درمانکده، اولین ارائه دهنده خدمات آنلاین سلامت

زمان مطالعه 4 دقیقه

همه ما در زمان بیماری با چالش‌های بسیار زیادی مواجه هستیم، از پیدا کردن پزشک ماهر و مورد اعتماد گرفته تا گرفتن نوبت در کوتاه‌ترین زمان ممکن. بدون شک شما هم با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌اید. خوشبختانه استارت‌آپ درمانکده چند سالی است که این مشکلات را به حداقل رسانده است. استارت‌آپی که از سال ۱۳۹۲ تا به امروز در حال فعالیت است و خدمات آنلاین سلامت را در اختیار تمامی ایرانیان قرار می‌دهد. تیم درمانکده در تلاش است تا بتواند با ارائه بهترین خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیاز تمامی کاربران را برطرف کند. البته این تمام ماجرا نیست.

درمانکده و ماجرای شروع به کار آن

بهانه شروع به کار درمانکده زمانی بود که مدیر عامل مجموعه در طی یک مریضی با چالش‌هایی که بیماران در مسیر درمان با آن مواجه هستند آشنا شد. درست زمانی که دست اندازهای بسیاری در مسیر او قرار گرفت و به این فکر افتاد که چطور می‌تواند این مسیر را هموارتر کند. این شد که مجموعه درمانکده استارت کار خود را از سال ۱۳۹۲ زد. در حال حاضر مجموعه درمانکده بزرگ‌ترین و معتبرترین مجموعه آنلاین سلامت در ایران بوده که با بیش از ۲۵۰۰ پزشک و متخصص در حال فعالیت و ارائه خدمات به بیماران و کاربران آنلاین است. از دکتر زنان گرفته تا متخصص روماتولوژی و…

در اوایل دوران فعالیت، درمانکده تنها خدمات آنلاین را به کاربران خود ارائه می‌داد. از مشاوره آنلاین گرفته تا ارائه لیست بهترین متخصصین در یک شهر. اما الان خدماتی که این مجموعه ارائه می‌کند طیف بسیار گسترده‌ای دارند. از نوبت‌گیری آنلاین تا تست هوشمند بیماری کووید-۱۹، مجله پزشکی، داروخانه، مراکز درمانی و… این‌ها تازه تعدادی از خدمات درمانکده است. در ادامه بیشتر در مورد فعالیت‌های این مجموعه صحبت خواهیم کرد.

درمانکده چه خدماتی ارائه می‌کند؟

از مهم‌ترین و اساسی‌ترین خدماتی که مجموعه درمانکده در اختیار کاربران قرار می‌دهد می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مشاوره فوری پزشکی
  • تست هوشمند کرونا
  • مشاوره آنلاین پزشکی
  • دریافت نوبت آنلاین از پزشکان متخصص
  • ارائه لیست مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها
  • و…

چطور می‌توانید به کمک درمانکده نوبت آنلاین بگیرید؟

همان‌طور که گفتیم یکی از خدمات این مجموعه نوبت‌دهی آنلاین به بیماران است. اما سوالی که پیش می‌آید این است که چطور می‌توان از این خدمات استفاده کرد؟ خوشبختانه نوبت‌گیری آنلاین درمانکده بسیار ساده بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. تنها کاری که باید بکنید این است که ببینید جز کدام دسته از بیماران هستید:

  • بیمارانی که برای تشخیص و درمان عارضه خود پزشکی سراغ ندارند و به دنبال بهترین پزشک هستند. در این حالت تنها باید در کادر جستجوی سایت تخصص پزشکی مورد نظرتان را وارد کنید، به عنوان مثال دکتر پوست. سپس در کوتاه‌ترین زمان لیستی از بهترین متخصصین پوست در اختیارتان قرار می‌گیرد.
  • بیمارانی که نام پزشک را می‌دانند اما هیچ راه ارتباطی با پزشک ندارند. در این حالت هم تنها باید نام پزشک را در کادر جستجو وارد کرده تا تمامی اطلاعات پزشک در اختیارتان قرار بگیرد.
  • آخرین حالت زمانی است که نشانه‌های بیماری را دارید اما نمی‌دانید چه پزشکی می‌تواند به شما برای درمان کمک کند. در این حالت هم باید علائم بیماری را در کادر جستجو تایپ کنید تا پزشکان مرتبط با بیماری برایتان لیست شوند. به همین راحتی!

درمانکده و مشاوره اینترنتی

در شرایط حساس مشاوره یک پزشک خوب می‌تواند بسیار کمک‌کننده و مفید باشد. به علاوه اینکه گاهی اوقات مشکلاتی که از نظر خود ما جدی به نظر می‌رسند از نظر یک متخصص سطحی و معمولی هستند و حتی نیازی هم نیست به پزشک مراجعه کنید. بلکه تنها می‌توانید با مشاوره مشکل خودتان را برطرف کنید. مشاوره اینترنتی یکی دیگر از خدمات درمانکده است که این امکان را برای کاربران و بیماران فراهم کرده هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین با پزشک در تماس باشند. مشاوره تلفنی همان‌طور که از نامش مشخص بوده نیازی به اینترنت ندارد. اما در مشاوره اینترنتی شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و می‌توانید به صورت متنی، صوتی و حتی تصویری با پزشک در تماس باشید.

برای اینکه از مشاوره اینترنتی درمانکده استفاده کنید تنها کافی است به صفحه «مشاوره تلفنی و آنلاین» بروید. از اینجا می‌توانید لیست پزشکانی که خدمات اینترنتی ارائه می‌دهند را مشاهده کنید. سپس می‌توانید با انتخاب زمینه تخصص لیست پزشکان در دسترس را ببینید. اینجا اطلاعات پزشک، هزینه مشاوره، نوع مشاوره، زمان در دسترس، نظرات سایر بیماران و تجربیات آن‌ها قرار گرفته است.

استفاده از پایگاه داده درمانکده مربوط به مراکز درمانی

برخلاف تصور عموم خدمات درمانکده تنها محدود به خدمات اینترنتی یا مشاوره پزشکی نمی‌شود. بلکه درمانکده علاوه بر دارا بودن یک پایگاه داده مربوط به بهترین متخصصین، پایگاه داده‌ای از مراکز درمانی را در اختیار دارد. با استفاده از این داده‌ها شما می‌توانید مراکز درمانی را به صورت دسته‌بندی شده و با توجه به مکان جغرافیایی خودتان مشاهده کنید. از جمله مراکز درمانی که در درمانکده لیست شده‌اند می‌توانیم به بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مراکز تصویربرداری پزشکی و آزمایشگاه‌ها اشاره کنیم.

همچنین برای اینکه بتوانید مراکز درمانی مورد نظرتان را پیدا کنید تنها کافی است به بخش «بانک اطلاعات مراکز درمانی و سلامت ایران» سایت بروید. در این قسمت در بخش طبقه‌بندی مراکز درمانی، مرکز مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس می‌توانید لیست مراکزی که در درمانکده ثبت شده‌اند را به همراه راه ارتباطی، آدرس و… مشاهده کنید. در این قسمت به منظور جستجوی دقیق‌تر فیلترهای بیشتری در اختیار کاربران قرار گرفته است.

داروخانه درمانکده و امکانات آن

یکی از خدماتی که تقریبا مدتی‌ است به لیست خدمات درمانکده اضافه شده داروخانه است. بنابراین اگر قصد خرید انواع مکمل دارویی، لوازم کودک، لوازم آرایشی و بهداشتی را دارید می‌توانید از داروخانه سایت کمک بگیرید. از ویژگی‌های بارز داروخانه درمانکده می‌توانیم به تضمین اصالت، کیفیت کالا، تنوع محصولات، تنوع قیمت، ارسال فوری، پشتیبانی آنلاین و… اشاره کنیم. از همه مهم‌تر اینکه شما می‌توانید قبل از خرید یک محصول به منظور کسب اطلاعات بیشتر به صورت رایگان مشاوره پزشکی دریافت کنید.

چرا درمانکده را انتخاب کنیم؟

درمانکده سعی کرده در سال‌های فعالیت خود رضایت و اعتماد کاربران را جلب کند. برای اینکار سعی داشته مسیری هموار را در اختیار کاربران خود قرار دهد. به علاوه اینکه تلاش می‌کند بهترین خدمات و باکیفیت‌ترین آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه کند. در واقع درمانکده بر این باور است که تمامی مردمان سرزمین ایران لایق بهترین خدمات درمانی و بهداشتی هستند و به همین منظور سعی دارد که این باور را محقق کند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT