دریافت پول برای تماشای تبلیغات

نحوه دریافت پول برای تماشای تبلیغات آنلاین

زمان مطالعه 7 دقیقه

وقتی بزرگ شدیم، فکر می کردیم تبلیغات بدترین چیزهایی هستند که تا به حال وجود داشته است. آنها بسیار ناخوشایند بودند و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه ما را قطع می کردند. دریافت پول برای تماشای تبلیغات را در ادامه بررسی کرده ایم.

با این حال، وقتی بزرگتر شدیم، متوجه شدیم که تبلیغات چگونه تلویزیون را تأمین می کند – بدون آنها، دوستان، دفتر یا دکتر هو وجود نداشت. از زمان تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس، ما به طور مستقیم تجربه کردیم که چگونه تبلیغات و تبلیغات درآمد ایجاد می کنند.

با فناوری امروزی، شرکت‌های بی‌شماری وجود دارند که افرادی مانند ما و شما را با شرکت‌هایی مرتبط می‌کنند که برای تماشای تبلیغات و تبلیغات به ما پول می‌دهند. ممکن است فکر کنید ما دیوانه هستییم – چه کسی برای چنین چیزی پول می دهد؟

صادقانه بگوییم، شرکت ها باید در مورد تبلیغات فکری خارج از چارچوب داشته باشند. تبلیغات و آگهی های بازرگانی محصولات جدیدی را به شما معرفی می کنند که ممکن است در آینده خریداری کنید.

با توجه به احتمالات فروش آینده، این تاکتیک نسبتاً محبوب است. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید.

9 شرکتی که برای تماشای تبلیغات و تبلیغات آنلاین به شما پول می دهند

یافتن شغل دیگری یا حتی انجام یک کار جانبی می تواند خسته کننده باشد. از اوقات فراغت خود به نفع خود استفاده کنید و به جای آن از راحتی خانه خود، تبلیغات را با پول تماشا کنید.

1. InboxDollars

InboxDollars بیش از دو دهه است که وجود دارد و از آن زمان تاکنون بیش از 59 میلیون دلار در سراسر جهان به کاربران پرداخت کرده است. مهمترین چیز برای ما، بررسی های معتبر در مورد این شرکت از سوی کاربران واقعی است. به این ترتیب می توانید بدانید که افراد واقعی حقوق می گیرند.

هر چه بیشتر تماشا کنید، بیشتر می توانید درآمد کسب کنید. پس از تماشای تبلیغاتی که انتخاب می کنید، درآمد شما بلافاصله به حساب شما واریز می شود. حداقل 10 دلار برای بازخرید درآمد شما وجود دارد.

فقط برای ثبت نام، InboxDollars 5 دلار به شما می دهد. بعد از اینکه اکانت خود را ایجاد کردید و آدرس ایمیل خود را تأیید کردید، شروع به تماشای تبلیغات و محتوای تلویزیونی از رایانه یا تلفن هوشمند خود کنید.

2. Swagbucks

Swagbucks به کاربران در قالب SB پاداش می دهد. این یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های پاداش است که میلیون‌ها نفر از آن استفاده کرده و به آن اعتماد دارند. ثبت نام برای یک اکانت رایگان 5 دلار پاداش برای شما به همراه دارد. چندین راه وجود دارد که می توانید با شرکت درآمد کسب کنید. یکی از آنها تماشای تبلیغات است.

برای هر آگهی تجاری، آگهی یا ویدیویی که تماشا می‌کنید، میزان SBهای کسب شده متفاوت خواهد بود. می توانید برای تماشای محتوای موجود پیمایش کنید و به شما نشان می دهد که در هر ویدیو چه تعداد SB می توانید کسب کنید.

هنگامی که تعدادی SB را در اکانت خود جمع آوری کردید، از صفحه پاداش ها برای فرصت های پول نقد مانند PayPal، Visa، Starbucks و موارد دیگر خرید کنید. کل اطلاعات Swagbucks را از بررسی من دریافت کنید.

3.دریافت پول برای تماشای تبلیغات MyPoints

MyPoints به اعضای سایت خود جوایزی را در قالب امتیاز ارائه می دهد که می توانید آن را با پاداش هایی مانند کارت هدیه آمازون مبادله کنید. این پلتفرم از سال 1996 وجود داشته است. اعضای جدید یک فرصت منحصر به فرد برای دریافت جایزه ثبت نام 5 دلاری دارند.

در پلتفرم رایگان آن ثبت نام کنید و برای تماشای تبلیغات پول دریافت کنید. با تماشای ویدیوهای سرگرم کننده و جذاب می توانید روزانه تا 500 امتیاز کسب کنید. بررسی کامل MyPoints را اینجا بخوانید.

4. پنل کامپیوتر و موبایل نیلسن

شرکت پنل کامپیوتر و موبایل نیلسن بیش از 90 سال است که وجود دارد. این یک شرکت قابل اعتماد برای تحقیقات مصرف کننده است، مانند برنامه های تلویزیونی که خانواده ها از آن لذت می برند. با این برنامه، نیلسن اکنون فرصتی منحصر به فرد برای دریافت پول برای تماشای تبلیغات ارائه می دهد.

Nielsen اطلاعات استفاده را از تلفن شما جمع آوری می کند و برای آن اطلاعات به شما پول می پردازد. اگر در حال تماشای تبلیغات یا تبلیغات در تلفن خود هستید، Nielsen برای این بازدیدها به شما پول می دهد.

به سادگی در سایت Nielsen شروع کنید و برنامه را دانلود کنید تا در پس زمینه گوشی خود اجرا شود.

5. KashKick

Kashkick یک وب سایت پاداش “دریافت پول” است. اعضا با تماشای آگهی‌های بازرگانی پاداش می‌گیرند و درآمد کسب می‌کنند. همچنین ممکن است برای تماشای آنلاین ویدیوها پول دریافت کنید. این کاری است که همه ما انجام می دهیم، درست است؟

KaskKick در Trustpilot، یک وب‌سایت بررسی مصرف‌کننده، نظرات متفاوتی دارد. بسیاری از اعضای آن تأیید می کنند که این سایت در واقع هزینه تماشای تبلیغات و تبلیغات را پرداخت می کند. این پلتفرم برای پیوستن و شروع به کسب درآمد نقدی رایگان است.

6. Ibotta

Ibotta یک سایت بازگشت نقدی محبوب است که اعضای آن برای بازگرداندن پول از خرید خود استفاده می کنند. به طور معمول، اعضا رسیدهای خود را در برنامه آپلود می کنند و می توانند درصدی را پس بگیرند. به اندازه کافی جالب توجه است، Ibotta همچنین گاهی اوقات فرصت هایی برای دریافت پول برای تماشای تبلیغات ارائه می دهد.

اگر تبلیغات را در سایت تماشا می کنید، مبلغی که تبلیغ ارزش داشت به حساب شما واریز می شود. زمانی که به حداقل 20 دلار رسیدید، از حساب خود پول نقد کنید و مستقیماً به حساب بانکی خود واریز کنید.

7.دریافت پول برای تماشای تبلیغات AdWallet

AdWallet در 12 ماه اول فعالیت خود بیش از یک میلیون دلار به کاربران در پلتفرم خود پرداخت کرده است. این سایتی است که به فیلم ها و تبلیغات اختصاص دارد. اعضا می توانند برای یک اکانت کاربری رایگان ثبت نام کنند و وقتی یک ویدیوی کوتاه جدید برای تماشا در دسترس است، نوتیفیکیشن های متنی دریافت کنند.

عکس

هر ویدیو فقط برای شما بر اساس لایک ها و اطلاعات پروفایل شما انتخاب شده است. پس از رسیدن به 10 دلار در اکانت خود، می توانید درخواست پرداخت کنید. AdWallet به صورت نقدی پرداخت می کند. در هر تعامل ویدیویی می‌توانید از 0.50 تا 3 دلار درآمد کسب کنید.

8. iRazoo

iRazoo یک پلتفرم پاداش آنلاین محبوب است که به دلیل پرداخت امتیاز به اعضا مشهور است. با یک اکانت کاربری رایگان، می توانید آگهی های بازرگانی را با پول تماشا کنید. پس از بازخرید امتیازهای کسب شده خود، نحوه پرداخت را از طریق جوایز موجود انتخاب می کنید.

گزینه iRazoo TV برای هر ویدیویی که تماشا می کنید به شما پول می دهد. موجودی آن هر روز تازه می شود، بنابراین فرصت های زیادی برای کسب درآمد از تماشای تبلیغات وجود دارد. iRazoo در سایت TrustPilot نشان داده شده است و آن را به یک پلت فرم قابل اعتماد برای استفاده تبدیل می کند.

9. دریافت پول برای تماشای تبلیغات Slidejoy

Slidejoy در سال 2014 تاسیس شد و یک برنامه پاداش نقدی در صفحه قفل است. اساساً، شما فضایی را در صفحه قفل خود اجاره می‌دهید تا در زمانی که از تلفن خود استفاده نمی‌کنید، تبلیغات نمایش داده شوند.

عکس

شرکت‌ها برای تبلیغ برندهایشان با Slidejoy هزینه می‌کنند، زیرا این امر به برندشان کمک می‌کند در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات آنلاین، سریع‌تر و با سر و صدای کمتری در مقابل مشتریان قرار بگیرد. برنامه Slidejoy را دانلود کنید، از صفحه قفل آن استفاده کنید و پاداش دریافت کنید. چه راه آسانی برای دریافت پول برای تماشای تبلیغات.

کسب درآمد از تماشای تبلیغات در خلبان خودکار (در حالی که به کار روزانه خود پایبند هستید)

برای دریافت پول برای تماشای تبلیغات، باید بدانید که این کار شما را ثروتمند نخواهد کرد. با این حال، اگر بتوانید در اوقات فراغت خود این کار را انجام دهید یا حتی اجازه دهید تلفنتان در حالی که کار دیگری انجام می دهید کار کند، می توانید مقداری پول جانبی خوب جمع کنید.

ما اجازه دادیم تلفنمان در حین کار کار کند و دوباره به تماشای تعداد انگشت شماری تبلیغات برگشتیم. قبل از انجام این کار مطمئن شوید که این کار در محل کار شما مجاز است.

از این فرصت های پول ساز نهایت استفاده را ببرید و از دستگاه های دیگر استفاده کنید و همچنین برای تماشای تبلیغات آنلاین پول دریافت کنید. از تلفن خود برای یک پلتفرم، از تبلت خود برای پلتفرم دیگر استفاده کنید و می توانید مقدار آن را دو برابر کنید.

به روال عادی خود پایبند باشید و نگران نباشید که مجبور به کار دیگری شوید. با تبلیغات و آگهی‌های بازرگانی، می‌توانید شروع به ساختن یک حساب پس‌انداز خوب برای خود کنید یا حتی برای یک شب بیرون از خانه جمع کنید.

آیا مشتاق کسب درآمد بیشتر در اوقات فراغت خود هستید؟

به 30000 نفر دیگر بپیوندید و خبرنامه هفتگی رایگان The Pay at Home Parent را دریافت کنید. این شامل بهترین فرصت ها برای کسب درآمد بر اساس مهارت ها، علایق و زمان شما است.

امتیاز 5/5 - از 8 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT