزینه ای آورده شده است.

1. وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی دقیقاً همان چیزی است که سال ها پیش شروع کردم و در ابتدا هیچ پولی برای شروع پرداخت نکردم.
اگر می خواهید با لپ تاپ درآمد کسب کنید، این چیزی است که من توصیه می کنم.
من ساخت Sense of Cents را در سال 2011 شروع کردم و از آن زمان تاکنون بیش از 5,000,000 دلار به من کمک کرده است. من وبلاگم را با هوس راه اندازی کردم تا سفر پولی خودم را به اشتراک بگذارم، حتی نمی دانستم که مردم می توانند از وبلاگ ها پول در بیاورند یا چگونه یک وبلاگ موفق داشته باشند.
حالا، این شغل تمام وقت من است!
در نهایت، اگر می‌خواهید رشد کنید و درآمد بیشتری کسب کنید، مانند بسیاری از کسب‌وکارهایی که در زیر ذکر شده‌اند، هزینه‌هایی با وبلاگ خواهید داشت. اما، هزینه ها در مقایسه با مقدار پولی که ممکن است بتوانید کسب کنید، کم است.
بنابراین، وبلاگ چیست؟ یک وبلاگ مانند محتوایی است که اکنون می خوانید – در حال نوشتن در یک وب سایت است. می‌توانید درباره چیزی که به آن علاقه دارید، چیزی که در مورد آن چیزهای زیادی می‌دانید یا حتی چیزی که می‌خواهید درباره آن بیشتر بدانید (مردم از دنبال کردن سفرهای دست اول لذت می‌برند) وبلاگ کنید.
موضوعات (موضوعات) مختلفی وجود دارد که می توانید درباره آنها نیز بنویسید، مانند سفر، امور مالی شخصی، خانه، سبک زندگی، خانواده، غذا و موارد دیگر.
شما می توانید با نحوه راه اندازی یک وبلاگ با دوره رایگان من نحوه شروع یک وبلاگ آشنا شوید (با کلیک کردن در اینجا ثبت نام کنید).

2. اقلام چاپ

فروش اقلام قابل چاپ راهی برای کسب درآمد غیرفعال از خانه بدون هزینه های اولیه است.
این به این دلیل است که فایل های قابل چاپ فایل های دیجیتالی هستند که می توانید آنها را در خانه دانلود و چاپ کنید. شما فقط باید برای هر محصول یک فایل دیجیتال بسازید و سپس می توانید آن را چندین بار بفروشید.
آنها می توانند چیزهایی مانند لیست خرید مواد غذایی، دعوت نامه ها، کارت های تشکر، هنر دیجیتال یا برچسب های هدیه باشند.
من خودم بسیاری از موارد قابل چاپ را خریده ام و بسیاری دیگر نیز خریده اند. اخیراً برای کمک به آموزش الفبای دخترم، یک دستگاه قابل چاپ خریدم. ابزار مفیدی بود و من به راحتی می توانستم آن را در خانه چاپ کنم.
شما می توانید در مورد این موضوع در نحوه کسب درآمد از فروش قابل چاپ در Etsy اطلاعات بیشتری کسب کنید.

3. تصحیح

اگر دوست دارید اشتباهات را در محتوای نوشتاری پیدا کنید و می خواهید بدون صرف هزینه زیاد یک کسب و کار راه اندازی کنید، تصحیح می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. این می تواند یک شغل پاره وقت یا یک شغل تمام وقت در خانه باشد.
بسیاری از تصحیح‌کنندگان سالانه حدود 40000 دلار یا حتی بیشتر درآمد دارند.
تصحیح‌کنندگان به دنبال خطاها در مقالات، تبلیغات، کتاب‌ها، مقالات دانشجویی، ایمیل‌ها، رونوشت‌ها و موارد دیگر می‌گردند.
برای تبدیل شدن به یک تصحیح کننده، تنها چیزی که نیاز دارید یک لپ تاپ یا تبلت، اتصال به اینترنت و توانایی تشخیص اشتباهات و خطاها است. بنابراین، احتمالاً همه چیزهایی را که برای شروع نیاز دارید، دارید.
توصیه می‌کنم در یک کارگاه ۷۶ دقیقه‌ای رایگان ثبت‌نام کنید، جایی که می‌توانید در مورد تبدیل شدن به یک مصحح اطلاعات بیشتری کسب کنید. می‌توانید در کارگاه آموزشی رایگان «چگونه یک تصحیح‌گر شویم» در اینجا ثبت‌نام کنید.
مطالعه توصیه شده: چگونه یک تصحیح کننده شوید و از هر کجا کار کنید

4. نویسندگی آزاد

نویسندگی فریلنسری یک راه عالی برای کسب درآمد آنلاین بدون هیچ هزینه اولیه است، زیرا برای شروع به تجهیزات گران قیمت نیاز ندارید.
نویسنده آزاد کسی است که برای مکان‌های مختلف مانند وب‌سایت‌ها، وبلاگ‌ها، مجلات، آگهی‌ها، کتاب‌ها و موارد دیگر می‌نویسد.
من سال هاست که یک نویسنده آزاد هستم، همه از لپ تاپم. من واقعا از اینکه یک نویسنده آزاد هستم لذت می برم و دوستان زیادی هم دارم که این کار را انجام می دهند. من این کار را شروع کردم زیرا می خواستم از خانه پول دربیاورم و برای کشف آن پول خرج نکنم. و، کار کرد!
این شغل می تواند بیش از 50000 دلار در سال برای شما درآمد داشته باشد. برخی از دوستان من که نویسنده آزاد هستند بیش از 200000 دلار در سال درآمد دارند.

5. افتتاح فروشگاه اینترنتی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی راهی برای کسب درآمد بدون هزینه های اولیه است و سایت هایی مانند Etsy و Shopify این امکان را فراهم می کنند.
در Etsy، می توانید چیزهایی مانند اقلام دست ساز یا قدیمی و لوازم صنایع دستی را بفروشید. اگر خلاق هستید و می خواهید محصولات منحصر به فرد و بی نظیری را بفروشید، این بازار آنلاین عالی است. از طرف دیگر، Shopify در آنچه می توانید بفروشید انعطاف بیشتری دارد و به شما امکان می دهد ویترین فروشگاه شخصی خود را بسازید.
انواع مختلفی از چیزها وجود دارد که می توانید بفروشید، مانند محصولات دیجیتالی مانند کتاب های الکترونیکی یا قالب های طراحی وب، که نیازی به موجودی ندارند و می توانند بارها و بارها بدون هزینه اضافی فروخته شوند. از سوی دیگر، محصولات فیزیکی نیز می توانند فروخته شوند، اما به خاطر داشته باشید که برای حمل و نقل به برنامه ای نیاز خواهید داشت و ممکن است مجبور شوید پول خرج کنید تا آنها را به عنوان موجودی در فروشگاه خود داشته باشید.
ایده دیگر dropshipping است. این یک مدل کسب و کار است که در آن نیازی به نگهداری موجودی یا ارسال محصولات خود ندارید. در عوض، شما با تامین کنندگانی کار می کنید که از موجودی و حمل و نقل برای شما مراقبت می کنند.
در زیر چند ایده برای چیزهایی که می توانید از طریق فروشگاه آنلاین dropshipping بفروشید آورده شده است:
1. وسایل سفر مانند ترازو قابل حمل چمدان، بالش گردن یا مکعب های مسافرتی
2. تجهیزات تناسب اندام مانند تشک یوگا، وزنه یا نوارهای مقاومتی
3. محصولات پایدار مانند ظروف قابل استفاده مجدد، مسواک های بامبو، کیسه های حمل و نقل یا لوازم پاک کننده سازگار با محیط زیست
4. اقلام مرتبط با کمپینگ مانند بانوج، فانوس، مجموعه ظروف آشپزی و کیت بقا
5. جواهراتی مانند انگشترهای روی هم، دستبندهای چند لایه، خلخال و گوشواره های استیشن

6. چاپ بر اساس تقاضا

مشابه موارد فوق، چاپ بر حسب تقاضا (POD) یک مدل تجاری است که در آن طرح‌های سفارشی خود را روی محصولاتی مانند تی‌شرت، لیوان و کتاب می‌فروشید، اما فقط پس از ثبت سفارش، آنها را چاپ می‌کنید.
این یک راه محبوب برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین با حداقل هزینه های اولیه است زیرا لازم نیست نگران موجودی باشید. وظیفه شما ایجاد طرح ها و راه اندازی فروشگاه آنلاین خود است.
هنگامی که مشتری محصولی را خریداری می کند، سفارش مستقیماً به تامین کننده POD شما می رسد که آن را با نام تجاری شما چاپ و ارسال می کند.

7. عکاسی استوک : کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هزینه

عکاسی بورسی راهی برای کسب درآمد آنلاین بدون پول نقد است. اگر در حال حاضر یک دوربین یا حتی یک تلفن همراه دارید، می توانید فروش عکس های استوک را شروع کنید.
شما به سادگی عکس می گیرید، آنها را در یک وب سایت عکس سهام قرار می دهید و آنها را به افراد و شرکت ها می فروشید.
مردم تصاویر سهام را از وب سایت هایی مانند Shutterstock، Getty Images یا Adobe Stock به دلایل زیادی خریداری می کنند، مانند افزودن آنها به وب سایت ها، مقالات، پست های وبلاگ، تبلیغات و رسانه های اجتماعی.
شما می توانید انواع مختلفی از تصاویر را بفروشید، از جمله سفر، تجارت، مردم، غذا، حیوانات، سلامتی، مد، ورزش و موارد دیگر.
به عنوان مثال، اگر من یک پست وبلاگی در مورد کسب درآمد با لپ تاپ بنویسم، ممکن است یک عکس استوک از یک لپ تاپ بخرم. یا، اگر به عکسی در رابطه با کسب درآمد در سفر نیاز داشته باشم، تصویری از تعطیلات را پیدا می کنم تا در پست وبلاگم قرار دهم. تصاویر استوک می توانند خواندن یک پست وبلاگ را لذت بخش تر کنند.

8. بازاریابی وابسته

بازاریابی وابسته راهی برای کسب درآمد از طریق تبلیغ محصولات یا خدمات آنلاین است و برای شروع به چیز خاصی نیاز ندارید.
با بازاریابی وابسته، اگر دوست یا دنبال کننده شما محصولی را از طریق پیوند ارجاعی که به اشتراک می گذارید بخرد، کمیسیونی به شما پرداخت می شود – به همین سادگی.
ابتدا محصولاتی را انتخاب کنید که دوست دارید و مطمئن هستید که دیگران از آن سود خواهند برد. سپس، برای برنامه وابسته آنها ثبت نام کنید. هر برنامه یک لینک وابسته به شما می دهد. این پیوند ردیابی می کند که چه کسانی کلیک می کنند و از توصیه شما خرید می کنند.
وظیفه شما این است که پیوند وابسته خود را تا حد امکان با افراد علاقه مند به اشتراک بگذارید. می توانید در مورد آن در وبلاگ خود بنویسید، ویدیو بسازید یا حتی آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
توصیه می‌کنم برای کسب اطلاعات بیشتر در «نکات بازاریابی وابسته برای وبلاگ‌نویسان» ثبت‌نام کنید – کتاب الکترونیکی رایگان.

9. بازی کردن و تماشای فیلم برای پول

برنامه‌های پول‌ساز زیادی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند با انجام بازی‌ها یا تماشای ویدیو در تلفنتان پول نقد کسب کنید.
این برنامه ها به شما پول واقعی پرداخت می کنند زیرا از تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای درآمد کسب می کنند. برای اینکه شما به بازی ادامه دهید، آنها سهمی از درآمد خود را به شما می دهند. برای تماشای ویدیوها، سایت‌ها امتیازی برای تماشای ویدیوهای حمایت شده به شما می‌دهند و این ویدیوها می‌توانند از تبلیغات تا کلیپ‌های کوتاه متفاوت باشند.
اکنون، اینها شما را ثروتمند نمی کند، اما راهی برای کسب درآمد از تلفن خود بدون هزینه های اولیه است.
در اینجا لیست سریعی از بهترین برنامه های ویدیویی و بازی که پول نقد واقعی پرداخت می کنند آورده شده است:
1. KashKick
2. Swagbucks
3. InboxDollars

10. تحقیقات بازار و گروه های متمرکز

اگر دوست دارید نظرات خود را به اشتراک بگذارید، تحقیقات بازار و گروه‌های متمرکز راه‌های عالی برای کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هزینه هستند. این نوع کار شما را با شرکت هایی مرتبط می کند که به دنبال بازخورد در مورد محصولات یا خدمات خود هستند. همه چیز در مورد درک آنچه شما به عنوان یک مصرف کننده فکر می کنید است.
بسیاری از شرکت‌ها می‌خواهند از افرادی مانند من و شما بشنوند، و شما می‌توانید نظرات خود را با استفاده از یک لپ‌تاپ یا تلفن، مقداری وقت آزاد و یک اتصال اینترنتی خوب با آنها در میان بگذارید.
زمانی که داشتم وام های دانشجویی خود را پرداخت می کردم، تقریباً هر روز در نظرسنجی آنلاین شرکت می کردم. من آنها را قبل از کار، هنگام ناهار یا بعد از کار انجام دادم. اگرچه آنها پول زیادی برای من نداشتند، اما انعطاف پذیر بودند زیرا هر زمان که وقت داشتم می توانستم آنها را انجام دهم. به علاوه، آنها واقعاً آسان بودند و نیازی به تفکر زیادی نداشتند!
در اینجا چند شرکت نظرسنجی را پیشنهاد می کنم:
1. نظر مصرف کننده آمریکایی
2. بررسی معتادان
3. Swagbucks
4. InboxDollars
5. نظرسنجی های مارک دار
6. PrizeRebel
7. مصاحبه های کاربر – این یکی به طور متوسط حدود 60 دلار برای هر تکلیف پرداخت می کند (بسیار بالاتر از بقیه است، اما کار برای شرکت کنندگان کمی بیشتر است، زیرا معمولاً تماس های ویدیویی یا تلفنی هستند)

ثبت نام در این سایت های نظرسنجی رایگان است و معمولاً برای هر نظرسنجی که به پایان می رسانید، حدود 1 تا 3 دلار می پردازند.

11. تدریس خصوصی آنلاین

به عنوان یک معلم آنلاین، شما می توانید از راحتی خانه خود به دانش آموزان آموزش دهید. وظیفه شما این است که دانش خود را به اشتراک بگذارید و در موضوعی که خوب می دانید کمک کنید. لازم نیست نگران سفر یا برنامه سخت باشید. شما می توانید انتخاب کنید که چه زمانی برنامه آموزشی آنلاین خود را انجام دهید.
بسته به سختی موضوع و تخصص شما می توانید بین 30 تا 60 دلار در ساعت یا بیشتر درآمد داشته باشید. و نیازی به خرج کردن پول ندارید، بنابراین راهی برای کسب درآمد آنلاین بدون هزینه اضافی است.
به عنوان یک معلم خصوصی، ممکن است 30 دقیقه تا یک ساعت به درس، پاسخ دادن به سؤالات آنلاین یا کار انفرادی با دانش آموز در یک درس ویدیویی اختصاص دهید.

12. شغل دستیار مجازی : کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هزینه

شما می توانید به عنوان یک دستیار مجازی با انجام کارهای اداری آنلاین برای مشتریان از خانه درآمد کسب کنید. برای شروع به هیچ چیز دیگری به جز کامپیوتر یا لپ تاپ نیاز ندارید.
دستیاران مجازی یا VA ها وظایفی مشابه دستیاران اداری انجام می دهند، اما از خانه یا هر جایی با اینترنت کار می کنند.

دستیارهای مجازی کارهایی از قبیل:
1. مدیریت ایمیل – پاسخگویی و سازماندهی ایمیل ها
2. مدیریت تقویم – برنامه ریزی قرار ملاقات ها، جلسات و رویدادها
3. پشتیبانی اداری – تهیه گزارش ها، ارائه ها و اسناد
4. ترتیبات سفر – رزرو پرواز، هتل و حمل و نقل برای سفرهای کاری
5. تحقیق اینترنتی – انجام تحقیقات آنلاین در مورد موضوعاتی که باید در مورد آنها بنویسید، رقبا، محصولات و غیره.
6. نگهداری وب سایت – به روز رسانی محتوا، نظارت بر عملکرد و مدیریت وظایف مرتبط با وب سایت
7. وظایف شخصی – رزرو قرار ملاقات یا رزرو شام

من قبلاً یک دستیار مجازی بودم (این در واقع یکی از اولین کارهای آنلاین من بود و دوست داشتم که برای تبدیل شدن به یک VA پول خرج نکنم)، و همچنین یکی را دارم که برای من کار می کند، بنابراین می دانم چقدر می توانند مفید باشند! به علاوه، برای شروع به هیچ چیز گران قیمتی نیاز ندارید.

13. اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی

اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی بودن یک راه واقعی برای کسب درآمد آنلاین بدون هیچ هزینه اولیه است و بسیاری از افراد حساب های رسانه های اجتماعی خود را با صرف 0 دلار شروع کرده اند. در واقع، من فکر می کنم اکثر مردم فقط به عنوان یک سرگرمی شروع می کنند!
می‌توانید فقط با تلفن خود، با عکس‌برداری و اشتراک‌گذاری افکار خود در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، TikTok و فیسبوک شروع کنید.
شما می توانید به عنوان یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی از طریق پست های حمایت شده درآمد کسب کنید، جایی که برندها برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در پست های خود به شما پول می دهند. شما همچنین می توانید از طریق بازاریابی وابسته کسب درآمد کنید، جایی که از فروش هایی که از طریق پیوندهای ارجاع شما انجام می شود، کمیسیون دریافت می کنید. به علاوه، می‌توانید محصولات دیجیتالی مانند کتاب‌های الکترونیکی یا دوره‌های آنلاین را بفروشید.
من سالهاست که یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی بوده‌ام و از حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک خود درآمد کسب کرده‌ام. این به من امکان می دهد با مارک هایی که دوست دارم همکاری کنم و محصولاتی را که قبلاً استفاده می کردم تبلیغ کنم.

14. رونویسی

تبدیل شدن به رونویسی می تواند انتخاب خوبی برای کسب درآمد آنلاین بدون هزینه های اولیه باشد. این کاری است که می توانید انجام دهید و رونویسی ها معمولاً حدود 15 دلار در ساعت درآمد دارند.
به عنوان یک رونویس، می‌توانید با تبدیل فایل‌های صوتی یا فایل‌های ویدیویی به اسناد مکتوب، از خانه درآمد کسب کنید. مشتریان می توانند شامل بازاریابان، نویسندگان، فیلمسازان، دانشگاهیان، سخنرانان و کنفرانس ها باشند.

برای یافتن مشاغل رونویسی، برخی از مکان‌ها برای شروع عبارتند از:
1. Rev – Transcribers در Rev به طور متوسط 245 دلار در ماه درآمد دارند، با درآمدهای برتر تا 1495 دلار.
2. CrowdSurf – CrowdSurf برای کارهای رونویسی کوتاه پرداخت می کند، که برای کسانی که به دنبال پروژه های سریع و قابل مدیریت هستند عالی است.
3. TranscribeMe – این پلت فرم برای مبتدیان خوب است زیرا آنها آموزش می دهند و فقط به یک اتصال اینترنتی و کامپیوتر قابل اعتماد نیاز دارند.

15. پخش زنده بازی های ویدیویی

بله، با پخش زنده (مانند یک بازی ویدیویی که دوست دارید بازی کنید) می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. در نهایت، ممکن است بخواهید به تجهیزات با کیفیت بالاتر ارتقا دهید، اما می توانید فوراً با چیزی که در حال حاضر دارید – رایانه و تلفن خود – شروع کنید.
Twitch وب‌سایتی است که در آن می‌توانید با انجام بازی‌های ویدیویی، گفتگو با بینندگان به‌طور هم‌زمان از طریق پخش زنده و موارد دیگر درآمد کسب کنید.
با افزایش تعداد بینندگان، می توانید شروع به کسب درآمد کنید. پخش کنندگان می توانند از راه هایی مانند:
• اشتراک‌ها – طرفداران شما می‌توانند ماهیانه برای حمایت از شما به عنوان مشترک هزینه پرداخت کنند.
• کمک‌های مالی – اگر بینندگان از جریان شما لذت می‌برند، می‌توانند نکاتی را برای شما ارسال کنند.
• تبلیغات – می‌توانید از تبلیغاتی که در پخش زنده شما اجرا می‌شوند، پول دریافت کنید.
• حمایت مالی – ممکن است شرکت ها برای تبلیغ محصولات خود به شما پول بدهند.

16. یوتیوب

راه اندازی یک کانال YouTube یک راه محبوب برای کسب درآمد آنلاین بدون سرمایه گذاری اولیه است. شما می توانید از تلفن یا دوربین خود فیلم ضبط کنید، و واقعاً برای شروع کار به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید.
می‌توانید یک کانال YouTube درباره موضوعات مختلف مانند امور مالی، خانه، مسافرت، اسباب‌بازی‌ها، حیوانات خانگی و موارد دیگر راه‌اندازی کنید. امروزه تقریباً برای هر چیزی یک کانال YouTube وجود دارد، و هنوز فضا برای موارد بیشتر وجود دارد!
در ویدیوهای YouTube خود، می‌توانید پیوندهایی به محصولاتی که توصیه می‌کنید اضافه کنید، از تبلیغاتی که در طول ویدیوهایتان پخش می‌شوند درآمد کسب کنید، از برندها برای نمایش محصولاتشان پول دریافت کنید، و حتی چیزهای خود را بفروشید.

17. طراحی گرافیک آزاد : کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هزینه

به‌عنوان یک طراح گرافیک، می‌توانید بدون سرمایه‌گذاری از قبل، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. شما می توانید طرح هایی مانند لوگو، گرافیک رسانه های اجتماعی و مواد برندسازی را برای مشتریان ایجاد کنید.
برای شروع، به احتمال زیاد می خواهید یک نمونه کار ساده اما تاثیرگذار برای نمایش کار خود ایجاد کنید. این فرصت شما برای نشان دادن توانایی های خود به مشتریان بالقوه است، بنابراین می خواهید پروژه های مورد علاقه خود و آنچه که سبک طراحی شما را منعکس می کند را در آن بگنجانید.
همچنین می‌توانید در سایت‌های مستقل مانند Fiverr ثبت نام کنید، جایی که کسب‌وکارها به دنبال طراحانی مانند شما هستند.

18. حسابداری مجازی

حسابداران سوابق مالی را مدیریت می کنند، هزینه ها را پیگیری می کنند و گزارش های مالی تهیه می کنند. نیاز به توجه به جزئیات و مهارت های سازمانی قوی دارد.
این شغل معمولا بیش از 40000 دلار در سال حقوق می گیرد. به‌علاوه، بسیاری از انواع کسب‌وکارها به حسابدار نیاز دارند، که آن را به یک انتخاب شغلی عالی با فرصت‌هایی برای رشد تبدیل می‌کند.
حتی بهتر از آن، می توانید این کار را از خانه و با استفاده از رایانه و اینترنت انجام دهید.
بله، برای حسابداری نیازی به مدرک ندارید. می توانید با یادگیری حسابداری اولیه و نرم افزاری که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند شروع کنید.
اگر می خواهید حسابدار شوید، یک کارگاه رایگان در مورد یافتن شغل حسابداری مجازی وجود دارد و می توانید به صورت رایگان در اینجا ثبت نام کنید.

19. یک کتاب الکترونیکی بنویسید

نوشتن کتاب الکترونیکی می تواند راهی برای کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه، به غیر از زمان و تلاش شما باشد. این کاری است که خودتان هم می‌توانید انجام دهید، مثلاً از طریق مسیر انتشار خود در آمازون.
کتاب‌های الکترونیکی کتاب‌های دیجیتالی هستند که می‌توانید آن‌ها را در دستگاه‌هایی مانند تبلت، تلفن، کتاب‌خوان الکترونیکی یا لپ‌تاپ دانلود و مطالعه کنید. آنها بسیار محبوب شده اند زیرا مقرون به صرفه هستند و دسترسی به آنها آسان است.
من خودم کتاب‌های الکترونیکی زیادی از غیرداستانی گرفته تا داستانی خریداری کرده‌ام و بسیاری از افراد دیگر نیز همینطور.
مطالعه پیشنهادی: چگونه این شخص به طور غیر فعالانه 200 دلار در روز از فروش کتاب کسب می کند.

20. آژانس مسافرتی آنلاین

یک آژانس مسافرتی حرفه ای است که به افراد کمک می کند تا سفرها، تعطیلات و سایر برنامه های سفر را برنامه ریزی و رزرو کنند. آنها تخصص و پشتیبانی خود را در یافتن بهترین معاملات در مورد حمل و نقل، محل اقامت و فعالیت ها با توجه به ترجیحات، بودجه و نیازهای مشتریان خود ارائه می دهند.
آژانس‌های مسافرتی همچنین توصیه‌های مفیدی در مورد مقاصد ارائه می‌دهند، برنامه‌های سفر را پیشنهاد می‌کنند، تورها و گردش‌ها را ترتیب می‌دهند، و امور تدارکاتی مانند پروازها، هتل‌ها، اجاره خودرو و بیمه مسافرتی را انجام می‌دهند.
انواع مختلفی از سوله ها وجود دارد که می توانید تعطیلات و سفرها را در آنها بفروشید، مانند سفرهای لوکس، کشتی های دریایی، دیزنی، سفرهای ارزان قیمت و تعطیلات ماجراجویی.

21. نقد کتاب بنویسید

اگر از کتاب خواندن و صحبت کردن در مورد کتاب لذت می برید، می توانید با نوشتن نقد در خانه درآمد کسب کنید. نویسندگان و ناشران می خواهند نظرات صادقانه شما را بشنوند، زیرا به خوانندگان دیگر کمک می کنند کتاب بعدی خود را انتخاب کنند. خوانندگان نیز این بررسی ها را دوست دارند، بنابراین به نفع همه کسانی است که درگیر هستند.
برای نوشتن نظرات به هیچ چیز دیگری غیر از رایانه (یا حتی تلفن همراه خود) نیاز ندارید. بسیاری از اوقات، کتاب برای بررسی در اختیار شما قرار می گیرد، بنابراین شما حتی مجبور نیستید برای آن هزینه کنید.
این معمولا بیشتر یک کنسرت جانبی برای پول نقد و کتاب های رایگان است.

در اینجا برخی از وب‌سایت‌ها وجود دارد که می‌توانید با نوشتن نقد و بررسی کتاب‌ها به صورت آنلاین درآمد کسب کنید:
1. OnlineBookClub.org – آنها برای اولین نقد کتاب شما کتاب رایگان می دهند (و بدون پرداخت دیگری). پس از اولین بررسی، می توانید برای هر بررسی، معمولاً بین 5 تا 60 دلار، پول نقد کسب کنید.
2. Kirkus Media – آنها به دنبال داوری برای کتاب‌های انگلیسی و اسپانیایی هستند، به ویژه در بخش مستقل Kirkus. بررسی‌ها شامل خلاصه‌های 350 کلمه‌ای است که دو هفته پس از دریافت کتاب انجام می‌شود. آنها همه ژانرها را پوشش می دهند و سالانه بیش از 10000 کتاب بررسی می شوند.
3. Upwork – در این پلتفرم مستقل، یک نمایه به عنوان داور کتاب ایجاد کنید. شما می توانید پروژه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و نرخ های خود را تعیین کنید.
4. The US Review of Books – آنها نویسندگان مستقل را برای بررسی های 250 تا 300 کلمه ای استخدام می کنند که فراتر از خلاصه کردن است تا بینشی در مورد کتاب ارائه دهد. برای عضویت، یک رزومه، نمونه نگارش و چند مرجع ارسال کنید.
5. Reedsy Discovery – کتاب‌ها را قبل از انتشار مرور کنید و از طریق راهنمایی‌های خوانندگان، از 1 تا 5 دلار، پول دریافت کنید. این یک راه هیجان انگیز برای تأثیرگذاری بر محبوب شدن کتاب ها است.

22. فرصت های شغلی آنلاین : کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هزینه

راه های بسیار بیشتری برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد که برای شروع کار هزینه ای برای شما ندارد، و اینها عبارتند از:
• یافتن مشاغل پاره وقت یا تمام وقت از راه دور – اگر می خواهید درآمد تمام وقت داشته باشید یا به کار پاره وقت علاقه مند هستید، پلتفرم های محبوب جستجوی کار مانند Indeed می توانند به شما کمک کنند. آنها به شما کمک می کنند تا مشاغلی را پیدا کنید که متناسب با برنامه شما باشد، جایی که برای شخص دیگری به عنوان کارمند کار می کنید، مانند مهندس نرم افزار، توسعه دهنده، مدیر منابع انسانی، مدیر فناوری اطلاعات و غیره.
• خدمات مشتری و مشاغل پشتیبانی – به عنوان یک نماینده خدمات مشتری در خانه، برای شرکت‌ها کار می‌کنید و به سؤالات مشتریان و مسائلی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهید.
• مشاغل مدیریتی و ورود داده ها – اگر به جزئیات دقت داشته باشید و بتوانید مستقل کار کنید، مشاغل ورودی داده برای شما ایده آل هستند.

همه اینها مشاغلی هستند که شما می توانید برای شخص دیگری کار کنید، اما به صورت آنلاین از خانه. این شرکت معمولاً همه چیزهایی را که برای شروع به کار نیاز دارید، مانند هر نرم افزار و احتمالاً حتی لپ تاپ، در اختیار شما قرار می دهد.

سوالات متداول
در زیر به سوالات رایج در مورد نحوه کسب درآمد آنلاین بدون پرداخت هیچ چیزی پاسخ داده شده است.

چگونه می توانم به صورت کاملا رایگان از اینترنت کسب درآمد کنم؟
راه های زیادی برای کسب درآمد آنلاین به صورت کاملا رایگان وجود دارد. می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید، به صورت مستقل بنویسید، حسابداری کنید، نقد کتاب بنویسید، عکاسی سهام بفروشید یا دستیار مجازی شوید.

چگونه دانش آموزان می توانند بدون سرمایه گذاری آنلاین کسب درآمد کنند؟
دانش‌آموزان می‌توانند با پاسخ دادن به نظرسنجی‌های آنلاین، آموزش آنلاین، نویسندگی آزاد، تصحیح، وبلاگ نویسی و غیره، بدون هیچ سرمایه‌گذاری آنلاین درآمد کسب کنند. چه بخواهید پول نقد اضافی یا درآمد تمام وقت داشته باشید، گزینه های زیادی برای دانشجویان وجود دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT