کسب درآمد در هنگام خواب

19 بهترین راه برای کسب درآمد در هنگام خواب

زمان مطالعه 14 دقیقه

آیا تا به حال احساس می کنید که از روال معمول خود خسته شده اید و از تلاش برای مدیریت پول خود خسته شده اید؟ فقط تصور کنید که می توانید حتی زمانی که خواب هستید، بدون اینکه ساعت های طولانی کار کنید، درآمد کسب نمایید.

داشتن راه‌های مختلف برای کسب درآمد ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما با برنامه‌ریزی صحیح و کمی کار سخت، می‌تواند واقعاً اتفاق بیفتد.

در واقع ما همیشه در حالی که خواب هستیم درآمد کسب می کنیم و آن را دوست داریم. حالا، این بدان معنا نیست که آسان است. برخی از راه‌های زیر سخت ‌تر از روش‌های دیگر خواهند بود و ممکن است زمان زیادی را نیز به خود اختصاص دهند. اما، ممکن است بتوانید در طول روز از کار سختی که انجام می دهید، درآمد کسب کنید.

راه های زیادی برای کسب درآمد در هنگام خواب وجود دارد، مانند وبلاگ نویسی، فروش محصولات دیجیتال در Etsy، اجاره فضای ذخیره سازی یا املاک، قرار دادن پول خود در یک حساب پس انداز با بازده بالا، کسب سود سهام و موارد دیگر.

شروع کردن برخی از آنها آسان‌تر از دیگران است – بنابراین مطمئن شوید که به مزایا و معایب آن فکر می‌کنید، مثلاً چقدر زمان ممکن است برای شما طول بکشد یا چه مقدار پول برای شروع نیاز دارید (حداقل سرمایه‌گذاری شما!).

19 بهترین راه برای کسب درآمد در هنگام خواب

در زیر 19 روش برای کسب درآمد در هنگام خواب آورده شده است.

1. وبلاگ نویسی

راه مورد علاقه ما برای کسب درآمد در هنگام خواب وبلاگ نویسی است و این یک راه عالی برای کسب درآمد غیرفعال در هنگام خواب می باشد. ما سال هاست که وبلاگ نویسی می کنیم (از زمانی که ساختیم Sense of Cents را شروع کردیم، بیش از 5000000 دلار از وبلاگمان درآمد کسب کرده ایم)، و می توانیم در حالی که خواب هستیم کار کنیم و درآمد کسب کنیم، مانند فروش محصولات دیجیتال، تبلیغات نمایشی و از طریق بازاریابی وابسته.

این به این دلیل است که خوانندگان پست های وبلاگ ما را در طول روز و شب می خوانند، حتی زمانی که ما کار نمی کنیم. به عنوان مثال، ما پست های وبلاگ و تبلیغاتی در سایت خود داریم که در طول روز برای ما درآمد کسب می کنند.

بنابراین، وبلاگ چیست؟ یک وبلاگ مانند مقاله ای هست که اکنون می خوانید، نوشته شده و در یک وب سایت منتشر شده است. این اساسا مجموعه ای از محتوای نوشته شده هست. شما می توانید یک وبلاگ در مورد بسیاری از موضوعات مختلف مانند امور مالی (مانند وبلاگ من!)، دستور العمل ها، خانواده، سلامت، تندرستی، حیوانات خانگی، ورزش، خارج از منزل، مسافرت و موارد دیگر راه اندازی کنید.

راه‌های مشابه دیگر برای کسب درآمد در خواب شامل راه‌اندازی یک پادکست یا یک حساب رسانه‌های اجتماعی، مانند TikTok یا Instagram است.

2. بازاریابی وابسته

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک شبه پول در بیاورید (مثل زمانی که خواب هستید)، پس راه مورد علاقه مطلق ما بازاریابی وابسته است.

این یکی از راه‌های اصلی کسب درآمد در وبلاگمان است، اما برای انجام بازاریابی وابسته به وبلاگ نیز نیازی ندارید. می توانید بازاریابی وابسته را در اینستاگرام، فیس بوک، پینترست، لیست ایمیل و موارد دیگر انجام دهید.

بازاریابی وابسته زمانی است که محصولات یا خدمات شرکت های دیگر را با خوانندگان، مشترکین یا افرادی که می شناسید به اشتراک می گذارید. وقتی شخصی از طریق لینک ارجاع شما خرید می کند، کمیسیون دریافت می کنید و مقداری پول از شرکت به دست می آورید.

مثالی در اینجا آمده است: فرض کنید درباره یک کتاب در وبلاگ خود می نویسید و لینکی به آن ارائه می دهید. اگر شخصی آن کتاب را از طریق لینک ارجاع شما خریداری کند، کمیسیون دریافت می کنید.

احتمالاً در طول سال‌ها بارها و بارها چیزهایی را از طریق بازاریابی وابسته خریداری کرده‌اید.

مطالعه توصیه شده: نکات بازاریابی وابسته برای وبلاگ نویسان – کتاب الکترونیکی رایگان

3. فروش قابل چاپ

ساخت و فروش قابل چاپ یکی دیگر از راه های خوب برای کسب درآمد بدون تلاش زیاد است.

پرینت‌ها آیتم‌های دیجیتالی هستند که افراد می‌توانند آن‌ها را در خانه دانلود و چاپ کنند. آنها می توانند مواردی مانند بازی برای حمام عروس، چک لیست برای خرید مواد غذایی، برنامه ریزان برای مدیریت بودجه، دعوت نامه ها، صفحات رنگ آمیزی، نقل قول های طراحی شده برای چاپ و آویزان کردن روی دیوار و موارد دیگر باشند.

ما دائماً دستگاه‌های قابل چاپ می‌خریم. در واقع، روز گذشته یک قابل چاپ خریدیم – الفبای قابل چاپی که کمک می کرد الفبا را یاد گرفت که می توانستیم در خانه چاپ کنیم.

ساختن پرینت می تواند راهی غیرفعال برای کسب درآمد باشد. شما فقط باید برای هر محصول یک فایل دیجیتال بسازید و می توانید آن را هر چند بار که بخواهید بفروشید. تنها چیزی که نیاز دارید یک لپ تاپ یا کامپیوتر و اتصال به اینترنت است که آن را راهی کم هزینه برای راه اندازی یک تجارت می کند.

4. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یک روش محبوب برای ایجاد جریان نقدی غیرفعال در هنگام خواب است.

با خرید ملک های اجاره ای، می توانید جریان ثابتی از درآمد اجاره ای را از مستاجرین و مهمانان کسب کنید. همچنین، ارزش ملک شما به احتمال زیاد در طول زمان افزایش می یابد، که می تواند ارزش خالص شما را افزایش دهد.

می توانید در املاک مسکونی، املاک تجاری، اجاره های کوتاه مدت (مانند راه اندازی Airbnb)، REIT (تراست های سرمایه گذاری املاک و مستغلات) و موارد دیگر سرمایه گذاری نمایید. هر کدام مزایا و معایبی دارند، بنابراین قبل از شروع باید در مورد آن فکر کنید.

5. راه اندازی یک کانال یوتیوب

راه اندازی کانال یوتیوب راه دیگری برای کسب درآمد هنگام خواب هست. این به این دلیل است که می‌توانید لینک‌های وابسته را به ویدیوهای خود اضافه کنید، درآمد تبلیغاتی ایجاد نمایید، حمایت‌های مالی برند را تشکیل دهید و همچنین محصولات را در داخل ویدیوها بفروشید.

شما باید ویدیوهایی ایجاد کنید که بینندگان را سرگرم کند، آموزش دهد یا آگاه کند، و تا جایی که می توانید از ویدیوهای خود بازدید داشته باشد (در بیشتر موارد، بازدید بیشتر از صفحه معمولاً به معنای درآمد بیشتر است).

همانطور که محتوای YouTube شما محبوب تر می شود، هنگام کار بر روی محتوای جدید، درآمد غیرفعالی از ویدیوهای قبلی کسب خواهید کرد.

6. Dropshipping

Dropshipping نوعی کسب و کار است که در آن کالاها را در یک فروشگاه آنلاین می فروشید، اما حمل و نقل را انجام نمی دهید. در عوض، شما یک تامین کننده دارید که حمل و نقل را برای شما انجام می دهد.

این بدان معنی است که شما نیازی به نگهداری هیچ محصولی در انبار ندارید.

اما این بدان معنا نیست که این کار آسانی نیست – شما باید تامین کنندگان قابل اعتمادی را پیدا کنید و مطمئن شوید که مشتریان شما سفارشات خود را به موقع دریافت می کنند. همچنین باید یک وب ‌سایت ایجاد نمایید، راهی برای متمایز کردن خود از سایر دراپ‌شیپرها پیدا کنید، از اقلامی که می‌فروشید عکس بگیرید، به سؤالات مشتریان پاسخ دهید و راه‌هایی برای رشد فروشگاه خود بیابید.

انواع اقلامی که می توانید در فروشگاه دراپ شیپینگ بفروشید شامل لباس، لوازم الکترونیکی، دکور منزل، لوازم حیوانات خانگی، چمدان، لوازم التحریر، لوازم صنایع دستی، کتاب و غیره است.

7. دوره های آنلاین

ما بیش از 2,000,000 دلار از فروش دوره ها در طول سال ها به دست آورده ایم – دوره هایی که شخصاً ایجاد کرده ایم.

ساخت و فروش دوره های آنلاین یک راه عالی برای کسب درآمد در هر زمانی از روز – حتی در هنگام خواب – است.

چند نمونه از دوره هایی که می توان ایجاد کرد عبارتند از:

والدین و خانواده

سلامتی و تندرستی

نجاری

آموزش سگ

آماده سازی آزمون های استاندارد

گیتار زدن

آموزش زبان

مسافرت کردن

رنگ آمیزی

آشپزی

ما در طول سال‌ها دوره‌هایی را با موضوعات مختلف مانند کلاس‌های خواب نوزاد، امور مالی شخصی، پاداش‌های کارت اعتباری و موارد دیگر گذرانده‌ایم.

ایجاد یک دوره آنلاین یکی از سریع ترین راه ها برای استفاده از زمان، افزایش درآمد و کمک به افراد بیشتر است.

8. حساب های پس انداز با بازده بالا

حساب بانکی با بازدهی بالا روشی کم خطر برای به دست آوردن پول نقد اضافی هنگام خواب است.

این نوع حساب‌های پس‌انداز نرخ بهره بالاتری نسبت به حساب‌های پس‌انداز معمولی دارند، بنابراین پول شما سریع‌تر رشد می‌کند.

باید مطمئن شوید که یک بانک قابل اعتماد را انتخاب کرده اید و به طور مرتب نرخ های بهره را بررسی می کنید زیرا ممکن است بالا یا پایین بروند. برخی از افراد اغلب پول خود را به حساب های پس انداز با بازده بالا منتقل می کنند تا بتوانند بالاترین نرخ بهره را دریافت نمایند.

به یاد داشته باشید، این حساب‌ها معمولاً در بلندمدت دارای نرخ بهره پایین‌تری نسبت به سهام یا املاک هستند، اما راهی پایدار و مطمئن برای کسب درآمد به شما می‌دهند.

ما شخصاً از مارکوس توسط گلدمن ساکس استفاده می کنیم زیرا آنها نرخ بسیار بالایی دارند. شما می توانید تا 5.40٪ در زمان نوشتن این مقاله از طریق یک جایزه لینک ارجاع دریافت نمایید. طبق این ماشین حساب پس انداز با بازده بالا، اگر 10000 دلار پس انداز داشته باشید، می توانید با یک حساب پس انداز با بازده بالا در یک سال 540 دلار به دست آورید. در حالی که با بانک های معمولی، درآمد شما فقط 46 دلار خواهد بود.

9. سود سهام

خرید سهامی که سود سهام پرداخت می کند، راه دیگری برای کسب درآمد در هنگام خواب است.

وقتی در این سهام سرمایه گذاری می کنید، بخشی از درآمد شرکت را به طور منظم دریافت می نمایید.

نحوه عملکرد سود سهام به این صورت است: اگر سهام شرکتی دارید که به شما پول می دهد زیرا مالک آنها هستید، به آن سود سهام می گویند. بنابراین، اگر شما صاحب 10 سهم از شرکت XYZ هستید و آنها هر سال 5 دلار سود سهام به شما می دهند، در مجموع 50 دلار برای آن سال دریافت خواهید کرد. معمولاً شرکت ها چهار بار در سال سود سهام می دهند. در مثال، 5 دلاری که هر سال به شما می دهند احتمالاً به 1.25 دلار برای هر سه ماهه (چهار بار در سال) تقسیم می شود.

10. گاراژ خود را اجاره دهید

اگر زمین یا فضای اضافی در خانه خود دارید که از آن استفاده نمی کنید، می توانید با اجازه دادن به دیگران برای استفاده از آن برای ذخیره سازی، درآمد کسب نمایید.

می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را برای چیزهایی مانند اتومبیل، قایق، جعبه و موارد دیگر اجاره کنید. این می تواند گاراژ، راهرو، کمد، زیرزمین، اتاق زیر شیروانی یا حتی فقط یک قفسه باشد.

وب سایتی که می توانید فضای ذخیره سازی خود را در آن فهرست کنید Neighbor است. در این سایت می توانید ماهیانه بین 100 تا 400 دلار یا بیشتر درآمد داشته باشید. میزان درآمد شما بستگی به این دارد که افراد در منطقه شما چقدر می خواهند اجاره کنند و چه نوع فضایی را اجاره می کنید.

11. هاستینگ وبینارها

وبینارها مانند کلاس های آنلاین یا کارگاه های آموزشی در مورد موضوعات خاص هستند (ما لیستی از چند نمونه را در زیر آورده ایم). اگر در چیزی متخصص هستید، می توانید یک وبینار را ضبط کنید و از افراد برای شرکت یا فروش محصولات و خدمات مرتبط با موضوع در طول وبینار هزینه کنید.

همچنین می‌توانید وبینارهای خود را ضبط کنید و به افراد اجازه دهید هر زمان که بخواهند آن‌ها را تماشا نمایند، که می‌تواند در هنگام خواب یا در تعطیلات شما پول به همراه داشته باشد.

به عنوان مثال، می توانید یک وبینار در مورد:

راه اندازی فروشگاه تجارت الکترونیک – نکات راه اندازی و راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق را به شرکت کنندگان آموزش دهید.

استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال برای کسب‌وکارهای کوچک – می‌توانید تکنیک‌های بازاریابی آنلاین را به اشتراک بگذارید تا به کسب‌وکارها کمک کنید حضور آنلاین خود را رشد دهند، مانند نکاتی برای TikTok، Instagram، Pinterest، Google SEO و موارد دیگر.

سرمایه گذاری در بازار سهام برای مبتدیان – می توانید توصیه ها و نکاتی را برای تازه کارها در دنیای سهام، صندوق های سرمایه گذاری مشترک، صندوق های شاخص، اوراق قرضه، S&P و سبد سرمایه گذاری به اشتراک بگذارید.

چگونه با بازاریابی وابسته کسب درآمد کنید – می توانید استراتژی های پشت سایت های بازاریابی وابسته را آموزش دهید.

چگونه در آبمیوه خوب سرمایه گذاری کنیم – یا هر نوع سرمایه گذاری دیگری! اگر چیزی تخصصی وجود دارد که روی آن سرمایه گذاری می کنید و با حالت عادی متفاوت است، ممکن است بتوانید به وبینار خود علاقه ایجاد کنید.

12. وام دهی همتا به همتا

وام‌دهی همتا به همتا (P2P) زمانی است که به افراد یا مشاغلی که به وام نیاز دارند وام می‌دهید و آنها با بهره به شما بازپرداخت می‌کنند.

وب سایت هایی مانند LendingClub و Prosper به شما امکان می دهند پول خود را بین وام گیرندگان زیادی تقسیم کنید، که اگر کسی نتواند به شما بازپرداخت کند، خطر را کاهش می دهد.

همانطور که وام گیرندگان پرداخت های خود را انجام می دهند، شما بخشی از سود را دریافت می کنید که به جریان های درآمد غیرفعال شما می افزاید که می توانید بدون کار کردن انجام دهید.

با یک سایت وام دهنده همتا به همتا، مردم می توانند از گروهی از وام دهندگان مانند ما و شما پول قرض کنند، نه از یک موسسه مالی سنتی مانند بانک. مردم از سایت‌های وام‌دهی همتا به همتا به دلایل مختلف مانند تجمیع بدهی، بهبود خانه، تامین مالی مشاغل کوچک، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و موارد دیگر استفاده می‌نمایند.

13. فروش تصاویر استوک و گرافیک

اگر دوست دارید عکس بگیرید، می توانید در خواب با فروش تصاویر سهام در وب سایت هایی مانند Shutterstock، Getty Images یا Adobe Stock درآمد کسب کنید.

مردم به دلایل مختلفی مانند قرار دادن در وب سایت خود، در مقالات و پست های وبلاگ، در رسانه های اجتماعی و موارد دیگر، تصاویر سهام را خریداری می کنند. ما همیشه عکس‌های استوک می‌خریم زیرا می‌توانند به خواندن یک پست وبلاگ لذت‌بخش ‌تر کمک کنند (در واقع می‌توانید چندین تصویر سهام را در این پست وبلاگ پیدا کنید).

یک چیز عالی در مورد وب‌سایت‌های محتوای سهام این است که می‌توانند حتی زمانی که شما فعالانه کار نمی‌کنید، درآمد کسب کنند. شما عکس می گیرید، آنها را در سایت قرار می دهید و آنها می توانند برای مدت طولانی به کسب درآمد ادامه دهند.

برخی از انواع متداول تصاویری که می‌توانید بفروشید شامل سفر، تجارت، مردم، غذا، حیوانات، سلامتی، مد، ورزش و موارد دیگر می باشد.

14. یک سایت عضویت راه اندازی کنید

ایجاد یک سایت عضویت که در آن افراد هزینه ای منظم (مانند هر ماه یا هر سال) برای محتوا، منابع یا خدمات خاص بپردازند، راهی برای کسب درآمد است.

چند نمونه از سایت های عضویت که می توانید راه اندازی کنید عبارتند از:

کتابخانه تصاویر استوک – می‌توانید مجموعه‌ای از عکس‌ها یا ویدیوها را بفروشید که مشترکین می‌توانند برای پروژه‌های خود (مانند کسب‌وکار خودشان) استفاده نمایند. مشترکین برای دسترسی به این کتابخانه رسانه ای پرداخت می کنند. ما شخصاً سال‌ها است که برای عضویت در عکس سهام پرداخت می‌کنیم، و فکر می‌کنیم آنها به طرز شگفت‌انگیزی مفید هستند.

خبرنامه – به طور مرتب محتوای ارزشمند و ویژه را مستقیماً به صندوق ورودی ایمیل مشترکین خود ارسال کنید، جایی که برای دسترسی هزینه اشتراک دریافت می نمایید.

گروه‌های متفکر – می‌توانید گروه‌های متمرکز و کوچکی از افراد تشکیل دهید که گرد هم می‌آیند تا یکدیگر را در دستیابی به اهدافشان حمایت و به چالش بکشند، و برای مشارکت، حق عضویت دریافت می‌کنید. ما گروه‌های مغز متفکر را دیده‌ایم که از رایگان گرفته تا ده‌ها هزار دلار در سال برای شرکت در آن هزینه می‌کنند.

هیئت شغلی فریلنسری – می‌توانید سایتی را راه‌اندازی کنید که در آن فریلنسرها بتوانند فهرست‌ها و فرصت‌های شغلی واقعی را پیدا نمایند. اعضا برای دسترسی به این فهرست‌های شغلی پول می‌پردازند زیرا می‌خواهند مشاغل واقعی با درآمد را پیدا کنند (به‌جای اینکه مجبور باشند از طریق تبلیغات جعلی یا تبلیغات کم‌درآمد حذف شوند).

خدمات مشاوره یا مربیگری – می توانید مشاوره شخصی، جلسات مربیگری، یا دسترسی به یک جامعه خصوصی برای اعضایی که به دنبال راهنمایی در یک زمینه خاص هستند، مانند کوچینگ زندگی یا مشاوره تجاری ارائه دهید.

عضویت در تناسب اندام – می توانید یک پلتفرم با برنامه های تمرینی، برنامه های غذایی و نکات سلامتی ایجاد نمایید. اعضا برای دسترسی به این محتوا هزینه ماهانه پرداخت می کنند.

کتابخانه دانلودهای دیجیتال – می توانید کتابخانه ای از منابع قابل دانلود مانند کتاب های الکترونیکی، قالب ها یا نرم افزار ایجاد نمایید. مشترکین با عضو شدن دسترسی پیدا می کنند.

تالار گفتمان انجمن – می توانید یک انجمن پیرامون یک علاقه یا سرگرمی مشترک ایجاد کنید که در آن اعضا می توانند در بحث شرکت کنند، سؤال بپرسند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و برای دسترسی هزینه ای دریافت نمایید.

عضویت در دوره‌های آنلاین – می‌توانید پلتفرمی را راه‌اندازی کنید که در آن دوره‌هایی در مورد یک موضوع خاص مانند عکاسی، آشپزی یا دیجیتال مارکتینگ دارید، که در آن مشترکین برای دسترسی به محتوا هزینه ماهانه پرداخت می‌کنند.

به خاطر داشته باشید، راز یک عضویت موفق در سایت، ارائه مزایای واقعی به مشترکین شما می باشد. بنابراین، چه محتوای عالی، یک انجمن مفید یا منابع مفید، مطمئن شوید که اعضای شما احساس می‌کنند آنچه را که برای آن پرداخت کرده‌اند دریافت می‌نمایند تا اشتراک خود را برای ماه‌ها و سال‌های آینده حفظ فرمایند.

15. مطالعات خواب و تست تشک

شرکت در مطالعات خواب و تست تشک به احتمال زیاد منبع درآمدی بلندمدت و قابل اعتمادی نخواهد بود، اما می تواند در زمانی که به معنای واقعی کلمه می خوابید، مقداری پول اضافی برای شما به همراه داشته باشد.

می‌توانید این موارد را با تحقیق در کلینیک‌های خواب محلی یا شرکت‌های تشک که مطالعات یا آزمایش‌های پولی انجام داده‌اند، پیدا کنید. بسیاری از دانشگاه ها مانند بخش پزشکی خواب هاروارد نیز هزینه مطالعات خواب را پرداخت می نمایند.

مقدار پولی که می توانید به دست آورید بستگی به مطالعه یا آزمایش خاص دارد، اما می تواند راه جالبی برای کسب درآمد اضافی یا دریافت یک تشک رایگان برای وقت خود باشد.

16. تجارت ماشین های فروش

راه اندازی کسب و کار ماشین های خودکار می تواند راه خوبی برای کسب درآمد باشد و شما می توانید انواع مختلفی از محصولات را بفروشید. ممکن است بتوانید ماهانه بیش از 1000 دلار با یک کسب و کار ماشین های فروش خودکار درآمد کسب نمایید.

در اینجا ایده هایی از آنچه می توانید در یک دستگاه فروش خودکار بفروشید آورده شده است:

1.تنقلات و نوشیدنی ها:

چیپس

آب نبات

آجیل و دانه ها

بیسکویت ها

جوش شیرین

آب بطری شده

نوشیدنی های انرژی زا

آب میوه ها

2.مواد غذایی سالم و ارگانیک:

میله های گرانولا

میوه های خشک

مخلوط آجیل

تنقلات ارگانیک

نوشیدنی های کم کالری

3.نوشیدنی های گرم:

قهوه (معمولی، بدون کافئین، تخصصی)

چای

شکلات داغ

4. خوراکی های منجمد:

بستنی

ماست منجمد

بستنی

5.مواد غذایی تازه:

ساندویچ (پیش بسته بندی شده)

سالاد (در ظروف در بسته)

فنجان میوه

پارفی ماست

6.لوازم بهداشتی و مراقبت شخصی:

تامپون و پد

مسواک و خمیر دندان

ضدعفونی کننده دست

آرایش

ویتامین ها و مکمل ها

جعبه کمک های اولیه

مسکن ها

7. لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی:

شارژرهای گوشی

هدفون

پاور بانک ها

8. لوازم اداری و مدرسه:

نوت بوک

خودکار و مداد

یادداشت های چسبناک

درایوهای USB

9. اقلام تخصصی:

طعمه و لوازم ماهیگیری

محصولات زیبایی و مراقبت از پوست

وسایل کودک (پوشک، دستمال مرطوب، اسباب بازی، تنقلات)

17. آمازون FBA

آمازون FBA (تکمیل توسط آمازون) جایی است که فروشندگان محصولات را در مراکز انجام آمازون ذخیره می کنند و آمازون از طرف فروشنده، حمل و نقل مشتری، بازگشت کالا و خدمات مشتری را انجام می دهد. با استفاده از FBA، می توانید انواع محصولات را بدون نگرانی در مورد ذخیره موجودی یا رسیدگی به تدارکات حمل و نقل بفروشید.

با این حال، شما محصولاتی را برای فروش پیدا خواهید کرد. حتی اگر تجربه فروش در آمازون را ندارید، می توانید از فروش کالاهای خانگی، اسباب بازی، کتاب، لوازم الکترونیکی و غیره درآمد کسب نمایید.

اگر می خواهید درباره راه اندازی یک کسب و کار آمازون اطلاعات بیشتری کسب کنید، توصیه می کنیم در این آموزش رایگان ثبت نام کنید که به شما یاد می دهد چگونه محصولات را در آمازون بفروشید و روزانه 100 تا 500 دلار درآمد داشته باشید.

18. کتاب بنویسید

مردم می توانند در هر زمانی از روز، از جمله زمانی که شما خواب هستید، کتاب بخرند.

پلتفرم‌های آنلاین خودنشر، مانند Amazon KDP (پلتفرم انتشار مستقیم Kindle Amazon)، به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به ناشر سنتی به مخاطبان گسترده‌ای دست پیدا کنید.

نوشتن کتاب خود راهی عالی برای کسب درآمد از خانه است و احتمالاً چیزی مفید است که بتوانید در مورد آن بنویسید (حتی اگر غیر از این فکر می کنید!). یکی از موضوعات بسیار محبوب در حال حاضر، در واقع رمان های عاشقانه است.

19. یک اپلیکیشن توسعه دهید و بفروشید

اگر مهارت های فنی دارید، توسعه و فروش یک اپلیکیشن می تواند راهی برای کسب درآمد یک شبه در حالی که خواب هستید باشد.

ایجاد برنامه شخصی خود، خواه یک ابزار مفید، یک بازی سرگرم کننده یا چیز دیگری باشد، می تواند به شما در کسب درآمد غیرفعال کمک کند.

حتی اگر مقداری کار و پول لازم باشد، زمانی که برنامه شما در فروشگاه های اپلیکیشن قرار گرفت، بدون توجه به زمان می تواند درآمد ایجاد کند.

برخی از ایده‌ها برای برنامه‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید شامل ردیاب بودجه، برنامه‌ریزی غذا، ردیاب تناسب اندام، برنامه مدیتیشن، برنامه‌ریز سفر و غیره است.

شما می‌خواهید کمی تحقیق کنید و مطمئن شوید که افرادی هستند که می‌خواهند از برنامه‌ای که در فکر ایجاد آن هستید استفاده کنند. می توانید ایده های طوفان فکری را با فکر کردن در مورد اینکه چه نوع برنامه ای فکر می کنید می تواند در زندگی شما مفید باشد، شروع نمایید.

سوالات متداول در مورد چگونگی کسب درآمد در هنگام خواب

در زیر به سوالات رایج در مورد چگونگی کسب درآمد در هنگام خواب پاسخ داده شده است.

درآمد غیرفعال چیست؟

درآمد غیرفعال پولی است که بدون فعالیت فعال به دست می آورید و در عوض از سرمایه گذاری ها، کسب و کارها یا دارایی هایی می آید که به حداقل تلاش شما نیاز دارد. در حال حاضر، این بدان معنا نیست که ایجاد درآمد غیرفعال آسان است، زیرا به احتمال زیاد برای شروع باید در ابتدا کار زیادی انجام دهید. اما، کسب درآمد در هر زمانی از روز می تواند ارزشش را داشته باشد. درآمد غیرفعال شخصاً راه مورد علاقه من برای کسب درآمد می باشد.

کدام کسب و کارها یک شبه درآمد دارند؟ چه کسب و کارهایی هنگام خواب پول در می آورند؟

برخی از کسب و کارهایی که حتی زمانی که شما فعالانه کار نمی کنید می توانند درآمد ایجاد نمایند، فروشگاه های آنلاین، وب سایت های بازاریابی وابسته و فروش محصولات قابل چاپ هستند. این کسب‌وکارها به‌صورت آنلاین اجرا می‌شوند و به‌طور ۲۴ ساعته در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند تا مردم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

وارن بافت در مورد پول درآوردن هنگام خواب چه گفت؟

از وارن بافت، یک سرمایه‌گذار و تاجر موفق نقل‌شده است که می‌گوید: «اگر راهی برای کسب درآمد در هنگام خواب پیدا نکنید، تا زمانی که بمیرید کار خواهید کرد.» این نشان می‌دهد که یافتن راه‌هایی برای کسب درآمد بدون انجام مداوم یک شغل معمولی 9 تا 5 چقدر مهم است.

بهترین راه برای کسب درآمد در هنگام خواب چیست؟ – خلاصه

امیدواریم از این مقاله در مورد نحوه کسب درآمد در هنگام خواب لذت برده باشید. همانطور که می بینید، مشاغل تمام وقت و مشکلات جانبی زیادی برای کسب درآمد در هنگام خواب وجود دارد مانند:

وبلاگ نویسی

بازاریابی وابسته

فروش پرینت

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات

راه اندازی یک کانال یوتیوب

Dropshipping

فروش دوره های آنلاین

قرار دادن پول خود در حساب های پس انداز با بازده بالا

سود سهام

گاراژ خود را اجاره دهید

هاستینگ وبینارها

وام دهی همتا به همتا

فروش تصاویر استوک

یک سایت عضویت راه اندازی کنید

مطالعات خواب و تست تشک

تجارت ماشین فروش

آمازون FBA

نوشتن یک کتاب

توسعه و فروش یک اپلیکیشن

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT