بهترین شرکت های شماره تلفن مجازی

مقایسه بهترین شرکت های شماره تلفن مجازی

زمان مطالعه 13 دقیقه

آیا می خواهید مستقیماً به سراغ پاسخ بروید؟ بهترین شرکت شماره تلفن مجازی برای اکثر مردم Nextiva یا Ooma است. بهترین شرکت های شماره تلفن مجازی را در ادامه بشناسید.

یک شماره تلفن مجازی به شما و تیمتان این امکان را می دهد که از یک شماره در چندین پلتفرم از جمله موبایل و دسکتاپ استفاده کنید. به جای استفاده از شماره تلفن شخصی خود برای کار، می توانید به جای آن از یک شماره تلفن مجازی استفاده کنید.

8 بهترین شرکت شماره تلفن مجازی:

  1. Nextiva – بهترین حالت کلی (برای مدت محدودی با ثبت نام ۲۵٪ تخفیف دریافت کنید!)
  2. Ooma – بهترین برای محیط های کاری ترکیبی
  3. RingCentral – بهترین برای ویژگی‌های پیشرفته
  4. 800.com – بهترین ها برای شماره های رایگان
  5. CallHippo – بهترین برای شماره های باطل
  6. Google Voice – بهترین برای شماره تلفن های مجازی رایگان
  7. eVoice – بهترین برای فکس
  8. Talkroute – بهترین برای مراکز تماس

اکنون که انتخاب‌های ما را می‌دانید، بیایید وارد آن شویم.

بهترین شرکت های شماره تلفن مجازی: Nextiva – بهترین در کل

. هر تعداد #های محلی را که نیاز دارید دریافت کنید

. شامل شماره های رایگان و فکس می باشد

. همراه با تماس تصویری و فکس

. مهماندار ماشین و اپلیکیشن موبایل و دسکتاپ

داشتن شماره محلی یک مزیت بزرگ برای هر کسب و کاری است. این یک چیز ساده است که باعث ایجاد اعتماد ناخودآگاه در مشتریان و مشتریان بالقوه می شود. همچنین به سازمان های بزرگتر اجازه می دهد تا در دسترس تر و قابل دسترس تر به نظر برسند.

با Nextiva، می‌توانید به آن دست پیدا کنید و با تعداد شماره‌های محلی مجازی که نیاز دارید، به مناطق جدید نفوذ کنید.

هر دو شماره محلی و رایگان (و همچنین شماره فکس) در هر طرح Nextiva One استاندارد وجود دارد. Nextiva One تماس های صوتی و تصویری، فکس، پیامک و پیام های تیمی را در یک پلتفرم با قابلیت نصب آسان به هم متصل می کند.

از آنجایی که کاملاً مبتنی بر VoIP است، نیازی به نصب یا پیاده‌سازی پیچیده نیست و تیم‌های شما حتی می‌توانند علاوه بر تلفن‌های رومیزی و کامپیوتر‌های فعلی شما، از دستگاه‌های تلفن همراه روی پلتفرم نیز استفاده کنند.

برنامه های Nextiva همه دارای تماس صوتی و تصویری نامحدود هستند. علاوه بر این، ویژگی‌های مهم فیلدینگ تماس ورودی، مانند مهماندار خودکار، نوتیفیکیشن‌های پست صوتی از طریق ایمیل، و برنامه‌های اختصاصی Nextiva برای موبایل و دسکتاپ را دریافت می‌کنید.

همه اینها بر اساس طرح اساسی Essentials است که از 18.95 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود.

**Nextiva اغلب تبلیغات را اجرا می کند و می توانید حتی بیشتر در برنامه های زیر صرفه جویی کنید. برای اطلاع از قیمت های فروش فعلی اینجا را کلیک کنید.

برای کمک به تیم خود از طرق مختلف، مانند کنفرانس ویدیویی، پاپ تماس دسکتاپ، ادغام نرم افزار و غیره، برای ویژگی های بیشتر به برنامه های دیگر ارتقا دهید.

بدون توجه به اینکه در کجا قرار دارید یا سازمان شما چقدر بزرگ می شود، یک حضور محلی ایجاد کنید. شماره‌های مجازی و هر چیز دیگری که تیم شما برای ارتباط به آن نیاز دارد را از Nextiva دریافت کنید.

بهترین شرکت های شماره تلفن مجازی: Ooma – بهترین برای محل کار هیبریدی

. شماره های محلی و رایگان

. بیش از 50 ویژگی استاندارد

. اپلیکیشن موبایل ساده

. فکس گنجانده شده است

شماره تلفن های مجازی Ooma برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​ساخته شده است. به این دلیل که هر طرح دارای بیش از 50 ویژگی استاندارد تجاری است که برای دفاتر کوچکتر طراحی شده است.

شما این امکان را دارید که یک شماره محلی یا رایگان را انتخاب کنید، و Ooma حتی به شما امکان می‌دهد تا شماره موجود خود را در صورت تمایل آن را نگه دارید.

ما عاشق سادگی Ooma هستیم. شما می توانید سیستم تلفن مجازی خود را در عرض چند دقیقه بدون هیچ گونه تخصص فنی یا نصب حرفه ای راه اندازی کنید. این برای دفاتر با ترکیبی از کارمندان داخلی و از راه دور ایده آل است.

حتی کارکنان از راه دور شما می توانند به راحتی سوار شوند، زیرا سیستم در هر مکانی با اتصال به اینترنت کار می کند.

پس از ثبت نام، فقط باید برنامه تلفن همراه Ooma را دانلود کنید، و می توانید از هر کجا تماس بگیرید و دریافت کنید—بنابراین به میز یا مکان خاصی وابسته نیستید.

Ooma به عنوان یک سیستم تلفن اداری کامل، خدمات فکس دیجیتال، پخش موسیقی، گروه‌های زنگ و پذیرش مجازی را با هر طرحی ارائه می‌کند.

برنامه ها از 19.95 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود. اما اکثر شرکت ها از ارتقاء به طرح Pro که از 24.95 دلار برای هر کاربر در ماه شروع می شود، بیشترین سود را خواهند برد.

5 دلار اضافی ارزش آن را دارد، زیرا این طرح از ویژگی های پیام متنی، کنفرانس ویدیویی، ضبط تماس و ویژگی های تجزیه و تحلیل پشتیبانی می کند. همچنین شایان ذکر است که برنامه دسکتاپ در برنامه سطح ابتدایی در دسترس نیست و اگر می‌خواهید به Ooma در رایانه خود دسترسی داشته باشید، باید به Pro ارتقا دهید.

Ooma همچنین برای مقیاس ساخته شده است، و اضافه کردن خطوط و کاربران جدید با رشد کسب و کار شما آسان است.

شماره رایگان خود را برای شروع با Ooma امروز انتخاب کنید.

RingCentral – بهترین برای ویژگی‌های پیشرفته

. کنفرانس ویدیویی، جلسات و موارد دیگر

. از #های رایگان و محلی پشتیبانی می کند

. PBX مبتنی بر ابر

. اس ام اس تجاری نامحدود

RingCentral ویژگی های قوی را برای مشاغلی که به همه آن نیاز دارند ارائه می دهد.

از کنفرانس ویدیویی برای حداکثر 200 نفر گرفته تا اشتراک فایل و ارسال پیام تیمی، RingCentral یک راه حل جامع است.

تیم‌های در حال رشدی که نیاز به سیستمی برای مقیاس‌پذیری با آنها دارند، با RingCentral به خوبی خدمت می‌کنند. می‌توانید کاربران و بخش‌های جدید را به سرعت و کارآمد راه‌اندازی کنید، و برنامه‌های افزودنی، خطوط مشترک، و یک ویژگی مفید پذیرش خودکار از همان ابتدا وجود دارد.

پرتال مدیریت به شما امکان می دهد تا میزان استفاده را مشاهده کنید، کیفیت خدمات را ردیابی کنید و حتی مسیریابی تماس پویا را مدیریت کنید. این سیستم همچنین به راحتی رونویسی خودکار پست صوتی، تعویض زنده و انتقال تماس را مدیریت می کند.

سایر ویژگی های RingCentral عبارتند از:

. اس ام اس تجاری نامحدود

. شماره های محلی و رایگان

. جلسات آنلاین

. تلفن گویا چند سطحی

. برنامه های موبایل و دسکتاپ (هم iOS و هم اندروید)

. فکس اینترنتی

. Cloud PBX

. ادغام های شخص ثالث

RingCentral سه طرح جامع شامل Core، Advanced و Ultra را برای تطبیق مشاغل با هر اندازه و نیازهای ارتباطی ارائه می دهد.

یکی از ایراداتی که ما در RingCentral می بینیم این است که مجموعه ای از ویژگی های آن ممکن است برای کسانی که فقط به موارد ضروری نیاز دارند بسیار زیاد باشد. RingCentral را بدون ریسک امتحان کنید.

بهترین شرکت های شماره تلفن مجازی: 800.com – بهترین ها برای شماره های رایگان

. عالی برای مراکز پشتیبانی

. به راحتی شماره های رایگان دریافت کنید

. در تماس ها یادداشت بردارید و به اشتراک بگذارید

. ضبط تماس گنجانده شده است

800.com یک ارائه دهنده شماره تلفن مجازی است که برای کسانی که به دنبال شماره های رایگان هستند بهترین است.

همانطور که از نام ممکن است نشان دهد، یک شماره تلفن رایگان به تماس‌گیرندگان اجازه می‌دهد تا بدون دریافت هزینه به مشاغل و افراد دسترسی داشته باشند.

ماهیت رایگان 800.com آن را به گزینه ای عالی برای مشاغل مارکتینگ تلفنی و کسانی که خدمات مشتری ارائه می دهند تبدیل می کند.

یک شماره تجاری که تماس آن رایگان است به احتمال زیاد توسط مشتری استفاده می شود. این باعث افزایش تعامل و فروش بالقوه می شود.

سایر ویژگی های کلیدی 800.com عبارتند از:

. انتقال تماس

. مسدود کردن تماس

. یادداشت های تماس

. ضبط تماس

. گزارش تماس و فکس

. شماره تماس گیرنده

. پست صوتی به ایمیل

. نوتیفیکیشن های تماس

800.com سه برنامه اصلی را ارائه می دهد: شخصی، نامحدود و حرفه ای. شایان ذکر است که هر یک از این موارد را می توان به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت کرد، اما با انتخاب گزینه سالانه در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد، بنابراین من آن را توصیه می کنم.

برنامه ها بر اساس ویژگی ها متفاوت هستند، اما تفاوت اصلی بین آنها این است که به تعداد شماره های رایگانی که می توانید دسترسی داشته باشید و دقیقه هایی که دریافت می کنید است.

سه طبقه عبارتند از:

. شخصی – 1000 دقیقه، یک شماره رایگان، 19 دلار در ماه

. نامحدود – دقیقه نامحدود، یک شماره رایگان، 49 دلار در ماه

. حرفه ای – صندلی های نامحدود، 5000 دقیقه، و پنج شماره رایگان، 199 دلار در ماه

ما واقعاً دوست داریم که هیچ هزینه راه اندازی وجود ندارد، و شما می توانید هر زمان که بخواهید آن را لغو کنید.

بهترین شرکت های شماره تلفن مجازی: CallHippo – بهترین برای شماره های باطل

. یک شماره به یاد ماندنی دریافت کنید

. پلتفرم آسان برای استفاده

. بخش بندی و مسیریابی تماس

. گزارش تماس

CallHippo برای برندهایی که به دنبال شماره های تبلیغاتی هستند بسیار مفید خواهد بود. شماره تلفن بیهوده زمانی است که ارقام کلمه یا عبارتی مانند 1-800-LAWYERS یا 1-800-FLOWERS را هجی می کنند.

ایجاد یک شماره vanity به شما این امکان را می دهد که شماره ای به یاد ماندنی را انتخاب کنید، تبلیغات آنها آسان تر است و به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.

CallHippo جستجوی شماره های خودکار را تا حد امکان ساده می کند. از یک ماژول اختصاصی برای جستجو استفاده می کند و سپس به شما این امکان را می دهد که هر شماره vanity را که می خواهید خریداری کنید.

این سیستم آسان برای استفاده و فکر شده است که در میان جمعیت برجسته است. اگر به یک عدد روشویی با کمترین دردسر نیاز دارید، دیگر نیازی به جستجو ندارید.

سایر ویژگی های مفید CallHippo عبارتند از:

. توزیع خودکار تماس

. پاسخ صوتی تعاملی

. بخش بندی و مسیریابی کاملاً بهینه شده

. شماره گیر برق

. گزارش های زمان واقعی

. ضبط تماس ها

. انتقال تماس

. موسیقی در انتظار

CallHippo چهار طرح پرداخت را برای خدمات خود ارائه می دهد و به خاطر داشته باشید که تنها یکی از آنها، نوع سفارشی Enterprise، یک آزمایش رایگان ارائه می دهد:

هر لایه ویژگی های بیشتری را ارائه می دهد. برای مثال، با دو ردیف آخر، می‌توانید تماس‌ها را به دستگاه‌های دیگر فوروارد کنید و از بارگینگ تماس استفاده کنید – دومی به شما امکان می‌دهد به تماس‌های زنده با احتیاط گوش دهید.

در نهایت این به تعداد ویژگی‌هایی بستگی دارد که برای شروع به کار نیاز دارید، اما من فکر می‌کنم یک گزینه مطمئن برای اکثر افراد، لایه نقره‌ای است.

Google Voice – بهترین برای شماره تلفن های مجازی رایگان

. برای فریلنسرها عالی است

. ضبط تماس گنجانده شده است

. برنامه موبایل با ویژگی های فراوان

. کنفرانس و همکاری

اگر تنها چیزی که نیاز دارید یک شماره تلفن مجازی رایگان است و به صورت مستقل یا به تنهایی کار می کنید، Google Voice بهترین انتخاب است.

منصفانه است که بگوییم همه چیزهایی را که نیاز دارید با «قیمت» بی‌نظیر رایگان دریافت می‌کنید.

با Google Voice، می‌توانید پیامک ارسال کنید، تماس‌های داخلی برقرار کنید، و این شامل ضبط تماس می‌شود—بدون هزینه اضافی—که همیشه مفید است.

شما می توانید یک شماره محلی رایگان با پیشوند بر اساس تقریباً همه کدهای منطقه مرکزی ایالات متحده انتخاب کنید.

علاوه بر این، برنامه‌های تلفن همراه کامل برای دستگاه‌های iOS و Android در دسترس هستند، بنابراین در هر کجا که هستید، گزینه‌های کوتاهی ندارید.

Google Voice همچنین ارائه می دهد:

. ابزارهای همکاری

. قابلیت کنفرانس

. پیام رسانی فوری

. گزارش های زمان واقعی

. شماره تماس گیرنده

. نوتیفیکیشن های خودکار

. داشبورد فعالیت

. ادغام شخص ثالث

ما اشاره کرده‌ایم که استفاده از Google Voice برای شماره‌های شخصی رایگان است، اما اگر کسب‌وکار هستید، گزینه‌هایی برای شما نیز وجود دارد.

طرح های تجاری Google Voice به شرح زیر است:

تفاوت اصلی در اینجا، البته، تعداد کاربران و مکان های داخلی در دسترس است. به دقت فکر کنید که چه چیزی برای شما مناسب است.

در حالی که نمی‌توانیم فوراً بگوییم Google Voice به دلیل محدودیت‌هایش، گزینه شماره یک برای کسب‌وکارها است، شما می‌توانید به مراتب بدتر از این کار کنید، و این سرویس اساساً نسخه رایگان با برخی امتیازات اضافه است.

بهترین شرکت های شماره تلفن مجازی: eVoice – بهترین برای فکس

. ارسال تماس، اس ام اس و فکس

. ارسال و دریافت اسناد به صورت ایمن

. زمانبندی تماس گنجانده شده است

. پشتیبانی 7/24 مشتری زنده

تماس‌های تجاری ممکن است تنها ویژگی مورد نیاز شما نباشد—در مورد قابلیت‌های فکس یکپارچه نیز چطور؟ بسیاری از کسب و کارها هنوز به طور مرتب از فکس برای ارسال و دریافت اسناد استفاده می کنند، اگرچه این روزها بیشتر فکس دیجیتال است.

خوب، eVoice شما را پوشش داده است. ارسال تماس، ارسال پیامک و فکس را در یک بسته منظم ارائه می دهد.

همه اینها نرم افزار را برای فریلنسرها، مشاوران املاک و سایرینی که برای استفاده روزانه نیاز به عملکرد اضافه دارند، ایده آل می کند.

ما به ویژه توانایی آن را برای رونویسی پست صوتی و ایمیل یا پیامک آن برای شما دوست داریم.

علاوه بر همه اینها، eVoice موارد زیر را نیز ارائه می دهد:

. استودیو احوالپرسی را ضبط کرد

. برنامه تماس خروجی

. زمانبندی تماس

. انتقال تماس

. پذیرش مجازی

. تغییر مسیر تماس

. برنامه های موبایل اختصاصی

. پشتیبانی زنده

وب‌سایت eVoice تنها یک طرح قیمت‌گذاری به نام Elite را نشان می‌دهد که با تماس‌ها، کاربران و خطوط نامحدود، به‌علاوه یک مهماندار خودکار و پشتیبانی مشتری 7/24 به مبلغ 12 دلار برای هر کاربر در ماه، در صورت پرداخت سالانه ارائه می‌شود.

با این گفته، البته به نیازهای کسب و کار شما بستگی دارد و می توانید با eVoice صحبت کنید تا یک طرح سفارشی بر اساس ترجیحات خود دریافت کنید. eVoice 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

بهترین شرکت های شماره تلفن مجازی: Talkroute – بهترین برای مراکز تماس

صف و انتقال آسان و قدرتمند

. روشویی اختیاری و شماره 800

. برنامه های افزودنی مستقیم را تنظیم کنید

. دایرکتوری شماره گیری به نام

یک تیم مرکز تماس به ویژگی هایی مانند نوبت تماس، انتقال زنده و گزارش تماس نیاز دارد تا کارها به خوبی اجرا شود.

خبر خوب این است که Talkroute همه اینها را ارائه می دهد و آن را به بهترین گزینه برای تیم های مرکز تماس از راه دور یا آنهایی که فقط به ویژگی های قدرتمند نیاز دارند تبدیل می کند.

شما می توانید از دسکتاپ یا در حال حرکت تماس برقرار کرده و دریافت کنید، و تعداد 800 شماره رایگان و رایگان و حتی 800 شماره در دسترس است.

ما به ویژه گزینه توسعه Talkroute را دوست داریم، که به تماس گیرندگان اجازه می دهد تا بدون سر و صدا به تیم مناسب برسند. اینها را می توان در یک داشبورد ساده اما موثر تنظیم کرد.

Talkroute همچنین موارد ضروری زیر را ارائه می دهد:

. پیام های متنی

. انباشته تماس

. ضبط تماس

. کاربران و مجوزها

. شماره تماس گیرنده

. پیام های خودکار

. شماره گیری به نام فهرست

. ساعات عملکرد

خوشحالیم که بگوییم Talkroute یک دوره آزمایشی رایگان به مدت هفت روز ارائه می دهد – که در سایر ارائه دهندگان معمول نیست – و می توانید یک نسخه آزمایشی زنده رزرو کنید تا طعم چیزها را بچشید.

در جبهه قیمت، چهار سطح اصلی وجود دارد:

ما سطح پلاس را در اینجا به عنوان اولین گزینه مطمئن توصیه می کنیم، عمدتاً به این دلیل که دو شماره محلی و رایگان، پیام های متنی نامحدود و سه کاربر اکانت را ارائه می دهد.

اگر به کاربران بیشتری نیاز دارید، پس از نسخه Pro که 10 مورد از آنها را دریافت می کنید، کافی نیست.

چگونه بهترین شرکت شماره تلفن مجازی را برای خود پیدا کنید

پیدا کردن بهترین شرکت یا ارائه دهنده شماره تلفن مجازی برای شما بر اساس شرایط فردی شماست.

استفاده از مورد

به عنوان مثال، اگر به تنهایی یا به صورت آزاد کار می کنید، بعید است که به مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند به اندازه پیشنهاد RingCentral نیاز داشته باشید. Google Voice در اینجا گزینه بهتری خواهد بود.

از سوی دیگر، این ویژگی‌های اضافی می‌تواند برای مشاغل متوسط ​​و سازمانی حیاتی باشد.

بنابراین، اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است: در حال حاضر و برای آینده دقیقاً به چه چیزی نیاز دارید؟

ارائه دهندگان مختلف سناریوهای مختلفی را هدف قرار می دهند. برای مثال، eVoice و قابلیت‌های فکس آن برای آژانس‌های املاک، فریلنسرها، شرکت‌های حقوقی کوچک و سایر مشاغلی که دارای اسناد سنگین هستند مناسب‌تر است.

تماس های بین المللی یا انتقال شماره چطور؟ انتقال شماره یک شماره تجاری موجود را می گیرد و در صورت وجود آن را به ارائه دهنده جدید منتقل می کند. چقدر برای شما ضروری است؟

نوع سیستم تلفن مجازی

نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد انواع مختلف سیستم های تلفن مجازی است. اصلی ترین آنها سیستم های هاست ابری، سیستم های مجازی مبتنی بر VoIP و ارائه دهندگان مجازی مبتنی بر برنامه هستند.

زیاد به این موضوع فکر نکنید. ارائه‌دهندگان مجازی مبتنی بر اپلیکیشن‌ها پایه هستند و ما آنها را برای رشد طولانی مدت توصیه نمی‌کنیم. این امر ما را با سیستم های هاست ابری و سیستم های مجازی مبتنی بر VoIP می گذارد.

نکته اصلی این است که هر دو سیستم از سیستم‌های سنتی و فیزیکی تلفن ثابت فاصله می‌گیرند و بنابراین امور را ساده می‌کنند. سیستم‌های مبتنی بر ابر معمولاً دارای برتری هستند، زیرا ارائه‌دهنده شما و پلتفرم آن‌ها هر مشکلی را مدیریت می‌کنند، اما هر دو گزینه‌های خوبی هستند.

شماره های رایگان

شماره های رایگان برای اکثر مشاغل ضروری است زیرا مشتریان برای تماس با شما نیازی به پرداخت هزینه ندارند. تقریباً ناگفته نماند که افزایش تعامل با یک برند چقدر مهم است.

رایگان کردن تماس برای مشتریان می‌تواند تجارت شما را افزایش دهد و شرکت‌هایی که بر خدمات مشتری تمرکز می‌کنند باید این را در اولویت قرار دهند. اکثر ارائه دهندگان در این لیست شماره های رایگان ارائه می دهند.

البته این باز هم به شرایط کلی بستگی دارد. یک فریلنسر یا کارگر انفرادی احتمالاً نیازی به قرار دادن این بالاتر در لیست خود نخواهد داشت.

برنامه های افزودنی و مسیریابی

برنامه های افزودنی و امکان مسیریابی تماس ها به شما امکان می دهد تماس های ورودی را به مکان مناسب هدایت کنید. یک شرکت چند بخشی نمونه ای از زمانی است که این یک ویژگی ضروری است.

تعداد زنگ ها را قبل از برقراری تماس و ترتیب زنگ زدن شماره ها را تعیین کنید. اگرچه، همه ارائه دهندگان در این لیست برنامه های افزودنی یا مسیریابی تماس را ارائه نمی دهند.

اگر شرکتی در حال رشد هستید، این قابلیت ممکن است برای رشد آینده نیز مورد توجه قرار گیرد.

فرآیند راه اندازی

برخی از فرآیندهای راه‌اندازی بین شرکت‌های شماره تلفن مجازی متفاوت است، اما منصفانه است که بگوییم تعداد کمی از آنها پیچیده یا زمان‌بر خواهند بود.

اکثر ارائه دهندگان لیست من فرآیندهای راه اندازی سریع و ساده ای را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد زمان را در جای دیگری بگذرانید. با این حال، همیشه ارزش دارد که قبل از انتخاب یک ارائه دهنده خاص، در مورد فرآیند نصب و استقرار با جزئیات بپرسید.

به عنوان مثال، چه چیزی از شما برای بلند شدن و دویدن نیاز است؟ برخی از ارائه دهندگان شماره تلفن مجازی نیاز به تنظیمات فوری بسیار کمی دارند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به یک شماره محلی یا جزئیات اضافی نیاز داشته باشند.

اکثر مردم اگر در این راه گیر کنند، می خواهند یک راه اندازی سریع ارائه دهنده با پشتیبانی در دسترس داشته باشند.

برعکس، ممکن است با صرف زمان اضافی برای تنظیم یک سیستم با الزامات دقیق، مشکلی نداشته باشید.

برترین شرکت های شماره تلفن مجازی به طور خلاصه

Nextiva و Ooma دو بهترین شرکت شماره تلفن مجازی هستند. هر چه بیشتر و بیشتر مردم به سیستم های شماره تلفن مجازی روی می آورند، شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند برای پاسخگویی به تقاضا افزایش می یابند.

شماره تلفن های مجازی حریم خصوصی را بهبود می بخشد و نیاز متخصصان مشاغل را به استفاده از شماره تلفن شخصی خود برای تماس های مربوط به کار از بین می برد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT