تکنیکال بیت کوین ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیت کوین این هفته تلاش کرد تا یک رالی بازگشتی را آغاز کند اما با فشار شدید فروش 67000 دلاری مواجه شد. بزرگترین ارز دیجیتال تاریخ این هفته را با یک ضرر 2 درصدی به پایان رساند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تریدر و تحلیلگر Rekt Capital معتقد است که بیت کوین پس از هاوینگ وارد «منطقه خطر» شده است، جایی که ممکن است طی دو هفته آینده شاهد افت بیشتری باشیم. یکی دیگر از نکات منفی، جریان خروجی و خروج بیت کوین از صرافی هاست. سرمایه گذاران گزارش دادند که ETF ها پس از فروش 120 میلیون دلاری در روز قبل، شاهد انتقال 218 میلیون دلاری به کیف پول ها و خروج بیت کوین از صرافی ها بوده اند.

وقتی که قیمت در یک محدوده بزرگ معامله می شود، پیش بینی جهت شکست دشوار است. تریدر ها می‌توانند با نزدیک شدن به خط حمایت خرید کنند و در سطح مقاومت بفروشند یا تا زمانی که شکست اتفاق نیفتاده سرمایه ی خود را هولد کنند.

آیا بیت کوین و آلت کوین ها بالای سطوح حمایتی خود باقی میمانند و یک رالی بازیابی را شروع میکنند؟ در این مقاله 5 ارز دیجیتال برتر که در تحلیل تکنیکال قوی به نظر می رسند و ممکن است یک رالی صعودی شروع کنند، بررسی می کنیم.

قیمت بیت کوین در بازار بین 59600 تا 73777 دلار در نوسان است که نشان می دهد گاوها و خرس ها هنوز تصمیم به حرکت نگرفته اند.

تکنیکال بیت کوین ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

به طور کلی، در یک محدوده، معامله گران نزدیک به حمایت خرید می کنند و نزدیک به مقاومت می فروشند. انتظار می رود گاوها به شدت از سطح 59600 دلار دفاع کنند زیرا شکستن زیر آن می تواند انجام و بستن معاملات را تا سطح 61.8 درصد در اصلاح فیبوناچی با ریزش 5 هزار دلاری تهدید کند. چنین اتفاقی شروع مرحله بعدی روند صعودی را به تاخیر می اندازد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد، نشان می دهد که گاوها در سطوح پایین تر فعال باقی می مانند. BTC/USDT ممکن است طی دو مرحله تا 12 هزار دلار افزایش پیدا کند. شکستن و بسته شدن بالاتر از این سطح، نشانه شروع مرحله بعدی روند صعودی به 84000 دلار خواهد بود.

تکنیکال بیت کوین ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

میانگین های متحرک و اندیکاتور RSI درست زیر نقطه میانی، تعادل بین خرید و فروش را نشان می دهد. اولین نشانه ی قدرت روند هم نزدیک شدن به بالای خط روند نزولی خواهد بود. این می تواند مسیر را برای افزایش به 68000 دلار و سپس به 71500 دلار باز کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت از سطح فعلی یا خط روند نزولی کاهش یابد و به زیر 62,300 دلار برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در قدرت هستند. قیمت بیت کوین پس از آن می تواند به حمایت حیاتی 59600 دلار برود، جایی که خریداران احتمالا وارد عمل خواهند شد.

امتیاز 1/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !