اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی

چگونه یک اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی شویم

زمان مطالعه 7 دقیقه

احتمالاً نام برخی از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی را می شناسید. اما چگونه می توانید یکی از آنها شوید؟ اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی را با این رعایت نکات شروع کنید.

اگر برای یک عکس اینستاگرامی هزاران دلار به شما دستمزد می دادند چه؟ یا برای یک پست اسنپ چت پول دریافت کرده اید؟ به دنیای تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی خوش آمدید.

1. جایگاه خود را پیدا کنید

بزرگ‌ترین اشتباهی که یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند مرتکب شود این است که سعی می‌کند در همه کارها حرفه‌ای باشد، اما در نهایت استاد هیچ‌کدام نیست. شما ممکن است مجموعه‌ای از علایق و زمینه‌های تخصصی متفاوت داشته باشید، اما باید به یکی از مواردی که بیشتر در مورد آن می‌دانید، توجه داشته باشید و آن را در رسانه‌های اجتماعی جایگاه خود قرار دهید.

می‌توانید درباره چیزی به محبوبیت غذای هندی یا چیزی مبهم مانند آثار هنری اسکریمشاو پست کنید. فقط تا زمانی که دنبال کننده‌های خود را افزایش دهید، فقط در مورد آن جایگاه پست کنید.

مگر اینکه از قبل معروف یا با گروه زیادی از دنبال کنندگان وارد بازی شده باشید، پست کردن در مورد موضوعات تصادفی و نامرتبط به شما کمک نمی کند برندی بسازید که شرکت ها علاقه مند به استفاده از فضای تبلیغاتی باشند. تا زمانی که به مرحله‌ای برسید که طرفدارانتان احساس کنند شخصاً با شما مرتبط هستند و به هر چیزی که پست می‌کنید علاقه مند هستند، از دور شدن از جایگاه خود اجتناب کنید.

2. بر یک یا دو شکل رسانه تمرکز کنید

مجموعه ای از پلتفرم های رسانه های اجتماعی در دسترس شما هستند. شبکه‌های اجتماعی مختلف ممکن است همیشه در هر پلتفرمی یکسان عمل نکنند.

جوک ها، تفسیرهای کوتاه و مشاهدات شوخ در مورد جهان در توییتر به خوبی انجام می شود. موضوعات بصری مانند مد و آثار هنری علاقه زیادی را در اینستاگرام به خود جلب می کند. ویدیوها و پادکست‌های YouTube به شما امکان می‌دهند تا طرح‌ها، نظرات طولانی و واکنش‌هایی نسبت به آنچه در جهان می‌گذرد ایجاد کنید تا بینندگان را جذب کنید. TikTok اغلب می تواند ترکیبی از همه موارد فوق باشد.

به جای تلاش برای ارسال محتوا در هر پلتفرم رسانه های اجتماعی، یک یا دو مورد را انتخاب کنید و دنبال کنندگان خود را از آنجا ایجاد کنید. زمانی که به جای چهار یا پنج برنامه فقط باید به یک یا دو برنامه توجه کنید، همگام شدن با مخاطبانتان آسان تر خواهد بود.

3. کیفیت بیش از کمیت، اما ثابت قدم باشید

هزاران اینفلوئنسر در هر جایگاه محبوبی وجود دارد که هر کدام بر سر دامنه توجه کاربران رقابت می کنند. محتوای شما باید منحصربه‌فرد، متفکرانه و مهم‌تر از همه سازگار باشد.

شما باید به طور منظم محتوا را پست کنید تا دنبال کنندگان خود را درگیر کنید. با این حال، شما نباید فقط چیزی برای پر کردن سهمیه مورد نیاز خود پست کنید. کسی که یک بار در هفته یک حلقه متفکرانه اینستاگرام پست می کند، دنبال کننده قوی تری نسبت به کسی که هر روز چیزی با کیفیت پایین پست می کند، ایجاد می کند.

به این فکر کنید که چه برنامه ای برای ارسال پست برای شما مفید است. اگر نمی توانید هفته ای دو بار پست بگذارید، خیلی خوب است! هفته ای یک بار یا حتی دو هفته یک بار پست کنید. فقط مطمئن شوید که محتوای شما برای فالوورهای شما مفید است و به آنها اطلاع دهید که چه زمانی می توانند به طور منظم منتظر محتوای جدید باشند.

کاربران اینستاگرام باید بهترین راه های جلب توجه در اینستاگرام را بررسی کنند.

4. شبکه با سایر اینفلوئنسرها

اینفلوئنسر بودن یک بازی اجتماعی است و شما به تنهایی نمی توانید آن را برنده شوید. رسانه های اجتماعی را تنها مکانی برای صحبت در مورد جایگاه خود با فالوورهای خود تصور نکنید. همچنین به آن به عنوان مکانی فکر کنید که در آن اطلاعات بیشتری در مورد موضوع مورد علاقه خود از سایر تأثیرگذاران کسب می کنید.

هر اینفلوئنسر باهوش اهمیت شبکه‌سازی را درک می‌کند، بنابراین در ارتباط با دیگران تردید نکنید. در مورد پست های آنها نظر دهید و لایک کنید، در صفحات آنها مشترک شوید و حتی کارهای آنها را در صورت امکان به اشتراک بگذارید.

نشان دادن حمایت و علاقه به همتایان اینفلوئنسرهایتان حال و هوای مثبتی به کانال شما می‌افزاید و به شما کمک می‌کند دوستانی در این صنعت پیدا کنید که می‌توانند با همکاری‌های آینده به رشد کانال شما کمک کنند.

5. با دنبال کنندگان خود درگیر شوید

ارائه اطلاعات به دنبال کنندگان خود مرحله اول است. مرحله دوم، تعامل مستقیم با فالوورهای خود پس از شروع پاسخ دادن به پست های شما است. هنگامی که در ابتدا طرفداران کمتری دارید، می توانید آنها را به صورت جداگانه دنبال کنید و مستقیماً برای ایجاد رابطه ارتباط برقرار کنید.

پس از افزایش فالوورهایتان می توانید در فعالیت های گروهی مرتبط با کانال خود شرکت کنید. آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها و مسابقات را در صفحه خود برگزار کنید، با نوعی جایزه برای بیشترین فالوورها.

هنگامی که تبلیغ‌کنندگان شروع به ارائه پیشنهادات به شما کردند، این مسئولیت شماست که محصولاتی را تبلیغ کنید که واقعاً به کانال شما مرتبط هستند و می‌توانند برای فالوورهای شما مفید باشند. پست کردن در مورد هر محصول تصادفی که به شما پیشنهاد می شود به سرعت منجر به اتهام “فروش” و از دست دادن فالوورهای شما می شود.

با فالوورهای خود با احترام رفتار کنید، اما مراقب باشید که از آستانه ایجاد روابط فرااجتماعی عبور کنید.

6. کانال خود را تبلیغ کنید

حتی بهترین کانال های رسانه های اجتماعی در نبردی دائمی برای قرار دادن کانال خود در مقابل دنبال کنندگان احتمالی هستند. برخی از ساده ترین راه هایی که می توانید کانال خود را تبلیغ کنید عبارتند از:

. درخواست فریاد از سایر اینفلوئنسرهای محبوب در جایگاه خود.

. پرداخت به AdWords برای اجرای کمپینی که کانال شما را تبلیغ می کند.

. ارسال قطعات از کانال اصلی خود در سایر سیستم عامل ها و سایت های رسانه های اجتماعی.

. افزودن هشتگ به تمام محتوای خود برای جستجوی آسان.

7. حرکت را با ایده های تازه حفظ کنید

هنگامی که بخش سخت به دست آوردن یک فالوور مناسب تمام شد، بخش بعدی حتی دشوارتر از حفظ بیننده شما فرا می رسد. هیچ چیز سریعتر از محتوای راکد کانال را نمی کشد.

حفظ یک کانال محبوب رسانه های اجتماعی اغلب می تواند یک شغل تمام وقت باشد. در اینجا چند روش برای حفظ شتاب در کانال شما وجود دارد:

. با ارسال مکرر مطالب مشابه، از وارد شدن به یک بی نظمی جلوگیری کنید.

. با مطالعه منظم وبلاگ های نوشته شده توسط بهترین متخصصان در زمینه خود، مراقب آخرین روندهای مربوط به جایگاه خود باشید.

. ایده های مشغله ی فکری برای فعالیت های جدید مرتبط با حوزه کاری خود که می توانید در آن شرکت کنید و در مورد آن در کانال خود صحبت کنید، ایده بگیرید. به عنوان مثال، بسیاری از یوتیوب‌برهای محبوب شروع به ساختن ویدیوهای واکنشی کرده‌اند، و ده‌ها هزار بازدیدکننده را صرفاً با فیلم‌برداری از واکنش‌شان به ویدیوهای دیگر به دست آورده‌اند.

. از فالوورهای خود در مورد موارد جدید در کانال خود ایده بخواهید. ببینید چه بخش‌هایی از کانالتان بیشتر مورد توجه آن‌ها قرار می‌گیرد و آن موضوعات را گسترش دهید.

8. با حامیان بالقوه تماس بگیرید

هنگامی که پروفایل شما ارزش درآمد جدی از تبلیغات را دارد، وقت آن است که با حامیانی صحبت کنید که واقعاً می خواهند از اکانت شما برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنند. منتظر نباشید تا تبلیغ کنندگان به شما مراجعه کنند.

تصمیم بگیرید که کدام دسته از محصولات ممکن است برای دنبال کنندگان شما جذاب باشد، و سپس شرکت های موجود در آن دسته ها را در گوگل جستجو کنید تا شرکت هایی را پیدا کنید که شهرت بالایی دارند. هنگامی که فهرستی از شرکت‌ها را تهیه کردید، اکانت های رسانه‌های اجتماعی آنهایی را که فکر می‌کنید به کانال شما علاقه مند هستند، بیابید.

از صفحه تجزیه و تحلیل کانال خود، اطلاعات مربوط به کانال، تعداد فالوورها و آخرین آمار جذب کاربر را به شرکت ها ارائه دهید. در مورد اینکه چگونه می توانید به تجارت آنها کمک کنید مؤدب، حرفه ای و صادق باشید.

اگر بتوانید روابط خود را با فالوورهای خود و همچنین شرکت هایی که حامی محصولات آنها هستید، به دقت مدیریت کنید، می توانید هر ماه با فروش فضای تبلیغاتی در کانال خود یا با تأیید شخصی محصولات، یک جریان درآمد ثابت داشته باشید. به یاد داشته باشید، ایجاد این نوع اعتماد زمان می برد.

9. اهداف قابل پیگیری ایجاد کنید

مانند هر چیزی که در زندگی می خواهید، ایجاد اهداف راهی فوق العاده است که به شما کمک می کند سریعتر به آنها برسید. اگر به سادگی شروع به پست کردن در اینستاگرام یا ایجاد ویدیو برای YouTube بدون هدف نهایی کنید، ممکن است اکانت شما خیلی خوب عمل نکند.

به این فکر کنید که موفقیت اولیه برای شما چگونه خواهد بود و یک تا سه هدف برای خود با یک تاریخ پایان مشخص تعیین کنید. به عنوان مثال، در عرض شش ماه، من می خواهم 500 فالوور و حداقل 10000 بازدید از ویدیوهایم داشته باشم.

سپس در نظر بگیرید که چگونه برای رسیدن به آن هدف و پیگیری آن اقدام خواهید کرد. به عنوان مثال، برای به دست آوردن فالوور و بازدید، در ابتدای هر ماه به ایده‌های خود فکر می‌کنم و روزهای دوشنبه و جمعه هر هفته مطلب جدیدی ارسال می‌کنم. تعداد فالوورها و بازدیدهایی که هر هفته دارید را ثبت کنید تا به شما کمک کند ارزیابی کنید که چقدر به هدف خود نزدیک هستید.

آیا باید یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی شوید؟

تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی اغلب می تواند به عنوان یک گیگ جانبی شروع شود و در نهایت به یک شغل تمام وقت تبدیل شود. اگر به جایگاه خود علاقه دارید، تولید محتوا باید به راحتی به دست شما برسد. اشکالی ندارد که بخواهید اطلاعاتی را در مورد جایگاه خود به اشتراک بگذارید و همچنین در حین انجام آن مقداری پول دربیاورید، اما این مورد دوم نباید هدف اصلی شما باشد.

اگر سفر تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی را آغاز کنید، این به سرعت اتفاق نمی افتد. شما باید خود را برای مدت طولانی به کانال خود متعهد کنید و ماه ها قبل از مشاهده پیشرفت روی اکانت خود کار کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT