تحلیل قیمت پپه (PEPE) ۱۰ اردیبهشت

تحلیل قیمت پپه (PEPE) ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال طی دو هفته اخیر با توجه به عدم قطعیت سرمایه‌گذاران، در وضعیت خنثی قرار داشته است. در حالی که قیمت بیت‌کوین حول و حوش ۶۲ هزار دلار در نوسان است، میم‌کوین پپه قورباغه عملکردی بهتر از روند کلی بازار داشته و افزایش قابل توجهی را در نمودار روزانه تجربه می‌کند. در این پست به تحلیل قیمت پپه (PEPE) ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت پپه (PEPE) ۱۰ اردیبهشت

قیمت پپه (PEPE) پس از تجربه پایین‌ترین سطح خود در ۰.۰۰۰۰۰۴۶ دلار در اواسط ماه آوریل، موفق به ثبت افزایش ۶۵ درصدی شده است.

در طی این افزایش قیمت، خریداران توانستند در تاریخ ۲۳ آوریل خروج قاطعی را از الگوی کانال رقم بزنند که نشان‌دهنده پتانسیل این میم کوین برای رشد بیشتر است.

تحلیل قیمت پپه (PEPE) ۱۰ اردیبهشت

تحلیل قیمت پپه (PEPE) ۱۰ اردیبهشت

تحلیلگران حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که خروج اخیر قیمت کوین پپه از الگوی کانال، می‌تواند به معنای پایان روند نزولی باشد و منجر به افزایش ۴۵ درصدی آن شود.

با وجود این سیگنال‌های صعودی، در حال حاضر به دلیل فقدان حرکت صعودی و حجم معاملات قوی، روند صعودی ناشی از خروج قیمت از محدوده بالای کانال، متوقف شده است.

در زمان نگارش این خبر، پپه با کاهش ۹.۹۳ درصدی قیمت مواجه شده و در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۶۸۳۹ دلاری معامله می‌شود. اکنون باید دید که این کاهش قیمت، پولبکی به سقف کانال شکسته‌شده است یا فشار فروش قیمت را مجددا به درون کانال باز می‌گرداند.

در صورت ادامه روند صعودی، قیمت می‌تواند از سقف قبلی یعنی ۰.۰۰۰۰۰۹۲ دلار عبور کند. در صورتی که روند کلی بازار نیز مثبت شود، این امکان وجود دارد که شاهد افزایش ۴۵ درصدی قیمت پپه و رسیدن آن به ۰.۰۰۰۰۱۰۸ دلار باشیم.

با وجود سناریوی صعودی مطرح‌شده، نباید از احتمال چرخش نزولی و سقوط پپه به زیر سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۶۶۳ دلار غافل شد. در این میان، عدم‌ تثبیت قیمت در شش روز گذشته، نشان‌دهنده تاثیر عرضه بیش از حد در بازار بر قیمت پپه است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !