تحلیل تکنیکال ترون ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال ترون ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

سرعت بهبود بازار ارزهای دیجیتال اخیرا کاهشی جزئی داشته است. در همین راستا، قیمت بیت‌کوین پس از رسیدن به سطح مقاومت ۶۵۰۰۰ دلار، دوباره کاهش یافت. در این پست به تحلیل تکنیکال ترون ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش آنی تتر

تحلیل تکنیکال ترون ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

این فشار فروش باعث اصلاح قیمت بسیاری از آلت‌کوین‌ها شد. با این حال، قیمت ارز دیجیتال ترون (TRON) عملکرد مطلوبی را از خود به نمایش گذاشته و بالاتر از سطح حمایت ۰.۱۱۸ دلار باقی مانده است.

جهش اخیر از این سطح حمایتی، به افزایش ۳.۸ درصدی قیمت ترون طی دو روز و همچنین شکل‌گیری الگوی سر و شانه معکوس منجر شده است.

تکنیکال ترون ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال ترون ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترون مرحله بهبود را در اواخر ماه آوریل آغاز کرد و پس از رسیدن به سطح حمایت مهم ۰.۱۰۵ دلار و سطح ۳۸.۲ درصد فیبوناچی اصلاحی صعود کرد. پس از صعودی شدن روند، قیمت این توکن حدود ۱۸ درصد افزایش یافت و به مقاومت ۰.۱۲۳ دلار رسید.

این سطح مقاومت در هفت هفته گذشته برقرار بوده و منجر به روند جانبی حرکت قیمت شده است. با این حال، به نظر می‌رسد با تشکیل الگوی سر و شانه معکوس، این روند جانبی به انتها رسیده باشد.

علاوه بر این، طبق داده‌های اینتو‌دبلاک (IntoTheBlock)، فعالیت کاربران شبکه ترون در روزهای اخیر افزایش قابل‌توجهی داشته است.

گزاش اینتو‌دبلاک نشان‌دهنده افزایش چشمگیر آدرس‌های فعال روزانه در این شبکه است، به طوری که تنها در تاریخ ۶ می، ۳ میلیون آدرس فعال در تراکنش‌ها مشاهده شده‌اند.

همچنین، تعداد تراکنش‌ها در آن روز به ۷ میلیون عدد رسیده است. این ارقام از گسترش تعامل و استفاده رو به رشد از بلاکچین ترون حکایت دارند.

قیمت توکن TRX در حال حاضر حدود ۰.۱۲۴ دلار است. شکسته شدن مقاومت خط گردن در ۰.۱۲۳ دلار، می‌تواند شتاب بهبود قیمت را تشدید کند. در صورت شروع رالی، قیمت تا ۰.۱۳۳ دلار و سپس، تا ۰.۱۴۴ دلار افزایش خواهد یافت.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT