درآمد کاربران یوتیوب چقدر است؟

درآمد کاربران یوتیوب چقدر است؟

زمان مطالعه 9 دقیقه

نمی دانید که یوتیوبرها چقدر درآمد دارند؟ همه نام یوتیوب را شنیده‌اند و احتمالاً همیشه ویدیوها را در یوتیوب تماشا می‌کنید. اگر چنین است، ممکن است تعجب کنید که پول مورد علاقه شما چقدر می باشد.

آیا نمی دانید که یوتیوبرها چقدر درآمد دارند؟

همه نام یوتیوب را شنیده‌اند و احتمالاً همیشه ویدیوها را در یوتیوب تماشا می‌کنید. اگر چنین است، ممکن است تعجب کنید که یوتیوبرهای مورد علاقه شما چقدر درآمد دارند.

ما مطمئن هستیم که شما یک ویدیوی سرگرم کننده در یوتیوب را تماشا کرده و فکر کرده اید که آیا خودتان می توانید چنین کاری را انجام دهید. به هر حال، یوتیوبرهای برتر سالانه میلیون ها دلار درآمد کسب می کنند. به علاوه، همیشه به نظر می‌رسد که سرگرمی زیادی دارند.

و این چیزی است که ما شخصاً همیشه در مورد آن تعجب می کنیم. ما یک ویدیو را تماشا می‌کنیم تا ببینیم آنها چند مشترک دارند و با خود فکر می‌کنیم، “تعجب می‌کنیم چقدر پول در می‌آورند؟!”

پس از همه، یوتیوبر بودن می تواند راهی لذت بخش برای کسب درآمد از خانه باشد.

نکات کلیدی

البته پردرآمدترین یوتیوبر آقای Beast است! این کانال محبوب یوتیوب سالانه 54,000,000 دلار درآمد دارد.

میزان درآمد کاربران یوتیوب به مواردی مانند میزان تعامل مردم با ویدیوهایشان، تعداد مشترکین، بازدیدها، نرخ مشارکت و روش‌هایی که از محتوایشان کسب درآمد می‌کنند (مانند تبلیغات، حمایت مالی، عضویت یا کالا) بستگی دارد.

به طور متوسط، یک یوتیوبر برای هر بازدید حدود 0.018 دلار درآمد دارد که برابر با 18 دلار برای هر 1000 بازدید می باشد. بنابراین، یک ویدیو با 1،000،000 بازدید ممکن است حدود 18،000 دلار از تبلیغات YouTube برای یک فرد درآمد کسب کند.

یوتیوبرهای برتر چقدر درآمد دارند؟

چند سال پیش، با یک یوتیوبر محبوب در حال معاشرت بودیم و شروع کردیم به صحبت در مورد میزان درآمد یوتیوبرها. آنها گفتند که میانگین خوب حدود 1 دلار برای هر مشترک YouTube است.

بنابراین، اگر یوتیوبر حدود 500000 مشترک داشته باشد، معمولاً می‌تواند حدود 500،000 دلار در سال از تمام روش‌های کسب درآمد در کنار هم درآمد کسب کند – تبلیغات YouTube، فروش کالا، Patreon، مشارکت‌های حمایت شده و غیره.

طبق تخمین فوربس، برخی از یوتیوبرهای برتر هر سال چقدر درآمد دارند:

MrBeast – 54 میلیون دلار

جیک پل – 45 میلیون دلار

Markiplier – 38 میلیون دلار

رت و لینک – 30 میلیون دلار

ناگفته – 28.5 میلیون دلار

نستیا – 28 میلیون دلار

رایان کاجی – ۲۷ میلیون دلار

Dude Perfect – 20 میلیون دلار

لوگان پل – 18 میلیون دلار

پرستون آرسمنت – 16 میلیون دلار

موارد بسیار دیگری نیز وجود دارند که درآمد عالی دارند. برخی از سازندگان برتر، مانند علی ابدال و نصیر یاسین که محتوای آموزشی و الهام بخش را به اشتراک می گذارند، کانال هایی با بیش از یک میلیون مشترک دارند. یوتیوبرهای مسافرتی مانند Kara و Nate و همچنین Sailing La Vagabonde نیز درآمد سالمی دارند. این سازندگان بخشی از یک گروه انحصاری هستند که می توانند درآمد زیادی داشته باشند و اغلب به شش تا هفت یا حتی هشت رقم در سال می رسند.

درآمد آنها فقط از تبلیغات نیست، بلکه از چیزهای دیگری مانند معاملات برند، فروش کالا و عضویت افراد به عنوان اعضای Patreon نیز به دست می‌آید. تنوع بخشیدن به منابع درآمدی به آنها کمک کرده تا از نظر مالی موفق شوند.

اکنون، برای کسب درآمد در YouTube نیازی به داشتن بیش از 1000000 مشترک ندارید. یوتیوبرهای زیادی با کمتر از 100000 مشترک وجود دارند که درآمد خوبی هم دارند!

پردرآمدترین یوتیوبر کیست؟ ثروتمندترین یوتیوبر کیست؟

جیمی دونالدسون، که با نام MrBeast نیز شناخته می شود، به عنوان یکی از پردرآمدترین افراد در یوتیوب در چند سال اخیر شناخته شده است. او هر ساله با ویدیوهای منحصر به فرد خود که شامل انجام کارهای خوب و چالش های هیجان انگیز و دیوانه کننده است، میلیون ها دلار به دست می آورد.

ما شخصاً آقای هیولا را بارها در گذشته تماشا کرده‌ایم و ویدیوهای او بسیار سرگرم‌کننده هستند – بنابراین کاملاً درک می‌کنیم که چرا او اینقدر خوب عمل می‌کند!

وقتی در مورد ثروتمندترین یوتیوبر صحبت می کنیم، نام هایی مانند Jeffree Star یا PewDiePie (Felix Kjellberg) نیز اغلب مطرح می شود. این سازندگان باتجربه مدت‌هاست که محتوا تولید می‌کنند و کسب‌وکارهای موفقی فراتر از YouTube ایجاد کرده‌اند. ثروت آنها فقط از کانال های YouTube آنها نیست، بلکه از پروژه های موفق دیگری که خارج از YouTube شروع کرده اند نیز به دست می آید.

چه عواملی بر درآمد تأثیر می گذارد؟

کسب درآمد در یوتیوب فقط شانس نیست. این به بسیاری از عوامل واقعی بستگی دارد و هر یک از این عوامل چیزی منحصر به فرد به میزان درآمد شما اضافه می کند.

مشترکین

داشتن مشترکین بیشتر نشان می دهد که چند نفر کانال شما را دنبال می کنند، اما مستقیماً به این معنی نیست که درآمد بیشتری کسب می نمایید. تعداد مشترکان بیشتر کانال شما را معتبرتر می کند و همچنین مخاطبان بیشتری را به شما می دهد که می تواند باعث شود افراد بیشتری ویدیوهای شما را تماشا کنند.

بازدیدهای ویدیویی

تعداد بازدیدهایی که ویدیوهای شما دریافت می کنند برای میزان درآمد شما مهم است. هرچه بازدیدهای بیشتری داشته باشید، معمولاً می توانید از تبلیغات درآمد بیشتری کسب نمایید. و عواملی مانند مدت زمان ویدیوی شما و نوع افرادی که آن را تماشا می کنند نیز بر میزان پرداخت مبلغی که تبلیغ کنندگان برای تبلیغات در ویدیوهای شما می پردازند تأثیر می گذارد.

محتوای جذاب و تعامل با مخاطب

ایجاد محتوایی که افراد جالب بدانند و با آن ارتباط برقرار کنند، می‌تواند منجر به نظرات، لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌های بیشتر شود. بنابراین، وقتی مخاطبان شما زیاد تعامل دارند، دید شما را در پلتفرم یوتیوب افزایش می‌دهد. این افزایش قرار گرفتن می تواند به طور غیرمستقیم با جلب توجه بیشتر به ویدیوهای شما بر درآمد شما تأثیر بگذارد.

ساعت تماشا

مجموع ساعت‌های تماشا نشان می‌دهد که افراد چقدر زمان صرف تماشای ویدیوهای شما کرده‌اند. داشتن ساعت تماشای بیشتر برای کسب درآمد مهم است، زیرا می‌تواند منجر به دریافت تبلیغات بهتر در ویدیوهای شما و کسب درآمد بیشتر شود.

اصول درآمد یوتیوب

راه های زیادی برای کسب درآمد با کانال یوتیوب وجود دارد. راه اصلی از طریق تبلیغات است که توسط برنامه شریک YouTube (YPP) مدیریت می شود.

در اینجا یک تفکیک ساده از تبلیغات YouTube آورده شده است:

AdSense – این برنامه متعلق به گوگل برای YouTubers مهم است، و با لینک دادن کانال خود به اکانت AdSense خود، به شما اجازه می دهد تبلیغات روی ویدیوهای شما قرار داده شود که برای شما درآمد کسب می کند. اگر تا به حال یک ویدیوی یوتیوب را تماشا کرده باشید، این تبلیغات را همیشه در ابتدا، وسط یا انتهای یک ویدیو دیده‌اید – همه ما روی یک ویدیو «Skip Ad» را فشار داده‌ایم، درست است؟! – اینها تبلیغاتی هستند که ما در مورد آنها صحبت می کنیم.

واجد شرایط بودن کسب درآمد – برای واجد شرایط بودن برای YPP، کانال شما به حداقل 1000 مشترک و 4000 ساعت تماشا در 12 ماه گذشته نیاز دارد. پس از پذیرش، می توانید از ویدیوهای خود کسب درآمد کنید.

درآمد تبلیغات – درآمد حاصل از تبلیغات به دو صورت می باشد – هزینه در هر میلیون (CPM یا تقریباً به عنوان هزینه در هزار شناخته می شود) که هزینه به ازای هر 1000 بازدید از آگهی است و هزینه به ازای کلیک (CPC) که در آن با هر کلیک یک بیننده درآمد کسب می کنید. در یک آگهی

CPM می تواند به طور قابل توجهی (حدود 0.18 دلار تا 4.00 دلار آمریکا) باشد و تحت تأثیر عواملی مانند کیفیت ترافیک، کشور بیننده و جایگاهی که در مورد آن ویدیو ایجاد می کنید، می باشد.

CPC بر اساس قیمتی که تبلیغ‌کنندگان مایل به پرداخت به ازای هر کلیک هستند، متفاوت است.

راه هایی برای کسب درآمد به عنوان یوتیوبر

تبلیغات YouTube تنها راه کسب درآمد با کانال YouTube شما نیست. سایر جریان های درآمدی عبارتند از:

مشارکت های تجاری و حمایت های مالی

شرکت‌ها به دنبال یوتیوبرهایی می‌گردند که می‌توانند بینندگان خود را از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ متقاعد کنند که چیزهایی بخرند. دریافت حمایت از برندها می تواند پول خوبی به همراه داشته باشد. آنها ممکن است مبلغ مشخصی را برای اشتراک گذاری و ذکر محصول خود در یک ویدیو به شما بپردازند یا می توانید بر اساس تعداد افراد ثبت نام برای محصول یا خدمات، کمیسیون دریافت نمایید.

بازاریابی وابسته و قرار دادن محصول

بازاریابی وابسته به این معنی است که در مورد محصولات در ویدیوهای خود صحبت کنید و برای هر فروش انجام شده از طریق لینک ارجاع، کمیسیون دریافت کنید.

بازاریابی وابسته راه مورد علاقه ما برای کسب درآمد آنلاین هست، و این چیزی است که می تواند در وبلاگ، کانال یوتیوب و موارد دیگر اعمال شود.

فروش کالا

فروش کالاهای سفارشی خود، مانند لباس، برچسب و لوازم جانبی، می‌تواند درآمد خوبی برای شما در YouTube ایجاد کند. شما می توانید محصولاتی را با آرم برند خود یا عبارات جذاب طراحی و بفروشید، که به افراد بیشتری کمک می کند برند شما را بدانند. در اینجا نمونه ای از کالاهای فروخته شده توسط کانال محبوب قایقرانی SV Delos است. آنها ژاکت، حوله ساحلی، کلاه، لیوان، کیف، چاپ روی بوم و غیره می فروشند.

تبلیغات پولی و سوپر چت

در طول پخش جریانی زنده و چت‌های زنده، بینندگان می‌توانند از ویژگی‌هایی مانند Super Chat و Super Stickers برای پرداخت استفاده کنند و پیام‌های خود را برجسته کنند. همچنین می‌توانید با فروش تبلیغات پولی یا دادن فریاد به برندها در طول ویدیوها یا پخش جریانی‌تان در ازای هزینه‌ای تعیین ‌شده، درآمد کسب نمایید.

Patreon

Patreon وب‌سایتی است که سازندگان ماهانه از طرفدارانی که از محتوای آنها لذت می‌برند پشتیبانی می‌کنند. طرفداران با دادن پول به آنها کمک می نمایند زیرا آنها آنچه را که سازنده به اشتراک می گذارد دوست دارند.

می‌توانید به طرفداران خود که ماهانه کمک می‌کنند، هدیه‌های ویژه‌ای بدهید، مانند دسترسی زودهنگام به محتوا، کالاها (برخی سازندگان برچسب و چیزهای دیگر را برای سطوح مشارکت خاص می‌دهند)، محتوای انحصاری فقط برای حامیان Patreon، و موارد دیگر بر اساس سطوح مختلف تعهد.

برنامه ریزی مالی برای YouTubers

اگر می خواهید یک خالق YouTuber شوید، فکر می کنیم مدیریت هوشمند مالی شخصی بسیار مهم است.

این به این دلیل است که درآمد شما از یوتیوب می تواند نوسانات زیادی داشته باشد و همچنین تضمینی نیست!

در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

بدانید که درآمد تضمینی نیست و می تواند ماه به ماه تغییر کند.

یک صندوق اضطراری راه اندازی کنید (اگر هنوز آن را ندارید)، تا در ماه های کم درآمد دچار استرس نشوید.

برای مالیات برنامه ریزی کنید زیرا درآمد YouTube مشمول مالیات است و معمولاً در منبع کسر نمی شود.

تنوع بخشیدن به جریان‌های درآمدی می‌تواند به شما کمک کند تا به این جریان‌ها وابسته نباشید.

با اطلاع و آماده ماندن، می توانید جنبه های مالی تولید محتوای YouTube بودن را با اطمینان بیشتری دنبال کنید.

استراتژی‌هایی برای رشد و کسب درآمد از کانال یوتیوب

برای کسب درآمد از کانال یوتیوب، باید روی دو چیز اصلی تمرکز کنید: افزایش تعداد مشترکین و تولید محتوایی که بینندگان را علاقه مند نگه می دارد. هر دو برای ایجاد یک جریان درآمدزا از حضور شما در YouTube بسیار مهم هستند.

ساخت شماره های مشترک

با بینندگان ارتباط برقرار کنید – به نظرات پاسخ دهید، پست‌های انجمن ایجاد نمایید، و برای تعامل مستقیم به پخش زنده فکر کنید. یک مخاطب درگیر بیشتر احتمال دارد مشترک شود.

کانال خود را تبلیغ کنید – از دیگر پلتفرم ها و همکاری های رسانه های اجتماعی برای جلب توجه به کانال خود استفاده فرمایید.

بینندگان را تشویق نمایید تا لایک کنند و مشترک شوند – دلیلی وجود دارد که همه کانال های یوتیوب مورد علاقه شما همیشه از شما می خواهند که لایک کنید و مشترک شوید («دکمه اشتراک را بشکنید» چیزی است که احتمالاً همه ما زیاد می شنویم و دلیل خوبی دارد) به آنها کمک می کند رشد کنند!

ایجاد محتوای ویدیویی جذاب

برنامه بارگذاری منظم – با آپلود منظم ویدیوها، مخاطبان خود را علاقه مند نگه دارید. به یاد داشته باشید که کیفیت مهمتر از کمیت هست. هر ویدیو چه آموزشی، چه سرگرم کننده یا ترکیبی از هر دو باید ارزش داشته باشد.

توضیحات ویدئویی بهینه شده برای سئو – از کلمات کلیدی مرتبط در عنوان، توضیحات و برچسب‌های ویدئوی خود برای بهبود دید جستجو استفاده کنید. شامل تماس‌های واضح برای اقدام، مانند اشتراک یا بررسی عضویت کانال.

سوالات متداول در مورد میزان درآمد یوتیوبرها

در زیر پاسخ هایی به سوالات رایج در مورد میزان درآمد سازندگان YouTuber آورده شده است.

درآمد یک یوتیوبر با 1 میلیون مشترک چقدر است؟

فکر می‌کنیم که بسیاری از یوتیوبرها با 1،000،000 مشترک، احتمالاً از همه روش‌های کسب درآمد (تبلیغات YouTube، مشارکت‌های حمایت شده، فروش کالا و غیره) حدود 1،000،000 دلار در سال درآمد دارند.

میانگین درآمد یک یوتیوبری با 100000 مشترک چقدر است؟

پولی که یک یوتیوب با 100000 مشترک به دست می آورد می تواند بسیار متفاوت باشد. در حالی که داشتن 100000 مشترک باعث محبوبیت آنها می شود، درآمد واقعی بستگی به تعداد بازدید آنها و میزان جذب مخاطبان آنها دارد. آنها ممکن است سالانه حدود 50000 تا 100000 دلار درآمد داشته باشند.

کدام ژانر بیشترین درآمد را در یوتیوب دارد؟

موضوعات پرطرفدار زیادی مانند بازی، روش‌ها، بررسی محصول، خانواده، سفر، کمدی و موارد دیگر وجود دارد که در YouTube به خوبی انجام می‌شوند.

درآمد کاربران یوتیوب در هر بازدید چقدر است؟ میانگین درآمد YouTube به ازای هر 1000 بازدید چقدر است؟

پولی که YouTubers برای هر بازدید به دست می آورد می تواند متفاوت باشد. به طور متوسط، یک یوتیوبر معمولاً حدود 0.018 دلار برای هر بازدید درآمد دارد که معادل 18 دلار برای هر 1000 بازدید است.

یوتیوبرها در سال چقدر درآمد دارند؟

پاسخ به این سوال سخت است زیرا کانال های یوتیوب مختلفی وجود دارد. برخی ممکن است 0 دلار و برخی دیگر ممکن است میلیون ها دلار درآمد داشته باشند.

درآمد کاربران یوتیوب چقدر است؟ – خلاصه

امیدواریم از این مقاله در مورد میزان درآمد کاربران یوتیوب لذت برده باشید.

همانطور که احتمالاً در بالا متوجه شدید، فهمیدن میزان سودآوری یک کانال YouTube می تواند پیچیده باشد.

این فقط در مورد محاسبه درآمد در هر بازدید نیست. این بستگی به عواملی مانند کیفیت ترافیک، تماشای تبلیغات توسط مخاطب و میزان مطابقت ویدیوها با ترجیحات تبلیغ‌کننده دارد.

همچنین، برخی از یوتیوبرها علناً موفقیت‌های مالی خود را به اشتراک می‌گذارند، در حالی که برخی دیگر درآمدهای خود را خصوصی نگه می‌دارند و در نتیجه طیف گسترده‌ای از درآمدهای گزارش ‌شده را به همراه دارند. من کاملاً درک می کنم که آنها نیز می خواهند خصوصی بمانند، اما این طبیعی است که به عنوان یک بیننده تعجب کنیم.

یوتیوبرهای موفق معمولاً درآمد خود را متنوع می‌کنند و درآمد حاصل از YouTube را با مواردی مانند فروش کالا یا فروش محصولات دیجیتال مانند دوره‌ها ترکیب می‌کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT