استفاده از DALL-E در ChatGPT-4 برای ایجاد تصاویر هوش مصنوعی

نحوه استفاده از DALL-E در ChatGPT-4 برای ایجاد تصاویر هوش مصنوعی

زمان مطالعه 4 دقیقه

. OpenAI DALL-E، ابزار تولید تصویر هوش مصنوعی خود را در چت‌های ChatGPT ادغام کرده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با درخواست سیستم، تصاویر تولید کنند. استفاده از DALL-E در ChatGPT-4 برای ایجاد تصاویر هوش مصنوعی را یاد بگیرید.

. دسترسی به ویژگی‌های تولید تصویر DALL-E به اشتراک ChatGPT Plus یا Team نیاز دارد که با GPT-3.5 در دسترس نیست.

. کاربران می‌توانند با شروع یک چت جدید، انتخاب ChatGPT 4 و وارد کردن پیامی که با «ایجاد یک تصویر از…» شروع می‌شود، به DALL-E در ChatGPT دسترسی پیدا کنند.

برای تولید تصاویر هوش مصنوعی دیگر لازم نیست ChatGPT را ترک کنید. OpenAI ابزار تولید تصویر شاخص هوش مصنوعی خود، DALL-E را در چت های ChatGPT ادغام کرده است. با تشکر از این، شما فقط باید ChatGPT را برای تولید یک تصویر، مشابه آنچه که از آن برای تولید متن درخواست می‌کنید، درخواست کنید.

اگرچه ممکن است درخواست به اندازه کافی آسان باشد، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدانید چه GPTهایی در ChatGPT از تولید تصویر DALL-E پشتیبانی می کنند. همچنین به شما می گوییم که چگونه از ChatGPT بخواهید در زمان و هر طور که می خواهید تصاویر تولید کند.

برای دسترسی به DALL-E در ChatGPT Plus ثبت نام کنید

ویژگی های تولید تصویر DALL-E در ChatGPT پشت اشتراک OpenAI ChatGPT Plus (و Team) قفل شده است. این تنها یکی از دلایلی است که باید به ارتقا به ChatGPT Plus فکر کنید. GPT-3.5 توانایی تولید تصویر تعبیه‌شده ندارد و نمی‌توانید به GPT با قابلیت‌های DALL-E دسترسی پیدا کنید.

اگر در این زمینه تازه کار هستید، در اینجا نحوه ارتقاء اشتراک خود در وب آورده شده است:

1. به وب سایت ChatGPT مراجعه کرده و وارد شوید.

2. روی دکمه ارتقاء طرح در گوشه سمت چپ پایین پنل کناری، درست بالای نام خود کلیک کنید.

3. ارتقا به پلاس (یا ارتقا به تیم) را انتخاب کنید.

4. اطلاعات پرداخت خود را وارد کرده و روی Subscribe کلیک کنید.

پس از انجام این کار، اکنون باید به DALL-E دسترسی داشته باشید. هنوز هم ایده خوبی است که مرورگر خود را بازخوانی کنید یا از سیستم خارج شوید و دوباره وارد شوید تا مطمئن شوید همه چیز درست کار می کند.

برخلاف DALL-E 2، DALL-E 3 یک وب سایت مستقل برای دسترسی شما ندارد، فقط می توانید به طور رسمی از طریق اشتراک ChatGPT به آن دسترسی داشته باشید. و بهتر است برای یک ChatGPT همه کاره با تولید تصویر برتر به جای خرید اعتبار در DALL-E 2 هزینه کنید. توصیه می کنیم DALL-E 2 را برای مواقعی که نیاز به تصویر هوش مصنوعی بدون هیچ هزینه ای دارید یا در صورت نیاز به استفاده از آن ذخیره کنید. ابزار نقاشی DALL-E 2.

نحوه استفاده از DALL-E در چت ChatGPT

اکنون که اشتراک ChatGPT را دارید، می توانید به GPT-4 دسترسی داشته باشید. برای شروع این دستورالعمل ها را دنبال کنید:

1. با کلیک بر روی ChatGPT یا New Chat یک چت جدید شروع کنید.

2. گوشه سمت چپ بالای چت را بررسی کرده تا مطمئن شوید که ChatGPT 4 نوشته شده است. اگر نه، روی منوی کشویی کلیک کرده و آن را انتخاب نمایید.

3. به کادر چت پایین بروید و اعلانی را وارد کنید که با «ایجاد یک تصویر از…» یا چیزی مشابه شروع می‌شود.

4. به راحتی می توانید از دستورات بعدی برای بهبود تصویر استفاده کنید تا دقیقاً همانطور که می خواهید دریافت کنید.

می توانید تصویر را با کلیک بر روی آن و زدن دکمه دانلود در گوشه سمت راست بالای پنجره دانلود کنید.

اگر نمی‌خواهید از ChatGPT 4 استفاده کنید، می‌توانید از یک چت اختصاصی DALL-E استفاده کنید. روی Explore یا Explore GPTs در منوی سمت چپ ضربه بزنید. در قسمت By ChatGPT به دنبال DALL-E بگردید و روی آن کلیک کنید. اکنون می توانید همان دستورالعمل های ذکر شده در بالا را دنبال کنید، یا می توانید این لینک را برای باز کردن یک چت DALL-E دنبال کنید.

نحوه استفاده از DALL-E در برنامه ChatGPT

برای کسانی که نمی‌دانند، ChatGPT یک برنامه در Android و iOS دارد. پس از دانلود و ورود به سیستم، مشترکین ChatGPT می توانند مانند وب به DALL-E دسترسی داشته باشند.

در اینجا نحوه دسترسی به DALL-E در برنامه آمده است:

برنامه ChatGPT را روی گوشی خود باز کنید.

روی دکمه منو در گوشه سمت چپ بالای صفحه گوشی خود ضربه بزنید (یا فقط انگشت خود را به سمت راست بکشید).

ChatGPT را انتخاب کنید و مطمئن شوید که روی ChatGPT 4 تنظیم شده است.

روی جعبه چت ضربه بزنید و درخواست خود را با تایپ کردن “Generate an image…” و دنبال کردن آن با تصویری که می خواهید ایجاد کند، شروع کنید.

می‌توانید برای تنظیم دقیق تصویر، درخواست‌های بیشتری را دنبال کنید.

اگر می‌خواهید مستقیماً از DALL-E استفاده کنید، منو را دوباره باز کنید، DALL-E را از لیست انتخاب کنید و دستورالعمل‌های ذکر شده در بالا را دنبال کنید. همچنین می‌توانید هر یک از تصاویری را که از اینجا دریافت می‌کنید، با ضربه زدن روی آن و جستجوی دکمه اشتراک‌گذاری به اشتراک بگذارید یا دانلود کنید.

دانلود: ChatGPT برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

ادغام DALL-E با ChatGPT فرآیند تولید هنر هوش مصنوعی را ساده می کند. این راهنما را دنبال کنید تا ایده های خود را بدون دردسر زنده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT