بهترین مشاغل تابستانی برای معلمان

زمان مطالعه 15 دقیقه

معلمی هستید که به دنبال بهترین مشاغل تابستانی می گردید؟ معلمان هم مانند دانش آموزان از تعطیلات تابستانی لذت می برند. تابستان زمان بسیار خوبی برای استراحت و احساس سرزندگی است، اما این استراحت می تواند فرصتی برای معلمان باشد تا درآمد بیشتری کسب کنند. در این پست به بررسی بهترین مشاغل تابستانی برای معلمان  می پردازیم.

بهترین مشاغل تابستانی برای معلمان

معلمان بسیاری هستند که در تابستان مشاغل جانبی دارند. از گیگ های پاره وقت گرفته تا مشاغل تابستانی تمام وقت، مشاغل جانبی زیادی برای معلمان وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را امتحان کنید.

مشاغل تابستانی زیادی برای معلمان وجود دارد که در زیر به آنها خواهیم پرداخت. در اینجا چند شغل وجود دارد که ممکن است بخواهید ابتدا درباره آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید:

• روشی انعطاف ‌پذیر برای فریلنسری – تصحیح
• شغل جانبی برای معلمان در خانه – وبلاگ نویسی
• چگونه به عنوان یک معلم درآمد پسیو داشته باشیم – فروش قابل چاپ
• ایده شغلی خلاقانه – نانوایی سگ
• شغل جانبی برای معلمان در تابستان – خریدار مواد غذایی
• مشاور کمپ – اگر به فضای باز علاقه دارید، مربی بودن در کمپ می تواند لذت بخش باشد و آموزش را با فعالیت های ماجراجویی ترکیب کند.
• معلم مدرسه تابستانی – بسیاری از مدارس کلاس های تابستانی دارند که می توانید در آنها به تدریس ادامه دهید.

1. آموزش در مدارس تابستانی

یکی از راه های واضح برای کسب درآمد اضافی در تابستان معلمان، آموزش در مدارس تابستانی است.

این یک راه خوب برای استفاده از توانایی های تدریس و کسب درآمد اضافی هست. بهترین بخش این است که مدرسه تابستانی در تعطیلات تابستانی می باشد. بنابراین معلمان زمان آزاد دارند، در مدرسه عادی نیستید و به خوبی با برنامه آنها مطابقت دارد.

برای شروع، با مدارس نزدیک محل زندگی خود صحبت کنید. بسیاری از آنها برنامه های تابستانی دارند و معمولا فرصت های شغلی را در وب سایت های خود یا برد های شغلی آموزشی محلی به اشتراک می گذارند.

2. فروش چاپی آموزشی

فروش چاپی آموزشی راهی برای معلمان برای کسب درآمد اضافی است. این به ویژه برای کسانی که می خواهند به عنوان معلم درآمد پسیو داشته باشند خوب هست.

مطالب شما، مانند کاربرگ‌ ها، طرح ‌های درسی و فعالیت‌ ها، برای سایر معلمان و والدینی که به دنبال محتوای آموزشی با کیفیت هستند مفید است.

برخی از مکان‌ ها برای فروش چاپ‌ های آموزشی عبارتند از:

• Teachers Pay Teachers (TPT) – این سایت محبوبی است که میلیون ها معلم منابع آموزشی اصلی را خریداری و می فروشند.
• Etsy – این سایت برای اقلام دست ساز شناخته شده است، اما مکانی عالی برای فروش مطالب آموزشی و چاپی هم می باشد.

چاپ های آموزشی شامل مواردی مانند مسائل ریاضی، کارت‌ های واژگان و آزمایش‌ های علمی است. آنها برای مقاطع مختلف، گروه های سنی و اهداف یادگیری مفید هستند و بهبود آموزش منظم یا آموزش در خانه را ساده می کنند. می توان این منابع را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت یا آنها را برای کلاس های حضوری نیز چاپ کرد.

3. اقلام مورد استفاده را برای فروش مجدد برگردانید

پیدا کردن اجناس ارزان در بازار های دستفروشی و مغازه ‌ها می ‌تواند برای شما به عنوان معلم یک شغل تابستانی سرگرم‌ کننده و پول ‌ساز باشد.

فلیپر ها افرادی هستند که اقلامی را در بازار های کوچک، فروشندگان حیاط، و فروشگاه های دستفروشی پیدا می کنند که قیمت آنها کمتر از ارزش واقعی آنها است. سپس این اقلام را با سود می فروشند.

تابستان زمان بسیار خوبی برای انجام این کار است زیرا معمولاً تعداد بازار های دست فروش بیشتر می شود، بازار های کوچک و مردم به طور کلی بیشتر شلوغ می ‌شوند (بنابراین ممکن است چیز های بیشتری پیدا کنید که مردم هدیه می ‌دهند)، جایی که می ‌توان اقلام را برای فروش مجدد پیدا کرد.

برخی از اقلامی که می توانید بخرید و بفروشید عبارتند از: لباس، مبلمان عتیقه، اسباب بازی های کلکسیونی، تجهیزات ورزشی، لوازم الکترونیکی، کتاب های کمیاب، جواهرات و غیره.

4. معلم خصوصی : بهترین مشاغل تابستانی برای معلمان

در طول تابستان، مهارت های تدریس شما هنوز مورد نیاز است. تدریس خصوصی می تواند یک شغل تابستانی انعطاف پذیر و کامل باشد که به شما امکان می دهد با دانش آموزان به صورت انفرادی، غیر حضوری یا حضوری کار کنید.

می توانید در موضوعاتی مانند ریاضی، زبان خارجی، علوم و غیره تدریس کنید. همچنین می توان به کودکان، نوجوانان یا حتی بزرگسالان آموزش داد.

برای شروع، می ‌توانید در سایت‌ های آموزش آنلاین مانند Tutor.com به دنبال شغل تدریس خصوصی بگردید. همچنین می ‌توان با شرکت ‌های آموزشی نزدیک محل زندگی تماس گرفت، تبلیغ خدمات خود در رسانه‌ های اجتماعی یا در گروه ‌های والدین محلی فیس بوک عضو شد و هزینه خود را اعلام کرده و کلاس خصوصی برداشت.

5. مشاور کمپ

مشاور کمپ شدن می تواند یک تجربه ارزشمند برای شما در تابستان باشد. در این شغل، گروه ‌هایی از کودکان را از طریق فعالیت ‌های داخلی و بیرونی و همچنین برنامه ‌های آموزشی در اردو های تابستانی راهنمایی می ‌کنید.

وظایف روزانه شما شامل ایمن نگه داشتن کمپینگ ها، سازماندهی بازی ها و ارائه حمایت آموزشی و عاطفی است.

کمپ های تابستانی انواع مختلفی از جمله : کمپ های ماجراجویی عمومی تا اردو های تخصصی با تمرکز بر ورزش، هنر یا علم دارند.

6. گیگ های حسابداری آزاد : بهترین مشاغل تابستانی برای معلمان 

اگر اعداد را دوست دارید و معلم هستید، حسابداری آنلاین می تواند راهی برای گذراندن تابستان شما باشد.

حسابدار کسی است که در مدیریت و جنبه های مالی یک تجارت کمک می کند. آنها معمولاً سوابق فروش را نگه داشته، هزینه ها را پیگیری کرده و گزارش های مالی تهیه می کنند.

افرادی که شغل حسابداری مجازی دارند در خانه کار می کنند و مسئولیت های خود را از راه دور انجام می دهند. حسابداری مجازی یک انتخاب عالی برای کار از راه دور است، زیرا همه کار ها را می توان به صورت آنلاین یا با نرم افزار کامپیوتری انجام داد و نیازی به رفتن به دفتر کار به صورت حضوری ندارد.

7. مربی شنا

اگر معلمی هستید که عاشق آب هستید، مربی شنا شدن در تابستان می تواند شغل فصلی هیجان انگیزی برای شما باشد. سوابق تحصیلی شما به شما توانایی برقراری ارتباط و مدیریت کلاس ها را می دهد که مهارت های مهمی برای آموزش شنا هستند.

برای یافتن شغل مربی شنا:

1. به وب ‌سایت‌ هایی مانند Craigslist یا فیس ‌بوک برای فهرست‌ بندی ‌ها، از جمله نقش‌ های خاص تابستان نگاه کنید.
2. مراکز محلی، استخر ها و کمپ های تابستانی را بررسی نمایید.
3. شبکه می تواند به شما کمک کند، بنابراین به دوستان و مخاطبین حرفه ای اطلاع دهید که به دنبال آن هستید.

یکی دیگر از مشاغل مشابه نجات غریق در یک استخر محلی است.

8. راهنمای تور برای جاذبه های محلی

به عنوان یک معلم، توانایی شما در گفتن داستان و رهبری می تواند برای شغل تابستانی راهنمای تور بسیار مفید باشد. مهارتتان در توضیح دادن شما را به انتخابی عالی برای راهنمای تور، داستان های محلی و تاریخ با بازدید کنندگان تبدیل می کند.

کار در موزه ‌ها و مکان ‌های تاریخی را بررسی کنید یا با راهنمایی افراد برای کشف گنجینه ‌های پنهان، سفیری برای شهر خود باشید.

9. مشاغل مراقبت از حیوانات خانگی

اگر معلمی هستید که حیوانات را دوست دارد، ممکن است بخواهید به دنبال مشاغل تابستانی مراقبت از حیوانات خانگی، مانند سگ گردان یا نگهبان حیوانات خانگی باشید. مهارت ‌های مراقبتی شما می ‌تواند به مراقبت خوب از دوستان پشمالو در زمانی که دانش‌آموزان در تعطیلات هستند تبدیل شود.

Rover وب سایتی است که صاحبان حیوانات خانگی را با نگهبانان حیوانات خانگی و واکر های سگ آشنا می کند. می توانید این کار را در آخر هر هفته در طول سال انجام دهید یا فقط در تعطیلات تابستان کار کنید – این انتخاب شماست.

شروع در Rover ساده است – یک پروفایل درست می کنید که تجربه خود را با حیوانات خانگی و خدماتی که می توانید ارائه دهید، مانند راه رفتن با سگ، نشستن با حیوانات خانگی و نشستن در خانه را به اشتراک می گذارید.

پس از آن، مشتریان درخواست ‌هایی را برای شما ارسال کرده و می ‌توانید درباره حقوق بحث کنید. Rover فرآیند پرداخت را انجام می دهد و مستقیماً به حساب شما واریز می کند.

10. مربی آمادگی آزمون

به عنوان یک معلم، دانش شما از موضوعات درسی به خصوص در تابستان بسیار مفید است. تبدیل شدن به یک مربی آمادگی آزمون می تواند فرصتی عالی برای کمک به دانش آموزان در آماده شدن برای امتحانات و کسب درآمد اضافی باشد.

مشاغل مربی آمادگی آزمون شامل دروسی مانند ریاضی و انگلیسی است و سطوح مختلف تحصیلی، از دبستان تا کالج را پوشش می دهد.

11. برنامه های درسی خود را بفروشید

Teachers Pay Teachers (TPT) وب سایتی است که فقط برای مربیان، برای خرید و فروش اقلام آموزشی ساخته شده و این یک سرگرمی جانبی برای معلمان است. اگر طرح‌ های درسی، کاربرگ ‌ها یا سایر ابزار های آموزشی برای کلاس خود درست کرده ‌اید، می ‌توانید آنها را در TPT به اشتراک بگذارید و درآمد بیشتری داشته باشید.

ممکن است سال تحصیلی برای شما تمام شده باشد، اما این به این معنا نیست که نمی ‌توانید طرح‌ های درسی ایجاد کنید و بفروشید – برنامه ‌های درسی در تمام طول سال خریداری می ‌شوند!

می توانید بفروشید:

• طرح درس و مطالعات واحد
• کاربرگ ها و فعالیت های قابل چاپ
• ارائه پاورپوینت و نوت بوک های تعاملی
• پوسترها، نمودارها و وسایل کمک بصری

در Teachers Pay Teachers، معلم معمولی می تواند حدود 300 تا 500 دلار به دست آورد. با این حال، برخی از معلمان هر سال صد ها هزار دلار اضافی به دست می آورند.

12. مربی گری در یک ورزش مدرسه ای

اگر عاشق ورزش بوده و معلم هستید، مربیگری در یک ورزش مدرسه در تابستان ممکن است برای مهارت ها و علایق شما مناسب باشد.

مربیگری یک ورزش مدرسه ای یک گزینه عالی است، زیرا بسیاری از مدارس به کمک تیم های ورزشی خود نیاز دارند. می توانید مربیگری ورزش هایی مانند فوتبال، بسکتبال، والیبال و دو و میدانی را امتحان کنید.

علاوه بر این، کار ‌هایی مانند شطرنج، گروه کر و موارد دیگر وجود دارند که می ‌توانید در کنار معلم بودن انجام دهید.

13. یک نانوایی سگ راه اندازی کنید

نانوایی سگ می تواند یک کار جانبی لذت بخش برای معلمانی باشد که هم سگ ها و هم شیرینی پزی را دوست دارند. با درست کردن خوراکی برای سگ ها مانند کیک، کلوچه، کیک و موارد دیگر، می توانید هر ماه 500 تا 1000 دلار یا حتی بیشتر درآمد کسب کنید.

بهترین مشاغل تابستانی برای معلمان

بهترین مشاغل تابستانی برای معلمان

14. فروش کالاهای دست ساز در Etsy

Etsy یک بازار آنلاین محبوب است که سازندگان و خریدارانی که به دنبال کالا های دست ساز منحصر به فرد هستند را به هم وصل می کند. اگر معلم خلاقی هستید، این سایت می ‌تواند یک سایت عالی برای نمایش و فروش صنایع دستی در ماه ‌های تابستان باشد.

نمونه هایی از آنچه که مربوط به مدرسه است و می توانید در Etsy بفروشید عبارتند از:

• بازی ها و فعالیت های آموزشی
• مواد آموزشی مانند برنامه ریز درس و کاربرگ های قابل چاپ
• تزئینات کلاس درس یا بازی های آموزشی دست ساز
• موارد شخصی سازی شده مانند نشانک ها، پلاک های نام، یا کیف های حمل

اما، لازم نیست فقط اقلام مرتبط با آموزش را بفروشید. می توانید چیزهای دیگر مانند مبلمان، لباس، جواهرات، صابون، دکوراسیون منزل و غیره را بفروشید.

15. در رستوران کار کنید

بسیاری از معلمان در طول تابستان به عنوان خدمتکار، میزبان و کارکنان آشپزخانه به صورت پاره وقت یا تمام وقت در رستوران کار می کنند.

کار در رستوران ‌ها می ‌تواند برای معلمان مناسب باشد زیرا می توان ساعت‌ های کاری را انتخاب نمود که می ‌تواند با برنامه تابستانی آنها مطابقت داشته باشد، و می ‌توان پس از شروع مجدد مدرسه در پاییز به راحتی کار را ترک کرد.

16. تصحیح

به عنوان یک معلم، احتمالاً در تصحیح مهارت دارید و می توانید به راحتی اشتباهات را تشخیص دهید. با استفاده از این مهارت ها، تصحیح می تواند یک کار جانبی فوق العاده باشد. با تصحیح، می ‌توانید به نویسندگان، صاحبان وب ‌سایت، دانش‌ آموزان و دیگران در نوشتن کمک کرده و در عین حال درآمد بیشتری کسب کنید.

حتی بهترین نویسندگان نیز می توانند خطاهای دستور زبان، نقطه گذاری و املا را داشته باشند. به همین دلیل است که داشتن یک تصحیح کننده تقریباً برای همه می تواند مفید باشد.

معمولاً می ‌توان ساعات کاری خود را تنظیم کرد، که برای برنامه ‌های نامنظمی که ممکن است داشته باشید عالی است.

17. خانه نشینی

نشستن در خانه گزینه خوبی برای معلمانی است که به دنبال کسب درآمد اضافی در تابستان هستند زیرا بسیاری از مردم در تابستان به تعطیلات می روند. به‌عنوان یک نظاره‌گر خانه، معمولاً مسئول نگهداری از خانه کسانی هستید که از خانه دور هستند. این می تواند شامل آبیاری گیاهان، جمع آوری نامه و اطمینان از ایمن ماندن خانه باشد.

مردم برای اطمینان از اینکه خانه‌هایشان خالی نمی ‌ماند، خانه‌نشین ‌ها را استخدام می ‌کنند، زیرا حضورشان می ‌تواند از سرقت‌ های احتمالی جلوگیری کند.

برای شروع خانه نشینی، می‌توانید به وب ‌سایت ‌های خانه‌نشین بپیوندید تا گیگ هایی را در منطقه خود پیدا کرده یا از دوستان و خانواده بخواهید شما را معرفی کنند.

18. وبلاگ : بهترین مشاغل تابستانی برای معلمان 

وبلاگ نویسی می تواند راهی لذت بخش برای شما به عنوان یک معلم برای کسب درآمد اضافی از خانه باشد. بسیاری از معلمان وبلاگ ها را راه اندازی می کنند، که منطقی است – وقتی وقت آزاد دارید می توانید وبلاگ نویسی کنید، بدون اینکه به یک برنامه دقیق پایبند باشید.

برای شروع وبلاگ خود، ابتدا موضوعی را انتخاب کرده که به آن علاقه دارید، شاید موضوعی مربوط به رشته آموزشی یا سرگرمی مورد علاقه شما باشد. ایده های مختلف زیادی مانند امور مالی شخصی، مسافرت، غذا، خانه، حیوانات خانگی و موارد دیگر وجود دارد.

می توانید به عنوان یک وبلاگ نویس از راه های زیر استفاده کنید:

1. بازاریابی وابسته – لینک هایی به محصولات یا خدمات مرتبط با موضوع وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید و برای فروش از طریق لینک های ارجاع خود کمیسیون دریافت نمایید.
2. تبلیغات – تبلیغات نمایشی یا پست های حمایت شده را در وبلاگ خود اضافه کنید.
3. دوره ‌ها و کتاب ‌های الکترونیکی – دوره‌ ها یا کتاب‌ های الکترونیکی را در حوزه تخصصی خود ایجاد و آنها را از طریق وبلاگ خود بفروشید.

19. نویسندگی آزاد

اگر به دنبال مشاغل تابستانی از راه دور برای معلمان هستید، تبدیل شدن به یک نویسنده آزاد می تواند گزینه خوبی باشد.

نویسندگان مستقل برای وبلاگ ها، وب سایت ها، مجلات، روزنامه ها، شرکت های تبلیغاتی و غیره محتوا تولید می کنند. می توان مشاغل نویسندگی را در پلتفرم هایی مانند Upwork و Fiverr پیدا کرد. همچنین، می ‌توانید به‌طور مستقل با مراجعه به وب ‌سایت ‌هایی که علاقه‌مند به نوشتن برای آنها هستید، مشتری پیدا کنید.

20. رونویسی کنید

نقش رونویسی آنلاین شامل گوش دادن به فایل های ویدیویی یا صوتی و تایپ محتوایی است که می شنوید. انواع مختلفی از رونویسی ها، از جمله رونویسی های قانونی، عمومی و پزشکی وجود دارد.

این شغل به مهارت‌ های تایپ، گوش دادن و انعطاف ‌پذیری برای کار در خانه طبق برنامه شما نیاز دارد. رونویسی ها معمولاً به طور متوسط 15 تا 30 دلار در ساعت درآمد دارند.

این یکی دیگر از چالش‌ های جانبی عالی است زیرا می ‌توانید هر چقدر که می ‌خواهید کار کنید، مثلاً اگر فقط به دنبال کسب درآمد اضافی در ماه‌های تابستان هستید.

21. یک اتاق بدون استفاده در خانه خود را اجاره دهید

اگر اتاق اضافی در خانه دارید، ممکن است بخواهید آن را در تابستان اجاره دهید. پلتفرم هایی مانند Airbnb یا Vrbo این کار را برای شما آسان می کنند.

ما در گذشته اتاق هایی را به دیگران اجاره داده ایم و این یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی بود. اگر در یک منطقه توریستی زندگی می ‌کنید، این حتی می ‌تواند یک گیگ باشد که فقط در تابستان انجام می ‌دهید و به اندازه‌ای درآمد خواهید داشت که بتوانید قبض‌ های خود را پوشش دهید یا حداقل برخی از آنها را بپردازید.

22. فضای گاراژ خود را اجاره دهید

اگر فضایی در دسترس مانند گاراژ، راهرو، کمد، زیرزمین یا اتاق زیر شیروانی دارید، ممکن است برای کسب درآمد اضافی آن را اجاره دهید. این می تواند بدون نیاز به زمان فراغت شما، یک کار جانبی سودآور باشد.

Neighbor پلتفرمی است که در آن می توانید فضای اضافی خود را برای اجاره قرار دهید و به طور بالقوه تا 15000 دلار در سال درآمد کسب کنید.

این یک گیگ است که می توانید در سایر ماه ها هم از آن پول در بیاورید. افراد این فضاها را برای چند روز یا حتی چند سال از شما اجاره می کنند.

23. انگلیسی را به عنوان زبان دوم آموزش دهید

اگر معلمی هستید که به دنبال یک فرصت فصلی است، آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم (ESL) در طول تابستان می تواند یک تجربه مفید باشد.

بسیاری از موسسات، از مدارس محلی گرفته تا کمپ های زبان بین المللی و سیستم عامل های آنلاین به دنبال استخدام معلم آموزشی ESL هستند. در اینجا نحوه شروع و آنچه ممکن است انتظار داشته باشید آورده ایم:

به طور معمول، معلمان ESL به مدرک لیسانس و گواهینامه تدریس مانند TEFL (تدریس زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی) نیاز دارند. برخی از موقعیت های خارج از کشور ممکن است شرایط اضافی داشته باشند.

24. به نظرسنجی های آنلاین پاسخ دهید

اگر به دنبال راهی انعطاف‌ پذیر برای کسب پول نقد اضافی در طول تابستان هستید، پاسخ دادن به نظرسنجی ‌های آنلاین می ‌تواند بسیار مناسب باشد. شرکت ها همیشه در جستجوی فیدبک واقعی برای بهبود محصولات یا خدمات خود هستند و نظرات شما ارزشمند است.

این یک شغل تمام وقت نخواهد بود، اما افکار خود را به اشتراک می‌ گذارید و می ‌توانید پول اضافی یا کارت ‌های هدیه رایگان را به دست آورید.

25. فروشگاه اسرارآمیز

شرکت ها خریداران اسرارآمیز را استخدام می کنند تا از تجربیات مشتریان خود اطلاعاتی کسب کنند. آنها به دنبال نظرات واقعی در مورد محصولات، فیدبک در مورد رفتار مشتری، ارزیابی تعاملات تماس تلفنی و موارد دیگر هستند. خریداران اسرارآمیز نقش کلیدی در ارائه فیدبک ارزشمند به شرکت ها دارند.

این چیزی است که خریداران اسرارآمیز انجام می دهند:

• بازدید از مشاغل به صورت ناشناس
• وظایف خاص مانند خرید محصول یا پرسیدن سوال را کامل کنید.
• مشاهدات خود را ثبت کنید.
• گزارش مفصلی از تجربه خود ارائه دهید.

26. گیگ ها را در Craigslist پیدا کنید : بهترین مشاغل تابستانی برای معلمان 

Craigslist می تواند معدن طلایی برای یافتن مشاغل تابستانی عالی برای معلمان باشد. این سایتی است که در آن افراد مشاغل سریع را برای کسب درآمد اضافی ارسال می کنند.

می توانید این گیگ ها را با رفتن به وب سایت Craigslist برای شهر یا منطقه خود پیدا کنید. در صفحه اصلی، بخشی را با عنوان “Gigs” مشاهده خواهید کرد. اینجا جایی است که پیشنهاد های شغلی کوتاه ‌مدت، از کار های پرمشغله گرفته تا نقش‌ های مهارتی بیشتر، پست می ‌شود.

در اینجا برخی از مشاغلی که در گذشته در Craigslist پیدا کرده ایم آورده شده است:

• انتقال جعبه ها به خانه جدید
• نظافت منزل
• چیدن مبلمان جدید از یک جعبه
• پایین انداختن آلونک در حیاط خلوت
• دست ساز
• فیلم اضافی

27. مواد غذایی را با Instacart تحویل دهید

اگر معلمی هستید که به دنبال مشاغل تابستانی انعطاف ‌پذیر برای معلمان می ‌گردید، سعی کنید مواد غذایی را با Instacart تحویل دهید.

خدمات تحویل خواربار، مانند Instacart، مورد تقاضا است زیرا افراد زیادی هستند که ترجیح می دهند شخص دیگری خرید مواد غذایی را برایشان انجام دهد.

شغل خریدار خواربار فروشی شخصی با خدماتی مانند Instacart می تواند به طور متوسط 15 تا 20 دلار در ساعت برای تحویل مواد غذایی درآمد داشته باشد. به ازای هر سفارش پولی به شما پرداخت می گردد و می توانید 100٪ انعام را خودتان بردارید. این انعطاف ‌پذیری به معلمان اجازه می ‌دهد تا برنامه ‌ها را خودشان انتخاب نمایند، به عنوان مثال شب‌ ها، آخر هفته ‌ها یا حتی منحصراً در تابستان کار کنند.

28. مشاور املاک

اگر معلمی هستید که به دنبال راهی مفید برای گذراندن ماه های تابستان خود می باشد، ممکن است در نظر داشته باشید که یک مشاور املاک و مستغلات شوید.

برخی از معلمان به عنوان مشاور املاک و مستغلات در کنار شغل تدریس تمام وقت خود کار می کنند. این امکان پذیر است زیرا می توانید خانه ها را در آخر هفته ها، تعطیلات، عصر ها و تابستان فهرست کرده و بفروشید.

با این حال، فروش خانه ‌ها ممکن است چالش‌ هایی داشته باشد، مثلا ممکن است مشتری بخواهد در روز خانه را ببیند و شما مشغول تدریس باشید. این چیزی است که قبل از ورود به املاک و مستغلات به عنوان یک شغل جانبی باید در نظر بگیرید.

بهترین مشاغل تابستانی برای معلمان

بهترین مشاغل تابستانی برای معلمان

29. دستیار مجازی

اگر معلمی هستید که به دنبال یک شغل تابستانی انعطاف ‌پذیر با درآمد خوب می ‌گردید، تبدیل شدن به یک دستیار مجازی (VA) می ‌تواند مناسب باشد. به عنوان یک VA، می توانید مهارت های سازمانی و توجه به جزئیات برای کمک به کسب و کار ها و کارآفرینان، را در خانه خود انجام دهید.

چند نمونه از کار هایی که VA انجام می دهد عبارتند از:

• مدیریت ایمیل – صندوق های ورودی را مرتب نگه دارید و از طرف مشتریان خود به ایمیل ها پاسخ دهید.
• برنامه ریزی – تقویم ها را مدیریت کنید، جلسات را ترتیب دهید و یادآوری ارسال کنید.
• سازماندهی فایل – با استفاده از ابزار های آنلاین مانند Google Drive یا Dropbox، فایل های دیجیتال را مرتب نگه دارید.

30. برای Uber یا Lyft رانندگی کنید 

رانندگی برای Uber یا Lyft می تواند راهی انعطاف پذیر برای کسب درآمد در تعطیلات تابستانی شما باشد.

می توانید ساعات کاری خود را تنظیم کرده و هر چقدر که می خواهید کار کنید، به این معنی که می توانید این کار را با برنامه های تابستانی خود هماهنگ کنید.

31. معاون کتابخانه

به عنوان یک معلم، مهارت های شما برای یک موقعیت تابستانی به عنوان معاون کتابخانه مناسب است. کتابخانه ‌ها اغلب در طول ماه ‌های تابستان به دنبال کارمندان اضافی می ‌گردند، که فرصتی عالی برای شما فراهم می ‌کند تا در نقشی که از سوادآموزی و یادگیری در محیطی آرام پشتیبانی می ‌کند، شرکت کنید.

شغل شما ممکن است شامل انجام کار هایی مانند موارد زیر باشد:

• سازماندهی کتاب ها – منظم نگهداشتن کتابخانه و دسترسی آسان
• وظایف میز گردش – چک کردن کتاب ها در داخل و خارج برای مردم
• کمک به کاربران کتابخانه – کمک به بازدیدکنندگان در یافتن کتاب ها و منابع و پاسخ به سؤالات

به سادگی می توانید با کتابخانه های نزدیک خود تماس بگیرید و ببینید آیا آنها نیرو می خواهند یا خیر.

32. آموزش رانندگی

آموزش رانندگی به نوجوانان و بزرگسالان یک کار جانبی محبوب برای معلمان است. از طرف دیگر، برای پرس و جو در مورد فرصت های آموزشی بالقوه، با یک آموزشگاه رانندگی محلی تماس بگیرید.

مربیان رانندگی بسته به محل زندگی حدود 20 دلار در ساعت بیشتر یا کمتر درآمد دارند.

33. نگهداری از کودکان

نگهداری از کودکان می تواند یک شغل جانبی برای معلمان باشد و بسته به موقعیت مکانی شما، ممکن است حدود 15 تا 25 دلار در ساعت درآمد کسب کنید. والدین به دلیل تجربه گسترده ای که با کودکان دارند، ترجیح می دهند معلمانی را به عنوان پرستار کودک استخدام کنند.

پرستار کودک شدن می ‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی در تابستان باشد. زیرا می ‌توانید برای مشاغل پرستاری که فقط در این زمان هستند ثبت نام کنید.

به علاوه، بسیاری از خانواده ها در طول تابستان به کمک بیشتری نیاز دارند، زیرا مدارس تعطیل هستند، اما والدین باید کار کنند.

یکی دیگر از مشاغل مشابه، مراقبت از همراهان سالمند می باشد.

سوالات متداول

در زیر به سوالات رایج در مورد یافتن شغل تابستانی برای معلمان پاسخ داده شده است.

آیا معلمان هنوز در تابستان پول در می آورند؟

بله، بسیاری از معلمان در طول تابستان درآمد دارند، به خصوص اگر حقوق سالانه آنها در 12 ماه تقسیم شود. با این حال، اگر فقط برای ماه هایی که کار می کنید به شما حقوق می دهند، جستجوی شغل تابستانی می تواند درآمد شما را در این دوره تکمیل کند.

همه معلمان گیگ های تابستانی ندارند، اما کسانی که می خواهند علاوه بر حقوق معلمی خود درآمد داشته باشند، ممکن است سعی کنند در تابستان شغلی پیدا کنند.

بهترین شغل تابستانی برای معلم چیست؟

بهترین شغل تابستانی برای یک معلم اغلب بر روی مجموعه مهارت های آنها سرمایه گذاری می کند. موقعیت هایی مانند تدریس خصوصی، هماهنگی برنامه های آموزشی، یا تدریس در مدرسه تابستانی گزینه های بسیار مرتبط هستند. همچنین ممکن است نقش هایی را در توسعه برنامه درسی یا ایجاد محتوای آموزشی در نظر بگیرند.

چه مشاغلی برای معلمان جایگزین به دنبال استخدام تابستانی وجود دارد؟

معلمان جایگزین می توانند شغل تابستانی در سایر نقش های آموزشی مانند تدریس خصوصی، مربیگری یا کار در اردو های تابستانی پیدا کنند. بسیاری از مراکز اجتماعی و مؤسسات آموزشی نیز به دنبال متخصصان واجد شرایط برای رهبری کارگاه های تابستانی یا کمک به برنامه های مراقبت از کودکان هستند.

چند شغل تابستانی برای معلمان در خانه چیست؟

معلمانی که در خانه به دنبال مشاغل تابستانی هستند می توانند فرصت هایی مانند تدریس خصوصی آنلاین یا آموزش مجازی مدرسه تابستانی را پیدا کنند. سایر ایده های جانبی شامل نوشتن محتوا برای وب سایت ها، وبلاگ نویسی، رونویسی و موارد دیگر است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT