توقف پشتیبانی توییتر از NFT

توقف پشتیبانی توییتر از NFT

زمان مطالعه < 1 دقیقه

توقف پشتیبانی توییتر از NFT : شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) رسما حمایت و پشتیبانی از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به عنوان تصاویر پروفایل را برای مشترکان پولی خود متوقف کرده است.

توقف پشتیبانی توییتر از NFT

این تصمیم نشان‌دهنده یک تغییر قابل توجه در مسیر این پلتفرم است. این ویژگی به مشترکان توییتر بلو این امکان را داده بود تا NFTهای خود را که در اتریوم (توکن‌های ERC-۷۲۱ یاERC-۱۱۵۵ ) ساخته شده‌ بودند، به‌عنوان تصاویر پروفایل شش ضلعی به نمایش بگذارند.

پس از کلیک به روی تصاویر پروفایل، این آواتارهای متمایز به کاربران امکان می‌داد تا جزئیاتی همچون کلکسیون NFT مورد نظر، آدرس قرارداد، شناسه توکن و اپلیکیشنی که NFT با آن ضرب شده را بررسی کنند.
با این حال، طبق به‌روزرسانی‌های اخیر، شبکه اجتماعی X تمام اشارات یا منشن‌های مربوط به این ویژگی را از صفحه پشتیبانی پریمیوم خود حذف کرده که این امر باعث ایجاد حس کنجکاوی و گمانه‌زنی در میان جامعه ارزهای دیجیتال شده است.

این ویژگی که توسط مدیران قبلی توییتر در ژانویه ۲۰۲۲ اضافه شده بود، به دلیل اینکه کلاهبرداران کریپتو برای هر موضوع، گروهی از اسپم‌ها را تولید می‌کنند، مورد انتقاد ایلان ماسک قرار گرفت.

در آن زمان، ایلان ماسک گفت که این ویژگی غیرضروری است.لازم به ذکر است، کاربرانی که از قبل یکNFT را به عنوان تصویر پروفایل خود برگزیده بودند، همچنان آواتارهای شش ضلعی خود را حفظ می‌کنند.

در هر صورت، این تصمیم X با روند گسترده‌تر کاهش اشتیاق برای ادغامNFTها مطابقت دارد.از طرفی، این شبکه از برنامه‌های بلندپروازانه‌ خود برای سال ۲۰۲۴ خبر داده است، از جمله پرداخت‌های همتابه‌همتا (P۲P) و ابزارهای تقویت‌شده مبتنی بر هوش مصنوعی.

beincrypto

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT