وبلاگ نویس مواد غذایی

چگونه به عنوان یک وبلاگ نویس مواد غذایی سالانه 110000 دلار درآمد کسب کنم؟

زمان مطالعه 9 دقیقه

ایا شما شکمو هستی؟ آیا می خواهید یک وبلاگ غذایی راه اندازی کنید؟ امروز، شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک وبلاگ نویس مواد غذایی شوید.

امروز، مصاحبه ای را با سارا و لورا از Wandercooks، یک وبلاگ غذایی با بیش از 5,000,000 بازدید سالانه به اشتراک می گذارم. آنها وبلاگ خود را برای الهام بخشیدن به خوانندگان با ایده های غذایی جدید که از غذاهای آسیایی، اروپایی و استرالیایی مورد علاقه آنها جمع آوری شده است ایجاد کردند.

Wandercooks یک وبلاگ غذایی است که در حال حاضر 150000 دلار استرالیا (حدود 110000 دلار آمریکا) فقط با ساعات کاری پاره وقت درآمد دارد.

در مصاحبه امروز سوالاتی که به آنها پاسخ داده شد عبارتند از:

فود بلاگر چیست؟

یک فود بلاگر چقدر می تواند درآمد داشته باشد؟

آیا وبلاگ نویسان مواد غذایی درآمد کسب می کنند؟

فود بلاگر شدن چه نکات مثبتی دارد؟

وبلاگ نویسان مواد غذایی دستور العمل های خود را از کجا می گیرند؟

فود بلاگرها ترافیک و بازدیدکنندگان خود را از کجا می آورند؟

چه تجهیزاتی برای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس مواد غذایی مورد نیاز است؟

چه چیزی باعث موفقیت یک وبلاگ غذایی می شود؟

مصاحبه امروز به شما کمک می کند تا شروع کنید و شاید حتی شما را با روش جدیدی برای کسب درآمد از خانه آشنا کند.

اگر می خواهید وبلاگ غذایی خود را راه اندازی کنید و یاد بگیرید که چگونه یک وبلاگ نویس مواد غذایی شوید و پول دریافت کنید، این یک مقاله عالی برای کمک به شما برای شروع است.

چگونه یک وبلاگ نویس مواد غذایی شویم

لطفاً یک پیشینه کوچک در مورد خودتان و چگونگی شروع به ما ارائه دهید. چقدر سابقه بلاگ نویسی دارید؟

ما، 8 سال با هم بودیم، 2 سال گذشته ازدواج کردیم و 7 وبلاگ نویسی کردیم!

زمانی که برای اولین بار با هم آشنا شدیم، هر دوی ما شغلی در زمینه طراحی گرافیک و بازاریابی و عشق به آشپزی داشتیم. ما در واقع در 6 ماه اول زندگی مشترکمان، هر شب یک غذای متفاوت را درست می کردیم. پس از آن خانواده ها و دوستان به ما گفتند که باید یک وبلاگ راه اندازی کنیم.

Wandercooks در سال 2015 درست قبل از اینکه ما به مدت 12 ماه در سراسر جهان سفر کنیم شروع شد. ما از 35 کشور و بیش از 100 شهر دیدن کردیم، در حین سفر، آشپزی کردیم و با فرهنگ های مختلف و غذاهای محلی آشنا شدیم.

وقتی به استرالیا برگشتیم، تجارت گرافیک و طراحی وب خود را راه اندازی کردیم و وبلاگ را در کنار آن رشد دادیم.

ما سال گذشته در ژانویه 2021 جهشی داشتیم تا با Wandercooks همه کاره شویم، زمانی که آن را به حدی ارتقا دادیم که بتواند تمام وقت ما را پشتیبانی کند.

از آن زمان، Wandercooks شکوفا شد و اکنون به بیش از 5.25 میلیون بازدید در سال رسیده است.

یک فود بلاگر چقدر می تواند درآمد داشته باشد؟ چه قدر میگیری؟

در بالاترین سطح، ما بسیاری از بلاگرهای مواد غذایی را می شناسیم که سالانه بیش از یک میلیون درآمد دارند.

Wandercooks در حال حاضر بیش از 150000 دلار استرالیا درآمد دارد. به گفته ZipRecruiter، این تقریباً سه برابر میانگین حقوق وبلاگ غذایی است که در حال حاضر حدود 57000 دلار استرالیا می باشد.

با این حال، یک چیزی که باید در نظر بگیریم، این است که وبلاگ غذایی ما باید از هر دوی ما حمایت کند، نه فقط یک درآمد.

چه چیزی را در مورد فود بلاگر بودن دوست دارید؟

چند زمینه کلیدی وجود دارد که ما دوست داریم وبلاگ نویس مواد غذایی باشیم.

انعطاف پذیری زمان – ما زمانی کار می کنیم که برای ما مناسب باشد. در حال حاضر دوشنبه تا جمعه نیمه وقت است، بنابراین ما اساساً نیمه بازنشسته هستیم. اطمینان از داشتن زمانی برای گذراندن با خانواده و دوستان برای ما مهم می باشد. همچنین به این معنی است که ما برای پیاده‌روی روزانه یا بیرون رفتن در طبیعت وقت داریم و ساعت‌ها پشت پرده قرار نمی‌گیریم.

آشپزی – در حالی که یک امر بدیهی است، یادگیری آشپزی به عنوان یک مهارت حتی بهتر از آن چیزی هست که ما پیش بینی می کردیم. دانستن اینکه چگونه غذاهای شگفت‌انگیز را کنار هم بچینیم یک تغییر دهنده بازی است – این نه تنها باعث صرفه‌جویی در پول ما می‌شود که می‌توانیم غذاهای باکیفیت رستوران درست کنیم، بلکه طعم آن‌ها به قدری خوب است که گاهی اوقات تمام وقت را صرف تکان دادن سر برای همدیگر می‌کنیم.

هزینه های زندگی را کاهش می دهد – کار از خانه بدون نیاز به رفت و آمد باعث صرفه جویی در هزینه و زمان زیادی در هر سال می شود. برخی از اقلام مانند قبوض تلفن و اینترنت اکنون می توانند تحت پوشش هزینه های تجاری قرار گیرند تا در آنجا نیز پول نقد ذخیره شود.

ارتقاء مهارت – وبلاگ نویسی مستلزم آن است که در طیف متنوعی از مهارت ها بسیار خوب باشید. همین مهارت‌ها را می‌توان در بسیاری از زمینه‌های دیگر در زندگی‌تان به کار برد – چه شخصی و چه برای فرصت‌های تجاری دیگر.

آموزش به دیگران – توانایی آموزش مهارت آشپزی و آموزش فرهنگ های دیگر به دیگران بسیار رضایت بخش است. هیجان و لذت آنها از درست کردن وعده های غذایی خود هرگز قدیمی نمی شود!

ما را قادر می‌سازد از آشپزخانه خودمان سفر کنیم – در حالی که اخیراً نمی‌توانیم سفر کنیم، بازآفرینی غذاهای مکان‌های مورد علاقه‌مان در سراسر جهان و زنده کردن خاطرات در این مدت بسیار عالی بوده است.

حمایت از اهداف FIRE ما – ما در حال حاضر از درآمد اضافی وبلاگ خود برای اهداف FIRE خود برای پرداخت وام مسکن و زندگی با درآمد غیرفعال استفاده می کنیم.

دستور العمل های خود را از کجا تهیه می کنید؟

سوال عالی اکثر دستور العمل هایی که در طول ماجراجویی های متعدد سفر خود آموخته یا کشف کرده ایم.

این کار معمولاً از طریق ترکیبی از کوچ‌سرفینگ (یا به قول ما آشپزی) انجام می‌شد که در آن با مردم محلی می‌مانیم و اغلب برای آنها غذای استرالیایی می‌پزیم، سپس آنها یکی از غذاهای مورد علاقه‌شان را به ما می‌پزند و به ما یاد می‌دادند.

بسیاری از دستور العمل های استرالیایی ما مانند پاولوا و سوسیس کاری شده از غذاهایی می آیند که ما با آنها بزرگ شده ایم و از مادران خود یاد گرفته ایم.

برخی دیگر هنوز سازگار هستند که در آن تجربه 7 ساله ما در توسعه دستور العمل به ما امکان می دهد قبل از کنار هم قرار دادن نظر منحصر به فرد خود در مورد یک غذا، در دستور العمل ها تحقیق و بهبود دهیم. همانطور که ما طیف گسترده ای از غذاها را طبخ می کنیم، اغلب به مناطقی از دستور غذا که می توانیم آن را ساده یا تطبیق دهیم مانند تکنیک های ساده تر، مواد اولیه، تجهیزات مدرن یا جایگزین ها برای جذب مخاطب نگاه می کنیم.

یک فود بلاگر دقیقا چیست؟ آیا می توانید بیشتر در مورد نوع پست های وبلاگی که می نویسید بیشتر توضیح دهید؟

یک وبلاگ غذایی معمولی دارای یک طاقچه خاص از دستور العمل ها هست که برای گروه خاصی از افراد جذاب می باشد. این می تواند هر چیزی باشد، از غذاهای خاصی مانند ما گرفته تا مرتبط با رژیم غذایی (وگان یا کتو) یا حتی وبلاگ هایی برای وسایل خاص (مانند قابلمه فوری یا سرخ کن بادی).

تمرکز بیشتر روی پست‌های دستور غذا است – این معمولاً به طور متوسط ​​بیش از 90٪ محتوای وبلاگ غذا را تشکیل می دهد.

انواع پست های دیگر می تواند شامل پست های گرد (همچنین به عنوان لیستیول ها) باشد که ممکن است 10 ایده دستور پخت برای استفاده از یک ماده خاص مانند خامه یا سفیده تخم مرغ و غیره وجود داشته باشد.

در نهایت، پست های اولیه یا آموزنده ممکن است نوشتن عمیقی در مورد یک عنصر یا تکنیک خاص باشد. نمونه آن پست ما در مورد آموزش سه روش پخت برنج سوشی است.

چگونه به عنوان یک وبلاگ نویس مواد غذایی درآمد کسب می کنید؟ پست های حمایت شده؟ نمایش تبلیغات؟ بازاریابی وابسته؟

در حال حاضر، اکثر درآمد ما از تبلیغات نمایشی است و به دنبال آن بازاریابی وابسته از طریق آمازون، کتاب های الکترونیکی و پست های حمایت شده گاه به گاه قرار دارد.

در حالی که تبلیغات نمایشی در بین وبلاگ نویسان مواد غذایی محبوب ترین هستند، مهم است که درآمد خود را متنوع کنید و همه تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید.

به عنوان مثال، درآمد حاصل از تبلیغات نمایشی می‌تواند دوره‌ای و فصلی باشد – بنابراین این بدان معناست که ممکن است در ماه دسامبر بیشترین درآمد را داشته باشید، سپس می‌تواند در ژانویه به نیمی از این درآمد کاهش یابد، بنابراین مهم است که آماده باشید یا جریان‌های دیگری از شما در ماه‌های پایین‌تر حمایت کنند.

سایر ایده‌های درآمدی می‌تواند شامل دوره‌های آنلاین، محصولات، کارگاه‌های آموزشی، رویدادهای زنده، مهارت‌های فیلم‌برداری/عکاسی خود یا کسب درآمد از رسانه‌های اجتماعی از پلتفرم‌هایی مانند TikTok، Instagram و YouTube باشد.

چگونه خوانندگان و ترافیک وبلاگ خود را جذب می کنید؟

ما خوانندگان خود را با استفاده از سیستم تحقیق کلمات کلیدی خود (موتورهای جستجو) برای وبلاگ نویسان مواد غذایی از کتاب الکترونیکی Eat Your Words ایجاد کرده ایم.

قبل از انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی، دستور العمل هایی را که به ذهن می رسید و ترافیک ما حدود 70000 بازدید از صفحه در ماه بود را پست می کردیم. سپس تحقیقات کلیدواژه را کشف نمودیم. ما همه پست‌های خود را بازنگری کردیم و ترافیک خود را در عرض 2 سال 600% افزایش دادیم تا اکنون به بیش از 600000 بازدید از صفحه در ماه رسیده‌ایم!

اگر دوباره یک وبلاگ جدید راه اندازی کنیم – تحقیق کلمات کلیدی در بالای لیست ما قرار می گیرد! این به ما کمک می کند تا دستور العمل هایی را انتخاب کنیم که هم می دانیم خوانندگان ما از آنها لذت خواهند برد و هم مردم واقعاً آنها را در Google جستجو می کنند.

البته، در حالی که کلمات کلیدی می توانند به رشد ترافیک ارگانیک کمک کنند، همه چیز نیست.

نوشتن برای خواننده به همان اندازه مهم است. وقتی افراد وارد سایت شما می شوند – شما می خواهید آنها واقعاً از محتوایی که می خوانند لذت ببرند و از آن یاد بگیرند تا دوباره برگردند.

هدف ما این است که مطمئن شویم هر کسی که دستور پخت ما را می‌ خواند آن را درست می‌کند. بنابراین پست‌ها مملو از اطلاعات هستند – آنها شامل نکات، تغییرات، جایگزین‌ها، عکس‌های فرآیند و ویدیویی از تهیه غذا هستند. هر چیزی که آنها نیاز دارند وجود دارد.

چه چیزی باعث موفقیت یک وبلاگ غذایی می شود؟

به خاطر داشته باشید که خوانندگان شما شماره 1 هستند. هر نظری که دریافت می کنید فرصتی برای کمک و تعامل با خوانندگان است. شما می توانید زمینه های آشپزی را که برای آنها سخت ترین است یا میانبرهایی که دوست دارند یاد بگیرید. هر چیزی که از مکالمات یاد می گیرید به شما کمک می کند تا دستور العمل ها و محتوای بهتری ارائه دهید.

ثبات و سخت کوشی در مرحله بعدی است. برای رشد مخاطبان خود به محتوا نیاز دارید! این تنها زمانی می تواند اتفاق بیفتد که بفهمید چه کاری باید انجام دهید و به انجام آن ادامه دهید! نمایش هر هفته،انتظاراتی را برای خوانندگان شما ایجاد می کند، اما همچنین مهارت های شما را در طول مسیر حفظ می کند. به این ترتیب محتوایی که منتشر می کنید در موضوع انتخابی خود بهترین است. اگر صدها نفر دیگر همان دستور غذا را انجام داده اند – چه چیزی دستور شما را متمایز می کند؟

در نهایت، این در مورد هدفمندی کار شما است. ما به طور مداوم در حال پالایش هستیم، چیزی که ما آن را 1٪ بهبود هر روز می نامیم. به این ترتیب شما هوشمندتر کار می کنید، نه سخت تر. قبل از حرکت روی هر پیشرفت تمرکز کنید. برای ما، بهترین مثال ما یادگیری تحقیق در مورد کلمات کلیدی بود که به وبلاگ اجازه داد تا اکنون ما را به صورت تمام وقت پشتیبانی کند.

یک فود بلاگر به چه ابزار یا تجهیزاتی نیاز دارد؟

در حالی که چند چیز وجود دارد که می تواند در طول سفر وبلاگ نویسی به شما کمک کند، این موارد بیشترین تأثیر را بر رشد ما داشته اند:

دوربین: ما از Canon 6D با لنز 100 میلی‌متری ماکرو و 50 میلی‌متری برای اکثر عکس‌های عکاسی از غذا استفاده می‌کنیم.

تلفن: در حال حاضر از Google Pixel 3 خود با برنامه Cinema FV-5 برای فیلم‌برداری ویدیوهای دستور العمل بالای سر «دست و تابه» خود استفاده می‌کنیم.

هاستینگ وب سایت: هاستینگ وب خوب همه تفاوت را ایجاد می کند. هاست های محبوب فعلی برای یک وبلاگ غذایی BigScoots و WPOpt هستند.

دوره‌ها و کتاب‌های الکترونیکی: این منابع واقعاً می‌توانند اطلاعات مورد نیاز برای جمع‌آوری تمام مهارت‌های مورد نیاز برای یک وبلاگ‌نویس مواد غذایی را میانبر کنند.

دوره های عکاسی – Two Loves Studio

تحقیق کلمات کلیدی – کلمات خود را بخورید

Pinterest – Pinterest آسان شد

وبلاگ نویسی مواد غذایی به طور کلی – Food Blogger Pro

چند نکته دیگر برای راه اندازی وبلاگ غذایی چیست؟

فعال باشید و هر چیزی را که می توانید یاد بگیرید.

مگر اینکه از ابتدا برون سپاری کنید، باید کلاه های زیادی بپوشید. نویسنده، عکاس، فیلمبردار، توسعه دهنده دستور غذا، مدیر رسانه های اجتماعی، مدیر کسب و کار، مدیر پروژه، وب سایت و طراح گرافیک. گاهی اوقات شما در یک روز همه آن‌ها خواهید بود – پس برای تجزیه هر یک از آن نقش‌ها وقت بگذارید و ببینید که برای شما چگونه به نظر می‌رسد.

خیلی سریع یاد خواهید گرفت که چه چیزی را دوست دارید، در چه چیزی مهارت دارید و از چه چیزی متنفر هستید. این به شما کمک می کند تا کارهایی را که می توانید انجام دهید و سپس زمانی که آماده هستید بین بار کار و رشد خود متعادل کنید، برون سپاری کنید.

برای ما، پشتیبانی فنی از سایت برای ایجاد تغییراتی فراتر از دانش ما یا استفاده از یک دستیار مجازی برای کمک به مدیریت شبکه‌های اجتماعی در صورت لزوم بود.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک وبلاگ نویس مواد غذایی شوید؟

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT